- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dell notebook topic
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Tsebacsi #58993 üzenetére
Semennyire. Sőt.... A G30 egy nagyon jól sikerült konstrukció. Könnyebb az előd modellnél és rengeteg mindenben sokat fejlődött. A benne lévő motorok is nagyon jók. Az általad leírt 30i-ben B48-van ami kifejezetten jó konstrukció. Stabil és nagyon könnyen emelhető is a teljesítményen 300LE-t könnyedén tud mindenféle probléma nélkül. Így már élvezetes is a közlekedés és van is benne így tartalék mindenhol.BeZol leírta a 2 év jótállás és a Service Inclusive részt. A fő probléma ,hogy a BMW úgy adja meg az olajcseréket,hogy SA8KA (30 000 km / 24 hónap) a levegőszűrőt 2 olajcserénként !!! Magyarán 60 ezrenként. Egyszerűen ez nevetséges.... Olajat és szűrőket le kell cserélni 10 ezrenként és jó lesz az autó hosszútávon. Ha a gyári ciklusokat tartják azzal csökken a motor / alkatrészek élettartama.
Ez egy 10E Km-es első olaj cserés B48 30i. A BMW szerint ezzel még kb 2X ennyit kellene menni....
Itt meg egy G11 2016/03 53.000 Km-el szintén soha ki nem cserélt levegőszűrővel mert hát a gyár szerint nem kell...
Ilyen Km-nél nem igazán van kerülendő extra. Én inkább azt mondom legyen benne minden.... Ha normálisan karban van tartva és nem a trágya gyári utasításokkal van karbantartva mint 30 ezres olajcserék 60 ezres levegőszűrő cserék mint ahogy a BMW azt mondja lifetime a váltó olaj magyarán ne cserélj olajat holott aki a váltót gyártja és akitől veszi a BMW világosan leírja,hogy 80-120E Km között cseréld le stb stb.... Szóval megfelelő karbantartás mellett jó lesz sokáig.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mini-ITX
- Elemlámpa, zseblámpa
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest