- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #50449 üzenetére
Irtam mar ha kibirna a nyaraloig oda vissza mar vettem volna. Most meg lett az utcaban tolto. Nem is tudom ingyenes vagy sem nem azert probalnam ki mert ingyenes, hanem az otthoni lassu toltessel en nem szenvednek.
Chrys: Konat kapnek tesztelesre. De nagyon gyenge minoseg.
Mennyi egy ilyen Nero?Bmw meg nem gondolkozik elektromosban. Erdemes Karotta videojat megnezni errol.
Aki az I3 at tervezte mar a VW nel valami nagy gore.[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Gsx-rr #50451 üzenetére
Nekem a Kona nem jön be (összehasonlítás). A technológia ugyanaz, de a kicsi részletek miatt a Niro jobb. Csomagtér, középkonzol stb.
Ez a full extrás változat (kivétel panoráma tető) 49500€. Az elektromos autózás egyelőre nem olcsó játék. -
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #50447 üzenetére
8 év / 100.000 km a garancia az akksira, tehát ha 70% alá esik a kapacitás, akkor ingyenesen javítják.
A kérdés az, hogy új akksit adnak-e, vagy csak cellákat cserélnek h újra 70+% legyen.
Egy új akksi kb. 3,5m Ft + ki/beszerelés (12ezer Euronak írják németeknél szerelésestül).Ahogy én nézegettem, kb. 50ezer km-nél van max 10% bukó, 100ezer km-nél pedig max 20%, tehát esélyes h a garanciával nem kell majd élni, és vhol 150-250ezer km után biztosan 70% alatt tudnak megtenni (vmilyen szinten a kor is számít majd, nem csak a futásteljesítmény). A teslák ugye 250ezer km környéke után tudnak 70%-os távot.
Most egy használt kis akksis i3-nál ez gáz lehet, de egy nagyobb akksis verzió esetén még a féltáv is oké lehet.
A régi i3-asok fele akkora távot tudtak mint a legújabb. Azok 10 misitől vásárolhatóak voltak állami támogatással, az új 1-1,5m Ft-tal drágább alapárú, pedig 2x a hatótávja. Az első i3-asok kicsit több mint 100km-t tudtak, az újak bő 200at. (papíron 150 kontra 300km)
Tehát kinek mi a napi ingázása, egy fix: vmikor vkinél lesz egy bő 3,5m Ft-os szervízköltség, ami addigra olcsóbb lehet a fejlettebb akksigyártásnak köszönhetően, de ezen csak akkor lehet spórolni, ha csak bizonyos cellákat cseréltetnek (tuti ezzel fog mindenki barkácsolgatni).
Utánaolvasgatva nekem ez jött le.
Ha ebből kéne matekoznom, akkor egy 320d kontra i3 összehasonlításban (ugye egyikre van támogatás így egyformák árban kb.) nekem az jön le, hogy mondjuk 250ezer km után kell 3,5m Ft-ért új akksi + szerelés + addigra talán féktárcsák + betét + fékolaj is + futómű, szóval talán max 4,5m Ft menne el összesen szervízre , addig a 20d-re elmenne 15ezreként olajcsere (max 1,5m Ft), mellé lenne a korábban is beszélt 1,5m Ft-os nagyszervíz és ennyi.
Cserébe 20d 6,5liter körül megáll fogyasztásban, a másik pedig kb. 1,5literes fogyasztásnak felelne meg, tehát 250ezer km után mostani árak mellett kb. 5m Ft extra üzemanyagktg. a 20d.
Magyarul ha nem para a hatótáv, akkor ebben az összehasonlításban kiadja a matek az elektromos kocsira (ha nem számoltam el semmit )
-
veterán
-
Gsx-rr
veterán
Kis akksis I3-at mar 4,5 korul lehet venni, de az azert nem kene mert nekem palyan legalabb kell tudjon 150 kilometert.
20d-m van azt megtartom
Iden kb 6000 kilometert mentem ezert gondolkozok valami gazdasagos autoban. Uj es draga autot most erre a 4 honapra amig nyaron itthon vagyok igazabol folosleges ezert se adom el a Bmw-t. Iden nem is akartam masik autot mar csak hat a kisordog nem hagyott beken.
Igy vagyok az elektromossal is. Tudom ,hogy varni kene vele 5 evet addigra mar jo alternativa lehet.
Pillanatnyilag ugy gondolok ra,mint egy draga hobbira.
Csakis masodik autonak johet szoba, hatotav 100-300 kilometer akkor is.
Most is megyek az Ukran hatarhoz, meg ha lenne tolto se mennek elektromossal legalabb 2x meg kene allnom ,megorulnek ha ezert 40 perccel hosszabb lenne az ut.
Varosi autonak tartom arra lehet ,hogy nagyon jo ha van hol toltened. Mert gondoljunk bele pl telen vagy szakado esoben milyen jo lehet fel orakat varakozni mig toltod az autot.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Biztos voltam benne ,hogy a Magyaroknak sikerül majd ezt meglépniük leszivatva az elektromos autósokat.
[link] -
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #50457 üzenetére
Talan junius ota szunt meg az ingyenesseg. Maris nem 1,5-2 literes fogyasztasura jon ki igy egy elektromos kocsi, hanem 5-6 liter kornyekere.
Szoval marad az otthoni altalanos toltes, kozteri sos toltes.
Az lesz a jo, amikor az otthoni aramtoltesre mint “tankolasra” is kitalalnak valamit, mert valamit egyszer kifognak ha nagyon elterjed, kell az a jovedekiado ami kiesik benzin/dieselnel.
Lesznek meg itt szerintem meglepetesek, mint ahogy a zold rendszam es ingyenes parkolas kerdese is valtozni fog.
Kicsit koran leptek meg ezeket, vartam volna vele meg egy par evig. -
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #50458 üzenetére
Igazad van. Most beszéltem a egy volt barátommal aki az elsők között vett elektromost,már eladta emiatt ,meg azért mert harcolni kellett a töltőkért.
Persze nála nem volt opció az otthoni töltés -
veterán
Sziasztok!
Ma elindultam itthonról, az első körforgalomnál fékezek, és éreztem, hogy elmegy a szervó...leállt a kocsi.
Beindítottam, elvittem fiam, hazajöttem, semmi gond nem volt.
Tudom nehéz így, de ez mi lehet?
Múltkor mondta fiam, hogy fújta a kerékpárt, jár a motor egyszer csak leállt. Beindította, utána ismét nem volt gond.
Létezhet, hogy nem volt benne a kulcs, és az miatt? Nem szoktam bedugni, nyakamban lóg.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
SzlobiG
félisten
Az E90/91 330D LCI már Euro 5-ösek, vagy csak 4? 245 lóerős verzió.
-
FIREBLADE78
addikt
-
-
szabi325
tag
Az enyém 2010-es 245 lovas és Euro 5. Egyszer írtam a BMW magyarországnak hogy mikortól Euro5 de ezt a választ írták:
"Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a környezetvédelmi besorolást a motor típusán, gyártási időszakán kívül az adott gépjármű felszereltsége, sőt első forgalomba helyezésének országa is befolyásolhatja, így általános érvényű információt nem tudunk e téren adni, kizárólag egy adott gépjármű alvázszám alapján való beazonosítása után lehetséges a központi adatbázisból lekérni a vonatkozó adatokat."[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Chrys_
addikt
Go "Gyál" Van itt olyan fórumtárs, aki értékelheti ezt
-
KAMELOT
titán
Csak egy egyszerű 447 SBC pump gas. 650hp / 760Nm....13 000 dolcsi
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
BMW-M
újonc
Sziasztok!
Van egy német 335i ami érdekel és gondolkozok a megvételén. N55B30-ról mit lehet tudni, jobb konstrukció mint az elődje az N54? A nagynyomású üzemanyagpumpa, turbo, injektorok tényleg csak 60-70-80ezer km-t bírnak? Plusz mondják még a magas olajfogyasztást, a viszonylag korai vízpumpa meghibásodást, szelepfedél tömítés és oljaszűrőház tömítést, a VANOS meghibásodást. Van valami rejtett dolog amit ellenőrizni kéne a vásárlás előtt? Ha valakinek van info-ja azt megköszönöm és jó lenne tudni, hogy ezek valóban sűrűn előforduló hibák ennél a motornál vagy nem. Köszi M -
Skimaster
senior tag
válasz Silent77 #50461 üzenetére
Nekem is így kezdődött,aztán többször leállt,egyre nehezebben indult.Pécsen BMW-ek szervízben azt mondták hogy porlasztó,aztán bevizsgálták és nem az volt,aztán magas nyomású pumpa,de nem az volt,aztán valami kisebb szivattyút cseréltek,most jobb,de még mindig néha leáll,ilyenkor kiír 4x4 hibát és sárga felkiálltó jelet,de újra indul és megy.Jövő héten viszem vissza hozzájuk.(2007, 218 LE, 3.0d X3)
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz dellfanboy #50476 üzenetére
Ja, nem összekeverendő a karburátorral.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
eliterob
tag
válasz CharlieDrop #50442 üzenetére
Végülis másik kocsival mentem. A határon tényleg nem kértek semmit. De muszáj lesz hozzaerto szerelovel megnezhetnem az se baj ha olcsó mert a nyaralás kicsit drágább mint terveztem
-
Gsx-rr
veterán
520d alatt miota van dupla kipufogo?
nagyon olcso gagyinak nez ki -
KAMELOT
titán
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #50472 üzenetére
N54 2 turbós N55 1 turbós. Mindkét motort könnyedén lehet tuningolni 400LE környékére de alap esetben az N54 motor erősebb tuning terén. Mindkettő motorral jól lehet autózni az N55 talán egy fokkal kevésbé nyűgösebb. Nem rossz motorok de tisztában kell lenni azzal,hogy ezek már mind használt motorok amikre biztosan költeni kell. Ha megelőzőleg ki van cserélve a vízpumpa hűtőkazetták ki vannak cserélve és a nem hugy 5W30-at kapnak hanem 5W40-et azt meghálálják... Egy nagyobb cooler és egy downpipe-al könnyedén 400++ elérhető amivel kényelmesen lehet autózni.
EURO 5
N53 -ról egy kis visszajelzés a hidegindításkor tapasztalt járásegyenlőtlenség megszűnt. hidegen / melegen gyönyörűen jár. Érezhetően visszatért az ereje. jobban ugrik / gyorsul . A gázreakció is sokkal finomabb lett így újra szépen egyenletesen lehet elindulni kigyorsítani. Ezután kapott egy remap-ot is még intenzívebb lett az élmény a tisztításhoz képest is rárakott még egy lapáttal a teljesítményre. Illetve a motor hangja is megváltozott olyan igazi forgós hathengeres már-már M-es motorra hajazó hang. ( cOxeR is meg tudja ez erősíteni. neki is megváltozott a hang ) Most teljes a boldogság. Megbeszéltük,hogy elmegy teljesítmény mérésre csak úgy lett volna az igazi,hogy elmegy minden előtt és ,hogy most milyen. De így,hogy kivan takarítva és még remapot is kapott sokkal erősebb mint előtte...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
válasz Shadowbull #50489 üzenetére
Karotta tok ertelmes fazon, csak sajnos rendszeresen beleesik abba az egyebkent gyakori hibaba, hogy az intuitivan igaznak hangzo dolgokat tenyleg igaznak gondolja.
while (!sleep) sheep++;
-
CharlieDrop
veterán
Azért annyival egyetértek vele, hogy a BMW nem borult bele abba, amibe a VW. Vagyis nem akar holnaptól mindent villanyosítani.
Azért ha megnézitek az i3 és az i8 (még ha hibridként kezdte az i3) eléggé korán jött.
És nem jelenti azt, hogy nincs mondjuk a csőben az i5. Bár Frankfurtra kicsit több elektromost vártam tőlük.És ugye ott a Hidrogénhajtás, kint volt az új X5 ebből
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #50491 üzenetére
Csak legyen annyi aksi a vilgáon ami ezeket majd meghajtja.
Hidrogén meg már régóta van. Ott a tárolással van a gond.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #50491 üzenetére
A BMW EV strategiaja mar evek ota nyilvanos es ismert. 2019ben MiniE, 2020ban iX3, 2021ben iNext es i4. Es aztan szepen sorban a tobbi.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #50493 üzenetére
Ami tok normalis, csak amikor valaki elkezd sok mindenhez kicsit erteni, akkor neha elkezdi ugy erezni, hogy sok mindenhez nagyon ert. :/
while (!sleep) sheep++;
-
CharlieDrop
veterán
válasz KAMELOT #50492 üzenetére
Már kb. 20 éve drukkolok a hidrogénhajtásnak (előtte is volt már ha jól emlékszem e32-vel kezdték, de akkor még túl tökmag voltam )
(#50494) Shadowbull:
Mondjuk ez is igaz. IX3-ról van már valami?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
dellfanboy
senior tag
válasz Shadowbull #50493 üzenetére
asszem marketing-es szoval jol el tudja adni magat, nah meg a kozul 20ev kamera elott [autos temakban] szoval van egy kis rutinja. bar mostansag szvsz tultolja a majmot, de ez csak az en velemenyem.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #50496 üzenetére
[link] teszteles alatt vannak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #50498 üzenetére
ez megvan, akkor egyelőre semmi újabb
Majd figyelekKöszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #50498 üzenetére
Árulja már el nekem valaki hova gyártanak ennyi autót? bazárok tele vannak használt kocsikkal, már jóformán zsebpénzből meg lehet venni!
meg minek ennyi modell? Lényeget kihagyják az összes kocsiból (hely és kényelmes ülések).V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- sziku69: Szólánc.
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- További aktív témák...