Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Anaren91 #58650 üzenetére
Nyugi, valójában te vagy a tipikus, én csak idomulok, ha ez a szint.
Akkor is szóltam, amikor azt ment itt, hogy a 528i megeszi a yamaha r6-at, mert nem szeretem a hülyeséget. Nehéz pár sorban rendesen érvelni.
Gondolom, aki viccesen beszólogat, az még mindig nem tudja, hogy mi a lóerő és a nyomaték...
Amúgy köszönöm az aggódást, nem csak bmwim vannakA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Chris0321
addikt
válasz Anaren91 #58643 üzenetére
Ha benn van a gyerekülés és általában a gyerekesek azzal mennek mindenhova akkor hiába lehet lehajtani az ülést mert nem tudja. Ezért javasoltam inkább a 3-as touring-ot mert így el tudnak menni családdal bevásárolni is akár 2 gyerekkel is. Mivel egy óvodás korú gyereknek nem kell sem fej sem lábtér így ha születik mellé még egy gyerkőc is elférnek. Akár 2 felnőtt is elfér hátul.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz Chris0321 #58652 üzenetére
Persze, teljesen érthető. Én azért mondtam a másik kettőt, mert alapból E90-F30-akat nézett, annak se nagyobb sokkal a csomagtere. De gyerekekkel lényegesen praktikusabb egy kombi.
#58651
Vedd már észre magad ember kb a fél fórumot kiakasztottad az agymenéseddel, meg, hogy egy olyan embernek akarod megmagyarázni, hogy mi a lóerő meg nyomaték aki napi szinten olyan kocsikat szerel amiket nagy valószínűséggel még látni se láttál Ezredesnek a munkásságát végig tudod nézi a fórumon, mert rengeteg képet közzétesz. Te mit tudsz mutatni? Mert előző alkalommal is csak a magyarázás ment.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
KAMELOT
titán
-
chess001
aktív tag
válasz Anaren91 #58653 üzenetére
Amúgy a lábtér is hülyesége, gyereküléssel pont több kell mert a lábfej feljebb kerül, de nyilván ezt is rosszul tudom, mert csak 2 különböző kocsiban használjuk napi szinten és nincs róla fényképem...
'egy olyan embernek akarod megmagyarázni, hogy mi a lóerő meg nyomaték aki napi szinten olyan kocsikat szerel amiket nagy valószínűséggel még látni se láttál .'
Nem neki, csak azt, hogy ne mondjom már hülyeséget, ha már ennyien isszák a szavait, mert van motortér tisztítós fényképe, ami az autószerelés csúcsa!
Az elmúlt évek alatt szeritem több m52-m54 motorfelújításon vagyok túl, mint ő, de mindegy is, nincs instám, úgyhogy igazából nem is létezem...
Nem tudja, hogy mi a teljesítmény, de te sem.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #58655 üzenetére
Pont azért álltam vele, mert neki kéne azért sejtenie a dolgokat. Amit elolvastad meglettek a számok-mert ő is csak neten látott ilyet, csak még nem érti őket...
Szakmailag nem nagy gáz, mert nem a napi rutin része, de a hangneme minősíti rendesen, meg a többi tapsikolót is...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Puma K
veterán
válasz KAMELOT #58639 üzenetére
Az is igaz, de jobb a tudat számomra hogy az a gyári színe. Viszont mivel régi autóról van szó és nem lesz belőle már több és új, így abból kell válogatni amiből szabad és lehet.
Az meg a másik, hogy a kézi váltó annyira már nem jön be nekem és kacsingatok egy automata felé...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
BossBoss
őstag
Sziasztok!
Lassan én is családi verda után nézegetek. Kellene valami az e92 325i mellé/helyett. Kérdeztem szakim mit javasolni motorból.
B48 B57 B58
20i 30i 40i 30d 40d 50dKérdezem F11? Mondja az most a ciágnyhintó (f10) . Szerintem baromság.
Első blikkre én is F31 vagy a GT F34. Ezek többsége 20D, ritka a 25, 30D. N52 után meg félek az újabb benzinesektől. Már n52-el is van elég baj.Aztán még Volvo XC60, V60(az új tetszik kombiban), Peugeot 508 SW, esetleg Audi A4 all road, Q5. Asszony inkább SUV párti, nálam a coupe, kombi az autó.
