Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
válasz KINKY_007 #17950 üzenetére
Ez konkrétan 99 év végi titansilver, m paket, m futómű, nagy tojás m kormány, dupla klima, tempomat. Egyelőre ennyit tudok Olaszból van, fél éve van mo-n, ismerős hozta be, 260-280km az órában. Melegen nehezen indul (adagoló elvileg)
Még nem akarom elkiabálni, de jó eséllyel az enyém lesz még idén
Jövő héten (?) megyek próbakört, meg akkor mutatja meg jobban a csávó, aztán egyezkedünk...
Sopron city :)
-
KINKY_007
aktív tag
Biztos szép lehet, de az e36-ban a 2,5-es diesel nem a legjobb hajtómű... Próbálj ki egy nagyobb benzinest is. A 2800-ast sokan dicsérik, nem véletlenül.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
hdman
őstag
válasz KINKY_007 #17952 üzenetére
Mindenképpen dizelt szeretnék, 18 tds kicsi, és gyenge (90 lo-1400kg), és ha már bmw akkor legyen 6 henger.
Sajnos tudom a 25tds hibáit, pár hete minden létező 325tds-525tds opel omega 2,5td népitéletet elolvastam, meg ugy a motorrol érdeklődtem pár helyen, hát vegyes az összkép.
Hengerfejesség, adagolóhibák, hidegen-melegen nem indul, stb.
Talán nem lesz gond, ismerek pár ügyes szerelőt, rendbe lehet azért tenni. Full felujitott adagolók 70-80 körül mennek, egy kicsi ez, egy kicsi az, talán 100-120-ból fel lehet ujitani a motort a köv. 10 évre
Viszont van egy taxis, használtan vette a verdát, 2. tulaj,12 éve egy 325 tds-sel taxizik, hibátlanul.
Érdekes, na
Sopron city :)
-
whitezo88
nagyúr
marhára tetszik ez az egérmozi navival, azt hittem ezen még nincs. [link]
-
whitezo88
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #17960 üzenetére
hm okos dolog.
amúgy ez egy E60 535D volt, ez lemaradt -
whitezo88
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #17962 üzenetére
ez konkrétan a kocsié, nem fapados, e39 klubos fórumon linkelte Lepke, élőben is láttam a kocsiját, nem gyenge. 292 ezer km ellenére tiptop, egy karcolás se kívül se belül.
más téma, hogy milyen jó is a BMW motor. meg tudják csinálni (persze más premium is) hogy kommerszebb, fiatalabb autókhoz képest gyengébb motorral hoznak annyi lovat, mint azok. ugye a legkisebb motor, a 16i is száz paci, 20d meg 160 is megvan. Néztem ma Mazdát mert bnőm nevelőapjának az van és 2 lityós CD motoros, de az is 2006os, és csak 121 lovas, az E46ban pedig 318i-nál van 118. vagy egy 535D is 260 ló körül van, 250es vMaxxal, duplaturbó mondjuk, 6,5 sec 0-100 gyorsulással. és ahhoz képest pitsafüst fogyasztással (persze nem az a drága benne...)
[ Szerkesztve ]
-
atleti101
csendes tag
Sziasztok!
2001-es E46-hoz merre lehet találni króm ablakkeretet? Iszonyúan bejönnek...
Keresgéltem gógűlben, de nem találtam.
-
dragonfx
veterán
válasz whitezo88 #17968 üzenetére
hát az huzosabb dolog szerintem.relé, érzékelő, jeladó valami....az indexet kicserélted jo lett?
ma autokáztam én is egyet a fain pesti dugoba, röhej már hétvégén is .már nem is számolom mennyit fogyaszt ennyém. too much....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
whitezo88
nagyúr
válasz dragonfx #17969 üzenetére
az index napok óta hibátlanul működik megint, de ha már elviszem, mondtam hogy nézzük meg azt is, vagy kontaktos vagy az van az amit mondtál, hogy égőszál szakadt el
remélem nem komoly, nincs kedvem megint tízezreket otthagyni... és mi lenne ha nagyobb dízelesem lenne, nem csak egy sima 4 hengeres benzines ehh
mondjuk még mindig jobban vagyok, mint barátnőm egyik nem vérszerinti rokona, aki 2.4es benyás A4-et megvette aztán kb rögtön lehetett százezrekért vezérművet szerelni mert szar volt vagy futóműgondja volt, nem tudom, de több száz ropi volt, azt mondták.
[ Szerkesztve ]
-
-
Gézengúz
addikt
válasz whitezo88 #17972 üzenetére
Várjatok csak, én is hadd jöjjek már problémákkal...Iszonyat drága a csomagtartót tartó gázrugó... 4 ezer/db...Ja meg tele kellett töltenem az ablakmosó tartályát is...Megjelent az inspektion feliratom is...Ha sokat padlózom városon kívül akkor mindig bezabálja a 10l-t....
Öööö mi is van még...Ja nézni kellene valami jó 17-es nyárikat mert valahogy hátul mindig jobban kopik mint elől...
Imádom a kópémat...
-
MedveBörke
újonc
hello!
Van egy problémám. A minap beültem, hogy tolok egy kanyart. kulcsot első fokba toltam, semmi hang... aztán rátettem a gyújtás és hangos zúúúgás, kerepelés a gyári rádió mögül (legalábbis valahonnan onnan)
Miért csinálja? Iszonyatosan idegesítő... tolja kb 5-6 percig, fokozatosan halkul, majd olyan 7-8 percnél már szinte semmi hangja nincs. De addig nagyon idegesítő!
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #17978 üzenetére
Én az általános alatt azt értem ami neki jelenleg is van.
az index napok óta hibátlanul működik megint, de ha már elviszem, mondtam hogy nézzük meg azt is, vagy kontaktos vagy az van az amit mondtál, hogy égőszál szakadt el
remélem nem komoly, nincs kedvem megint tízezreket otthagyni... és mi lenne ha nagyobb dízelesem lenne, nem csak egy sima 4 hengeres benzines ehh
Ezt úgy írta mintha a diselek jobban meghibásodnának.
Az megint más, amit Te írsz mert az is igaz...de
Ha benzines ha disel ezeket a dolgokat mindegyik autón meg kell csinálni.[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz Gebriel #17980 üzenetére
akkor félreértettél, én azokról beszéltem, ami nagyobb kockázatot jelent, illetve olyan alkatrészekről, ami benzinben nincs is, vagy nem tud olyan könnyen meghibásodni. Pl a diesel működéséből, felépítéséből kifolyólag. vagy nincs igazam?
e39.hu-n beszámoltak olyanról is, hogy az itthoni szarabb gázolaj magasabb részecsketartalma miatt "beszennyezheti" a motort. bár ilyet benzinnel is mondtak mikor 2 hetet állt a kocsi és utána nem indult.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17981 üzenetére
a "diesel működéséből felépítésébő" fogva 1000x strapabirobb mint egy benzines, de a mai diesel autok kb annyira hajaznak az os-diesel otletre, mint a 4 eves Marika Gina Lynn-re. Eleve marha jo otlet, kulonben nem lettek volna a teherautokba pakolva evtizedeken keresztul. Aztan jott ez a mai baromsag, hogy dieselt mindenhova mert "jo a fogyasztas" es "jo a nyomatek". A magas fordulat, a nagy turbo, a kihegyezett motor es az "igazi" tesztelesi folyamat hianya valamit a piac es a mestersegesen generalt hiszteria el is basztak mindent ahogy kell. sajna egy lutri a mai diesel auto kinalat, draga is, tulmisztifikalt, stb. lassan eljutottunk oda, hogy pont azok nem tudjak megvenni a diesel autot (vagy fenttartani, szervizkoltsegek) akik erzekenyek az uzemanyag arara es ez a legnagyobb patkanysag a vilagon. marha jol hangzanak a szamok hogy 6-7-8 liter fogyi, 1.5x nagyobb nyomatek, stb .... aztan a vege mindig a pofaraeses.
mellesleg egesz jol ki lehet szamolni mi az az eves kilometer, amire erdemes dieselt venni, alatta pedig nem.
valami picit konyitok a motorokhoz es a gepeszethez, eppen ezert messzirol kerulom a diesel csodakat, az uj pedig tularazott, egyszeruen nem er annyit. amit most kattogok az az F10 520 diesel, azt a nagy kasztnit 10bol9 alkalommal egy 20-as jelu kalyha hajtja. szep meg jo, aztan mi lesz 2-3-4 ev mulva, ki tudja? E60bol kiindulva ahol a szerviz intervallum lassan mar statisztika szerint is a 3x-orosara csokkent atlagban akkor mi lesz az F10-el? sok jora nem szamithat szerintem a leendo hasznaltauto vasarlo .... meglatjuk eveken belul :-D
raadasul mindenki egyre tobbet megy, a motort pedig egyre jobban elrejtik a muanyag es az "elektronika" moge, muszer nelkul hali, irany markaszerviz --- oradij horror. szep uj vilag. -
MedveBörke
újonc
válasz MedveBörke #17979 üzenetére
Ilyen problémával esetleg találkozott már valaki?
-
whitezo88
nagyúr
ó de szeretem mikor valakinek lövése sincs valamiről, és meg akar győzni valamiről barátnőm mániája, hogy sima maszek szervizbe vigyem, (nem specializált, BMW-tulaj, nem zöldfülű szakemberhez: Muhaati), akik nem gyári alkatrészeket hanem utángyártottakat tesznek bele, mert jobb. és hogy a fórumok, bmwfanatics, e39, vagy akármi nem megbízhatók
mondtam neki akkor majd aranyom vidd el a te jövőbeli kocsid ilyenhez aztán ha szarabb lesz mint volt majd elgondolkozol
ja meg hogy nézessem meg a nevelőapjával inkább (aki papírgyárban targoncakarbantartó)majd ha fáj a fogam, inkább fül-orr-gégészhez megyek akkor!
-
Mahrenburg
senior tag
Hello!
Mi a véleményed az E32-be épített soros 6-os, illetve V12-es motorokról? (730i, 735i ill. 750i, gyári kód szerint M30B30, M30B35 ill. M70B50 )
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
orvil
tag
válasz Mahrenburg #17987 üzenetére
hi,
nem vagyok oda az E32-ert igy nem is nagyon vagom milyen mocikkal jottek es hogy azok hogy muzsikaltak (persze most huszarkodhatnek a netrol hogy ez meg az a motor milyen, de minek, nem ismerem oket akkor nem ismerem oket, ennyi). ha jol emlekszem a 750-es motorja kerult a 850be is, ott pedig nem a megbizhatosagarol hiresek, sot, ahogy regebben par tulajtol hallottam egyatalan nem megbizhato motorok.
@ Mr.Csizmás: 25 eves kocsit venni mindig lutri, de lassan mar a 2 eves kocsi is lutri amilyen csodalatos a mai "technologia" (gyorsan megtervezzuk, a "toresteszt" legyen sokcsillag, mindenkeppen legyen valami "ujitas" a kocsiban amitol megveszi a kedves vasarlo, aztan hogy mi lesz vele a gari lejarta utan az mar nem a mi gondunk, alkatresz aranyarban, markaszervizben koklerek - tisztelet a kivetelnek).
en lehetosegtol fuggoen mindig 5-10 eves benzines kocsikat veszek, motorban pedig csak a legkevesebb problemaval jarot probalom kifogni, igy tudom elvezni az autokazast es tudom szeretni az autot is. persze szeretnem 1x mar belerakni a seggem egy uj autoba, de az erzes, hogy buktam x milliot abban a pillanatban, hogy kihoztam a szalonbol, na azt az erzest egyenlore nem akarom erezni -
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #17989 üzenetére
oreg, regi hatost venni hobbiautonak jo dolog, foleg ha van garazsod, szerszamod, tapasztalatod es sok penzed, amit hajlando vagy rakolteni. ezek nelkul ha nekiallasz akkor jo nagy szivasnak nezel elebe. pl egy egyszeru fekfolyadek csere is jo nagy szivas, ha nincs helyed, szerszamod es tapasztalatod, nem is beszelve arrol, hogy csunyan meg lehet halni ha rosszul csinalod.
ha jol jott le akkor majd kulfoldon szeretnel a hobbinak hodolni. ha nem nem laksz kint akkor erdemes elobb ranezni, mibe kerul a kotelezo biztositas valamint az ingatlanberles, esetleg a szerviz oradija - ezeket erdemes jol megnezni csak ugy elrettenteskeppen. ha pedig mar kint elsz akkor vagod hogy ezek mennyibe kerulnek, mar csak egy donort kell beszerezni, par ezer euroert lehet kapni tokeletes vasat felujitasra, bontott alkatresz pedig van dogivel es nem is tul draga. -
Casanova*
veterán
válasz Mr.Csizmás #17991 üzenetére
miért nem középkategóriás e36 vagy e46 bmw-t veszel? ezek a legszebb bmw-ék és nem olyan költségesek...
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
-
Mahrenburg
senior tag
Köszönöm szépen!
(Akkor talán maradnak a sor6-osok, mint remélhetőleg megbízható darabok...)
"Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Mahrenburg #17994 üzenetére
A v12-nél a nagy hő miatt van gond, de nem a motor, hanem, ami mellette van...
Erre van egy e34A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Casanova*
veterán
válasz Mr.Csizmás #17993 üzenetére
akkor meg lehet nem is bmw lesz... micsodaaaa??
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
whitezo88
nagyúr
megjöttem szervizből. semmi baj nincs a légzsákokkal, egyszerűen kihúzódott az ülés alatti csatlakozó
de termosztátot majd kell cserélni a közeljövőben, mert már kisebb hibát jelez. még működik, de kell majd. 22k a cuccos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest