Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz Abu85 #32562 üzenetére

    A primitive shader tehát 2017Q4
    A white paper leírása alapján elég sok cucc kötődik ahhoz a geometrián kívül. Ott is volt szó olyanról, hogy valami belefér a L2$-be és akkor jobb.

    mi jön még csak késve?

    - A computerbase.de elemzése szerint a HBCC is inaktív volt, legacy módban működött. Mivel magyarázható a pcgamer azon tesztje, amely során felhúzták 1900Mhz-re a vega56-ot, de a Vega64 órajelein túl alig volt változás a ténylegesen leadott teljesítményben (fogyasztani persze fogyasztott) Ez memóriasávszélesség vagy más (ROP?)

    - Elég sok jel mutat arra, hogy leginkább legacy/stabil módban futott a driver. UGyanitt a dsbr-t is megkritizálták, hogy működni látszott ugyan, de minek.

    - A whitepaper az AVFS-ről is így értekezik "Accordingly, “Vega” 10 carries over the Adaptive Voltage and Frequency Scaling (AVFS) technology from prior AMD GPUs. A network of AVFS sensor modules distributed across the chip allows the silicon to self-tune, in real time, for optimal voltage levels at the present temperature and clock frequency." ez is nehezen összeegyeztethető a meglehetősen magas fogyasztással, valamint azzal - most már nem linkelném többször -, hogy 1,2V-ról sikerült 1.025-re levinni a feszültséget és magasabb frekvenciát elérni. Tudom, szcenáriófüggő, meg stabilitás, de az stabil volt és az AVFS-nek nem pont az lenne a feladata, hogy megtalálja abban a szituációban az 1500MHz-hez az 1.025V-ot?
    Olyan, mintha már a sokadik generációnál mondták volna azt, hogy "bakker, képtelenek vagyunk összerakni ezt az AVFS-t, feltoljuk a feszültséget, és majd azt mondjuk működik, a magasabb fogyasztást meg benyeljük."

    Szóval ezekre is lesz megoldás 17.32-ben?

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák