Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • guess.who

    senior tag

    válasz oba #61718 üzenetére

    Nekem hasonló májusban volt: 7 napos, garantált, franciaországi szállításos felárral rendeltem, nyomkövetési szám is volt, a nyomkövetés szerint "megtörtént" a "feladás" - aztán vagy egy hónapig nem történt semmi, nem mozdult a "csomag" Franciaországból. Az Ali persze nem volt hajlandó foglalkozni az üggyel, amíg cirka 60 nap le nem telt, hiába múlt már el régen a 7 napos határidő. Végül visszakaptam a pénzt, bár az eladó még megpróbálkozott, hogy várjak már még 7 napot, meg kérdezzem meg a kézbesítőt, biztos ott van, holott nyilvánvaló volt, hogy már a feladás ténye sem volt igaz, mert egy külön, kínai nyelvű, nagyjából "kifogyott" értelmű sor ott volt a nyomkövetésben.

    No mindegy, a lényeg, hogy úgy tudom (ha hibásan, akkor V/ remélhetőleg kijavít), hogy jelenleg az Alinál ez úgy működik, hogy a vásárlás után a pénzed náluk landol, és csak akkor utalják tovább az eladónak, ha visszajelezted, hogy megkaptad a cuccot (vagy ha már letelt a dispute nyitására adott határidő is, tehát nem tudod visszakérni).

    Szóval vélhetően nem tudsz dispute/refundot indítani jelenleg (ha megpróbálod, vagy eleve nem engedi az oldal, vagy kiírja, hogy meddig kell várnod), de a vége elméletileg úgyis az, hogy visszakapod a pénzed (feltéve, hogy időben elindítod majd a dispute-ot).
    Bár ha valami kamu eladó volt és ezért az Ali tette ki az oldalról (ez simán lehet az oka minden árucikk eltűnésének), akkor lehet, hogy automatikusan visszautalják a pénzed. Én legalábbis ebben az esetben így tartanám logikusnak. :)

Új hozzászólás Aktív témák