- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- 3D nyomtatás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
MoP_FX 57
őstag
válasz kenguru99 #49752 üzenetére
Így van. A nagymotoros (25i-től fölfele) kupéknak van leginkább esélyük, hogy idővel feljebb menjenek majd, de szerintem azok közül is leginkább a különlegesek, Titansilber metallic Standardlederrel van bőven:
- valami különleges gyári szín (Carbonschwarz metallic, Imolarot, Alpinweiß stb.)
- gyári M-Paket
- valami különleges bőrbelső, esetleg individual
- magas extrázottság (HK hifi, napfénytető, elektromos ülések stb.)
- szépen megőrzött, esetleg némileg visszaállított állapot, semmiképpen sem kókányoltHa ezek adottak, akkor igazából már most is szép pénzeket kérnek el értük. Mindenképpen 2 millió felett, de nem ritka a 2,5-3 millió közötti ár. Egy példa.
Ettől persze még a 316i lehet jó autó.
-
Newlachka
őstag
válasz adrian14 #49750 üzenetére
egy cipőben vagyunk.825-be vettem "rálocsoltam" 686k-t(2 szett gumivale,felnivel 886k-t),de nincs utángyártott alkatrész benne,és csak minőségi alkatrészt kapott.Hogy megérte-e? Nekem meg.
Valaki azt mondja hülye vagyok,valaki azt,hogy ez lenne a normális.
Szeretjük?-igen.Kellett ez a kocsi?-igen.Ennyibe fáj egy majd 20!éves autó "felújítása"?-igen.
Most lesz 200e km benne.szval számoltam nagygenerállal. -
veterán
-
adrian14
tag
válasz Newlachka #49754 üzenetére
Pár nappal ezelőtt itt írtam, hogy az autót karban kell tartani... A véleményem most is ugyanaz. Nekem is az egy év alatt mindenből a legjobbat kapta a kocsink, de most elbizonytalanodtam kicsit. Ha már valami kis hibája van görcsölök és viszem a szervizbe. Vicc.
E39es facebookos csoportban van egy srác aki nem a "teso" féle tulaj és k*rvasokat költött az 528i-jére. Szegény már 800körül árulja a szinte full extrás, karbantartott kocsiját és csak két ember hívta. Nem tudja eladni.
El tudnék magam mellett képzelni 10-20 évig is egy autót, viccen kívül. Nem az a fajta ember vagyok aki mindig mindenből a legújabbat akarja. Az m43b16os motor élvezeti faktora nulla. Elvisz A-bol B-be, erre jó.[ Szerkesztve ]
-
simii16
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nagy szerelmem a (facelift előtti) e92 kasztni és elszántam magam, hogy vegyek egyet.
A kérdésem az volna, hogy melyik motor lenne a legideálisabb számomra a következő felhasználásra: napi 2x20km munkába járás, illetve havi 1-2 hosszabb út és/vagy "élményautózás", kanyargás valami hegyi úton. Fontos lenne, hogy legyen benne egy kis bugi, dinamikus legyen az autó. MX-5-ből ülnék át és szeretnék továbbra is eljárni egy kis kanyarvadászatra a vezetés szeretete miatt.Előre is köszönöm a segítséget!
-
lali81
tag
Most jöttünk vissza egy hosszú Svájci túráról 2500kmt mentünk az e60nal, 6.1es átlagot teljesített, elégedett vagyok. Svajciak betartanak minden szabályt, ott haladni nem lehet, azért a német pályán kicsit odaleptem én is, a 200at szépen vitte😏
De nálam ügyesebbek és gyorsabbak is voltak mondanom sem kell. Jó pár M3, M4, Porschék tömkelege.. Őrület milyen felhozatal volt csak pislogtunk.. És igen a fránya ullesszelloztetes az nagyon hiányzik {fekete bōr üléseim vannak}...Tempomatot jól lehetett használni.. Bár az enyém nem radaros îgy is kényelmes volt kézzel fekezgetni.[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
Srácok! Csak engem basz fel, mikor azt írjátok, hogy "160-al mentem, 180-al mentem, 200-al mentem, űrhajó sebességgel mentem!"? Nem azért, de ez kurvára nem normális. Nekem is BMW-m van és előzésnél odalépek neki, de 150 fölött még így se mentem vele csak az előzés idején. Akkora ordenáré faszság gyorsan menni, csak mert megteheted, hogy hihetetlen! Oké, nektek biztos nem volt totálkár balesetetek 160-nal, nekem meg igen és épphogy túléltem, de higyjétek el kurvára nem éri meg rohanni! Nekem 130 felett már csipog a menetrögzitő, hogy fiam megint hülyeségre készülsz, és visszaveszek. Elég egy szög az úton, egy kis murva, egy másik idióta aki eléd vág, és már mész is a temetőbe... kurvára nem buli! Akkorát csattan az autó 160-nál már, hogy egy életre megjegyeztem. Nem is tudom mi a végsebességem a mai napig, és nem is akarom. Nem azt mondom, egyszer csattanjatok azzal a "menő sebesség"-gel, amivel mentek, de ha megérint a halál szele, nem lesz ekkora jóság ezzel hencegni! Én már csak tudom. Na mindegy, menjetek, úgyse vesztek vissza, csak én meg nem szeretnék ott lenni az úton, aki látja mit műveltek. Úgy komolyan, elküldenék mindenkit jogsicsinálásnál egy 160-180-as csattanós próbakörútra, hogy neszebazdmeg, így jársz ha nyomod! Olyan kicsire összemennének a sofőrök, hogy nem igaz! Legalább akkor ne toljátok neki, ha vki úgy dönt, hogy betartja előttetek a sebességet.. nem ér tolni!!! Meg villogni.
180-ról sikerült lassítanom 160-ra, amikor egy mercis köcsög kivágott elém körültekintés nélkül a pályán, az autó kicsúszott a kormányzás következtében, a kocsi ment a temetőbe. Légzsák nyílt, mellettem barátnőm, és tudatos lélekjelenléttel átéltem, hogy kicsúszik az irányítás a kezem közül és érzem, hogy most akkor itt a vége!l.. mármint az életünké.. anyááád, soha többet!!! Fúgeci, sosem felejtem el, ezt átélni életem legdurvább horrorja volt! Leírhatatlan az érzés.
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
Ja és itt a fedélzeti kamera felvétele.. csak idáig vette, mert leszakadt a kábele. Azt mondta az autómentős, ha nincs ekkora szerencsénk, kipördülünk és végünk. [link]
A szar, hogy nem is gondoltam, hogy kivág, mert az előtte haladó kilométerekre volt. Kiszámolhatatlan volt. Minden másodpercek alatt történt. Ja és mielőtt oltanátok, nem vagyok rallys, tehát tisztában vagyok vele, hogy túlkormányoztam, de mikor rádijesztenek, hogy "VIGYÁZZ!" akkor nincs matekozás.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
1. a videót nem lehet megnézni
2. mindenki annyival megy, amennyivel akar és mer, tud, stb. nem ez a baj, hanem az egyre több balfasz, meg a román/ukrán/lengyel 3-4 autós konvojok horvátból hazafelé, végig a belsőben 110-zel (napok óta ez megy)
3. 50-nel is meg tudsz halni a városban, sőt 30-cal is, nézd meg a mercis csávót, amelyik kivégezte azt a két szerencsétlent anno a Dózsa Györgyön. Sőt, állva is meg tudsz halni, kicsit feljebb kitárgyaltuk.
Meg kell tanulni rendesen vezetni, és figyelni a többiekre a forgalomban, akkor lehet gyorsan menni. Ha meg nem jön ki a lépés, akkor így jártunk. De legalább addig élvezetes volt
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Chris0321
addikt
válasz SeniorTilla #49763 üzenetére
A 3-as pontot ott buktad, hogy ott két ember azért halt meg mert volt egy száguldozó aki megölte őket. Ha 50-el megy beléjük nem történt volna komolyabb bajuk. Hiába vagy te a világ legjobb autó vezetője ha valaki nem számít arra, hogy jóval gyorsabban hajtasz mint a megengedett és kikanyarodik eléd olyan közel, hogy nincs időd reagálni a túl nagy sebességed miatt akkor úgysem tudsz tenni semmit.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz simii16 #49757 üzenetére
En az egysegnyi tomegre juto loerobol indulnek ki, es az alapjan szamolnam ki, hogy mekkora motorral erdemes. Az mx5 es e92 nem egy meretkategoria, utobbi akar 4-500 kiloval is nehezebb lehet. Ha lomhabbat valasztasz, akkor csalodas lehet belole. Sperr van az mx5 alatt?
