Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny Cage

    addikt

    válasz ByB #8 üzenetére

    Előszőr is: vehetted volna a fáradtságot, hogy a Creative Tech support-tól megkérdezd, mi a hiba (magyarul is kérdezheted, úgy is válaszolnak). Ez minden bizonnyal erősitő probléma, nem a távirányitó kontakthibás - nekem is ugyanilyen gondom van. Másik dolog pedig, hogy szerintem aki életében vásárolt már számitástechnikai terméket, az tudja, hogy jószerével milyen link alakok ''vezetik'' ezeket a boltokat, ezen megdöbbenni nem érdemes. Országos szintű elektrónikai áruházak sem hivnak vissza - ez is hazai gyakorlat. Nem egészen értem a felháborodásodat sem: a garancia érvényesitése igy folyik, magától értetődő, hogy az egész terméket be kell vizsgálniuk - ez nem jóhiszeműség alapján megy, hogy haveri alapon elhiggyék neked, ha meggyőződésed van arról mi a probléma. Azt pedig már igazán nem értem, miért nem örülsz annak, hogy inkább cserélnek, mint javitanak (bár igy lenne). Megveszel egy vadiúj terméket, pár hónapra rá pedig már javitgatva, buherálva van, az jobban tetszene? Akkor meg azért lennél felháborodva. Abban egyetértek veled és megértelek, milyen kontár módon intézik ezek a számitástechnikai cégek (sajnos szinte alig van kivétel) a dolgokat, nemtörődömök, inkompetensek, kevés az emberük és sokszor maguk sem tudják, hol áll a fejük (pedig legtöbbször ez egyszerűen ésszerű szervezéssel megoldható lenne).

Új hozzászólás Aktív témák