- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Johnny Cage #17 üzenetére
Én a magyar számítástechnikai cégeket is megértem, amíg a kedves vevő képes elmenni 200Ft árkülönbözet miatt egy másik bolta, a város másik végébe, akkor érthető, hogy elsődleges szempontként arra koncentrálnak, hogy minimalizálják a költségeiket, és az árakat a lehető legalacsonyabban tartsák...
A költség minimalizálásba pedig beletartozik a nem hozzáértő, minimálbéren tengődő munkaerő alkalmazása, aki nem csoda, hogy szarik az egészre...
Majd ha a kedves vevőket is érdekelni fogja a kiszolgálás, és egyébb bánásmód minősége, akkor a boltok hozzáállása is meg fog változni... -
ByB
addikt
válasz Johnny Cage #17 üzenetére
Nem erősítő probléma volt, hanem távirányító kontakt, mert egy haverom távirányítójával tökéletesen működöt... Ha pedig nyomkodtam a hangerőszabályozót és nem csak forgattam, lehetett érezni, hogy hol jól hol nem.
Az már egy másik dolog, hogy engem nem érdkelt, hogy be kellett vinnem, abba belenyugodtam, hanem a kiszolgálók viselkedése, ezért is próbáltam újra életet lehelni a topicba... Tőlük soha többet semmit és kész!
[Szerkesztve]