Van még időm, de nem lesz könnyű dönteni. Maradnék bmw vonalon. De az az érzésem, hogy az elmúlt 10 évben bmw-t kb csak újan vagy garisan szabad venni. Bár ez nagyjából igaz majdnem minden gyártó termékére.
Nyilván legjobban egy valamilyen toyota hibrid vacakkal járnék, de nagyon nem mozgatnak meg.
-
BeZol
őstag
válasz BossBoss #58659 üzenetére
Ez szép és jó, csak amikor ránézel az árakra mennyibe kerül egy F31/34, akkor ugyanazzal a motorral egy F11 ugyanannyi vagy olcsóbb, emellett gyakrabban jobb is a felszereltségük.
Nálam ezért is lett a gondolatmenetből 5ös bmw, ültem 2 sedanban (kombiban pont nem csak régebben), és őszintén megvallva az egyik közepesen volt felszerelve, a másik full-extrás volt, és sem fekete bőrbelsővel, sem vöröses/barnás bőrrel nem fogott meg, olyan semmilyen volt mindkettő, hátra nem tetszett a beszállás és az E93-as után nekem túl közeli volt a B oszlop helye, de nem csak én éreztem így, akik elkísértek más is így érezte h "semmi extra" a kocsi, jó-jó de nem fog meg.
Aztán beültünk az 5 GT-be és ott normális a B oszlop helye (menetpróba nélkül is láttam h nem fogok ideggörcsöt kapni mikor oldalt hátra kellene nézni), nagyobbak az ajtónyílások, jóval-jóval több a hely hátul minden tekintetben és érezted azt h "ez igen, ez már jó". Egyedül a csomagtartóval nem vagyok kibékülve, egy ökölnyivel hosszabb lehetne vagy úgy kéne csúsztathatónak lennie a hátsó üléssornak, hogy nőjön vele a csomagtér. (csúsztatható az üléssor, de a háttámla és csomagtér közötti lemez az ilyenkor nem megy vele, aztán lehet csak jobban rá kéne néznem )
Annyi h városba sztem too much méretügyileg.Nálam kizáró tényező volt a SUV, úgyhogy X3/X4/X5/X6-ot elvből elvetettem, de azért üléspróbát tettem, az X5 tetszett de féltünk h ha kiesne vmi oknál fogva a gyerek, akkor bazi nagyot esne
Egyébként simán jónak éreztem az X5-öst, de H.Ezredes sem ajánlotta és akkora a légellenállás + a súly is, hogy a chipelt E93 330d után tudtam h autópályán ugyanehhez egy X5 M50D kéne, mert a 35D/40D fixen lassabb (chipelve hozta volna az E93-asom szintjét).
Na meg ugye mivel a SUV a divat, ezért az áraik is jóval magasabbak, szóval több sebből vérzett a SUV ötlet. -
BossBoss
őstag
Egyetértek! Egy jól felszerelt F11 nagyon bejönne. 30/35D-el, de még 25 is ellennék. Árban valóban közel vannak a 3-ashoz. Gyerekkel kutyával úgyis lassan megy az ember. Coupet is egyedül tudom "normálisan" használni. Asszony mellettem, kutya hátul és mindjárt úgy kell kanyarodni mint tanuló koromban kb.
5-s GT is jó lehet. Bár te is panaszkodtál rá meg ismerős is szentségelt a babakocsi miatt. Nem is értem egy ekkora batárba ez hogy lett ilyen. Bár gondolom lehet hozzá passzolót választani, ha úgy van.
Plussz a fene tudja mi lesz ezekkel a dizelekkel. El lehet-e adni 3-4-5 év múlva? Senki nem tudja... -
ittakary
nagyúr
Szegény ember fáj a szívem a második kép láttán hogy kétségbeesetten próbál oltani és menteni ami menthető
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58656 üzenetére
Mit akarsz a teljesítménnyel? Hogy a maximális csúcs teljesítménybe a reszelt 30i tudja kb azt mint a 40i ???? Beleköltöttél 700K-t a 30i motorba,hogy papíron tudja azt a teljesítményt de nyomatékba jóval alul marad. Arról nem is beszélve,hogy nem versenyautó építés volt az alap koncepció. Senki nem 6-7000-en fogja forgatni utcán a motort ahol napi szinten használod az alsó / közép tartomány.Ott jelentősen erősebb a 40i...... Az,hogy a csúcsteljesítményt utol éred ezzel az általad leírt könnyed tuningal azzal nem lesz napi használatban jobban autózható. Például egy előzést adott sebességi fokozatban alacsonyabb fordulaton jobban fog teljesíteni egy 40i mert egyszerűen erősebb és nyomatékosabb ott.... Lehet vergődni a csúcsteljesítményen csak utcán napi használat mellett nem csúcsteljesítményen fogod üvegelni a motort.... Amúgy a vezérlés megbontás tengely csere leömlő csere stb nem a "könnyed" tuning főleg ennyire sok pénz elköltése mellett. Még mindig jelentősen sokkal sokkal több motort építettem fel 0-ról mint te. De azért mert most sok M52 M54 motort csináltál akkor csak neked van igazad vagy te tudsz mindent és az van amit te mondasz ? Én most sok más motort csináltam régebben meg sok M54 és társait. Na akkor most mi van ? És én alátámasztottam legalább magamat saját autóval amit csináltam ,hogy egy gyári használt M54B30-as motor tud gyáriba 210Le-t 2 külön autóról is van mérés és van azok után is,hogy megkapta a leömlőt egyedi rendszert programot szűrőt stb. Ezt nevezném esetleg könnyed tuningnak és nem tengely cserés vezérlés megbontásos 3-400K-ért veszek csak tengelyeket anyagárba és azt belerakom kategória. De ott vannak a mérések mind a 2 paripa 250-255Le között tudott így Az,hol V8 szint ? Ezt a tuningot egy másik srác írta ez után kapott tőlünk egyet amivel jobb lett ennél de akkor sem V8 40i teljesítmény....
Te csak magad akarod igazolni de alapvetően nincs igazad. Nem életszerű könnyed tuningnak nevezni egy olyan autót amin 1 motort generálozol rengeteg pénzért,hogy tudja a gyári 231Le környékét 2. a használt 2-300E Km-es motorba belköltesz ~700K-t,hogy tudjon ~270Le-t amivel csak magadat akarod igazolni maximum. V8 fáradt állapotban is ~265Le-t tud padon. De tudod mit legyen igazad ennyi ráköltés után tudja a fáradt V8 teljesítményét ha ettől megnyugszol és befejezzük
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #58667 üzenetére
Pont erre gondoltam, igen. Nyilván akinek nem elég, az vegyen v8-at, meg turbós erőforrást, mindegyiknek más a teljesítményleadása... A turbóst a legkönnyebb-olcsóbb hangolni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
whitezo88
nagyúr
Erőmérőben 2001-es 325i kompót [link]
-
FIREBLADE78
addikt
Játék!Ha lenne 20 misid bömösre,akkor melyiket vennéd és miért? Csak ez az egy autód lehet. Minden napi használat.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #58671 üzenetére
E-Klasse
-
KAMELOT
titán
-
nincsnév007
őstag
válasz FIREBLADE78 #58671 üzenetére
BMW G20 M340i
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #58671 üzenetére
M2 CS, mert tök jó vezetni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #58671 üzenetére
Tesla Model 3.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
FIREBLADE78
addikt
Úristen, merci. Húzzatok innen.
Aszongya tesla, facepalmMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Geriszon1992
újonc
Sziasztok! Érdeklődnék van egy gyári 18col M es alufelnim gyári ketszeles hátra fel mehet a 255/35 r18? Válaszokat előre is köszönöm szépen
-
chess001
aktív tag
válasz Geriszon1992 #58679 üzenetére
Attól függ milyen kocsira-vezetőülésnél van matrica a méretek, nyomásról, de 17 225/45 nek váltó mérete.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Chris0321
addikt
válasz Geriszon1992 #58679 üzenetére
Hello.
Nem ártana megadni, hogy milyen autóról van szó. -
Geriszon1992
újonc
Jajj bocsánat bmw e46 320d 2002 évjárat
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #58678 üzenetére
Nekem is Tesla 3 lesz a következő körben, ha minden igaz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Anaren91
senior tag
válasz FIREBLADE78 #58671 üzenetére
Megtartanám a mostani E60 35d-m, kicserélnék rajta mindent amit kell, kapna nagyobb intercoolert, meg hybrid turbót, downpipeot, a maradékból meg elmennék valamerre korona után nyaralni
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
KAMELOT
titán
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #58671 üzenetére
Én 10 misi körül vennék egy használt BMW 550i GT-t, a faceliftes 449 lóerőset (ez már kevésbé konstrukciós-hibás), és ezt pöckölgetném feljebb úgy, hogy a maradék 8-10 misiből fizetném az extra fogyasztást
6os GT-hez már csak 640i/640d volt a max, szóval ez ilyen kuriózum kategória, és a 6GT is meg fog szűnni
Ja és a 6GT annyira nem jön be csak a hátsó szárnyacskája[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Geriszon1992 #58682 üzenetére
-
negro
őstag
válasz FIREBLADE78 #58671 üzenetére
Alpina B10 V8s meg egy E46 M3 aztan meg is erkeztem
#58674 cOxeR
mondjuk M54 azt eheti szepen. ha csak palya auto meg ok de utcan is hasznalva en nem mennek 5w50 -en tul egy 0w30 5w30 5w40-re tervezett motornal.[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
IntelKiller7
veterán
válasz FIREBLADE78 #58688 üzenetére
És ezt miből sikerült összehozni, hogy "rohadnak is"? Minden autó eltud rohadni, ha nem figyelnek rá.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
FIREBLADE78
addikt
válasz IntelKiller7 #58691 üzenetére
Olvass utána.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
whitezo88
nagyúr
530d hirdetésből, van ilyen csupi? Minél tovább nézed a képet annál szomorúbb. [kép]
Bónusz, hogy M Packetként hirdeti, de alap kit van rajta.. azt már nem is rakom be. -
Anaren91
senior tag
válasz whitezo88 #58696 üzenetére
Jaj..Hogy a faszba lehet valaki ennyire igénytelen? Ha már androidot akar, ott vannak a gyári kijelző helyére beépíthető cuccok, amivel az idrive is megmarad, meg lesz android is...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #58695 üzenetére
Leírtam mi a gond és a teljesítményt nem írtam. Gondolok a későbbi szerelési költségekre is.
Azért inkább egyszerű motor a cél.
Nem rallizni meg janiskodásra használom a kocsit, hanem, hogy maximális kényelemben utazzak és élvezetes legyen az.CharlieDrop: sok a szélhámos!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #58698 üzenetére
Ja, az biztos h még sokat nem használták és emiatt újszerű, mert marha kevés benne a km, de ez így átverés 12,49millióért, előbb vennék töretlent, ami eleve nem amerikai típus és 100ezer km körül van 10,7misiért.
Erre így ebben a formában én max 8 misit adnék, DE még akkor is ódzkodnék kicsit tőle, mert eladni ugyan úgy nehéz lesz később, ill. kérdéses h mennyire sérültek a biztonságot szolgáló elemek egy újabb baleset bekövetkezése esetén, márpedig számomra ez kritikus.Az 5GT-mnél is jelzett a carvertical 2 sérülést:
egyszer sztem hátulról belementek és így belekoccant az előtte levőbe
egyszer pedig szimplán nekimentek az első lökhárítóval vminek
DE ezek ilyen minimális ütközések lehettek mert még carvertical sem dobott óriási összegeket és csak lökhárítókat kellett cserélni, azok felfogtak mindent, fő elem 1000% h nem sérült így nyugodtan vásároltam meg.Ismerek olyat, akinek fél éves volt a kocsija, oldalról elkapott egy őzikét, így az autó egész jobb oldalát első keréktől a hátsó ajtóig javítani/cserélni kellett.
A baleset után márkaszervíz, ott kijött a szerelő mondta h fel se vetessék a kocsit, maszekba megcsinálja. 2 hónap múlva kész volt a kocsi, nem tudom rétegvastagságmérő miket dobálhat, de hogy nincs nyoma carverticalon meg sehol, az is biztosAmire ki akartam ezzel lyukadni, hogy úgymond vannak olyan balesetek, amikor a biztosítónak nem kell fizetnie senkinek, és még hivatalos szervízbe sem kerül a kocsi, akkor annak biztosan nem lesz nyoma
Ez minden olyan esetre igaz lehet, ahol nem 2 jármű ütközik, szóval ja, ez a carvertical sem tökéletes, a jármű szolgáltatási platformot meg hagyjuk is: külföldről jöttem, hibáim száma nulla, km-em annyi amennyire vki állította kategóriaNa ezért kell állapotot venni, csak el kell jutni odáig h tényleg tudjuk miken mehetett át az autó és h ahhoz képest tényleg oké-e az ár Hát nem egyszerű!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen