Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • htibor

    tag

    válasz ByB #1 üzenetére

    Nem értem a felháborodásodat.
    Ellenezni lehet, de jópár éve így működik az élet sok területén...
    Ha bekrepál egy műszaki eszköz(akármilyen kábel, vezeték stb...) nem szimplán azt kell visszaküldeni, hanem az egész stuffot, hogy a gyártó/forgalmazó is meggyőzödjön a hibáról.

    Ha te szimplán visszaadsz egy távirányítót+kábelt, ő mi alapján tudja, hogy ez mitől lett olyan, tényleg az-e a hibája, és mire érvényesítse a rá adott jótállást???

    Ezen ne háborodj fel, ha te lennél a gyártó helyében, te is elvárnád a vásárlótól, hogy egészben hiánytalanul jutassa vissza szervízelésre a cuccot, nem pedig csak egy részét.

    Egyébként meg bizots kaptál hozzá jótállási jegyet, azon rajta vannak a jótállási feltételek.
    Azzal hogy megvetted a terméket, azzal elfogadtad a feltételeket.

    szvsz

    http://htibor.freeweb.hu(Járműfotók Volán autóbuszokról)

Új hozzászólás Aktív témák