-
veterán
válasz Chris0321 #49764 üzenetére
Ez így van, de ettől még él a 3-as pont. Mehetek én lassan, ahogy a kolléga a hsz-ben javasolja, de az nem fog megmenteni. Az emberi hülyeséget sem kompenzálja a sebességkorlát betartása. Ha 90-nel mész az országúton, és szemből neked jön egy szabálytalanul előző, aki nem lépi túl a 90-et, de egy 60-nal araszoló tatát előz, abba is belehalhatsz. Tehát senki nem ment gyorsan, mégis megvolt a baleset. Nem kell 200-akkal menni, hogy olyan erők legyenek, amit nem visel el a szervezeted. Lehet gyorsan menni ésszel, és lehet ész nélkül, drogosan, részegen, stb. A második a probléma.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Chris0321
addikt
válasz SeniorTilla #49766 üzenetére
Hiába hajtasz "ésszel" gyorsan ha valaki rosszul méri fel a sebességed vagy pl. hirtelen előtünsz a semmiből. Kisebb 90-100-as tempónál nagyobb esélyed van valamit reagálni mint 180-ál amikor ülsz a kocsidban majd hirtelen vége főcím.
-
-
Gsx-rr
veterán
Milyen Bmw-d van?
En most voltam egy 1200 km-es uton G11-el.
Siras kerulgetett 140-nel hogy sose erunk haza. 170 korul ereztem kb,hogy ez mar utazotempo.
Azt ugye vagod ,hogy egy ilyen auto 180 nal is biztonsagosabb es valoszinu elobb megall ,mint egy tizeneves auto 130-nal.Senortilla: a Dozsa Gyorgy uti buli ki fog jonni 50-50 re
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gsx-rr #49770 üzenetére
Én is úgy érzem, hogy az F11-et arra teremtették, hogy 160-180-nal kimenjen a világból az autópályán. Ez a neki való legkényelmesebb sebesség. 2500-2600-at forog a motor, nincs hangja, csak a szelet hallani. Úgy lehet utazni benne ezzel a tempóval, mint egy átlagos autóval 130-140-nel. az 1.5-ös ford focus is megy 200-at óra szerint (a valóságban nála ez csak 190, az X5-tel mértük mögötte, plusz GPS), de a 160-180 már odafigyelős, nem kényelmes, és főleg nem nyugodt.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
JasL
senior tag
Megjavítottam a videót. Most már lehet nézni a likkel.
"Meg kell tanulni rendesen vezetni, és figyelni a többiekre a forgalomban, akkor lehet gyorsan menni. Ha meg nem jön ki a lépés, akkor így jártunk. De legalább addig élvezetes volt "
Tuti nem volt még baleseted 160-nal Utána összemész fél centisre Nem muszáj elhinni, nyomd csak azt majd összejön az! Ha túléled meséld el milyen volt légyszi mindenképpen!!!!
Múltkor temettek el egy csávót, pár napra rá, hogy magára tetováltatta, hogy "Nyomom neki amíg élek!" ..másnap meghalt a marhája. Hugom egyik barátja volt. Máskor meg hugom fejreállt autóval, más vezette. Azóta nem ül senki mellé be, még mellém se, még faluban se a kenyérboltig 30-cal. Könnyű nagypofázjúnak lenni, míg nicns ilyened. Amíg nem éli vki át, inkább kussoljon. Nem tréfa kurvára. No offense!
"2. mindenki annyival megy, amennyivel akar és mer, tud, stb. nem ez a baj, hanem az egyre több balfasz, meg a román/ukrán/lengyel 3-4 autós konvojok horvátból hazafelé, végig a belsőben 110-zel (napok óta ez megy)"
Kurvára nem.. versenypályán max. Ha teszem azt egy kamion 200al beléd megy, mert ő úgy hitte annyival neki biztonságos, és neked leszakad a fél kezed vagy meghalsz, azt fogod mondani, hogy: ő döntése volt! Ne röhögtess...
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
válasz Gsx-rr #49770 üzenetére
Csak egy kis egyes... de mondom, nem ez a bajom, a V40-es dömper volvomban is lefostam a bokám, mikor ütköztünk, ez nem méret kérdése, ugyanúgy kis és nagy autóban is megvan a halálfélelem. Pedig 150 lovas 1375kg-s kocsival mehetnék mint a villám, 3 éves, tehát még azt se mondanám, hogy fosok, hogy műszaki hibás lesz alattam nagy sebességnél. Minden tiszteletem azoké a bmw audi merci tulajoké, akiket látok a nagy X dömperekkel 110-el menni, ahogy kell. Meg akik indexelnek... bár én ócska opelos szökevény vagyok, én mindig kibaszom az indexet, BMW-n is!!! Azzal szoktam viccelni, én úgy vagyok köcsög BMW-s, hogy betartom a kreszt Mármint a BMW társadalommal szemben köcsög... égetem őket indexhasználattal meg sebességkorlátok betartásával.
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
válasz Gsx-rr #49770 üzenetére
Ja még vmi.. egy ideig én is igy gondolkoztam, nyomtam tövig a gázt... de aztán átgondoltam a dolgot. mondjuk egy óra alatt nyertem 30km-t ami kb 20 perc... aztán leülök a wc-re és elszarom azt a 20 percet, cserébe exponenciálisan nőtt a fogyasztásom és kockáztattam jogsit, életem, mások életét.. tudod mit, inkább elmegyek otthon szarni, aztán időben elindulok. Az az idő amit nyersz, konkrétan lófasz az életed értékékhez képest. Ezen érdemes lenne elgondolkozni. Egyébként nem vagyok megrögzött csiga, az az elvem, max +10 +20-al megyek többel, mint a megengedett, de télen inkább +0. 20-40 perc is semmi, elmekized, elfilmezed, elkajálod, elcseszed totál értelmetlen dologra máskor... konkrétan totál nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
válasz SeniorTilla #49763 üzenetére
mindenki annyival megy, amennyivel akar és mer, tud, stb
ezt hogy erted? marmint a KRESZ az csak ugy egy javaslat? vagy esetleg a deutsche autobahn-on kivul mashol nem jarsz? wtf?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
veterán
-
veterán
Más: Át lehet valahogy állítani a szervizintervallumot 28e km-ről 15-re? Bimmercode-ban vagy hasonló módon. Sokkal jobb lenne, ha szólna a kocsi is.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
NoZoli
tag
válasz dellfanboy #49775 üzenetére
Nem a KRESZ vezeti az autót, nem az nyomja a gázt, féket. Ha a sofőr úgy dönt, hogy gyorsabban megy, akkor gyorsabban fog menni. Ha már 40 felett szédül, lassan fog menni. Szerintem, erre gondolt. És ha szétnézünk közútjainkon, a gyakorlati példát sem kell sokáig keresni. És ez nem csak a gyorshajtásra igaz. Nem véletlenül van a szállóige, miszerint, annak van elsőbbsége, akinek megadják. Bármilyen szomorú, már így működik a közúti közlekedés.
-
simii16
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #49765 üzenetére
Az MX-5 sem egy lőerőbajnok, de a súly/lőerő viszony talán elfogadható. Sperrem sincs alatta, de így is nagyon élvezem. (Turbós viszont már volt. ) A kanyargós hegyi utakon amit le lehet művelni vele, na az a komoly.
Egyik barátomnak van E46, azzal is elég élvezeteset lehet autózni. Gondolom nem rosszabb ennél az E92 sem?!
Szóval kérdés volna továbbra is, hogy milyen motorral volna érdemes választani? Odáig eljutottam, hogy a 20D és a közvetlen befecskendezéses 20i nem túl ajánlott. 25i és 30i lenne talán a legideálisabb N52-vel, idáig jutottam saját kútfőből. Az én felhasználásomra ajánlható-e 25D vagy 30D (esetleg egy DPF offal)? Vagy a hétköznapi 20-20km munkába járás így sem túl ideális egy dízelnek?
35i persze álom volna, de abból a valamire való példányok kereten kívül esnek ahogy néztem. -
BeZol
őstag
Fékeztem 260ról állóra (mentem fel domboldalon, sehol senki majd egy álló kocsisorral találkoztam, egyáltalán nem lehetett előre látni, fél kocsira álltam meg az előttem levőtől végül), fékeztem 160 körül előzve vissza a 70nel totyogó kocsisorba úgy, hogy közben sávolt váltottam, fékeztem 180ról őz miatt (sávot váltottam, erre pont arra indult tovább, úgyhogy egyből vissza eredeti sávomba), DE egyik esetben sem történt ilyen, hogy kitörjön a kocsi hátulja. Vinnyogott az elektronika és megfogta a kocsi hátulját (mert amúgy megindult főleg az őzes sztorinál a visszakorrekciónál), de ez ami veled történt ez nekem bűzlik. Vagy a futóműved, vagy a gumijaid vacak állapotban lehettek, viszont pl. húgom toyota yarisa az hasonló, mert egyenes fékezésnél is meg-megindul a hátulja és jobbra-balra rángat a kocsi, na azzal is tuti hasonló történne mint veletek.
Egy nagyobb kocsi (ami jobban fekszi az utat, de elég egy 3as bmw méret már), és megfelelő karbantartás mellett ez nem történt volna meg veletek, ebben szinte biztos vagyok, de nagyon sajnálom h így jártatok.
Régen én is száguldoztam, tipikus lámpától lámpáig, autópályán bele a másik fenekébe, letoltam, kikerültem, stb. Aztán teltek az évek, egyre több km lett a kocsiban is, és már nem gyorsulok lámpától lámpáig, mert úgyis piros ha pl. 50nél többel megyek, akkor is inkább ha még nem váltott előre lefékezek pár méterrel h kb. 20al gurulva 2esben haladjak tovább mikor vált. Autópályán már előre látni lehet ki fog kijönni elém, fékezni nagyon ritkán kell, csak a gázt szoktam elvenni, nem hiába bírták a gyári féktárcsáim 208ezer km-en keresztül , viszont ettől függetlenül ha tiszta előttem, simán padlózom amíg bírja, gyakran 240 fölé, de jellemzően 160-200 közöttről még simán lehet úgy gázelvétellel beérni valakit, h ne kelljen fékezni. Nekem ez nagyon jól bevált.
-
veterán
-
JasL
senior tag
2015-os VOLVO V40 volt, 160ezer km-rel, friss VOLVO szerviz átnézéssel, új gumikkal. Kidobta a picsába, először balra szedtem kicsit a kormányt, de láttam jönnek azok a buzi kis oszlopok, ezért picit vissza próbáltam húzni, na akkor elkezdte kirakni a hátulját. Nem tudom mi lett volna a jobb, elkaszálni azt a sok kis szart és elejét összetörni vagy amit próbáltam. Hálistennek nem esett komolyabb bajunk, a volvo az volvo, de azért úgy beszartam, hogy soha többet...
-
BeZol
őstag
válasz simii16 #49757 üzenetére
E93 330D
Olyan 10km-nyi ingázástól már megéri dieselt venni, de 15km felett már biztosan.
E92 esetén élményautó 35d-35i-30d-30i lehet.
A 30i szívó 3liter 6hanger még, 258-272 lóerővel ha jól rémlik.
A 30d-35d-35i pedig turbós 6hengeresek, tehát kis fordulaton is nyomatékos, nem feltétlen kell annyit pörgetni a motort és váltogatni a fokozatokat, ill. lehet chippelni is őket, tehát a 231 lóerős 30d 269-300lóerő közé hozható, bár 300 környékéhez lehet dpf-et ki kéne venni, de az tök ciki mikor kormol a kocsi, én nem tenném.
A 35d 286ról 340-365 lóerő között simán bírja (és még hátul hajt, nem kötelezően xdrive mint a 4es széria), viszont míg 30d kapható manuális váltóval, a 35d kötelezően automata. (430d már csak automatával kapható)
A 35i 306 lóerőről szintén jól húzható, és módosításokkal 4xx lóerő is lehetséges, anélkül szintén ez a 360 környéke ha jól tudom. Ebből szintén van manuális váltós.Nem volt szerencsém mx5-öt vezetni, de ültem már benne, csak magas vagyok és kilóg belőle a fejem és nagyon el sem férek benne, de sejtem miről szólhat a buli.
A bmw-vel sokkal nagyobb sújt kell mozgatni (550-700kg extra súly attól függően h coupe v. cabrio), olyan mértékű kanyarvadászatra talán egy bmw z3 felelne meg, az csak +250kg ha a mazdád 1050kg környéki most, viszont ettől függetlenül egyenesben sokkal jobban meg tudnál indulni, kanyarból is jobban kigyorsulnál, de ez egy másfajta élményautózás lenne már, ill. minőségbeli ugrás is lenne ha jól felszerelt a kocsi, és egy baleset esetén nem maradsz ott, mert sokkal nagyobb a kocsi.
Szerintem számold ki kb. hány km-t tennél a kocsiba, a dieselek esetén 8, benzinesek esetén 12 literes fogyasztással számolva. Fenntartásügyileg szerintem mindegyikre rá lehet költeni akár 2m Ft-ot (de akkor már patika lesz a kocsi), nem oszt nem szoroz h diesel v. benzines, de évi 15-20ezer km-rel számolva kb. évi extra 300ezer Ft-ot elvisz egy benzines, ami hosszabb távon v. nagyobb futásteljesítménnyel tetemes összeg lehet. Oké, cserébe szebb a hangjuk és rendesen szól a kipufogó is, kérdés neked megérné-e. Én pl. egyátalán nem irigylem haver 440i cabrióját. Bő 3 év és 80ezer km alatt több probléma volt a kocsijával és már többet költött rá, mint én a 330d cabriómra bő 11 év és 212ezer km alatt (valszeg el is adja mikor kijön az új m440i cabrio), viszont szépen szól és durrog meg minden, de jó fizetés sem árt ezekhez a kocsikhoz, mert ugye teszem azt 5 év múlva már csak fele ennyit fognak érni, tehát kb. 4m Ft-os autóval számolva ér majd 2m Ft-ot, közben akár 2m Ft-ot kell rálocsolni, és még eltankolsz 5 év alatt plussz 1,5m Ft üzemanyagot egy dieseleshez képest, tehát 5 év alatt a 4m Ft-os kocsi (3m Ft 8literes fogyit tankolni, 4,5m Ft a benzinest 5 év alatt) elvisz 3-4,5m Ft üzemanyagot, max. 2m Ft szervízköltséget (kopó alkatrészekkel és cuccokkal), a végén pedig ér majd 2m Ft-ot a kocsi, tehát 5 év alatt kerül majd a kocsi 9-10,5m Ft-ba, majd eladod 2-ért, tehát elköltöttél rá 7-8,5m Ft-ot, hogy autókázz egy bmw-vel 5 éven keresztül.
Nem olcsó mulatság, az biztos.
-
Ummon
csendes tag
Így egy kicsit tisztább mi történt.
Nekem úgy tűnik, hogy elhúzod balra az autót, átterhel a jobb oldalára majd rögtön visszarántod jobbra. Az a "picit vissza próbáltam húzni" valószínűleg túl gyors mozdulat volt és esetleg a kormány kitérítése is nagyobb volt jobbra, mint amivel az adott pillanatban az autó megcsúszás nélkül tudott volna teljesíteni. -
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #49788 üzenetére
De, általánosan is igaz lehet, de itt bmw volt a példa, és én is csak a saját kocsim számai alapján kalkuláltam.
Fogyasztás 5-6 literre levihető gyengébb kocsival v. vmi hibrides csodával, szervízköltségeket nem vágom más márkáknál, értékvesztés viszont máshol is kb. hasonló lehet, h feleződik a kocsi értéke 5 évente (kérdés hol van tényleg az alja, 15-20 évesen talán?)
Maga az autózás drága, ez van sajna. -
negro
őstag
Hat nem tudom en ha palyazok ora szerinti 150-el szoktam. Az valojaban 145-146. De nem 1x van, hogy ugy erezem, latom, hogy korulottem veszely forrasok vannak ezert ralepek es eltolom 200-ig h leszakadjak ezektol az autosoktol akiknek a mozgasabol latni a rutintalansagot es bizonytalansagot.
Masik: en friss jogsival ertsd. 2 eves, borultam 90-es temponal E30-al anno de en masnap mar autoba ultem kulonosebb gond nelkul.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Newlachka
őstag
válasz SeniorTilla #49755 üzenetére
Bizony az volt.
hozzám 2017.augusztus végén került 177.850km-rel.2007-t után jól láthatóan sokat állt,és ennek iszom én most a "levét"És ezek a km állások egyeznek a szervizkönyvvel,számlákkal.
Nincs meg minden számla sajnos új kora óta,de a nagyobb javítások megvannak, a hivatalos DEKRA papírokkal együtt.3.ik tulajdonosa vagyok.Előttem 14 évig egy 52-es születésű emberé volt, majd 2014-től egy 81-es születésű hölgyé.Sajnos a digitális szervizkönyv,2015-től nem íródott,de van papír alapú számla. -
veterán
Szép. Mint pár éve a Porsche-val Pesten, valahol a VI. ker.-ben
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz SeniorTilla #49793 üzenetére
De ez nem syncel indítás után x időnként a kulccsal? Hovatovább nem tilt le, ha x retry után sem tudott újból syncelni a kulccsal? Nemár, hogy tényleg ennyire egyszerű...
-
NyalokAA
aktív tag
válasz SeniorTilla #49793 üzenetére
A teslak nincsenek folyamatos online kapcsolatban a központtal ? vagy letiltják \ szétberhelik a gpst 3g modemet a kocsiban ? mert ha nem méterre pontosan követni tudják őket
-
Gsx-rr
veterán
válasz NyalokAA #49795 üzenetére
Ezert nem ertem en se. Siman aplikaciobol kellene tudni tiltani a tulajnak.
Ugyanigy van mar Pl a G11. Allandoan latni ,hol az auto, lehet kapcsolgatni a dudat, fenyszorot stb...
Ha azt ellopnak tudnak tiltani?Amugy vicc,hogy nem lehet aktivalni a Connected Drive funkciot Magyarorszagon. Tegnap voltunk a Wallisba azt mondta talan par honap es menni fog.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gsx-rr #49796 üzenetére
Nem tart sokból egy rádiójel-zavarót megvenni Kínából, azzal lefeded a teljes GPS frekvenciát, és nincs az a GPS a kocsiban, ami megmondaná, hol vagy. Olyan, mintha bemennél egy alagútba.
Szerintem itt az a lényeg, hogy a kulcs és a kocsi közé beáll a rádió adó-vevővel, és lemásolja a kulcs jelét, visszafelé pedig a kocsiét. Kiterjeszti a hatótávolságát a kulcsnak. A kocsi meg azt hiszi, hogy ott van az ajtó mellett, kinyílik, beülve pedig azt hiszi, hogy bent van a kulcs.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #49797 üzenetére
hjah, azzal egészíteném ki, hogy a kulcsnak lenne egy tartója, ami indukciós elven tölti és ha ott nem kommunikál, akkor nem indul el az autó...
vagy ez túl egyszerű?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPeter87
őstag
válasz CharlieDrop #49798 üzenetére
De akkor minek a keyless go? Kulcslyukba ugyanannyiból tartana dugni.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #49798 üzenetére
G11 ben van tarto es tolto. Telefont is tolti