Hirdetés

Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Abu85 #258 üzenetére

    Abu85: mutass már 1 nem CPU limites tesztet 1-1.5 évvel ezelőttről, ahol a 88GTS sokkal kevesebbel volt lemaradva a GTX-től, mint manapság :) az elején persze, hogy elaléltak tőle, mert felmosta a padlót az 1900XT-vel és a 7900GTX-szel, de világ életében 30-40% lemaradásban volt a 88GTX-hez képest.

    7600GT: egyáltalán nem biztos, hogy az alacsonyabb textúrázási igénytől rondább lesz a játék. kedvenc példám a levelek megjelenítése - meg lehet őket csinálni textúrával 1-2 poligonból, vagy textúra nélkül kicsit többől. a második eset -TMU, +CPU és +shader.

    rocket: hidd el, nem korai feszegetni a kihozatalt. simán lehet egy 1md+ tranzisztoros chip halála - a manapság pletykált G92 kihozatali arányokon drasztikusan kellene javítani, hogy egy duplaakkora chipnél elfogadhatóak legyenek.

    ALU:TEX téma: az egész konfúzió a G80 miatt van, ahol az SP-k a diszkrét egységek, és rögtön 4:1 körüli ALU:TEX arányról beszélünk, holott mind a korábbi pixel shaderes kártyákkal, mind az R600 szuperskalár számolóival összevetve a G80 4:1-e 1:1-nek számít.
    Vagy ha a G80 4:1, akkor az R600 16:1 vagy 20:1, ízlés szerint.

    [ Szerkesztve ]

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Aktív témák