- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- 3D nyomtatás
- Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
- Projektor topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrys_
addikt
válasz SeniorTilla #50350 üzenetére
Az nincs. Diagban sem.
-
Skimaster
senior tag
Köszi mindenkinek az ötleteket... Lehet hogy nincs már benne 170LE,ezért érzem kevésnek, de lehet hogy azért mert dízel nyomatékhoz vagyok szokva. A régi 528i{e39}, igaz plusz 22 lóerővel de nehezebb bódéval, ennél jobban haladt. Azt gondoltam a 170 ló kisebb kasznit cipelve úgy megy kB, mint a 528i. Mennyi a mérés padon?
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Skimaster #50352 üzenetére
De előtte én azért végiggondolnom a következőket:
1)
Az 528i-nek 70 Nm-rel több a nyomatéka, és ha M52TUB28 a motorkód, akkor ugyanúgy 3500-as fordulaton épül fel a nyomatékmaximum, mint az M54B22-nek. Ha nem a dupla vanosos, akkor 500 fordulattal feljebb. A csúcsteljesítmény is feljebb van 22-24 lóval.2)
A kaszni nem minden. A saját tömegeket kell összehasonlítani. M52TUB28 és M54B22 esetén számold ki az egységnyi tömegre jutó lóerőt, a karakterisztika úgyis megegyezik. Sima M52B28 esetén nyilván picit más a sztori.3)
Váltó nagyon sokat számít. A régi bolygóműves, wandleres automatánál bőven lehet gyorsabban gangolni a kézivel, ha gyakorlott vagy.4)
Motorállapot, nyilván erre csak méréssel lehetne következteni, de simán elképzelhető, hogy valamelyik motor (akár mindkettő is) messzebb van már a gyári értéktől. Tipikus betegség ezeknél, hogy DISA szelep már képtelen zárni, ezért alacsony fordulaton nyomatékot veszítesz. A VANOS gumitömítései sem biztos, hogy legjobban megtartják már az olajnyomást stb. Csomó helyen el tud folyni 10-20 lóerő. -
veterán
F10/11 első féktárcsát szabályoztatott már valaki? Tegnap csináltattam, de nem sikerült az esztergályosnak, jobban üt mint előtte
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #50355 üzenetére
Azt felesleges csinálnod. Vegyél újat és kész. Egy pici helyen csak rosszul szedi le aztán már ugrálni fog fékezésnél.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #50355 üzenetére
csináltam ilyet igaz e90-en, semmit sem ért
Kerékagy nem üt?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #50355 üzenetére
Szoktunk csinálni igen !!!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
Service Inclusive akkor is ervenyes, ha gazdat cserel az auto, ugye?
while (!sleep) sheep++;
-
veterán
válasz CharlieDrop #50357 üzenetére
Nem hiszem, hogy a kerékagy lenne, mert függ a fékezés erősségétől és a sebességtől, hogy mennyire ráz. Volt egy race egy mercivel nyáron az M7-esen, ott néhány keményebb fékezés után éreztem, hogy elkezd rázni. Gondolom ott melegedett meg és vetemedett el a tárcsa.
Anno talán a Lexuson csináltattam én is, de ott sem lett jó az esztergálás után. Szakértelem is kell hozzá
A poén az a dologban, hogy egy jó ismerősöm üzemében csinálta egy öreg szaki, nem kértek érte pénzt. Így nem is reklamálhatok. Másodszor már úgysem szabályoztatnám fel, elfogy az anyag
Egyébként az új tárcsákat köszörülik, nem is esztergálják. Lehet, hogy amikor nekifeszül a kés, egy kicsit elmegy a síkból, és azért nem lesz tökéletes. Mondjuk ha szabályozás után venne a szaki egy érintőt, akkor ez ki is derülne azonnal. Ha meg nem központosan fogta be, akkor úgyis megette a fene az egészet...
Úgyhogy megrendelte a szerelőm a Bosch tárcsákat. 70e/db a gyári, 40e körül lesz a Bosch. Remélem nem szívom meg még jobban
Ezredes: esztergával vagy köszörűvel?
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
A 19-es felniket elengedtem, nagy lesz ide, és annyira nem is tetszett.
Van ez a két 18-as M-es felniszett:
Mindkettő tetszik, talán a 2-es jobban, nem tudok választani
Az 1-est mindenképp elhozom holnap, de lehet, hogy a 2-esből lesz a nyári szettem, még nem tudom.
Szerintetek lenne jobb a kocsimon?
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
-
veterán
válasz CharlieDrop #50362 üzenetére
Mi a gond vele?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #50363 üzenetére
Konkrétan semmi, de BMW-n általában a gyári fék szokott a legjobb lenni.
Nekem most TRW van, még sokat nem mentem vele, nem tudom milyen ha megyek egy keményebbet vele.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #50360 üzenetére
Ha csak egy pici is a kilengés a fékpofa nem úgy fogja meg és berezonál. Nekem ezt mondta a szerelő. Újat kell venni és kész!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
veterán
válasz CharlieDrop #50364 üzenetére
Anno a Lexusnál én is így gondoltam, kb. ennyibe került arra is a gyári, mint a BMW-re. Teljes fékcserét kapott. Az első tárcsák elkezdtek ütni pár száz km után, 1x garban cserélték, a másodikl szett is ütött ugyanúgy egy idő után. Akkor szabályoztattam fel, de nem lett jó. Vettem rá utángyártottat, ami sokkal jobb volt, azzal adtam el évekkel később a kocsit. És fele annyiba került az is, mint a gyári. Meglátjuk, mit tud a Bosch...
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #50360 üzenetére
Eszterga természetesen 2 késes 2 oldalról egyszerre de ugye ez alap....
Nem dobnám el a tárcsát mert ráz.... Sajnos mostanában mi is találkozunk olyannal,hogy a gyári tárcsa üt X km után.... Nagyon bosszantó mert nagyon drága és azt várnám el,hogy jó legyen meg az ügyfél is... Ráadásul én nem cigányba ledobom a régit és fel az új hanem 5 évnél idősebb autókon kicseréljük a fékrugókat / fékcsöveket / fékcsúszkákat / fékfolyadékot automatikusan illetve mindent fémtisztára pucolunk... Ennek ellenére mikor el kezd ütni az igen kellemetlen....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Viszlát
addikt
Igen. Alapból a járműhöz kötődik, nem a tulajdonoshoz, de én azért UK-ben bementem a helyi BMW szalonba és átírták a saját adatbázisukban is az én nevemre az autót, ami ugyan nem befolyásolta a csomag érvényességét, de úgy voltam vele, hogy így kerek a történet.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nagyúr
Koszi!
while (!sleep) sheep++;
-
Chrys_
addikt
válasz SeniorTilla #50361 üzenetére
Nekem is kell téli szettet vennem, valószínűleg ez lesz, szintén 18": link
-
veterán
válasz H.Ezredes #50367 üzenetére
Az a baj, hogy most már, esztergálás után nagyon ráz, üt. A szerelőm próbálta ki nem én, ő azt mondja, hogy már 30-40-nél is ha fékez, visszalibeg a fékpedál és viszi a kormányt jobbra-balra. Ez már szerintem kuka, mert az egyikből 0,5-öt, a másikból 0,6-ot kellett levenni. Kimérték órával, 0,05 alatt volt, mégis ráz. Nem is értem.
Mindenesetre a Bosch tárcsák egy anyagból vannak, úgyhogy küldjük is vissza. Ezért volt olcsóbb.
A gyári két anyagból áll, gondolom a hőtágulás miatt (nem tudom, csak tippelek):
A sima "csak" 48 ezer.
Úgyhogy jön a két gyári, 140-ért. Mostanában nem tudok 200 alatt megúszni egy szervizt
Azért halkan megsúgom, hogy a BMW csinál féket a gyorshajtóknak is. A linken látjátok, hogy 3 féle fékkel adták ki az autót, az enyémen a high speed verzió van.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #50374 üzenetére
Enyémre 1 darab 50-60eu. Akkor ez miért 100eu?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #50374 üzenetére
En mar ilyen teljesitmenyu autoknal nem szorakoznek vele. Ha gond van csere.
En F01 nel minden felujjitott utangyartott szarral megszivtam. Feltengely, lengescsillapito. Megvettem olcsobban utana meg vehettem meg a gyarit -
veterán
válasz Gsx-rr #50376 üzenetére
Igen igazad van. Ezért megy fel rá holnap a gyári szett. Semmi más nem történt, csak buktam 2 napot, amíg áll a kocsi a szerelőnél, plusz munkadíjért.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
KAMELOT
titán
-
Drago1
tag
Nekem 4 tárcsa betétekkel 220 ezer volt kedvezménnyel amúgy 270 ezer lett volna és még csak nem is gyári. Igaz sport lyuggatott, de semmi baj vele, pedig mostam már le mosdóban forrón a tárcsákat, csak úgy füstöltek, még sincs bajuk szóval levizsgáztak.
-
-
veterán
-
whitezo88
nagyúr
Ha mar volt rola szo. Erhard ur autojat linkeltek fb-n. Egyik komment:
“Figyelj en vettem tole autot.
Utana ra kellett kolteni 400-at de olyan hibakra amik csak megbkntas utan lathatok. De egyebkent korrekt elado, en nem allitom hogy shmzandekosan, lehet meg o sem tudott rola. Egy probat meg er mert meg igy is egy jo autot vettem.” -
jpeetr
aktív tag
Sziasztok!
2014 F30 328i-ről tapasztalatok? Típushibái a motornak illetve az autónak? Mennyire kell félni tőle?
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Chris0321 #50387 üzenetére
Szerintem önmagában a 400 még túl sokat nem árul el. Mire ment el? Utólag hívta fel a szerelője a figyelmét, hogy a motor hajtókaros, és ennyiért rakták rendbe neki? Vagy rendes tulaj módjára megkapta az autó az összes szűrőből/folyadékból/gyertyából a cserét, esetleg néhány problémás pontból preventíven (vízpumpa, termosztát, kiegyenlítő, viszkó) a cserét, és kapott egy garnitúra Michelin gumit 18-as méretben? Szerintem ez a nagyon nem mindegy, mert bármilyen 20 éves egykor prémium autóra el lehet egy pillanat alatt locsolni ennyit, de még többet is, úgy hogy az autó alapból is működött.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
-
Chris0321
addikt
válasz dellfanboy #50390 üzenetére
Én e46-os hírdetéseket szoktam látni tőle, de én csak ilyen csoportban vagyok benne.
-
szimi57
őstag
Most jött meg Kinából. Egy négy pólusú NGK-t fog váltani. Melyik a jobb megoldás?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz whitezo88 #50393 üzenetére
Én még mindig azon a véleményen vagyok, hogy egy szám alapján még nem jelenteném ki, hogy valakit átvertek. Ismerni kellene a részleteket. Milyen autó és mire ment el a pénz. 1 milliós vételár sem igazából árul el sok mindent, lehet az sok is, kevés is, attól függ, hogy 330Ci vagy 318i kombi. 400-ba akár egy kuplung+kettőstömegű+alap szervízt is bőven bele lehet venni, aztán ezek körül igazából minden fogyós tétel. Eladás előtt meg nyilván senki nem fogja ezeket cseréltetni, csak mert már fent fog.
-
nagyúr
Sziasztok!
F30 320d, kb. 2014-es évjárat körüli autóknál, 200k-s futásnál mit érdemes ellenőrzni rajtuk elsőnek? Motor egyáltalán ajánlott-e, ha nem, melyik (benzines is érdekelhet ha városban 10l körül megáll)? Ja, Automatákat nézegetek!
A határ kb. 5M, meg amit rá kell költeni...
Köszönöm szépen előre is!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
-
veterán
válasz Tsebacsi #50398 üzenetére
Nyilván meg kell nézni ,ellenőrizni, de ezekre számíthatsz: EGR, Turbó, szívósor első körben minimum. Plusz vezérléscsere sem árt. Váltóolaj és szűrőcsere. 1-1,2M simán rámegy, ha mindent megcsináltatsz. És akkor még a fékeket nem is néztük bár a 3-asra gondolom olcsóbb, mint az ötösre.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.