- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Teclast Tablet Topic
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
Aktív témák
-
nagyúr
Abu85: mutass már 1 nem CPU limites tesztet 1-1.5 évvel ezelőttről, ahol a 88GTS sokkal kevesebbel volt lemaradva a GTX-től, mint manapság az elején persze, hogy elaléltak tőle, mert felmosta a padlót az 1900XT-vel és a 7900GTX-szel, de világ életében 30-40% lemaradásban volt a 88GTX-hez képest.
7600GT: egyáltalán nem biztos, hogy az alacsonyabb textúrázási igénytől rondább lesz a játék. kedvenc példám a levelek megjelenítése - meg lehet őket csinálni textúrával 1-2 poligonból, vagy textúra nélkül kicsit többől. a második eset -TMU, +CPU és +shader.
rocket: hidd el, nem korai feszegetni a kihozatalt. simán lehet egy 1md+ tranzisztoros chip halála - a manapság pletykált G92 kihozatali arányokon drasztikusan kellene javítani, hogy egy duplaakkora chipnél elfogadhatóak legyenek.
ALU:TEX téma: az egész konfúzió a G80 miatt van, ahol az SP-k a diszkrét egységek, és rögtön 4:1 körüli ALU:TEX arányról beszélünk, holott mind a korábbi pixel shaderes kártyákkal, mind az R600 szuperskalár számolóival összevetve a G80 4:1-e 1:1-nek számít.
Vagy ha a G80 4:1, akkor az R600 16:1 vagy 20:1, ízlés szerint.[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Aktív témák
- XFX AMD Radeon HD 6870 DD 1GB DDR5 Dual DP HDMI PCI-E videokártya
- Zotac gaming amp airo Geforce RTX 4070ti 2026 végèig garanciás
- Zotac RTX 3070 8 GB VGA kártya kiárusítás!!! AkciÓÓ!
- ÚJ EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- XFX RX 6800 SWFT - 3 év ALZA garancia - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen