Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUNszabi90

    csendes tag

    válasz #45185024 #30360 üzenetére

    Normális esetben a shader írásakor határozod meg, hogy milyen pontosságra van szükséged. Például poziciót nem jó ötlet alacsony pontossággal számoltatni, viszont egy fény intenzitását már annál inkább, hiszen ott az eltérés nem akkora probléma, a közelítő eredmény kielégítő.

    Fekete leves: a modern videókártyákon amiken teszteltem egytől egyig figyelmen kívül hagyta, hogy milyen pontosságot kérsz shaderben és az alap float32-vel számol. Emiatt akik csak pc-re fejlesztenek nem szoktak törődni vele. Mobilnál van értelme állítani, de a mobil shadereknél sokféle limitációra kell figyelni így vagy külön shader készül mobilra, vagy egy asztali gpu-nak nem okozhat gondot amúgy se.

    Automatikusan kétlem, hogy eldöntheti egy videókártya, hogy milyen pontosságot használ, emiatt ha nem explicit írták a shaderben, hogy alacsony pontosságot használjon nem fog működni.

Új hozzászólás Aktív témák