Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Itt a ViewSonic új alsókategóriás 27”-es kijelzője
ph A VA2708-2K-MHD WQHD felbontást, IPS technológiát és VRR-t kínál egy 140 dolláros csomagban.
-
Kezünkben a Razr 50 Ultra
ma Félmillió forint felett indít a csupa képernyős modell, nem olcsó a társa sem.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
paprobert #53509 üzenetére
Ez a bejegyzés nem nektek szól, hanem a címzettnek. Ti nem értenétek meg, hogy mi miért történik. Most nyugodtan vegyétek meg a hardvereket a DXR-hez, mert alternatíva nincs, de egyik specifikáció sem fejleszthető. Mindkettő erősen belerúg a jövőbe. De nagyon röviden:
A DXR 1.0-val az a gond, hogy erőforrás-pazarló, elképesztően az, mert egy egyszerű bekötési táblából dolgozik. Ezért dobta ki ezt a bekötési táblát a DXR 1.1, amivel behozta az übershadereket, de maga a feldolgozási modell teljesen megakadályozza a másodlagos sugarakra a koherenciamotor beépítését. Most ez nem gond, mert egyik hardverben sincs, de mi van, ha akarunk? A DXR 1.1 mellett ez lehetetlen. Emellett a Microsoft már most elkészített egy olyan kiterjesztést, ami a traversal részegységeket kivégzi a hardverből. Hiába építette ezeket be az NVIDIA, nem fognak működni traversal shader mellett. Ez jelen pillanatban egy early access bűvészkedés, mert úgy néz ki, hogy se a gyártók, se a Microsoft nem tudja, hogy mit akarnak. Most leginkább egy nagy resetet, ezért jön a traversal shader, amihez majd újra kell tervezni a mostani specifikációkat egy DXR 1.2-ben, vagy 2.0-ban, de azok ismét nem lesznek kompatibilisek visszafelé.
Ha a DXR 1.1-et akarjuk továbbvinni, akkor viszont hardveresen át kell tervezni a GPU-kat, hogy úgy működjenek, ahogy a CPU-k, képesek legyenek dinamikus erőforrás-allokációra. Ez megoldható, csak tranzisztorigényes, és gyakorlatilag a következő generáció előrelépését ez ki is végzi, mert se koherenciamotort nem tudsz építeni a hardverbe, se extra ALU-kat, mert át kell alakítani a regisztereket kezelését. Ráadásul a traversal shaderrel még bukod a traversal unitot is, ha erre esetleg épített egy gyártó. A részemről vásárolhattok early access hozzáférést ezekhez, csak legyetek tisztában azzal, hogy bármikor jöhet egy hard reset.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- ASUS TUF-RTX3090-24G - GeForce GTX 3090 24 GB 1.5 ÉV garancia
- Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix 8GB
- MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X OC 12GB GDDR6 192bit videokártya - 9 hónap garancia (használt)
- Gigabyte RTX 3080Ti Aorus Master 12GB - LCD KIJELZŐS, GARANCIÁS!
- GAINWARD RTX 3080 10GB GDDR6X PHANTOM+ Eladó! 145.000.-