- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gaming notebook topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tasunkó
senior tag
Astoriast a ds1-ben a legjobban utáltam címet magasan vitte. Azt mondják gyorsan kell kinyírni mert mindig roszabb lesz. 3 szor buffolta fel magát, megtanultam miliméterre pontosan elugrálni előle. Imádom a dark soulst de soha többé ezt a kasmírkabátos g..cit.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
Pinokkió, Dzsepettó mester... nekem se ez jutott eszembe , de elég japános hogy ezt hozták ki belőle. Kíváncsi leszek hogy fajult idáig a story Másik igéretes, a minap láttam a Thymesia-t , de mindig kérdéses az a jelenség amikor a DS-ben szinte érzem hogy a tőr becsúszik a bordák közé, az ellenségnek ez a valós hatása olyan mint egy disznóvágás, bokáig a januári latyakban, míg a másik irány a gyakoribb az a Darksiders-szerű ilyen szétfoszlós ellen és akkor az már nem DS, hiába mondják ilyen ellenségre hogy soulslike játék, az más nem lesz az.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7745 üzenetére
Első végigjátszásnál nehéz a legjobb fegyver buildet megtalálni mivel nem ismered. A legkisebb titanitot könnyű farmolni , asszem +4-ig csak az kell, azzal nem veszítesz sokat, ha rossz helyre rakod. A titanit darab, ami a tábla után jön ahhoz elsőre roszabb a hozzáférés, azzal már óvatosan mibe teszed. Elsőre dexes karival úgy jártam hogy a Priscilla kaszája mentett meg, különben elég gyenge fegyvereim lettek volna, a strenghtes fegyverekkel sztem könyebb az első végigjátszás. A Claymore az egyik joker, a legjobb ár-érték arányú, ahhoz idomulva erősre fel lehet tápolni és még nem is a legnehezebb(súlyra). A betűjeleket kell figyelni és a kipécézett fegyverhez osztani a pontokat, azzal lesz a legideálisabb az elosztásod. A betűjel határozza meg milyen pl. dex szorzóval csap le a fegyvered, persze hiába üt erőset, ha nagyon ritkán, szóval taktika. Egyébként itt spoileres lehet az összes fegyver [kalkulátor] , ezzel kimatekozhatod mire akarsz gyúrni. Leginkább hogy melyik fegyver jön be neked, move-ja, fejből elsőre a katanákkal mindenképpen nehezebb a játék, többet kell mozogni. mint pl.claymore-nál.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
NG+-ok-on többször nekifutottam végigvinni katanával(DS1), de volt egy kimaxolt Shotel-em, és nehezebb szitukban mindig elcsábultam. Szűk helyeken, a katana eltalálta az oszlopot, tőr és sarló elegánsabb volt, mindig mániáztam valamin ami, ami miatt eltettem. Vagy balban sarló jobban katana, de akkormeg főleg a ballal aprítottam, a jobbkézben a fegyver erejét elszámoltam és meghagyott a manusnak egy parányi csíkkot azzal meg lelökött a búsba. Tetszik, csak az idegeim nem engedték használni
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Bad Pritt #7760 üzenetére
Külföldi fórumokban is az íjászok Anor Londoban blablabla...Énmeg úgy átmentem rajtuk elsőre, hogy folyamatosan lesegettem hogy majd hol lesznek azok a híres íjászok akiktől mindenki fél. A tábortűz után is vártam lesegettem, egész a bossig, ott adtam fel hogy akkor már biztos voltak. Nem szabad megtorpanni, a villámos sáskáktól folyamatosan menni kell, vagy futni, és akkor mindig a hátad mögé lőnek, aztán jobbrafordulás, egy parry és kész. Azóta többedszeri végigjátszásra már volt hogy egypárszor meghalok, mondjuk 2- max7, pedig akkora tehetség vagyok hogy valamelyik NG+-on hogy megszerezzem a villámdárdát, 2 délelőtt 2 délután meg valamennyi este verekedtem a sárkányos dagi párossal.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Bad Pritt #7765 üzenetére
Szerintem általában túlparázzák, és amiatt rontják el, más magyarázat nincsen. Asszem a jobbrafordulást is úgy csinálod hogy nem torpansz meg akkor szembemenve is a hátad mögé lő, és nem sprintelve szaladni csak sima galopp, de pontosan nem emlékszem, mert közben gyakorlotabb lettem, és már nem tartom magam a recepthez és jobbrafordulás után olykor bukfencezek előre ha fontosnak látom, onnantól meg ha ragaszkodsz hogy nincs pajzsod akkor koncentrálni kell a parryra, de a pajzsnál ha kicsit hátrébb csúszol, lehet előveszi az íjat, és akkor a pajzsolás miatt lelök a nyíl(vagynem), szóval ott már bevariálódhat, úgyhogy jó közel kell lenni hozzá, de csak kardjuk van , azokat könnyű parryzni. De ki is lehet csalni, hogy a hátad mögött egyenes legyen a párkány, ne a fordulóban, akkor tuti nem lök le, de azt már csalásnak éreztem, mert akkor pláne pajzzsal bármeddig lehet ott a párkányon sütkérezni. Erős fegyverrel egy parry meg 1-2 csapást besózok valahogy, de a két parry az nagyjából tuti.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Bad Pritt #7767 üzenetére
Nem tudom hibás-e a játék, de a másik nekem sose szól be(csak amikor megyek felfele, akkor lő), szerintem azért mert nem torpanok meg(folyamatosan haladok végig, és)miközben megyek a jobboldalihoz. Akkor lőtt a másik ha a jobboldalival sokáig cseszekedtem és hátráltam közben, ha valameddig hátrálok attól a pozíciótól ahol dekkol a jobboldali akkor kezd el spekulálni a másik, amúgy az teljesen passzív nekem.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7776 üzenetére
Sztem csak nehéz, két bosszal egyszerre, ami a történetükből adódik hogy egyben vannak, de a kövér az lassú, szóval vannak korlátaik, és az oszlopok sem véletlenül vannak ott, szóval átgondoltan nehéz, nem csak összecsapták hogy keresztbetegyenek. Nekem az unfair csak a dlc-nél jutott eszembe, vagy a Four Kings-nél éreztem még úgy hogy nem kontrollálom a helyzetet, még azt se ha nyerek.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Bad Pritt #7779 üzenetére
Dicséretes hogy a játékalkotók mindig próbálkoznak ezzel a nincs fönt meg lent koncepcióval, más játékokban is aztán mindig az lesz belőle hogy csapkodok meg hadonászok összevissza csak legyen már vége, drukkolok hogy egyszer sikerüljön jól megcsinálni, akkor talán megnyugszanak, és továbbléphetünk.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7806 üzenetére
Pont az oszlophaszmálat segíteni tud, de nekem kemény idegek kellettek hozzá, csak 4+ban éreztem rá a tartós használatára. 3+ban éreztem boldogtalannak magam ha nem lesz smough-dárdám, az akció máig traumatizál ,azt másodikra hagyni rosszabb mint a pufit, a segítséget hol vittem hol nem mert tutira őt csapta le elsőre, akkor mehettem újból, megnőtt , a lába közt bukfencelgettem, ha megyek be abba a csarnokba mindig stressz mert sosem tudni hogy alakul. A gwyn bazi jó utolsó boss lenne, nem olyan nehéz mint a willámosok, de nagyon kell előle mozogni, csakhogy ott a parry amivel meg, a segítséggel pláne rutinműtét.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7812 üzenetére
ez volt nekem is mindig a kövéret próbáltam közénk táncolni, úgy relativre biztonságosan lehet létezni(pár pillanatig) és egyet be lehet sózni max 2 t. Az oszlop megzavarja a dárdás AI-jét de a kövéret kell figyelni mert a bunkó az messzire túlnyúlik rajta meg ha megindul szántani, de ott meg egyik oldalra fogja kikerülni az oszlopot, mindig mindent figyelni kell uhh,tiszta Vietnám. Amúgy nem Tom csak én éreztem úgy és véletlen, de a DS1 - ben mintha szándék lenne mindig oltári hatalmas démonok valagába alázkodni, de csak ott van egy kis nyugi meg biztonság.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
Az 1/3 nál vagyok a 2-nek , de idáig full elégedett vagyok. Szebb mint az 1-es, és a grafikus kártyán is visszaveszek a teljesítményből mert még kevesebb elég lesz neki mint az 1-nek. Bug még nem volt, eleve olyan béna vagyok ezekben hogy az utamat a bossig mindig kipusztitom. Lehet nem hozza azt a sűrű kriptaszagot mint az 1-es(a New Londonban még mindig kiver a víz)így kicsit könnyedebb hangulatú, meglátjuk mi lesz még belőle. Érteni vélem a kritikát, mint DS, de mint játék kimagasló.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
A DS2-ben le lehet vágni a farkukat a bossoknak, mint az 1-ben, vagy hiába gurulászok itt fel alá? Volt egy ilyen jabba szerű kukac annak végigcsépeltem a farkát, de nem adott semmit.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz shakuras #7915 üzenetére
Az egyes után kezdtem a többit nem ismerem,de nagyon jó. Tetszik a látványvilága kifejezetten , olykor festői kompozíciókkal. Annyi hátránya lehet ha az 1 után nagyon pörögsz, ez lehet könyebb lesz, de még nem fejeztem be, nem zavaróan könyebb, de felhasználóbarátabb. Az hogy a leggyengébb résznek mondják, lehet hogy így van, annak csak örülni lehet hogy a többi még ennél is jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7937 üzenetére
több Dark Souls boss már nem fog szembejönni
Hogy így belevetetted magad, azzal remélem tisztában vagy hogy sok játék a DS után teljesen értelmetlennek fog tűnni. Persze az egész idő, meg egyénfüggő, ki mennyit játszik, a jelenség miatt mondom, hogy valószinűtlen hogy feltalálnak még ennyire jól működő játékmechanikát. Persze aki rákattan az első DS-re az máris kiszórt a piacról egy rakás 8/10 es játékot, amivel a DS előtt szívesen töltötte az idejét.Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
Ezt a játékot , hogy megy a KardosJóska, próbálják megcsinálni az első kompjúterjáték óta(persze vannak más műfajok). A DS-el sikerült először rendesen. Kíváncsi leszek, van sok alternatívája most is, de a ds-ről mégegy DS-nyi ugrás, vagy ami azt megközelítené, szerintem beláthatatlan. De igen, lehet most ez a stílus alap lesz és ennek a variációi felé fognak elmenni, ötvözése, hangulata stb.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
Gondoltam hogy vissza lehetne venni a vga-d teljesítményéből. Ha túl erős akkor kapcsolgathat a mhz-k között, vagy inkább valami alacsonyabb teljesítményprofilok közt dobálhatja. Leveszem mindig a grafikus processzort, hogy alacsonyabb mhz-n de minél inkább 100%-on működjön.
Kérek egy számot a jútútú
-
-
Tasunkó
senior tag
Jó ez a DS2. Az NG+ jobb mint elsőre, mert már tudom merre kell menni, jobban fogynak a helyszínek, elsőre kicsit döcögtem a terepen. Akik ezt a látvány megtervezték nagyon jó helyen voltak a helyükön. Képzőművészeti koncepcióban, a sárkányok hegye lenyűgözött, nem teljesen archetipusa egy sárkányhegynek, viszont ha sötét meg lángok lennének, nem látszódnának a sárkányok és akkor meg pokoliba menne át, ez így tökéletes. Valahol ez a DS látvány az Ico-ból meg a Shadow of the Colossus alapokból indulhatott, bár mindkettőt csak futólag ismerem, a készítők pontosan tudják mi volt azokban a látványkód.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz cyberkind #7984 üzenetére
Keveset játszok, a grafikus kártyákra való tekintettel bö 10 éves előnyt adtam a játékoknak így simán megy a 60 fps. A DS2 ebből a szempontból kicsit idöugrás, mert most 2011 körül járok. Az Elden Ringtől nézve hát igen. Azt nem tudom mi az hogy lassú, de az irányítás a DLC-bossoknál nagyon érezteti hátrányait. A Fume Knight a 3. bossom de pihentetni fogom, mert már 3. napja nyomom de ha kikapja a lángoló kardot, onnantól a fegyvermegoldásaim nem elég hatékonyak, hogy amíg életben vagyok képes gurulni, biztatóan csökkentsem az életcsíkját. Csak most ez is pihen az ivory King is pihen, a végén megiszom a levét ennek a lazulásnak.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
-
Tasunkó
senior tag
Kellemes ünnepeket, viszont. Végre kihevertem az elsőt, meg a másodikat, elég sok idő eltelt, így el tudom kezdeni a witcher 2-t. A Dark Souls után legalább egy évig semmilyen hátátnézem rpg-nek nem volt egy jó darabig értelme. Emiatt a Bloodborne-t és társait meghatározatlan időre elhalasztottam, amíg ki nem játszom az összes normális rpg-t aminek esze ágában sem volt korát meghaladó ötletekkel fecsérelni a drága idejét.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz FlashBird #8056 üzenetére
Közhely elmondani hogy gamepadra tervezték, de nagyon igaz. A Hollow Knight-ot kivittem billentyűzeten, aztán gamepadon 10 perc alatt kipofoztam azt a varrótűs boss-t, akivel 4 órán át küzdöttem billentyűzettel. Vannak helyzetek amikor a billentyűzet, mint pálcikákkal levest enni.
Kérek egy számot a jútútú
-
-
Tasunkó
senior tag
válasz FlashBird #8065 üzenetére
Oké, csak szóltam. Más fegyver, más stílusú harc. Elsőre pajzzsal megyek, aztán lándzsa-tőr, lándzsa két kézben, kasza kétkezes, sarló-sarlóval. Két tőrrel nagyon elegánsan lehet parryzni vagy backsteppelni. Vagy a zweihanderrel ahogy elrepül a paraszt ha eltalálod az költészet
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
A Sekiro az olyan nehéz lehet, mint a Dark Souls 2 DLC bossok? 1évet kellett halasztanom mire legyőztem az Ivory-t meg a Blume Knight-t. Mondjuk NG+-on mentem a DLC-be, de akkor is.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #8092 üzenetére
Köszi Csak olvastam róla, gyakran paráztatnak vele cikkekben, de Fromsoft játék nem maradhat ki.
Hidetaka Miyazaki -t a Time magazin beválasztotta a 100 legbefolyásosabb ember közé. Hát, nálam a dühkezelésben olyan szintekre juttatott, aminek a létezéséről sem volt eddig fogalmam, semmilyen meditáció vagy Dalai láma nem fogható hozzá
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Phoen|x #8111 üzenetére
Nem szeretem a DLC-ket, de a DS2-nél kezdtem értelmét látni a DLC-nek. Kinézetre is, tartalomra is, jobb mint az alapjáték. Talán a boss-ok között vannak nehezek, de jó kihívások is. A sárkányos az nagyon epikus harc volt, a DLC-ben, meg jó balansz, nekem. Másodikra mentem bele, és lehet hogy elsőre könyebbek, az Ivory-t 1 évig pihentetnem kellett, szóval ha ki akarod próbálni, fontold meg, mert NG+on még erősebbek lesznek. Persze te is, de...
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Speeedfire #8156 üzenetére
Nálam ez a rész sose jött el. Bármikor, bárkivel szemben nem tudok halni. Kedvenc halálkiáltásom, hogy már alig van csíkja.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Phoen|x #8159 üzenetére
Olyankor nagyon virtuózok szoknak lenni, nem tudom eldönteni, hogy csak képzelődöm, vagy leprogramozták hogy milyen mozgásom utal idegességre a végén. Viszont a DS2 -ben az biztos van, hogy egyrészt vannak etapjaik, de az utolsó 10-20 százaléknál felforr a vérük, de előtte eljátsszák 1 pillanatig hogy megroggyannak, a DS1 olyankor inkább kíméletesebb volt.
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
nagyon jó. Neki van az, hogy megroggyan és akkor a ritmusához képest, a ti-ti-tá-ban egy fél hanggal korábban baszoda.Sír Alonne Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
A
-al annyit harcoltam estéken keresztül, hogy volt hogy azért haltam meg, mert bealudtam harc közben.Fume Knight Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Weareus #8423 üzenetére
Amíg be nem röffenti a lángot a kardba, addig már úgy is elcsapkodtam, hogy közben beszélgetek, de asszem Buddha újabb reinkarnációját kellett magamba fogadnom, mire úgy is használható lelkiállapotba tudtam maradni, hogy elkezd azzal hadonászni. Arról a covenantról nem tudtam, de jobb is, mert így legalább a boss runok alatt elfogytak az ellenfelek, aztán már legalább azok nem idegesítettek. Jó sokat kell az alapjátékban gyalogolni, a Shulva nekem sem hiányzott már, azokkal a liftekkel tájékozódni hogy hol vagyok.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
Nehéz nem volt, de tényleg utálatos. Mindenhez beöltözködök, nem szoktam tangeszban nyomulni, mert olyan valószerűtlenné teszi a játékot. Ehhez is van a gardróbban a fekete boszorkányos szoknya, meg tűzálló fekete páncél, jó nagy pajzzsal. Döcögősebb úgy, de random 2-20 próbálkozás között egyszer bejön hogy még a szakadékbaugrást sem rontom el, aztán annyi.
Kérek egy számot a jútútú
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Eredeti játékok OFF topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Formula-1
- EA Sports WRC '23
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs