- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Androidos fejegységek
- Autóhifi
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
it A Meta felügyelőbizottsága megvizsgálja, hogyan kezeli a Meta az AI-generálású, celebeket érintő pornográf tartalmakat.
-
Harold Halibut teszt
gp Tíz éven át készült bábfilm elevenedik meg a képernyőkön – egy bábfilm, egy leegyszerűsített kalandjáték, és mindenek felett egy mese a boldogság kereséséről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ByB
addikt
Múlt év október 15-én vettem egy Creative T7900 7.1 hangfalszettet. Minden szép, minden jó, de körülbelül három hete elkezdett magától állítódni a hangerő... Majd szépen lassan teljesen meghibásodott a az egész ''távirányító'', amely zsinórral kapcsolódik a mélyhangsugárzóhoz! Végül egy pár nappal ezelőtt teljesen eluralkodott rajta a kontakthiba, hol szól, hol nem...
Gondoltam visszaviszem a kiskereskedésbe ahol vettem. Ők hétfőn ígéretet is tettek, hogy pár napon belül intézkezkednek, ma csörgött a boltvezető, hogy a Creative forgalmazója elvárja, hogy az egész (7+1 hangszórót) szetett vigyem vissza, mert a távirányító bekrepált!!!
Nem elég, hogy a távirányító nélkül használhatatlan, mivel csak azon van ki/be kapcsoló, de még én vigyem vissza a már beépített cuccot! Ezek bármit megtehetnek? Egyszerűen felháborítónak tartom ezt a fajta hozzáállást!!!
BBence
ui.: Azt mondták két hét a procedura: már látom magam előtt, hogy egy hónap múlva visszaküldik, hogy nincs ennek semmi baja... -
#57764352
törölt tag
-
htibor
tag
Nem értem a felháborodásodat.
Ellenezni lehet, de jópár éve így működik az élet sok területén...
Ha bekrepál egy műszaki eszköz(akármilyen kábel, vezeték stb...) nem szimplán azt kell visszaküldeni, hanem az egész stuffot, hogy a gyártó/forgalmazó is meggyőzödjön a hibáról.
Ha te szimplán visszaadsz egy távirányítót+kábelt, ő mi alapján tudja, hogy ez mitől lett olyan, tényleg az-e a hibája, és mire érvényesítse a rá adott jótállást???
Ezen ne háborodj fel, ha te lennél a gyártó helyében, te is elvárnád a vásárlótól, hogy egészben hiánytalanul jutassa vissza szervízelésre a cuccot, nem pedig csak egy részét.
Egyébként meg bizots kaptál hozzá jótállási jegyet, azon rajta vannak a jótállási feltételek.
Azzal hogy megvetted a terméket, azzal elfogadtad a feltételeket.
szvszhttp://htibor.freeweb.hu(Járműfotók Volán autóbuszokról)
-
TheVeryGuest
senior tag
Legalább nem abba kötöttek bele, hogy nem az eredeti dobozában vitted vissza.
Lehet, hogy az elektronika a mélynyomóban van, szóval azt valszeg be kell vinned. Szerintem korrekt eljárás, elvégre nem helyszíni garanciával vetted. Valszeg javítani fogják oszt jóvan. Ha meg elhúzódik a javítás majd jogosan mehetsz emberkedni, hogy adjanak újat.“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
ByB
addikt
Hát számomra ez nomád!!! Bárki bármit mond, ez nem normális! Egyszerűen kontaktos a távirányító! A forgalmazó egyszerűen bedugná egy saját mélynyomójába és máris rájönne, hogy hol a bibi! Ezzel meg senki ne nevettessen ki, hogy egy távirányító miatt a terméket is vissza kell vinni! Ilyen megalkuvó lenne a társaság...? Sokkal inkább az itt a probléma, hogy megszűnt létezni a szerelés, sokkal kényelmesebb cserélni, de ugye távirányítójuk nincs külön... No comment, naív voltam, hogy azt gondoltam a Creative képvisel valamilyen minőséget és ezalatt nem csak magát a terméket értem, hanem a háttérszolgáltatást is!!! TÉVEDTEM
BBence -
ByB
addikt
''Már tudom, hogy ez normális.'' - Nem ez abszolút nem normális!!! Az ő hibájuk miatt, te cipelj, te kapj sérvet, a te autódból fogyjon a benzin... Elkeserítő!!! Újra értékké kell tenni a háttérszolgáltatást? Ha egy jó hangfalat akarok venni, akkor nem elég ha szépen szól, hanem a garancia feltételeit is külön le kell tisztázni?
-
ByB
addikt
Ma lezárult a történet és szeretném, hogy tanulsággal szolgáljon mindenki számára!!!
Kaptam egy zsír új cuccot, azért mert a távirányító kontaktos volt... No comment, mondhatja bárki: ennek örülhetnék, de nem tudok, ugyanis: a cég ahol vettem, tönkretette 3 hetem, amenniyre csak tudta, ezért most én rontom az ő bizniszük!!! A nevüket nem írom le, egyszeűen csak ''digifón''-nak becézem őket! (Rövid kitérésképpen: a telephelyük, az otthonuk. Kívülről körülbelül 50%-osan befejezett a ház, belülről 25%... Mikor először megláttam, éreztem a vesztem!!!) Akitől átvettem a cuccot, az idők folyamán kiderült, hogy egy sunnyogós alak! Kint vannak a világ végén: 3x voltam kint (megvétel, távirányító vissza, egész cucc vissza), egyszer sem ajánlották fel, hogy találkozzunk valahol, okke, ez van. Az általuk ígért két hetes javítási periódus lejárta előtt egy nappal csörögtem rájuk és kérdeztem, hogy mizújs: ohhh még semmi, de holnap rám csörög!!! Sem akkor, sem soha többé nem hívott vissza (6x ígérte meg)!!! Utána naponként hívogattam, mindig csak magyarázkodtak, hogy nem tudja elérni a szervízeseket, mert ők se tudják mi van... Nem akartam semmit sem mondani, de személy szerint én is beszéltem a szervízessel (titokban, némi ismerettség révén) és a ''főnök'' az ígértnél jóval később adta le és kb kétszer ha hívta a szervízt... Napokon át húzta a dolgot, míg végül három és fél hét elteltével, felhívott, hogy kész!!! Mondom akkor hozzák házhoz, mert én többet nem megyek ki oda! Mondja ok, 10 perc múlva hív a kollégája, hogy mikor ér hozzánk!!! Persze nem hívott, ma meg azt mondta, hogy lerobbant a teherautó és majd csak jövőhéten tudja házhoz hozni!!! Kimentem érte, becuccoltam a kocsiba, indulnék, hopp mondom számla??? Jaaa, az valahova eltűnt, majd elküldi postán!!! Xnyádat küldd el postán, ekkor már bepöccentem!!! Mijafxszt képzelnek ezek??? Aztán elősomfordált vele...
˙Ha lehet senki se vásároljon náluk!!! Megbízhatatlanságukkal, hazugságaikkal és sunyiságukkal tanubizonyságát tették, hogy miként kell rossz hírét kelteni az internetes vásárlásnak!!!
üdv
BBence
ui.: Ellenpélda van: például TTS kolléga, minden tiszteletem az övé! -
ByB
addikt
Persze tudom, hogy nem fog megtörténni, de a címet: ''Botrányos digifonra'' kellene változtatni!!! Ugyanis most van egy Gigaworks-öm és szeressem a Creative-al együtt...
-
dokesz007
aktív tag
-
dokesz007
aktív tag
-
Re-Tech
aktív tag
Nem értem, h miért van felháborodva amiatt, h az egész rendszert vissza kellett vinned. Ez az egész világon így működik, ne csodálkozz ha veled nem tettek kivételt.
A dolog többi részében igazad lehet, sajnos sok a megbízhatatlan cég. De neked legalább kicserélték a cuccodat. Én 1 éve vagyok kénytelen használni 1 olyan winyót, ami ha egyedül van bekötve, 2 hét alattt kifekteti a windost(összefossa magát és rakhatom újra), mert nem vették a fáradtságot, h alaposabban leteszteljék a winyót. 3x adták vissza ''semmi baja'' címszóval, még engem néztek hülének... -
Johnny Cage
addikt
Előszőr is: vehetted volna a fáradtságot, hogy a Creative Tech support-tól megkérdezd, mi a hiba (magyarul is kérdezheted, úgy is válaszolnak). Ez minden bizonnyal erősitő probléma, nem a távirányitó kontakthibás - nekem is ugyanilyen gondom van. Másik dolog pedig, hogy szerintem aki életében vásárolt már számitástechnikai terméket, az tudja, hogy jószerével milyen link alakok ''vezetik'' ezeket a boltokat, ezen megdöbbenni nem érdemes. Országos szintű elektrónikai áruházak sem hivnak vissza - ez is hazai gyakorlat. Nem egészen értem a felháborodásodat sem: a garancia érvényesitése igy folyik, magától értetődő, hogy az egész terméket be kell vizsgálniuk - ez nem jóhiszeműség alapján megy, hogy haveri alapon elhiggyék neked, ha meggyőződésed van arról mi a probléma. Azt pedig már igazán nem értem, miért nem örülsz annak, hogy inkább cserélnek, mint javitanak (bár igy lenne). Megveszel egy vadiúj terméket, pár hónapra rá pedig már javitgatva, buherálva van, az jobban tetszene? Akkor meg azért lennél felháborodva. Abban egyetértek veled és megértelek, milyen kontár módon intézik ezek a számitástechnikai cégek (sajnos szinte alig van kivétel) a dolgokat, nemtörődömök, inkompetensek, kevés az emberük és sokszor maguk sem tudják, hol áll a fejük (pedig legtöbbször ez egyszerűen ésszerű szervezéssel megoldható lenne).
-
veterán
válasz Johnny Cage #17 üzenetére
Én a magyar számítástechnikai cégeket is megértem, amíg a kedves vevő képes elmenni 200Ft árkülönbözet miatt egy másik bolta, a város másik végébe, akkor érthető, hogy elsődleges szempontként arra koncentrálnak, hogy minimalizálják a költségeiket, és az árakat a lehető legalacsonyabban tartsák...
A költség minimalizálásba pedig beletartozik a nem hozzáértő, minimálbéren tengődő munkaerő alkalmazása, aki nem csoda, hogy szarik az egészre...
Majd ha a kedves vevőket is érdekelni fogja a kiszolgálás, és egyébb bánásmód minősége, akkor a boltok hozzáállása is meg fog változni... -
AND1
őstag
Nekem is volt olyasmi a az inspire 5300-al, hogy magától állítgatta a hangerőt, de a 2 éves szolgálata alatt ha 2szer előfordult akkor is 1-2 napot. Én egyébként megvagyok elégedve a creative (5.1) cuccal, itthon már nem annyia örülnek neki, durva mélyt a konyhában is kénytelen tűrni. Szal nekem no problem...
[Szerkesztve]Egy régi PH-s.
-
ByB
addikt
válasz Johnny Cage #17 üzenetére
Nem erősítő probléma volt, hanem távirányító kontakt, mert egy haverom távirányítójával tökéletesen működöt... Ha pedig nyomkodtam a hangerőszabályozót és nem csak forgattam, lehetett érezni, hogy hol jól hol nem.
Az már egy másik dolog, hogy engem nem érdkelt, hogy be kellett vinnem, abba belenyugodtam, hanem a kiszolgálók viselkedése, ezért is próbáltam újra életet lehelni a topicba... Tőlük soha többet semmit és kész!
[Szerkesztve] -
ByB
addikt
A 200Ft tényleg röhejes, de sajnos nem ez a jellemző!!! Ha csak azzal számolok, hogy a Gigaworks nagyker nettó ára 64k és mi lesz belőle, amíg a vevőhöz kerül... Nem 200FT a különbség! A másik meg az, hogy hidd el meg lenne az a vevőréteg, akinek ugyan fontos az ár, de hajlandó áldozni a kiszolgálásért is! Ők hova menjenek, kinél vásároljanak? Budapesten nem tudok, olyan számítástechnikai boltot, amire áldását adná a nép! Persze kivételek vannak: TTS,... de ők csak részegységekkel foglalkoznak! Szóval sehogy sem jó ez!
-
Zordkaszás
senior tag
Menj pl az alien-be, általában jó áraik vannak. Nekem (és kb. 15 ismerősnek) eddig még nem volt velük semmilyen jellegű problémája. Sőt, teljesen laikus rokont el mertem küldeni egyedül, mert tudtam, hogy nem fogják átb@szni, és nem is tették.
Van ilyen bolt is... (csak kevés)
Persze most majd jönnek akiknek negatív tapasztalatuk volt vele...█ Egyszer elmegyek érted!! Érted? █
-
ByB
addikt
válasz Zordkaszás #22 üzenetére
Mindig ez van! Valaki mondd vmi jót és öten folytják meg érte! Merre keressem őket, lehet elnézek...?
-
White Tiger
tag
Hát tudod én pont nem így vagyok vele. És szerintem az se, aki már vásárolt olyan helyen, ahol át akarták vágni az arcát (pl flustrál és társai). Inkább fizetek pár ezerrel többet, de olyan helyen veszem meg, ahol AZT ADJÁK, amit kérek, nem próbálnak meg átverni és ahová visszavihetem a cuccost, ha gond van vele.
Abban igazad van, h minimálbérért senki nem erőlteti meg magát, de ez szerintem egyáltalán nem a vevő hibája, elvégre nem ő vette fel! És őszintén, de visszamész olyan boltba, ahol bunkó és hozzá nem értő eladókkal találkoztál?
Én inkább a boltok hozzáállásában látom a problémát. Hallotam én már olyat, h egy eladó ''lepanelprolizta'' a vevőit, és meg volt róla gyöződve, h ő akkor bót, h nem lehet kikerülni! HAH! Érdekes, én már régen messze el tudom őket kerülni, biztos csak én vagyok ilyen ügyes Ja és általában még olcsóbban is kijövökAmi nem öl meg, az erősít.
-
Rover623
félisten
Bezzeg akkor nem zavart a félig kész házikó amikor vetted...
Lehetett volna akár putri is...csak olcsóbban adják a kinézett szart...
Lehet hogy kókler a társaság...de te sem vagy jobb náluk, zsák a foltját!
Csak a Creative besározását kellett volna kerülnöd...
Szvsz nem a Creative botrányos, hanem ami nálunk folyik ''kiskereskedelem'' címszó alatt...primus inter pares
-
Zordkaszás
senior tag
-
ByB
addikt
Ha kicsit beleolvasol a topicba (9-es hozzászólás), akkor rájössz ,hogy a Creative-ot én se bántom, csak sajnos azzal volt a probléma! S mivel a digifón internetes oldaláról nem tudtam megítélni, hogy milyen lesz a telephely, ezért megrendeltem!!! Amikor meg már ott voltam, akkor döbbentem rá, hogy ezt nem kellett volna, de nem oldaloghattam el!!! Gondolkodjál már mielőtt beírsz egy topicba, vagy legalább olvasd végig, akkor nem írnád ezt!!!
-
ByB
addikt
válasz White Tiger #24 üzenetére
Sajnos én is a boltok hozzáállásában látom a problémát!!!
-
ByB
addikt
válasz Zordkaszás #26 üzenetére
THX
-
ByB
addikt
''Az internetes vásárlás árnyoldalai!'' - javasolt topiccím!
-
Johnny
senior tag
ByB
Komolyan, irigyellek téged, hogy ez a legnagyobb problémád
Leírod: kicserélték az egész cuccot kompletten, de felháborodsz, hogy be kellett vinned. Akkor mi a gond ?
Kisker csak intézi a gart, de nem ő szabja a feltételeket. Ha a nagyker kéri, akkor a kiskernek muszály bekérnie az egész cuccot. Különben nem cserélnek, akkor meg már jogosan háboroghatsz.
Amilyen stílusban nekik eshettél a leirtak alapján, tutira nem érezték úgy, hogy neked szivességet kell tenniük. Márpedig ha elmentek volna ők a cuccért, az az lett volna. Sehol nincs előírva, hogy egy kb. 4-5 kilós hangfalszettért meghibásodás esetén a boltnak kell kimennie. Ez helyszini garancia, plusz szolgáltatás, amit jobb helyeken keményen megfizettetnek. Amikor megvetted vállaltak ilyet ?
Egyébként mi az a digifón, mert fogalmam sincs ? -
ByB
addikt
Nagyon nem vágod a lényeget!!! Nem azzal van a bajom, hogy ötször kellett kimennem, hanem hogy egyfolytában hazudtak: hazudtak az időponttal, hazudtak a visszahívással, hazudtak a kiszállítással... Egyfolytában hazudtak!!! Képzeld nem ez életem legnagyobb problémája, a végén már röhögve hallgattam a szánalmas magyarázkodást!
Ami miatt beírtam ide, az az, hogy nekem van kocsim, időm, idegrendszerem ezzel szarakodni, de egy olyan ember aki ezekkel nem rendelkezik az nálam is jobban szív!!! Márpedig ez felháborító! Veszek vmit, ami elromlik (nem önhibából) és még meghunyászkodva fussam vele a kényszerköröket??? Mi a fxsz történik ezzel a világgal, hogy mindenki ilyen nyugodtan tűri? Ennyire megalkuvó lenne a társaság??? -
veterán
válasz White Tiger #24 üzenetére
Én is inkább fiztek kicsit többet, de ne legyen gond a garival...
Megvan az a 2-3 bolt ahol negatív tapasztalatom még nem volt, és oda mindig vissza is járok...
De több boltos elmondás, és ismeretségi köröm alapján is, az emberek képesek nevetséges árkülönbözet miatt, elmenni más bolta, ahol meg szívhatna ha gond van...
Állításom helytállóságára, szerintem a Mustár forgalma és terjeszkedése a legjobb bizonyíték... -
ByB
addikt
Egy bizonyos szint felett az ember nem csak a termékre koncentrál, hanem a kiszolgálásra is! Én is munkám során törekszem a vevői elégedettségre, ezért ha olyan emberekkel találkozom, akik nemhogy közönyösek, de sunyik és hazudnak, akkor felfordul a gyomrom.
Ha elromlik egy termék, nem elég hogy azzal szívok, hanem még figyelnem kell arra is, hogy ne basszanak át!!! Hidd el nekem, ha rajtuk múlik, visszakapom a rosszat. Szóval ez az ami zavar!!! Remélem érthetően fogalmaztam?! -
Johnny
senior tag
''idegrendszerem ezzel szarakodni''
Amit leírtál, abból egyértelmüen kiderül: neked semmivel nincs ''idegrendszered szarakodni''
Szvsz senki még csak meg sem próbált téged ''átbaszni''. Nagyker bekérte garos cserére a komplett cuccot, mert nem javították, hanem egybe cserélték. Abszolut korrekt, követendő hozzáállás. Ezen felhúztad magad - igencsak ok nélkül - és azóta se bírsz lenyugodni. Ennyi. Ha itt valaki bunkó, az nem a bolt... -
ByB
addikt
Inkább nem mondok semmit!!! Nem te voltál a helyemben, ezért nem vágod a dolgot... Mindenesetre okoskodásod elismerésre méltó!!!
Igenis volt idegrendszerem hozzá, egy ideig. Kívánom neked, hogy te is szívjál ilyen hülyeséggel, amibe saját hibádon kívül kerültél!!! Annyira könnyű okosnak lenni... -
DrSoul
őstag
Sziasztok!
Szeretnék interneten vásárolni, de igazán (pizzán kívül ) még nem csináltam ilyet.
Kontaktlencsét szeretnék venni: Acuvue (J&J). Itthon 1doboz már (nem is emlékszem) kb 8K Ft, én meg találtam egy honlapot (www.justlenses.com), ahol kb. 15 USD 1 doboz. Ha 200Ftt-al számolok (mennyi most a dollár?), akkor 3K Ft. 4Db a minimum, postaköltség elvileg kb 20 USD. Így is megéri, elvileg mindenhová szállítanak, de az írja, hogy vigyázzak, lehet, hogy az országomba ezért +vámot meg hasonlót kell fizetnem. Honnan tudhatom, hogy erre van-e vám? ÉS még milyen + költség lehet?Mindig az X jelöli a pontot...
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Dell XPS 13 9315 Gyári dobozában, gyári töltőjével i5-1230u(8mag)/16RAM/512SSD/magyar bill.
- Üzletből, garanciával, Lenovo X1 Carbon ,i7-8665U/16GBRAM/512GBSSD FULLHD IPS matt/magyarított bill
- HP ProBook 650 G5 Ezüst i5 8365U/8GB/256GB SSD/Windows 11/HUN BILL - 10% Most Csak 110.150 Forint
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással