- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
-
szimi57
őstag
válasz freaghill #50050 üzenetére
Én rénéznék ezekre, három is van. Legalább a kasztnival nem lesz gond. A motor pedig a helyszinen adja magát. Közeledben nem igen találsz olasz kocsikat, nem beszélve a hollandról. Ha nagyon fent fog a kuplung és hosszú a váltokar útja, akkor valószinü városi autó, ha nem, akkor többségében hosszabb utakon használták.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
kissusuly
csendes újonc
válasz SeniorTilla #50052 üzenetére
Lehet de nem latok rajta sehol lyukat meg semmit :/
-
szimi57
őstag
-
kenguru99
aktív tag
válasz freaghill #50035 üzenetére
"Vagy inkább nézzek más irányban, ha rohadásmenteset akarok, jó felszereltséggel?"
Marha nagy szerencsével fogsz csak olyat találni ami nem vagy alig rozsdás. Meg a felszereltsége is jó. Meg nem is drága. Ezek már nagyon öreg autók, csodák meg ritkán vannak.
Az alvázvédelemnekakkor van igazán értelme ha nem a rozsdára van ráfújva.
A holland autók is rozsdásak többnyire. Viszont az olaszok tényleg jók ilyen szempontból.[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Ezekre a bonyhádiakra ránézek, annyit megér, kéthetente szoktam menni le Baranyába, akkor majd átmegyek és átnézem őket.
Igazából úgy hozatnék Hollandiából, meg Olaszországból olyantól aki több éve vállalja az autó átnézését, exportálását, és importálását is.
Például ez tetszett meg nagyon, de itt is látszik a hátsó ívek felett, hogy valaki megfújta.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
-
szimi57
őstag
válasz kissusuly #50054 üzenetére
Nálam fent a beöntötől pár centire, ahol a rögzités is van ott találkozik három él is a müanyagon, ott engedett. Az új Xadó hütőtömitő megoldotta. Egészen véletlenül találtam csak rá. Kérdés meddig birja? A tömitő a müanyag szilárdságát nem állitja helyre.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
kissusuly
csendes újonc
Koszi a segitsegeket!
-
NoZoli
tag
válasz SeniorTilla #50045 üzenetére
Elhanyagoltnak nem mondanám. Csak régóta áll. Belül, ami látszik, szép és tiszta. Persze, elgondolkodtató, hogy miért áll ilyen rég óta? Talán, mégsem olyan jó vétel? De legalábbis, alkudni tuti lehet belőle. A "madáreledel" talán valami rágcsálók elleni megoldás.
-
SzlobiG
félisten
Én is ilyeneket nézegetek szintén baromira bejön, de nem csak a kigyulladástól kell tartani sajna.
150-200e km körül számolni kell egy vezérlés cserével ami kb 300-400e ft ki kell szedni a motort, nem kis meló...a harmincezres olajcsere intervallumnak köszönhetően a turbo is 200e körül szeret elhasalni és a legtöbb pláne céges autók mind harmincezrenként cserélték az olajat.
A kigyulladásra meg van visszahívási akció fel kell keresni a hivatalos szervizt és alvázszám alapján megmondják, hogy érintett-e az adott típus, de ahogy olvasgattam még ez se garancia arra, hogy nem fog kigyulladni mert eléggé hitványul kezelik a problémát. Szvsz a legjobb megoldás ahogy ezredes is szokta mondani, ha ki van írva a fenébe az EGR...
Amúgy a 16D ugyanaz mint a 18D csak szoftveresen van butítva szóval egy programmal simán feljebb lehet tornászni, ha meg még több kell akkor olyan 170-180 ló körül ki lehet belőle hozni.
-
lali81
tag
nah felimádkoztam a vasat ahahu-ra (E60 LCI 25d 306D3) ha valakit érdekel, elküldöm a linkjét. Jó kis turbó képeket is pakoltam, hadd látszódjon, hogy nincs széthullva.
-
SzlobiG
félisten
Ott sem sokkal jobb a helyzet az 1.6 turbo benzin PSA-val közös fejlesztés egy igazi betegágy még rosszabb szvsz mint a 2 literes dízel. A 2 literes turbo benzin meg ritka és nagyon drága is. F30-ba meg már szerintem 2 literes szívó benzin nincs.
Amit már itt többször említettek aki ilyen autót akar annak a megvétel után maradjon a zsebébe zseton az esetleges javításokra.
-
KAMELOT
titán
-
szimi57
őstag
válasz freaghill #50069 üzenetére
Alvázvédelem erre a kocsira kidobott pénz. A legtöbb helyen, de lehet, hogy mindenütt szarnak a rozsdára, nem csak azért mert nem mindenütt férnek hozzá. Egyszerűen csak rányomják az anyagot és kész. Tovább fog rozsdásodni, rohadni, csak éppen egy darabig nem fogod látni. Ha nagyon fóbiás vagy a rozsdára semmiképp ne foglalkozz vele, mert pszichésen folyamatosan fog nyomasztani. 2004-es évjáratú rozsdamentes BMW-t simán lehet találni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Ganz-[HUN]
addikt
sziasztok!
Adott egy BMW E39 Facelift 520i, Xenon trafó hibával. A trafó típusa 5dv007760651, viszont e-bayen csak 5dv007760-29-est találunk. Mi a különbség a kettő között? Használható e a 651-es helyett? 35 euró a -29, és a 651 pedig... nos csak újonnan vásárolható, 200+ euró körül.
őszintén megmondom nem nagyon értek a témához
A tulaj (édesanyám) kint él Németországban, így a segítségnyújtás még nehezebb.[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
H.Ezredes
őstag
válasz Ganz-[HUN] #50076 üzenetére
Jó lesz bele !
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz H.Ezredes #50077 üzenetére
mi a különbség a kettő között?
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
H.Ezredes
őstag
válasz Ganz-[HUN] #50078 üzenetére
Más a száma. ( Van rajta gumi / nincs rajta gumi ) Maga a trafó / kábel ugyan az.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz H.Ezredes #50079 üzenetére
isten vagy
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
SzlobiG
félisten
Úgy látszik Németbe is gyulladnak a dízelek.
-
veterán
-
Anubris
őstag
válasz CharlieDrop #50020 üzenetére
18i igen.
Azt mondták a kocsi úgy érzékelte, hogy kevés benne a motor olaj ezért visszavett a teljesítményből.
De megnézték és az olaj szint megfelelő.
Hibát törölték és azóta jó...... -
veterán
-
SzlobiG
félisten
válasz SeniorTilla #50083 üzenetére
Valszeg igen.
(#50084) Def26 Akkor nézd meg ezt M paket. Ez azért olcsó, mert váltó hibás. Egy ilyesmit eltudnék képzelni magamnak.
-
veterán
Nem árt néha olajszintet ellenőrizni. Az újabbaknál már menüből is látod, csak pár kattintás. 2 liter elfogyása nagyon sok, de még 1 is megengedhetetlen egy olyan gazdának, aki gondos az autójával.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
Chris0321
addikt
válasz SeniorTilla #50093 üzenetére
A kipufogó az nem a ccm-től függ?
-
SzlobiG
félisten
válasz SeniorTilla #50093 üzenetére
Engem nem zavarna a legtöbb egy kipus, ahogy nézem őket már ami 2 literes motorral van.
-
aktív tag
Sziasztok,
Z3 illetve Z4 típusokat nézegetek hétvégi/túrázós/krúzolós kocsinak. Saját magamnak időnként kikapcsolódni (É-Buda, Pilis, Dunakanyar), illetve kettesben kirándulni.
A Z4 inkább tetszene páromnak, mivel autósabb kinézete van, illetve markánsabb kiállású; de egyébként meg semmire-se-jó, idióta dolognak tartja a roadster-eket.
A Z3 viszont nekem tetszik, mivel puritán, hangos; általában mechanikusabb érzése van...és nem mellékesen szervizeltetni is nekem kell majd.
A HaHu-t böngészve Z3-ból van 1.8, 1.9 és 2.8, 200-300e km között mind (egy-két kivétel: pár alatta, pár felette).
Természetesen a 2.8 S6 kéne, de nem értek hozzá és vélelmezem, hogy az a leginkább komplex/komplikált.
Az 1.9 élhető kompromisszum? Specifikációiban az Alfa 1.8TS-re hajaz (ezzel tudom összehasonlítani), és az nem fenntartásokkal városon kívül is megállja a helyét.
Mit érdemes tudni ezekreől a motorokról (karbantartás, olajfogyasztás, gyengeségek, kényesek valamire)?
A fenti írt futásteljesítménnyel esélyesen akut motorgenerál (gyűrűk, tengelyek, etc.) vagy bírják?
Váltó, illetve általában a hajtáslánc, a katalizátor, stb. mennyire időtálló?
...és adja magát a kérdés: bele lehet-e tekerni 1000-1500km-t egyhuzamban két szervizlátogatás között megbízhatóan és a roadster-hez mérten komfortosan, t.i. túrázás (autópálya, országút)?
PS: a jelenlegi hobbi autóm, egy Alfa GT JTS, roppant komfortos és pár száz km-es kiruccanásokat remekül tolerál, de a legutóbbi ausztriai hosszúhétvége (1000km) után is hazafelé nekiállt hisztizni. Disc: tudom, hogy kocsiknál ez nem 'lelki' alapon történik...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...