- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Melyik tápegységet vegyem?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ByB
addikt
Múlt év október 15-én vettem egy Creative T7900 7.1 hangfalszettet. Minden szép, minden jó, de körülbelül három hete elkezdett magától állítódni a hangerő... Majd szépen lassan teljesen meghibásodott a az egész ''távirányító'', amely zsinórral kapcsolódik a mélyhangsugárzóhoz! Végül egy pár nappal ezelőtt teljesen eluralkodott rajta a kontakthiba, hol szól, hol nem...
Gondoltam visszaviszem a kiskereskedésbe ahol vettem. Ők hétfőn ígéretet is tettek, hogy pár napon belül intézkezkednek, ma csörgött a boltvezető, hogy a Creative forgalmazója elvárja, hogy az egész (7+1 hangszórót) szetett vigyem vissza, mert a távirányító bekrepált!!!
Nem elég, hogy a távirányító nélkül használhatatlan, mivel csak azon van ki/be kapcsoló, de még én vigyem vissza a már beépített cuccot! Ezek bármit megtehetnek? Egyszerűen felháborítónak tartom ezt a fajta hozzáállást!!!
BBence
ui.: Azt mondták két hét a procedura: már látom magam előtt, hogy egy hónap múlva visszaküldik, hogy nincs ennek semmi baja... -
#57764352
törölt tag
-
htibor
tag
Nem értem a felháborodásodat.
Ellenezni lehet, de jópár éve így működik az élet sok területén...
Ha bekrepál egy műszaki eszköz(akármilyen kábel, vezeték stb...) nem szimplán azt kell visszaküldeni, hanem az egész stuffot, hogy a gyártó/forgalmazó is meggyőzödjön a hibáról.
Ha te szimplán visszaadsz egy távirányítót+kábelt, ő mi alapján tudja, hogy ez mitől lett olyan, tényleg az-e a hibája, és mire érvényesítse a rá adott jótállást???
Ezen ne háborodj fel, ha te lennél a gyártó helyében, te is elvárnád a vásárlótól, hogy egészben hiánytalanul jutassa vissza szervízelésre a cuccot, nem pedig csak egy részét.
Egyébként meg bizots kaptál hozzá jótállási jegyet, azon rajta vannak a jótállási feltételek.
Azzal hogy megvetted a terméket, azzal elfogadtad a feltételeket.
szvszhttp://htibor.freeweb.hu(Járműfotók Volán autóbuszokról)
-
TheVeryGuest
senior tag
Legalább nem abba kötöttek bele, hogy nem az eredeti dobozában vitted vissza.
Lehet, hogy az elektronika a mélynyomóban van, szóval azt valszeg be kell vinned. Szerintem korrekt eljárás, elvégre nem helyszíni garanciával vetted. Valszeg javítani fogják oszt jóvan. Ha meg elhúzódik a javítás majd jogosan mehetsz emberkedni, hogy adjanak újat.“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
ByB
addikt
Hát számomra ez nomád!!! Bárki bármit mond, ez nem normális! Egyszerűen kontaktos a távirányító! A forgalmazó egyszerűen bedugná egy saját mélynyomójába és máris rájönne, hogy hol a bibi! Ezzel meg senki ne nevettessen ki, hogy egy távirányító miatt a terméket is vissza kell vinni! Ilyen megalkuvó lenne a társaság...? Sokkal inkább az itt a probléma, hogy megszűnt létezni a szerelés, sokkal kényelmesebb cserélni, de ugye távirányítójuk nincs külön... No comment, naív voltam, hogy azt gondoltam a Creative képvisel valamilyen minőséget és ezalatt nem csak magát a terméket értem, hanem a háttérszolgáltatást is!!! TÉVEDTEM
BBence -
ByB
addikt
''Már tudom, hogy ez normális.'' - Nem ez abszolút nem normális!!! Az ő hibájuk miatt, te cipelj, te kapj sérvet, a te autódból fogyjon a benzin... Elkeserítő!!! Újra értékké kell tenni a háttérszolgáltatást? Ha egy jó hangfalat akarok venni, akkor nem elég ha szépen szól, hanem a garancia feltételeit is külön le kell tisztázni?
-
ByB
addikt
Ma lezárult a történet és szeretném, hogy tanulsággal szolgáljon mindenki számára!!!
Kaptam egy zsír új cuccot, azért mert a távirányító kontaktos volt... No comment, mondhatja bárki: ennek örülhetnék, de nem tudok, ugyanis: a cég ahol vettem, tönkretette 3 hetem, amenniyre csak tudta, ezért most én rontom az ő bizniszük!!! A nevüket nem írom le, egyszeűen csak ''digifón''-nak becézem őket! (Rövid kitérésképpen: a telephelyük, az otthonuk. Kívülről körülbelül 50%-osan befejezett a ház, belülről 25%... Mikor először megláttam, éreztem a vesztem!!!) Akitől átvettem a cuccot, az idők folyamán kiderült, hogy egy sunnyogós alak! Kint vannak a világ végén: 3x voltam kint (megvétel, távirányító vissza, egész cucc vissza), egyszer sem ajánlották fel, hogy találkozzunk valahol, okke, ez van. Az általuk ígért két hetes javítási periódus lejárta előtt egy nappal csörögtem rájuk és kérdeztem, hogy mizújs: ohhh még semmi, de holnap rám csörög!!! Sem akkor, sem soha többé nem hívott vissza (6x ígérte meg)!!! Utána naponként hívogattam, mindig csak magyarázkodtak, hogy nem tudja elérni a szervízeseket, mert ők se tudják mi van... Nem akartam semmit sem mondani, de személy szerint én is beszéltem a szervízessel (titokban, némi ismerettség révén) és a ''főnök'' az ígértnél jóval később adta le és kb kétszer ha hívta a szervízt... Napokon át húzta a dolgot, míg végül három és fél hét elteltével, felhívott, hogy kész!!! Mondom akkor hozzák házhoz, mert én többet nem megyek ki oda! Mondja ok, 10 perc múlva hív a kollégája, hogy mikor ér hozzánk!!! Persze nem hívott, ma meg azt mondta, hogy lerobbant a teherautó és majd csak jövőhéten tudja házhoz hozni!!! Kimentem érte, becuccoltam a kocsiba, indulnék, hopp mondom számla??? Jaaa, az valahova eltűnt, majd elküldi postán!!! Xnyádat küldd el postán, ekkor már bepöccentem!!! Mijafxszt képzelnek ezek??? Aztán elősomfordált vele...
˙Ha lehet senki se vásároljon náluk!!! Megbízhatatlanságukkal, hazugságaikkal és sunyiságukkal tanubizonyságát tették, hogy miként kell rossz hírét kelteni az internetes vásárlásnak!!!
üdv
BBence
ui.: Ellenpélda van: például TTS kolléga, minden tiszteletem az övé! -
ByB
addikt
Persze tudom, hogy nem fog megtörténni, de a címet: ''Botrányos digifonra'' kellene változtatni!!! Ugyanis most van egy Gigaworks-öm és szeressem a Creative-al együtt...
-
dokesz007
aktív tag
-
dokesz007
aktív tag
-
Re-Tech
aktív tag
Nem értem, h miért van felháborodva amiatt, h az egész rendszert vissza kellett vinned. Ez az egész világon így működik, ne csodálkozz ha veled nem tettek kivételt.
A dolog többi részében igazad lehet, sajnos sok a megbízhatatlan cég. De neked legalább kicserélték a cuccodat. Én 1 éve vagyok kénytelen használni 1 olyan winyót, ami ha egyedül van bekötve, 2 hét alattt kifekteti a windost(összefossa magát és rakhatom újra), mert nem vették a fáradtságot, h alaposabban leteszteljék a winyót. 3x adták vissza ''semmi baja'' címszóval, még engem néztek hülének... -
Johnny Cage
addikt
Előszőr is: vehetted volna a fáradtságot, hogy a Creative Tech support-tól megkérdezd, mi a hiba (magyarul is kérdezheted, úgy is válaszolnak). Ez minden bizonnyal erősitő probléma, nem a távirányitó kontakthibás - nekem is ugyanilyen gondom van. Másik dolog pedig, hogy szerintem aki életében vásárolt már számitástechnikai terméket, az tudja, hogy jószerével milyen link alakok ''vezetik'' ezeket a boltokat, ezen megdöbbenni nem érdemes. Országos szintű elektrónikai áruházak sem hivnak vissza - ez is hazai gyakorlat. Nem egészen értem a felháborodásodat sem: a garancia érvényesitése igy folyik, magától értetődő, hogy az egész terméket be kell vizsgálniuk - ez nem jóhiszeműség alapján megy, hogy haveri alapon elhiggyék neked, ha meggyőződésed van arról mi a probléma. Azt pedig már igazán nem értem, miért nem örülsz annak, hogy inkább cserélnek, mint javitanak (bár igy lenne). Megveszel egy vadiúj terméket, pár hónapra rá pedig már javitgatva, buherálva van, az jobban tetszene? Akkor meg azért lennél felháborodva. Abban egyetértek veled és megértelek, milyen kontár módon intézik ezek a számitástechnikai cégek (sajnos szinte alig van kivétel) a dolgokat, nemtörődömök, inkompetensek, kevés az emberük és sokszor maguk sem tudják, hol áll a fejük (pedig legtöbbször ez egyszerűen ésszerű szervezéssel megoldható lenne).
-
veterán
válasz Johnny Cage #17 üzenetére
Én a magyar számítástechnikai cégeket is megértem, amíg a kedves vevő képes elmenni 200Ft árkülönbözet miatt egy másik bolta, a város másik végébe, akkor érthető, hogy elsődleges szempontként arra koncentrálnak, hogy minimalizálják a költségeiket, és az árakat a lehető legalacsonyabban tartsák...
A költség minimalizálásba pedig beletartozik a nem hozzáértő, minimálbéren tengődő munkaerő alkalmazása, aki nem csoda, hogy szarik az egészre...
Majd ha a kedves vevőket is érdekelni fogja a kiszolgálás, és egyébb bánásmód minősége, akkor a boltok hozzáállása is meg fog változni... -
AND1
őstag
Nekem is volt olyasmi a az inspire 5300-al, hogy magától állítgatta a hangerőt, de a 2 éves szolgálata alatt ha 2szer előfordult akkor is 1-2 napot. Én egyébként megvagyok elégedve a creative (5.1) cuccal, itthon már nem annyia örülnek neki, durva mélyt a konyhában is kénytelen tűrni. Szal nekem no problem...
[Szerkesztve]Egy régi PH-s.
-
ByB
addikt
válasz Johnny Cage #17 üzenetére
Nem erősítő probléma volt, hanem távirányító kontakt, mert egy haverom távirányítójával tökéletesen működöt... Ha pedig nyomkodtam a hangerőszabályozót és nem csak forgattam, lehetett érezni, hogy hol jól hol nem.
Az már egy másik dolog, hogy engem nem érdkelt, hogy be kellett vinnem, abba belenyugodtam, hanem a kiszolgálók viselkedése, ezért is próbáltam újra életet lehelni a topicba... Tőlük soha többet semmit és kész!
[Szerkesztve] -
ByB
addikt
A 200Ft tényleg röhejes, de sajnos nem ez a jellemző!!! Ha csak azzal számolok, hogy a Gigaworks nagyker nettó ára 64k és mi lesz belőle, amíg a vevőhöz kerül... Nem 200FT a különbség! A másik meg az, hogy hidd el meg lenne az a vevőréteg, akinek ugyan fontos az ár, de hajlandó áldozni a kiszolgálásért is! Ők hova menjenek, kinél vásároljanak? Budapesten nem tudok, olyan számítástechnikai boltot, amire áldását adná a nép! Persze kivételek vannak: TTS,... de ők csak részegységekkel foglalkoznak! Szóval sehogy sem jó ez!
-
Zordkaszás
senior tag
Menj pl az alien-be, általában jó áraik vannak. Nekem (és kb. 15 ismerősnek) eddig még nem volt velük semmilyen jellegű problémája. Sőt, teljesen laikus rokont el mertem küldeni egyedül, mert tudtam, hogy nem fogják átb@szni, és nem is tették.
Van ilyen bolt is... (csak kevés)
Persze most majd jönnek akiknek negatív tapasztalatuk volt vele...█ Egyszer elmegyek érted!! Érted? █
-
ByB
addikt
válasz Zordkaszás #22 üzenetére
Mindig ez van! Valaki mondd vmi jót és öten folytják meg érte! Merre keressem őket, lehet elnézek...?
-
White Tiger
tag
Hát tudod én pont nem így vagyok vele. És szerintem az se, aki már vásárolt olyan helyen, ahol át akarták vágni az arcát (pl flustrál és társai). Inkább fizetek pár ezerrel többet, de olyan helyen veszem meg, ahol AZT ADJÁK, amit kérek, nem próbálnak meg átverni és ahová visszavihetem a cuccost, ha gond van vele.
Abban igazad van, h minimálbérért senki nem erőlteti meg magát, de ez szerintem egyáltalán nem a vevő hibája, elvégre nem ő vette fel! És őszintén, de visszamész olyan boltba, ahol bunkó és hozzá nem értő eladókkal találkoztál?
Én inkább a boltok hozzáállásában látom a problémát. Hallotam én már olyat, h egy eladó ''lepanelprolizta'' a vevőit, és meg volt róla gyöződve, h ő akkor bót, h nem lehet kikerülni! HAH! Érdekes, én már régen messze el tudom őket kerülni, biztos csak én vagyok ilyen ügyes Ja és általában még olcsóbban is kijövökAmi nem öl meg, az erősít.
-
Rover623
félisten
Bezzeg akkor nem zavart a félig kész házikó amikor vetted...
Lehetett volna akár putri is...csak olcsóbban adják a kinézett szart...
Lehet hogy kókler a társaság...de te sem vagy jobb náluk, zsák a foltját!
Csak a Creative besározását kellett volna kerülnöd...
Szvsz nem a Creative botrányos, hanem ami nálunk folyik ''kiskereskedelem'' címszó alatt...primus inter pares
-
Zordkaszás
senior tag
-
ByB
addikt
Ha kicsit beleolvasol a topicba (9-es hozzászólás), akkor rájössz ,hogy a Creative-ot én se bántom, csak sajnos azzal volt a probléma! S mivel a digifón internetes oldaláról nem tudtam megítélni, hogy milyen lesz a telephely, ezért megrendeltem!!! Amikor meg már ott voltam, akkor döbbentem rá, hogy ezt nem kellett volna, de nem oldaloghattam el!!! Gondolkodjál már mielőtt beírsz egy topicba, vagy legalább olvasd végig, akkor nem írnád ezt!!!
-
ByB
addikt
válasz White Tiger #24 üzenetére
Sajnos én is a boltok hozzáállásában látom a problémát!!!
-
ByB
addikt
válasz Zordkaszás #26 üzenetére
THX
-
ByB
addikt
''Az internetes vásárlás árnyoldalai!'' - javasolt topiccím!
-
Johnny
senior tag
ByB
Komolyan, irigyellek téged, hogy ez a legnagyobb problémád
Leírod: kicserélték az egész cuccot kompletten, de felháborodsz, hogy be kellett vinned. Akkor mi a gond ?
Kisker csak intézi a gart, de nem ő szabja a feltételeket. Ha a nagyker kéri, akkor a kiskernek muszály bekérnie az egész cuccot. Különben nem cserélnek, akkor meg már jogosan háboroghatsz.
Amilyen stílusban nekik eshettél a leirtak alapján, tutira nem érezték úgy, hogy neked szivességet kell tenniük. Márpedig ha elmentek volna ők a cuccért, az az lett volna. Sehol nincs előírva, hogy egy kb. 4-5 kilós hangfalszettért meghibásodás esetén a boltnak kell kimennie. Ez helyszini garancia, plusz szolgáltatás, amit jobb helyeken keményen megfizettetnek. Amikor megvetted vállaltak ilyet ?
Egyébként mi az a digifón, mert fogalmam sincs ? -
ByB
addikt
Nagyon nem vágod a lényeget!!! Nem azzal van a bajom, hogy ötször kellett kimennem, hanem hogy egyfolytában hazudtak: hazudtak az időponttal, hazudtak a visszahívással, hazudtak a kiszállítással... Egyfolytában hazudtak!!! Képzeld nem ez életem legnagyobb problémája, a végén már röhögve hallgattam a szánalmas magyarázkodást!
Ami miatt beírtam ide, az az, hogy nekem van kocsim, időm, idegrendszerem ezzel szarakodni, de egy olyan ember aki ezekkel nem rendelkezik az nálam is jobban szív!!! Márpedig ez felháborító! Veszek vmit, ami elromlik (nem önhibából) és még meghunyászkodva fussam vele a kényszerköröket??? Mi a fxsz történik ezzel a világgal, hogy mindenki ilyen nyugodtan tűri? Ennyire megalkuvó lenne a társaság??? -
veterán
válasz White Tiger #24 üzenetére
Én is inkább fiztek kicsit többet, de ne legyen gond a garival...
Megvan az a 2-3 bolt ahol negatív tapasztalatom még nem volt, és oda mindig vissza is járok...
De több boltos elmondás, és ismeretségi köröm alapján is, az emberek képesek nevetséges árkülönbözet miatt, elmenni más bolta, ahol meg szívhatna ha gond van...
Állításom helytállóságára, szerintem a Mustár forgalma és terjeszkedése a legjobb bizonyíték... -
ByB
addikt
Egy bizonyos szint felett az ember nem csak a termékre koncentrál, hanem a kiszolgálásra is! Én is munkám során törekszem a vevői elégedettségre, ezért ha olyan emberekkel találkozom, akik nemhogy közönyösek, de sunyik és hazudnak, akkor felfordul a gyomrom.
Ha elromlik egy termék, nem elég hogy azzal szívok, hanem még figyelnem kell arra is, hogy ne basszanak át!!! Hidd el nekem, ha rajtuk múlik, visszakapom a rosszat. Szóval ez az ami zavar!!! Remélem érthetően fogalmaztam?! -
Johnny
senior tag
''idegrendszerem ezzel szarakodni''
Amit leírtál, abból egyértelmüen kiderül: neked semmivel nincs ''idegrendszered szarakodni''
Szvsz senki még csak meg sem próbált téged ''átbaszni''. Nagyker bekérte garos cserére a komplett cuccot, mert nem javították, hanem egybe cserélték. Abszolut korrekt, követendő hozzáállás. Ezen felhúztad magad - igencsak ok nélkül - és azóta se bírsz lenyugodni. Ennyi. Ha itt valaki bunkó, az nem a bolt... -
ByB
addikt
Inkább nem mondok semmit!!! Nem te voltál a helyemben, ezért nem vágod a dolgot... Mindenesetre okoskodásod elismerésre méltó!!!
Igenis volt idegrendszerem hozzá, egy ideig. Kívánom neked, hogy te is szívjál ilyen hülyeséggel, amibe saját hibádon kívül kerültél!!! Annyira könnyű okosnak lenni... -
DrSoul
őstag
Sziasztok!
Szeretnék interneten vásárolni, de igazán (pizzán kívül ) még nem csináltam ilyet.
Kontaktlencsét szeretnék venni: Acuvue (J&J). Itthon 1doboz már (nem is emlékszem) kb 8K Ft, én meg találtam egy honlapot (www.justlenses.com), ahol kb. 15 USD 1 doboz. Ha 200Ftt-al számolok (mennyi most a dollár?), akkor 3K Ft. 4Db a minimum, postaköltség elvileg kb 20 USD. Így is megéri, elvileg mindenhová szállítanak, de az írja, hogy vigyázzak, lehet, hogy az országomba ezért +vámot meg hasonlót kell fizetnem. Honnan tudhatom, hogy erre van-e vám? ÉS még milyen + költség lehet?Mindig az X jelöli a pontot...
-
-
eri
tag
Hamisítvány is eladhetnak neked!
(_8(l) - The Simpsons
-
Imre Eszter
csendes tag
Én szeretek interneten vásárolni, az az igazság, hogy kicsit lusta vagyok elmenni akárhová kóvályogni a tömegbe, inkább egy kávé mellett a saját székemben.
Van benne rizikó nem mondom, de abban is van rizikó, hogy bemész egy bótba, kiszolgál az eladó, aztán szar az egész. Interneten nagy esély van házhozszállításra, és ha betolyik amit veszel azt elviszik tőlled. Csak meg kell találni azt a helyet, ahol ezt megteszik neked! -
rocket
nagyúr
Mivel dollarban vannak az arak, gondolom Amerikabol kuldenek, onnan van vam, hogy pontosan milyen ertek folott azt nem tudom.
Kerd meg egy ismerosod vegye meg neked, majd ajandekkent adja fel, arra nem kell vamot fizetned, es annak nem nagy a valoszinusege, hogy teteles vam vizsgalaton esik at a csomagod"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Imre Eszter #55 üzenetére
Ez igy kene mukodjon, de a valosagban azert kicsit mas.
Ha garis gond van, akkor neked kell utana jarnod a dolgoknak, es nagyon ritka, hogy hazhoz mennek megnezni mibaj, vagy elszallitjak."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Ezen az oldalon Bővebben: link nezelodjel, kicsit attekinthetetlen az oldal, beletellik egy kis idoben megtalalni amit keres az ember
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Pópa
senior tag
Kimondtad a kulcsszót : ''nagyon ritka''
Én eddig csak a Belinea-nál láttam olyat, hogy házhoz jöttek az illetőnek, adtak neki cseremonitort, aztán megjavították a rosszat, és vissza is hozták neki.
Ez egyedi eset volt, ritka az ilyen. Az ilyen cégek száma konvergál a nullához.Trust is good, control is better!
-
rocket
nagyúr
Par eve meg a samsung garancia is igy mukodott, gondod volt kimentek, es ha lehetet javitani a helyszinen mejavitottak,ha nem akkor elvittek es a szokasos torvenyek alapjan, vagy csereltek, vagy javittotak, hogy ez ma is igy mukodik e nem tudom.
Mondjuk egy 106 centis tv-nel vagy egy automata mosegepnel stb. megneznem ahogy a felhasznalo viszi vissza a metron, szoval biztos van valami hatar aminel kimennek."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Pópa
senior tag
Nekem azt mondta a samsung, hogy a 959NF-emet (ami azért jó nagy batár) be kell vinnem Pestre, hozzájuk. Mert nem jönnek ki érte...
Azt azért tudni kell, hogy ''marha nagydarab jószágról'' van szó... Tehát kocsin kívül más eszközzel nem lehet bevinni.
Fene sem tudja, ahány cég, annyiféle szisztéma.. van aki kijön egy porszívórét is, és van aki meg a másfél millás plazma TV-t is be akarja vitetni velem a szervízbe.Trust is good, control is better!
-
SaNyEe
aktív tag
Üdv.
Aug 6.án szombaton rendeltem azBővebben: link amugy aruhaz.placc.hu lenne egy Codegen SP688as hangfalrendszert.
Azt írták, hogy 1-2 napon belül megjön nekem meg már kéne. Jó ha csak a munkanapokat nézem akkor is meg kellett volnajönnie tegnap, vagy mivan?
Ma akarok írni nekik egy mailt, erre azzal szembesülök amit ti is láthattok ha a linkre kattintotok. Eleinte arra is gondoltam, hogy banki átutalással fizetek, mert akkor több mint ezer forintal olcsóbb lenne, de nem etttem mert mivan ha nem hozzák ki.
Utólag örülök, hogy nem így tettem.
Ami miatt igazából írokaz az, hogy mennyi idő alatt szoktak kiszállítani egy akármilyen hardvert vagy mittomén mit postai úton vidékre. Mert a 2 napjuk már simán lejárt.-- end of transmission --
-
badbrother
aktív tag
Akkor egy kicsit átszabott téged a samsung, tudtommal 20 kg felett ki KELL menni a javítandó cuccért, és a készet ki KELL vinni.
a 959NF meg több mint 20 kg, tudom, mert cipeltem már én is
Ez van benne a jogszabályban. Kerestem vagy 10 percig de nem találom a file-t, majd ha meglesz belinkelem a pontos szöveget. -
alexander12
aktív tag
A pixmanian vásárolt már valaki? Tapasztalatok? Onnan szeretnék monitort rendelni
kíváncsi, OP8T
-
kikicomputer
újonc
Sziasztok!
Nem tudom, mennyire illik vagy nem illik reklámozni, de ajánlom kis cégem szolgáltatásait becses figyelmetekbe.
Ami a hátrány:
- egyedül vagyok szakmabeli a cégben, így sokszor van kisegítő személyzet az üzletben, s sajna nem mindig tud válaszolni a szakmai kérdésekre
- néha kicsit drágább a termékek ára, mint a legolcsóbb helyeken
Ami előny:
- A nagyker árukészletéből közbvetlenül tudtok a neten terméket foglalni, azaz általában 24 órán belül markotokban a cucc
- Az üzlet nyitva van minden nap 10-20-ig (szombat és vasárnap is), tehát kényelmesen megoldható az áruátvétel (persze kérhetsz házhozszállítást is)
- A nagykerrel kialakult lassan 10 éves kapcsolat révén az általam visszavitt termékek 90%-át azonnal cserélik, s nem húzzuk az időt a törvény által előírt 14 nappal.
Akik nyitott szemmel járnak a neten, azok már sejtik, hogy cégem a Gépbolt hálózat tagja.
www.kikicomputer.hu (weblapot nem fikázni, én csak ilyet tudok gyártani ;-) )
Üdv: Kiki -
HolloW
senior tag
válasz kikicomputer #69 üzenetére
''Nem tudom, mennyire illik vagy nem illik reklámozni, de ajánlom kis cégem szolgáltatásait becses figyelmetekbe.''
Nem illikSTEAM - KOBRA KAI!
-
WN31RD
addikt
válasz kikicomputer #69 üzenetére
Nagyon nem illik.
Ha reklámozni akarsz a PH!-n, akkor vásárolhatsz reklámfelületet, ez ügyben Parci-t keresd meg, egyébként pedig tartózkodj a cégedet közvetlenül népszerűsítő megnyilvánulásoktól, a fórum nem erre való, ez itt nem megengedett.''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Melyik tápegységet vegyem?
- LED világítás a lakásban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Politika
- Asztalos klub
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...