- Bluetooth hangszórók
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Házimozi haladó szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Apple notebookok
- Milyen monitort vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Most már kódolni is tudja az AV1-et a Vulkan Video 1.0-s API
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #12700 üzenetére
Nekem mindegy, hogy mi számít nektek. Alapvetően már a futottak még kategória is szép. De az kétségtelen, hogy a Star Wars Battlefront, a Ryse vagy az Order 1886 grafikájával nem vetekszik semmi. Azt nem mondom, hogy ezek legyenek a normák, mert a legtöbb fejlesztőnek nincs arra pénze, hogy ilyen minőségű leképezőket fejlesszen. Ettől vannak a futottak még kategóriában.
Az említett három játék az előnyeit nem a rajzolásokkal szerezi, hanem a PBR megvalósításával. Ebben sokkal jobbak mindennél. Az Order még olyan gondokat is kezel, mint a specular aliassing, ami már régóta bassza a csőröm, és folyamatosan mondogatom az AMD/Intel/NV-nek, hogy kezdjenek már vele valamit.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
guftabi96
addikt
válasz imi123 #12702 üzenetére
a Witcher 3 grafikájának az összhatása valóban nagyon szép. Amikor elkezdett lemenni a nap, és egy tó közelében voltam, akkor én is csak álltam, és néztem, hogy aztak*rva
De, ha elkezded vizsgálni, és nem az összképet nézni..
Ettől függetlenül én is baromi szép játéknak tartom.Gertrius Jééééézus ereje, ez így néz ki kimaxolva?
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #12703 üzenetére
Az nincs elmosva, csak borzalmasan komplex post-process pipeline-ja van, ami nem csak az adott képkockára számol, hanem temporálisan is vannak adatai. Az egész rendszer 12 analitikai élsimítási pipeline-ból áll össze, amelyek specifikusan reagálnak a problémákra. Hasonló rendszereket fogunk látni majd a PC-n is, ha végre eljutunk oda, hogy a mostani, lényegében előző évtizedből származó post-process pipeline-okat kidobjuk.
(#12702) imi123: Szerintem érdemes jobban megnézned. A Witcher 3-nál már az előző Frostbite is jobb volt Dragon Age-ben, az új pedig összehasonlíthatatlanul jobb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Én a Witcher 3 ban azt nem birom elviselni hogy minden fűszálnak van egy ilyen mikrorezgése ami full életszerűtlen mégha pont azért is csinálták, de olyan mintha egy idegbeteg óriás folyton rázná a földet ))
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #12709 üzenetére
Elsődlegesen azért olyan szép az Order, mert tényleg új generációs post-process pipeline-t alkalmaz. Abszolút nem erős az elmosása. Láttam sokkal rosszabbat is a TXAA-val, de az nem használ oversharp filtert.
PC-be azért kellenének ezek, mert az Order 1886 megoldott egy csomó aktuális grafikai problémát, mint például a specular aliassing, amire PC-n nincs megoldás még, de nyilván ahogy dolgozzák ki az új post-process pipeline-okat úgy fogjuk kivezetni az előző évtizedből beragadt technikákat. Ez inkább kutatás és idő kérdése, vagyis nem technológiai probléma.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
A saját személyes véleményedet próbálod univerzális igazságként eladni. Lehet, hogy a BF vagy a Ryse leképzője sokkal fejlettebb, mint a Witcheré vagy a Project Cars-é (we only have your word for it ), de ez a látványból korántsem "kétségtelen". A Ryse ráadásul teljesítmény terén is erősen challenged.
(az Order meg nincs PC-n, úgyhogy azzal nem tudok mit kezdeni)"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
#85552128
törölt tag
válasz imi123 #12713 üzenetére
Mi köze van ahhoz, hogy scifi vagy fantasy ha azt nézzük melyiknek van szebb/reálisabb grafikája? Mert a Battlefront ehhez minden eddiginél közelebb van, a Witcher meg jó pár dologban elbukik, már a Dragon Age: Inquistion is szebb volt 6 hónappal előtte... A kedvencem az a béna növényzetet "rángatózó" széleffekt amivel a szeles időt próbálták szemléltetni.
De akárhogy is nézzük a W3 kb. GTA V esethez hasonló, pár fény effekt nagyon szépen megvan csinálva, ami szép hatást kelt, de a többi...[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
A Just Cause 3 más Avalanche motort használ, mint a Mad Max.
Nem biztos, hogy okos döntés volt Shitworks-sel elb*szni és félkészen kiadni az új motort.#12697 (Abu): "Az idei évben nyilvánvalóvá vált, hogy csak pár tradicionálisan PC-s motor fejlődik igazán: a Frostbite, a Nitrous, a LORE és a CryEngine. A többiek vagy nem értékelik az asztali PC-t annyira, hogy pénz rakjanak bele, vagy szűkös költségvetésük van erre."
Számomra több éve nyilvánvalóvá vált, hogy ez nem igaz, pontosabban a listát még lehet folytatni, nem csak a sok milliárd dolláros nagy stúdiók léteznek. Vannak olyan független, profi stúdiók, ahol a fejlesztések PC-re történnek, minden a PC-nek van alárendelve és amikor a PC verzió megfelelően működik, utána jöhetnek a konzolos kiadások (FWH,Croteam,The Astronauts stb.).
#12705 (Gertrius): Nocsak, úgy tűnik mára sikerült utolérniük a CryEngine-t. Bár számomra valamiért a CryEngine továbbra is egy hangyányival természetesebb, realisztikusabb fényviszonyokat és növényzetet csinál.
#12714 (Szaby59): "A kedvencem az a béna növényzetet "rángatózó" széleffekt amivel a szeles időt próbálták szemléltetni."
De legalább reagál a szélre és a játékosra. Amúgy a Witcher 3 növényzete azért gáz, mert amíg a fűszálak reagálnak a játékosra, addig a nagyobb növényeknél abszolút nincs fizika, ott szellem effektus* történik, ráadásul a legundorítóbb, hogy amikor a kamera közelébe ér egy növény, az egyszerűen eltűnik, semmivé válik (még az 1.10-es verzióban is), ez az én szememet például nagyon bántja, számorma ez nagyon undorító. Amúgy a szél effekt egyáltalán nem olyan rossz, bár egy Far Cry 2 vagy Crysis 3 szintjét meg sem közelíti, de legalább van. Kb. a Unity 5 szintjén van (The Forest)
Amúgy a lengyel Reality Pump a 2010-ben kiadott Two Worlds II-ben jobb fizikát csinált a növényeknek, mint ami a Witcher 3-ban van (A TW2-ben minden növény reagál a játékosra, vagyis nincs szellemeffektus és nem tűnik el semmi a szemed előtt).
A Dragon Age Inquisition pedig szerintem egy vicc, ott abszolút nincs fizika a növényeken, mindenhol szellemeffektus van.*Szellemeffektus alatt azt értem, amikor a játékosra egyáltalán nem reagálnak a növények, vagyis ha például átmegyünk egy kisebb cserjén vagy nagyobb bokron és az meg sem moccan, akkor gyakorlatilag szellemek vagyunk. Viccet félretéve ez 2015-ben egy AAA címnél szerintem ultra nagy gáz. Főleg azért, mert ha egy kis pénzű stúdió meg tudta csinálni azt, hogy minden növény kapjon fizikát, akkor egy sokkal nagyobb pénzű stúdió egy végtelenül agyon-hype-olt játéknál miért nem tudja? Én a TW2-t többre tartom, mint a W3-at.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A látvány terén is egyértelmű a különbség.
A Ryse nyilván teljesítményigényes program, de még így is jobban van optimalizálva, mint a többség.
Mindegy, hogy van-e PC-n az Order attól a leképező etalon.(#12715) huskydog17: De az említett stúdiók technikailag már teljesen lemaradtak. Nem baj egyébként, mert függetlenek, tehát nincs mögöttük egy EA, aki kinyitja a pénzcsapot bármilyen kérésre, de az biztos, hogy a függetlenként még technikailag magát úgy ahogy tartó Rebellion is kezd lemaradni. Egyszerűen ők is érzik, hogy nem lehet ugyanazt hozni, mint amit tud a Frostbite, ha az R&D tizedannyi vagy még kevesebb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daveoff
veterán
válasz huskydog17 #12715 üzenetére
Legalább a fizika zseniális a játékban...
[link]LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Anubris
őstag
Nem értem miért hasonlítotok össze grafika szempontjából olyan játékokat, mint a Ryse, Order, Battlefront egy W3, GTA V-el.
Ezek néhány pályából állnak, max 10 óra alatt simán végigvihetők. Ha a csekély tartalom mellett még grafikával sem foglalkoznának ezeknél a játékoknál a kutya sem venné meg őket. -
#85552128
törölt tag
válasz Anubris #12720 üzenetére
Grafikailag ettől még összelehet őket hasonlítani, főleg ha azt vesszük magasabb beállításokon a GTAV meg a W3 is erősebb gépet kér mint a Battlefront...
Asetek Demands AMD Cease Sales of Fury X on Infringement Claims
Mégiscsak elég keményen érinteni fogja őket és egy nV custom kártyát is a CM vs. Asetek per ?
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
Mivel egy komplex konzolos eljárásról van szó, ezért a végeredmény nem lehet más mint csodálatos.
Ez legalább akkora marketing szarság, mint az NV féle volumetrikus fény teszalálása.
Nem mondható az hogy csúnya lenne a játék, de a szépségét kihangsúlyozni erős túlzás.
A kép méretaránya, a DOF, az alacsony látószög mind csak arra szolgál hogy elfogadható sebességgel fusson a játék.
Ez lesz a PC jövője? Remélem, hogy nem. -
huskydog17
addikt
Amúgy a PH mikor fogja leközölni hírben, hogy az összes piacon lévő Tonga GPU mesterségesen lett visszabutítva és ezzel együtt lefékezve?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #12724 üzenetére
"The company never found the right price/performance combination."
Ráraktak volna 3 GB VRAM-ot és mehetett volna ez 380X-ként, akkor talán meg is érte volna amit elkérnek érte és gyorsabb is lett volna valamivel...
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz huskydog17 #12724 üzenetére
Túl gyors volt? Le kellett butítani? Ezek tényleg golyósok.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
nagyúr
válasz schawo #12727 üzenetére
vagy ha kiépítik a teljes gpu feature-t kihasználó kártyát, akkor nem jön ki az előírt profitráta.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz schawo #12729 üzenetére
a spec sheeteken valóban jól mutat, hogy 7970nek/280xnek is ugyanolyan széles adatbusza van a memóriák felé, mint a 980tinek, de ennél azért kicsivel több kell.
akkor lett volna értelme, ha rátesznek 6GB ramot, de azt etetni is kell (táp), hűteni is kell (hűtés), és van némi helyigénye is (512es modulok vannak rajta, ergo +4 modul), és csúnyán el is szálltál a költségekkel. 230-250USD a target, 290nél kezdődik a 970, ami más kávéház.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
-
deadwing
addikt
válasz Interceptor #12733 üzenetére
Gondolom úgy értette a kolléga, hogy a 3.5G feletti lassú elérésű részhez nem nyúl hozzá. Ettől függetlenül használhat többet, gondolom, hogy a pagefile-ből nyeri a maradékot.
Egyébként az AB a vram használatot úgy tudom csak becsüli, és abszolút nem hiteles.
De valaki majd kijavít.60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!
-
Interceptor
addikt
válasz deadwing #12734 üzenetére
Riva tuner statistics servert használtam méréshez, de a gpuz is ugyanazt méri. A játék alpha verziós kereskedelmi forgalomban még nem elérhető(azok tölthetik le akik támogatják a projektet) és még optimalizálatlan, esélyes a fent említett rutin sincs beépítve.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
Laci13
tag
Sziasztok!
A procim i7 4790k 8gb ram
Mit ajánlotok hozzá Sapphire Radeon R9 FURY Tri-X vagy 980Ti megéri felárat?
Hosszabb távra melyik a jobb?
FURY Tri-X jobb lesz VR-re Ocolus rift-re mint a gtx980ti?
Köszönöm. -
-
imi123
őstag
-
füles_
őstag
válasz Laci13 #12739 üzenetére
Februárra biztos hogy nem lesznek új kártyák.
VR-re a Fiji azaz a Fury jobb a finomszemcsés preempció miatt.
Állítólag egy Fury jobb lesz a jövőben mint egy 980Ti mert tudja az async computeot.
De jelenleg a 980Ti egy jó pár százalékot ráhúz a Furyra.
Én is azt mondom hogy várd meg a következő generációt.A legutóbbi pletykák szerint az AMD nyáron dobja piacra az új generációt,szerintem az NV is ekkor fogja valamikor.[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
válasz Malibutomi #12742 üzenetére
Így van, és hangsúlyozottan optimista forgatókönyv szerint jöhetnek ilyen hamar.
Realistaként inkább 2016Q3-at tippelnék."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
imi123
őstag
válasz Laci13 #12739 üzenetére
Februárban biztos nem fognak jönni.
Én Áprilisra tippelem a belép szintű Pascalt.Kb úgy képzelem mint a 750Ti-nál.Kiadják a belépő szintű kártyát hogy mire a nagy kártyák is jönnek addigra kijöjjenek az esetleges gyerek betegségek.
De ez csak találgatás.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #12748 üzenetére
Teljesítményben kétlem, hogy óriási különbség lenne (láthattuk...), hűtés szempontjából meg ugyanolyan 2-3 ventis kell úgyhogy tökmindegy milyen rövid a nyák.
Ezeket figyelembe véve meg lehet, hogy árban előnyösebb lesz ha legalább a HBM2 nem fogja drágítani...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Bluetooth hangszórók
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Magisk
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Külpolitika
- BestBuy ruhás topik
- iPhone topik
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest