- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Hálózati kábelek és szerelésük
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #17148 üzenetére
Hehe ez nem e 39 betegseg.nalam is elojott.evente elszivarog kb 2 deci neha megnezem utantoltom azt csa.de nem mindig szivarog.a gyari szervocso kb 6-9e + munkadij ebbol sok utantoltes kijon.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #17156 üzenetére
uj gyári bmw e39 szervotartály...bele gondolok mennyi volt ujonnan.
én is telbexarom, a csőnél a bilincs elengedett csak ha azt kicserélik ugye elfolyike gy vagon olaj összebax mindent teljesen....ennyit nem ér meg....
maga a bilincs filléres de valszeg a cső is öreg igy az is csere 2x9e...mert ugye csak gyári van
picit foltosalulrol, lexarom...mndjuk én 2x kicsit tultöltöttem lehet azt lökte csak ki....
a felső tömitést nem is néztem...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
Azért ez így
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #17158 üzenetére
Villantós, de tök felesleges, mert a hátulján nincs légterelő, ergo nem is használják olyan sebességen, ahova kellene. Az M5 gyárilag is elég szépen meg van csinálva...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
dragonfx
veterán
ti hogy tudjátok ha valaki elhgyja az összes kulcsát az autohoz a bmw magyarország emnnyiért csinál neked másik kulcsot hozzá alvázszám alapján?
egyáltalán lehetséges ez?én ugy hallottam egy kollégámtól neki toyotához ingyen adtak...
hmm??"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
04' 525 E60 mennyire jók motorikusan?
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #17157 üzenetére
Nem volt az olyan drága. Kiegyenlítő tartály többe fájt, na meg a szivattyú a szervotartályhoz.
Leírom egy kisebb tortúrámat, szerencsére sikerült megoldanom. Pár hete már húzódott, E39.hu-ról másolok, oda írtam be több üziben.
1:
"Kíváncsi vagyok, valaki találkozott e már ilyen hibával. Már hazafelé úton is kétszer megcsinálta, sőt, a régmúltból tudok felidézni pár ugyan ilyen esetet, de az egyszeri volt. Szépen tempomat 90-el mentem, egyszer csak egy rántás, tempomat lekapcsol, ugyan ekkor a fényszóró pillanatra elhalványodik és lebukik, ABS/ASC lámpa felvillan, rádió elhallgat. Ez kb. 1s, utána minden visszaáll, csak a tempomat marad off-on. Aztán szépen hazaértem, várom, hogy nyíljon a garázskapu. Mikor elkezdek beállni, egymás után gyorsban háromszor megcsinálta ugyan ezt, 6s alatt. Tehát 1s-es szünetekkel. Annyira betojtam, hogy gyorsan leállítottam a gépet. :? Majd újraindít, és begurultam. Megzavarodott? Annyi erőm még volt, hogy leszedjem az aksiról, hátha kicsit tisztára mossa az agyát, mint lapoknál a CMOS clear.
Már megint nem lesz nyugodt az éjszakám, erről fogok álmodni. :facepalm:"2:
"No, hát nem gyógyult meg az autó. Tegnap egy kereszteződésből gyorsítottam kifelé, amikor újra bedobta a hibát. Visszajelző lámpák kigyulladtak.(ABS, ASC, töltés, EML, hirtelen ennyit láttam), az autó megtorpant, elkezdett ugrálni. Gyorsan leállítottam, majd egyből újraindítottam, és mintha mi sem történt volna mentem tovább. Azóta megint semmi.
Arra gondoltam, hogy nem e a pillangó szeleppel van e gond, úgy hallottam az csinálhat ilyen hibát. Mármint a dadogást, azt nem tudom, hogy a fényszóró elhalványodás, a rádió elhallgatáshoz, és a töltés lámpához mi köze van. De ez megmagyarázná, hogy a tempomat miért kapcsol le, és miért villan fel az ABS-ASC lámpa. Na meg a másik bökkenő, hogy gyors újraindításnál miért tűnik el egyből a hiba, és nem jelentkezik több 100km-ig?!"3:
"Na, hátha erre tud valaki valami érdemit mondani. Valszeg a probléma gyökere ugyan az, mint az előzőleg leírt hibáknál. Ma éjszaka Siófokon megyünk az autóhoz, elindulnánk, de amint ráadtam a gyújtást mintha valaki lekapta volna az aksiról a sarut. Se lámpák, ajtók nem zárhatóak, kocsi néma. Gondoltam vége, lerobbantunk. Aztán matattam volna az aksinál, hirtelen visszajött minden. Gyorsan indítottam, épp csak elindultam, és újra megcsinálta, motor leállt, teljes sötétség. Persze keresztben álltam az úton, mert megfordulás közben adta be a kulcsot. 2 perc múlva megint helyre jött, gyorsan be, és irány a szállás. Néztem a kompot, adatok rendben, semmi nem veszett el a számítógépből.(ugye aksi lehúzásnál, vagy ha csontra lemerül, akkor minden nullázódik)
Mi lehet a gond?"Ez a sztori, így egyszerűbb volt leírni. A megoldást egy segítőkész klubtagtól kaptam. Aksit kikaptam, feldobtam töltőre, megnéztem a cellákat, nem e zárlatos. Sarukat lepucoltam, az aksira menő pozitív és negatív kábel végét is szintén megtisztítottam. A pozitív ágon lévő kábeleket szétszedtem, ott is lepucoltam az összekötéseket. Motor, aksi testezési pontjait megkerestem, leszedtem, megpucoltam. Aztán szépen mindent lefújtam akku zsírral. Visszaépítettem, azóta a kocsi tökéletes, 350km óta(mai nap) nincs hiba. Ezt most olcsón megúsztam, azt hiszem 5k volt az érintkezés pucoló és zsír egyben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #17172 üzenetére
az akksi még mindig a világon mindne szerkezetben egy irtó gyenge láncszem...elég ha kocsi, okostelefon, laptop trio.t felemelitem hirtelen...merül mint a picsa, sok töltést igényel...rossz a hatásfoka...ugy zusammen xar....
mai technikával nem igaz nm tudnka valami hatékonyabb árammegtartó dolgot létrehozni.én akksin kivül ecu zárlat vagy ékszíjra gondoltam volna.
hát jo sokat cserélgetsz a kocsin elmult évben....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #17175 üzenetére
Jah, a szivattyú az három éve volt cserélve, ABS comp 2 éve. Idén csak a hátsó kábeleket+a kiegyenlítőt kellett cserélni, mert a légtelenítőnél elvolt repedve, és pöfögte ki a vizet. Majd tételesen leírom, mi az amit cseréltettem az autóban a 7 év alatt.
GabN73 & hdman: Persze, ez teljesen független a BMW-től, igazából nem tudom pontosan mi volt a gond. Annyi biztos, hogy volt mindenhol oxidáció, és a aksi csatijai sem voltak rendesen rajta illletve meghúzva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17176 üzenetére
kiegyenlito repedes tipushiba, altalaban hajszalrepedes a kiegyenlito falan, ergo nehez eszrevenni, tipikusan akkor ereszt, mikor termosztat nyitva van, az pedig ido ....
mar csak a hengerfejezes utan szoktak megtalalni, mikor a "jo" szerelo nem jar utana, mitol is lettunk hengerfejesek .... mert elfolyt a viz :-Danno mikor nekem volt az 5oson rengeteg vizem elment minden jel nelkul telen, ugy jottem ra, hogy mi a gaz, hogy nem nyomott meleget ... :-D
a tobbi mar adta magat .... -
-
orvil
tag
válasz dragonfx #17179 üzenetére
a mutato az stabilan kozepen allt, mint mindig :-D
nekem nem volt a tartaly aljan a jelado, tehat nem jelzett, hogy mi a kotta.hogy nem nyom meleget, annak meg lehet mas okat is, a termosztatos bulinal ha allandoan nyitva volt, akkor mindig behutotte a huto a vizet, ergo nem tudott felmelegedni rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
-
orvil
tag
válasz Gebriel #17183 üzenetére
nem nyomott meleget, ergo elkezdtem keresni, hogy miert nem. a belso teret a motor hojevel futi a masina, ergo azt be kell vinni valahogy az utasterbe, erre van ez a csodas rajz
ez az egyseg felelos a klimaert
szoval ez nyom hideget-meleget, ha nincs meleg, akkor elso lepeskent belso homerseklet szenzor, majd hutokor, altalaban nincs viz vagy beszart az elektromos befujo, de azt hallani, ha nem megy.
vizfolyas meg 1000 helyen lehet, huto ereszt, tagulasi repedt, vizpumpa ereszt, csovek szoktak elrepedni, foleg a muanyagok, mint pl nalam ez.
a belso radiator is ki szokott lyukadni, de azt ugyis eszreveszi a delikvens sajnos .... -
zohan echte
tag
Sziasztok! Bmw e39 520i,523i automata vásárlásán gondolkodom és véleményeket várnék ezzel kapcsolatban! Minden érdekel ezzel kapcsolatban és mire kell figyelni vásárlásnál? Köszi
-
MPowerPH
félisten
válasz zohan echte #17186 üzenetére
Egy kérdés. Miért 20i vagy 23i, miért nem akkor már a legerősebb 28i?(mármint ebből a szériából)
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz zohan echte #17188 üzenetére
Akkor csak a fogyasztás miatt nem nézted a nagyobb motorral?
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz zohan echte #17188 üzenetére
jo helyne jársz.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17191 üzenetére
Nem is arra akartam kilyukadni. Csak jó már az elején tisztázni, hogy ha a fogyi miatt akarja a kisebb motort, akkor vakvágány. Jelenleg 6.9-es az átlagom, és normálisan megyek, na meg kerülöm a nagyvárosokat.
Pénteken Siófok-sóstó 5000Ft -ból kijött. Ez nagyságrendileg 12.6l, 192km-re.orvil: Erre akartam kilyukadni. Persze egy dolog van a 28i-vel kapcsolatban. Csak TU-s, tehát 99-es és utáni. 25i is nagyon jó, de nem tudsz nyomatékból autózni, mint a 28/30-asnál. Egyébként fogyiban ugyan ott van az is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz zohan echte #17188 üzenetére
520 annyit eszik kb mint az 528/525 ... raadasul lomha, fapados joszagok mozognak a piacon.
jol felszerelt 528 vagy egy rendes 525 facelift utan es mar nincs is tobb gond :-D
persze a koltekezes majd csak ezutan kezdodik, E39 mar nem mai szeria, mar az E60 is kifutott (szerencsere). -
MPowerPH
félisten
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17192 üzenetére
azt a 6.9et valahogy nem akarom elhinni (mivel az E39 525d 2001-bol eszik ennyit vegyesben).
nekem a 2001-es 525i jott ki 11re alsohangon vegyesben (400mls/tank), mikor palyaztam 60%ot akkor ment 10liter korul virsligumival (gyari alukerekek).
mellesleg az 1.8as manual vectram evett 7-8at (1999), az 1.6os (1998) meg 11et nagyfelnivel, sportkipuval.
amugy computer mindig hazudik, telitank/megtett km, es meg is van a szam.
az 525i meg az 528 kozott 1 LE kulombseg (192/193) meg asszem -30Nm, azzal is elvoltam szepen, raadasul sokkal erosebbnek ereztem, mint anno haverom 4 evvel idosebb 528-at, 4 ev alatt azert szoknek a lovak :-D
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
A comp már nem hazudik, be van kalibrálva. De számolok is, megtett táv, elfogyasztott liter. Itt a rekordom.
Nem is a lóerő, csupán a nyomaték. Több nyomaték, nagyobb spórolás. Az enyém már átesett egy motoroptimalizáláson, 204 ló, 310NM, alacsonyabb fordulaton. 1500RPM környékén már 220NM-em van, igaz red line-ban nem megy úgy, így a végseb 5-öt csökkent.
Egy nem megbecsült autó soha nem megy. Jó tulaj alatt ilyen nem fordulhat elő. 25i helyett már 30i.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #17197 üzenetére
Majd elfelejtettem. Elől 235, hátul 255-ös gumi. Ezek mind visszafogott tempóban készültek, betartva minden korlátozást. De a nagy átlagom is, amikor úgy igazán kinyomom a szemét, de mellette legalább annyit normálisan(120-130) megyek, tehát a full vegyes is 8.7l-nél megáll. Gond csak városban van, főleg 40 fokban. Akkor bekapcsol a viszkó, és bizony a 14-et is bekapja pl. Bp.-n.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
hazafele kisse megkergettem a vasat, ocsem, le a kalappal, mit muvel ez a futomu, a vegen mar-mar feltem, hogy eldobja magat a kanyarban, de csak a kiporgesgatlo villogott 1000el a muszerfalon .... imadom, ha nyikorog a gumi :-D
aztan mikor mar kezdtem belejonni atjottem a sotetzoldon (piros) zsarok meg pont a masik kijaratnal, vissza 40re, majd ballag, mindenhol index, hosszu fekut ... 5 perc utan eltuntek, aztan parketta tovabb
hazaerve kicsit alltam meg parkoloban, hallgattam, hogy hul a vas, hogy pattog az alu hovedo mikorben hul
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- E-roller topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest