Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haiduo82

    aktív tag

    válasz scott_free #23116 üzenetére

    Ezt én is olvastam, de ha így van, akkor az ellentétes az eu-s joggal. A fent linkelt irányelv 14. cikk (1) bekezdése értelmében:
    "A távollevők között és az üzlethelyiségen kívül kötött szerződések esetében a fogyasztó indokolatlan késedelem nélkül, de minden esetben legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amelyen a 11. cikkel összhangban értesítette a kereskedőt a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről, visszaküldi az árukat vagy átadja azokat a kereskedőnek vagy a kereskedő által az áruk átvételére felhatalmazott személynek, kivéve, ha a kereskedő vállalta, hogy az árukat maga szállítja vissza. A fogyasztó a határidőt akkor tartja be, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat."

    Honnan tudhatnám én, mint fogyasztó, hogy a futár, a posta, a bárki hibájából mikor érkezik vissza az áru a kereskedőhöz? Ha a 14 napon belül kellene megérkezni, akkor nem garantálható a fogyasztó elállási joga, mert önhibáján kívül is kerülhet olyan helyzetbe, hogy azt nem tudja teljesíteni, jól lehet, már a kézhezvétel másnapján visszaküldi az árut.

    Bocs a jogászkodásért, csak itt valami nem stimmel ezzel a bestsecretes tájékoztató szöveggel.

    "Együtt vagyunk senkik"

Új hozzászólás Aktív témák