Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz awexco #40552 üzenetére

    Itt a probléma, hogy hiába van QoS-ed, ha nagy az átvinni szükséges adat, messze van a szerver, és forgalmas a csatorna akkor nem fog a QoS segíteni. Nem fogja senki a gémedet mondjuk a telefonhívások elé tenni, csak hogy neked ne 200ms legyen, hanem mondjuk csak 160ms a késleltetés az FPS-eden. Arról nem is beszélve, hogy nincs garancia a késleltetésre QoS-el sem, ha nagyon rövidre konfigurálod a választ, akkor könnyen hoppon maradhatsz. Na, ez lenne aztán a játékélmény, hopp kis lagspike itt, egy nagy lagspike ott.... :DDD

    A jelenlegi multis mókánál is éppen elég magas sokszor a ping, pedig ott tényleg minimális adatforgalom kell csak a komplett input, kép és hangátvitelhez képest.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák