- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG Ally
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Tehát akkor összegezzük: leb***tál egy tesztet, amelyik létező játékokkal vizsgált egy problémát, ahelyett, hogy olyan nem létezőkkel vizsgálta volna, amelyek amúgy sem biztos, hogy mértékadóak a kérdésben. Nincs több kérdésem
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem basztam le, csak rávilágítottam, hogy a Frostbite, az AnvilNext, a Snowdrop, a Dunia, a Dawn, a Foundation, az Asura, az id Tech, a Saber, ésatöbbi-ésatöbbi motorok már másképp működnek, mint az elavult feldolgozási formát megvalósító 3DMark, Unigine, Metro, stb. motorjai. Emiatt mások az arányok is egy újabb motorban, már csak azért is, mert a háromszögek feldolgozása részben compute feladattá vált bennük.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raggie
őstag
Magyarul szerinted jelentősen eltérő grafikonokat kapnánk BFV vagy pl Division 2 alatt?
Ha igen, akkor milyen irányba térnének el szerinted? Vagy akár meg is lehetne gyorsan csinálni egy ilyen tesztet PH vagy Logout cikk keretein belül is.
[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raggie #40704 üzenetére
A sorrend nem változna, csak a különbségek lennének nagyobbak, mert jelentős szerepet kapna a számítási teljesítmény, hiszen nem a központi processzor, hanem a GPU multiprocesszorai végzik a kivágási munkákat. Ezt nála az összes tesztelt programban a CPU csinálja, míg a mai AAA játékok többségénél már az a jellemző, hogy a GPU van vele terhelve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hokuszpk
nagyúr
válasz Devid_81 #40697 üzenetére
"Legalabb attaknyolnak 7nm-re es GDDR5X-et neki vagy valami..."
a gddr5x gyartast beszuntette a Micron, a tobbi memoriagyarto meg nem is gyartott.
amugy az otlet jo, a Polarisban van gddr5x vezerlo hacsak idokozben ki nem szedtek belole.tippre az 560-bol lesz a 650, az 570 -bol a 660 ; a tobbit meg meglatjuk.
[ Szerkesztve ]
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #40707 üzenetére
Ezért írtam azt, hogy nagyon régiek a leképezők, mert a mai játékok már nem a CPU-n csinálják a cullingot, hanem a GPU-n. Egyszerűen utóbbi sokkal hatékonyabb. Más előnye is van egyébként, mivel GPU-driven pipeline-nal jelentősen csökkenthető a rajzolási parancsok száma. Ez hasznos volt az évtized elején, amikor elkezdték bevezetni ezeket a megoldásokat, míg az újabb API-kban aszinkron compute-ot lehet alkalmazni. Ugye az explicit API-k mellett a rajzolási parancsok száma nem annyira kritikus, de mint írtam majd egy évtizedes megoldásokról van szó, amit régi problémák kezelésére találtak ki. Van amúgy ezeknél hatékonyabb megoldás is, de az a pipeline módosítását igényli, mert le kell cserélni bizonyos shader lépcsőket. Ezekkel a megoldásokkal el lehet engedni a gyeplőt, csak ma még nem hasznosak, mert nincs olyan API, ami támogatja a szükséges grafikus futószalagot. Nyilván később lesz, és hardver is van hozzá, hiszen a Vega és a Turing támogatja ezeket az új shader lépcsőket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
A tesztben három azonos elméleti flopsra beállított GPU szerepelt. Ezeknek kellett volna jobban széttartani a "modern motorok" más irányú terhelésétől? Én már nem értem, mit akarsz tulajdonképpen mondani
(azt meg már zárójelben írom csak, hogy a "modern motorokban" is jellemzően Vega 64 = 1080)[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Például arról, hogy ezeknek a hardvereknek a parancsprocesszora eltérő, így mondjuk egy async compute visibility test, ami egy GPU-driver pipeline motornál eléggé tipikus nyilván sokkal jobban fekszik egy újabb dizájnú hardvernek. Ettől a TFLOPS lehet ugyanolyan, csak ahogy a Vega 20-on is látszik. Nagy különbség van parancsprocesszor és parancsprocesszor között.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
A teszteredmények nem ezt mutatják,hogy annyira lényeges/ számottevő előrelépés a parancsprocesszor, az eddigi szoftverekkel,lásd Radeon 7. Vagy az érkező motorokra gondolsz?
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A parancsprocesszor akkor lényeges, ha limitált általa a GPU. Ilyen akkor fordul elő jellemzően, ha a játék az Xbox One-ról jött, ahol ugye eleve két parancsprocesszor van grafikai munkára, így mások a limitek, mint PC-n. Ha egy játékot már PS4-re is terveznek, akkor ott jellemzően hasonlóak a queue limitek a PC-s hardverekhez.
A Vega 20-nál ennek tényleg nincs igazán lényege, egy-két Microsoft játékot leszámítva. Itt arról volt igazán szó, hogy a Navi parancsprocesszora hamar kész lett, és azt rakták bele. Ennyi. Ez azért hasznos, mert így a régi parancsprocesszort nem kell 7 nm-re portolni, hanem elég a már leportolt fizikai IP-t felhasználni. Szimpla költségcsökkentés.
Aszinkron compute-ban pedig nyilván jobb egy Polaris, mint egy GCN2 vagy GCN3. Nem sokkal, de jobb, és emiatt nyílik szét az olló.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én nem akarok árulkodni, de a World War Z-ben a Vega 56 még a 2080-at is veri, ráadásul utóbbi azzal a driverrel futott, ami +18%-ot hozott rajta. Ezzel a driverrel egyébként a 2080 Ti elkapja a Vega 64-et. De ahogy korábban is írtam, a subgroup egy kellemetlen dolog, mert nagyon sok tényezőtől függ, tehát nem lehet kiindulni az első fecskéből, de még a sokadikból sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A WWZ csak az első játék, ami használ subgroup shadereket. Mindig van egy első fecske. Aztán követik a többiek. Itt most kellene még példa, mert a subgroup nem egy nagyon specifikus újítás, hanem eléggé általános. Tehát a hatása sem specifikus, hanem a használattól függő, elvégre alapvetően megváltoztatja, hogy egy shader miképpen futhat egy multiprocesszoron.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Be tudnád légyszi linkelni a teszt forrását? Köszi! Én kizárólag a GameGPU-nál láttam olyat, amit itt állítasz, de feltételezem nem forge-olt adatokra támaszkodva teszel ilyen kijelentéseket. Én úgy látom, hogy a Vega 64 inkább a 1080Ti szintjén mozog.
Márpedig a 1080Ti és 2080Ti között ez említett játékban is jelentős különbség van sebesség szempontból.
Szóval én sehol nem találok valódi, független tesztet, ami a Vega64=2080Ti állítást igazolná.
Még itt is 50%-al gyorsabb a 2080Ti, mint a Vega64 (4k-ban).
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #40718 üzenetére
Én. Mivel tesztjáték lesz, így ellenőrizni kell, hogy az új patchekkel, és driverekkel hogyan javult.
A Vega 56 Full HD-ben maxon Vulkan módban átlag 156 fps-t tud. A 2080 ugyanitt átlag 151-et. A 2080 Ti sem tud sokkal többet. 164-nél az is megáll. A Vega valamiért skálázódik tovább, elmegy 200 fps-ig is, de a PH procija lassabb, ott nem fog ennyire skálázódni. (cimbis tesztgépben egy 5 GHz-en működő 9700K van)Nem mérek 4K-ban. Azt majd a tesztcsomagban. Az itthoni monitorom nem tud 4K-t. Elkérhetném a szomszédét, ha már a gépet áthozom, de annyira nem izgat.
Én ugye arra voltam elsődlegesen kíváncsi, hogy mennyire fut már optimálisan GeForce-on. Az új driver javított, tényleg. De legalább ennyit javult az AMD is a kezdetek óta. Az jó hír viszont, hogy az NV még dolgozik tovább, de hónapokat vesz még igénybe a munka. Nem valószínű, hogy a WWZ-ért csinálják, hanem a többi játékért, mert a subgroup egy igen alapvető Vulkan 1.1 fícsőr, azt érdemes rendbe kapni. Nemrég kiderült, hogy a No Man's Sky is használni fogja, nem a mostani verzió, hanem a végleges.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
valóban?
[link]
Ha azt írják, hogy gyorsult a vulkan alatt akkor valószínűleg gyorsult is a Turing 2080Ti 160 ról 217-re ,a (Radeon 7 tud 190 FPS-t) a 2080 pedig 194 FPS-t tud az új driverrel.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem szoktam benchmarkolni. Frame-eket mentek ki, és azokat visszatöltöm profilozóban. A sebességet csak megmondtam, mert átlagoltam a kimentett kilenc frame-et. Ennek sok előnye van, mert nem arra vagyok kíváncsi, hogy a játék mit tud benchmarkban. Azt majd a tesztben megnézzük. Az érdekel, hogy pár kiválasztott frame hogyan fut le a GPU-kon. Így kiszűrhetők a limitek, mert például egy benchmarkon csak az fps-eket látod, de engem az érdekel, hogy konkrétan mik a timing és occupancy adatok. Ha ezek az egyik gyártón nem túl jók, akkor fel se vesszük a játékot a tesztcsomagba. Úgy felesleges tesztelni, hogy a GPU fele valami hiba miatt nem dolgozik. A korábbi driverrel simán nem vettük volna fel a World War Z-t, mert volt egy frame GeForce-on, amely azt mutatta, hogy a GPU egyszerűen malmozik a számítási idő nagy részében. Ezen sokat javított az új driver.
Egyébként itt az egy frame nem hangzik problémának, de valójában az, mert a probléma a jelenetből adódik, tehát ha egy frame-ben a timing és occupancy nem megfelelő egy hardveren (driver vagy program miatt, mindegy), akkor az az egész jelenetben rossz lesz, vagyis én igaz, hogy csak egy frame-et vizsgálok, de a tesztben abból lesz vagy 2000 rossz frame.
(#40722) b. : Más játék nem nagyon van az subgroup shaderek tesztelésére. Ha lesz, berakjuk azt is. Mint írtam, a No Man's Sky használni fogja.
Itt vannak a kártyák, csak állandóan van valami teszt, amit időre kell megírni. Így nehéz haladni. Múlt évben lett volna rá egy csomó időnk, ha küldenek hamarabb hardvereket, akkor nem lenne ebből probléma.
Attól függ, hogy mikor kapunk hardvert. Ha hamar, akkor elég gyorsan van teszt. Ha fél évig nem fontos a gyártónak, hogy csináljunk tesztet, akkor ott már nehéz az előre letervezett szervezést átalakítani, hogy legyen rá idő.
Szerk.: Pedig a teszthardver alapvetően a gyártón múlik. Ők döntik el, hogy a régiókba szánt hardverek kiknél landolnak. Ha tudnád mennyi GeForce jött a teljes régióba influenszereknek...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
ja hát mindenképpen tegyétek be tesztcsokorba, jól kell csinálni, rá kell állni az ilyen játékokra és meg kell lovagolni... ki kell szolgálni aki még megmaradt..hisz ez lesz a jövő,,, vagy mégsem..de legalább jó kis játék cím,. ja nem... na mindegy ügyesen, ahogy szoktátok...
Igaz, hogy nvidia kiadott egy komplett új generációt, amiből 2 darab egy GPU ra épülő kártyát teszteltetek le össz vissz, se 2070, se 2060, se 1660TI , mert rosszul nézne ki a grafikon jelenleg, De majd ha jön a navi lesz első héten teszt róla gondolom és akkor jól fog mutatni ezekkel a címekkel.
No man's sky hihetetlen játékok...
ne kérlek ne engedd el . Nem ide való ez a téma, de érzed mitől épül le az oldal és miért nem fontos a gyártónak már . már ha nem fontos, ezt feltétlenül nem hiszem el, hogy arra vártok hogy a sült galamb belerepüljön a szátokba, mert nekem úgy tűnik...ez nem a gyártó érdeke , hanem a tietek lenne, mint rég... 22 es csapdája ugye megvan...Jobb ha megyek mert nem lesz jó vége. ....
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
TTomax
nagyúr
Nem akarok kontrázni,mert az egy aljas dolog amikor egy beszélgetésbe egy harmadik mindig rá rá kontráz,de engedd el,többször ,többen leírtuk és nem rossz szándékkal ezeket.El kell fogadni hogy oldal a feltételezett ködös jövőt tapogató teszteket akart készíteni,a jelen az mellékes.Emlékszem régen ha vga vita volt,teljesítmény vagy bármi kérdésben,akkor vígan linkeltük a PH! tesztjét,és mindenki el is fogadta nagy hümmögve.Mostanra eljutottunk oda,hogy linkelni se nagyon van mit,de ha van az is meredeken eltér barmitól amit a neten találsz.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Akkor ha jól értelek, majd a Doom 5 (Eternal) is bele fog kerülni a tesztcsomagba miután kijön, hiszen az is subgroup-okat fog használni. Gondolom pont a Doom 5 miatt feküdtek rá mind az AMD-nél mind az NV-nál ennyire erre a feature-re, mert mindkettő jóra akarja csiszolni a Doom 5 megjelenésére.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Petykemano
veterán
Én csak azt nem értem, hogy ha ez a geometriát mellékvágányra tevő subgroup izé csak most jön, akkor az elmúlt 4 évben aludtak?
Mindegy
videocardz tweetelt egyet navikáról
2560SP, 40CU, 2Ghz @2070 perf
Nesze semmi fogd meg jól.
Pár nemhivatalos gondolat:
- maxwell sauce
- Everything GCN was graciously leaving ILP on the table, Navi doesn't.[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
válasz Petykemano #40725 üzenetére
Számoljunk csak
a TPU tesztje szerint a 2070 (@2560x1440)
- 570-hez képest 2.18x
- 580-hez képest 1.92x
- 590-hez képest 1.71x-os
- vega 56-hez képest: 1.3x
- vega 64-hez képest: 1.18x
- radeon VII-hez képest: 0.94x
teljesítménnyel rendelkezikEzek rendre:
- 1168/1244 Mhz és 32CU
- 1257/1340 Mhz és 36CU
- 1469/1545 Mhz és 36CU
- 1138/1474 Mhz és 56CU
- 1200/1536 Mhz és 64CU
- 1400/1750 MHz és 60CUA plutyka meg:
2Ghz és 40CUAkkor tehát a fentiekből rendre (turbóval számolva):
- 1.61*1.25 = 2.01
- 1.49*1.11 = 1.65
- 1.29*1.11 = 1.43
- 1.36*0.71 = 0,96
- 1.30*0.62 = 0.81
- 1.14*0,67 = 0,76
részt magyaráz a frekvencia és a CU számA frekvencia és a CU szám által magyarázott
- 570-hez képest 8%
- 580-hez képest 16%
- 590-hez képest 19%
- vega 56-hez képest: 35%
- vega 64-hez képest: 45%
- radeon VII-hez képest: 24%
többletet más architekturális fejlődés vagy balanszírozás magyaráz.Persze ha eléri a 2GHz-et és 40CU és 2070 teljestmény.
Raádásul 200W-ot szabadna fogyasztania. Najó, legyen 225W.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Envo_
aktív tag
válasz Petykemano #40725 üzenetére
"Nesze semmi fogd meg jól."
Ők is ugyanezt írták a tweet mellé amúgy
-
#82819712
törölt tag
válasz Petykemano #40725 üzenetére
Gyöngyszem volt ez a 40-50 komment várjál még gyönyörködöm benne .
Na szóval azért nem egészen semmi az infó, nemrég még sárral dobáltak mert betettem egy 7nm es termék 2 GHz-es tesztjét teljesítményhozzámérési célzattal, 2 GHz ugyan... egy Navi nem mehet annyin... LOL
Pár leak makacsul tartja magát.
Szignifikáns azért egy külföldi fórum beszélgetés ott tényleg az megy oda akit érdekel. Szóval nincs Navi 12 csak 10 meg 14, (igaz ez már meg volt írva)
A 12 csak Almás driverben szerepel PC-n még nem lelték nyomát.[ Szerkesztve ]
-
imi123
őstag
válasz Petykemano #40725 üzenetére
Nesze semmi?
Akkor egy klasszikust idézek "A semmi az nem nincs, hanem van"Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#82819712
törölt tag
Na lett cikk a adrenalinról PH-n. Akkor talán még huskydog is megérti.
"de játékpiaci szemszögből a legfrissebb profilokat tartalmazza."
Magyarán nem 2-3 hónap múlva jelenik meg egy fél pro kártyára egy játék driver hanem 0 days drivert kaphat minden játékhoz azonnal, tehát teljesértékű adrenalin drivert !
A Leakeknek csak az a jelentősége hogy cikk előtt jelenjen meg 1-2 nappal, nem az hogy lehessen rajta hőzöngni.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #40724 üzenetére
Tervben van.
Nézd abban nem vagyok biztos, hogy az új Doom subgroup shadereket fog használni. Az AMD fizetett még 2017-ben sok-sok millió dollárt a cégnek, hogy külön optimalizálásban részesüljön a Radeon és a Ryzen vonal. Ezért az id Software-nek nagyon sok AMD-specifikus shader kódja van már, és egyrészt ezeket nem biztos, hogy megéri kidobni, másrészt nem tudjuk, hogy pontosan milyen kötelezettséget vállalt az id Software, a Bethesda és a Zenimax a szerződéssel. Az biztos, hogy ők voltak az elsők, akik támogatták az AMD subgroupokhoz hasonló képességű, de nem szabványos SPIR-V kiterjesztéseit. Ezek azért eléggé máshogy működnek, vagyis nagyon nagy munka mindent átírni szabványosra. Ráadásul az id Software helyzete hatványozottan problémás, mert olyan kiterjesztést is használnak, amit a Khronos nem is jegyez (VK_AMD_wave_limits). Ugye itt arról volt szó, hogy ezzel az id Software a PSSL kódokból tudja azokat is fordítani, ahol a wave-ek számát mesterségesen limitálják. Ez konzolon teljesen megszokott, és az AMD megcsinálta a Vulkan API-hoz, de nem adták be a Khronosnak, mert végeredményben az a baj ezekkel a gyártóspecifikus kiterjesztésekkel, egy idő után annyi kódod lesz rá, hogy rohadt nehéz megszabadulni tőlük. Az id Software-nél az összes shader nagyjából felére van AMD-specifikus verzió, ami azért jó ~100-120 ezer sornyi kód lehet. Ez ilyen kezdetben jól jártam vele, ma meg inkább nem tipikus esete. Persze nem kell félteni az id Software-t, nyilván amikor megkötötték a szerződést, akkor tudták mit csinálnak.
A szerződést egyébként eléggé védik, kérdezgettem őket, de nem válaszoltak a részletekről. Annyit tudtam kideríteni, hogy több millió dolláros értékű volt az egyezmény, és sok-sok évig érvényes marad. De specifikusan az adatokat se az AMD, se az id Software nem mondta meg. Konkrét adattal kapcsolatban csak annyit árult el az AMD, hogy a szerződés része, hogy az id Software és a Bethesda kizárólag AMD hardveren fejleszti a készülő játékaikat. Ez gondolom tényleg csak a fejlesztésre vonatkozik, az optimalizálást már csinálhatják Intel és NV hardveren is.
Szóval végeredményben a Doom az nem egyértelmű, mert köti a szerződés a céget, nem úgy ahogy a Sabert, amelynek nincs ilyen egyezménye az AMD-vel, tehát ők szabadon választhatnak fejlesztési irányt. Nyilván a szabványos kód volt a logikus, ők se hülyék.
Az ilyen szerződéses kapcsolatoknál a logikát sajnos felülírja a szerződés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
"Nézd abban nem vagyok biztos, hogy az új Doom subgroup shadereket fog használni."
Ők maguk mondták:
#40730 Pepe: Neked meg azt kellene megértened, hogy a FE egy professzionális piacra szánt kártya és nem egy olyan játékos kártya, mint egy Vega56/64. Az egy más dolog, hogy a FE tud konzumer driverrel is működni, de attól még nem a gaming a célpiaca, nem oda készült. Érdkességnek jó, de nem lehet egy kalap alá venni a sima konzumer Vega-kkal.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
GeryFlash
veterán
Rég jártam itt, látom annyiról majdnem lemaradtam hogy Abunál a vega 56 > 2080 és a vega 64 > 2080 TI Ha ez így lenne akkor pedig kifejezettem tilos lenne belerakni ezt a játékot a tesztcsomagba mivel egyértelműen nem reprezentatív, lehet itt jönni hogy subgroup shader első fecske de ez nevetséges. Mienk torzítani egy tesztcsomagot egy ennyire elba*szott gamemel? Majd ha a DOOM kijön értelmes grafikával, játékmenettel és subgroup pixelt fog használni akkor be lehet rakni, addig teljesen felesleges.
Arról kaptunk már infót hogy a 1661/2060/2070 tesztek miért nem jöttek ki az oldalra? Rengeteg kolléga írta kommentben hogy szívesen felajánlja a kártyáját. Miközben az RX 590 külföldi oldalakat surranópályán beelzőve jött első nap. Én nem hiszek ebben az AMD bérenckedésben de értelmes magyarázatot se találok erre a párhuzamos valóságra.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
félisten
válasz Petykemano #40726 üzenetére
Lol azért van ott más finomság is.2070TI +2080TI-R
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Petykemano
veterán
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
válasz Petykemano #40737 üzenetére
Ez valószínűleg valami promo video, reklámanyag.
Az abban felcsillantott PCB-n ez olvasható:AMD
RadeonTaiwan
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #40733 üzenetére
Ez kimaradt. Így viszont nagyon jó.
Ellenben problémásnak érzem az async compute-ot. Ha a számítás felét átlapolod a következő frame-mel, akkor az nem túl szerencsés Vulkan API alatt, ami nem tartalmaz fallback módot, ahogy a DX12. Itt azért simán futni fog egy rakás grafikai pipeline egy rakás compute pipeline mellett, és utóbbiak nem minden hardverben futnak ám stateless módban. Tehát attól, hogy ez elméletben adott, az átlapolás a GPU-kon belül nem valószínű, hogy megvalósul az állapotváltások miatt. Értem persze a konzolokon működik, de nem minden PC-s hardver hasonlít a konzolokra.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Z10N
veterán
Kevesebb, mint egy honap mulva mar E3. Nalunk itthon meg kozben 8°C van...
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
#82819712
törölt tag
válasz Petykemano #40738 üzenetére
Itt a primitive shaders-ed szabadalma.
-
hokuszpk
nagyúr
válasz Petykemano #40738 üzenetére
mostakkor a marketingosztaly megsem ment at ugy unblokk az Intelhez ?
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
Petykemano
veterán
válasz hokuszpk #40744 üzenetére
Így történt:
~raja Koduri távozása előtt:
Engineer: - megjöttek az elsők minták. Ígéretes. Nézd, tadaaaam, ilyen jó és ez még csak az első minta.
Marketinges: - COOOOOOOL , aha, látom, szinte látom magam előtt ahogy dübörögnek a dobok... És... aztakú... Hé, marketinges2, gyere nézd meg!
Markegintes2: - ÁÁÁÁÁLLLATT, ha ezt kiadjuk... poor volta.
Marketinges: - EZAZZ!! DE JÓ SZÖVEG, EZT KAJÁLNI FOGJÁK!!!
[....]
Engineer: Helló, aza helyzet, hogy sajnos az első minták után végül nem teljesen úgy alakultak a dolgok. Egyrészt feature1 és feature2 nem teljesen működik. Feature3-on és feature4-en driverből tudunk talán valamit kezdeni, de hát szóval azért alacsonyabbra kellene állítani a várakozásokat
[valahol a távolból]: - POOR VOLTA, BRUHAHAHA, POOR VOLTA, EHEEHHEee~raja Koduri távozása után:
Engineer: - megjöttek az elsők minták. Ígéretes. Nézd, tadaaaam, ilyen jó és ez még csak az első minta.
{tücsökciripelés}
Engineer: - Hahó, van itt valaki?
{tücsökciripelés}
Engineer: "Hi, Jim, Do you want to hear a story? ..."Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
hokuszpk
nagyúr
válasz Petykemano #40745 üzenetére
hogy erre nemgondoltam.
teljes megvilagosodas. szoval Jim az AMD uj egyszemelyes marketingosztalyaElső AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
veterán
-
westlake
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Ukrajnai háború
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- VoIP telefonálás
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-