- Autóhifi
- Amazon Fire TV stick/box
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- 3D nyomtatás
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beni2360
félisten
A posta appban is ez volt csak ott nem lehet arhivalni. A fenét jó, állandóan veszekszem velük most is 2 cm alatt volt a csomag de beteg volt a postás és egy ember 2 járatott vitt, ez volt a könnyebb megoldás. Volt, hogy 1 hétig nem bontották ki a zsákot csak amikor reklamaltam. Persze nyugdíj kihordasnal mindenki feleled.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
lacoka55
aktív tag
Volt egy rendelésem Mar 4 a parcelsapp-on azt látom 10 Már Arrived Budapest AliExpress Standard Shipping volt Free Shipping ExpressOne szállítással lehetséges hogy ilyen gyorsan átjött volna ?
Az eladónak még nincs visszaigazolása ebből a termékből [kép] -
Tosee
őstag
Sziasztok!
Ma kézbesített az Express One egy csomagot, kombinált szállítással Kínából. 9 tétel volt benne, 8 stimmel is, viszont egy másik személy (Lengyel címzett) csomagja volt közte, és nekem 1 csomagom hiányzik! Csomagszám sem az enyém, nyilván a lengyel címzetté.
Próbáltam vitát indítani, de nem teljesen világos mit kellene választanom:
Megkaptad a terméket? Igen / Nem
- Igen esetén nincs olyan opció, hogy más személy terméke került hozzám.- Nem esetén meg azt írja, hogy nyilvántartásuk szerint kézbesítették, vegyem fel a kapcsolatot a szállítmányozóval.
Hogyan kellene ezt ügyeznem, hogy legalább a vételárat vissza utalják?
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
stomi61
tag
Volt egy február 2-án az OLK-ba érkezett küldeményem UR...DE számmal .
Február 20-án írtam a királyi postának, hogy nézzenek utána, 22-én be volt dobva a postaládába.
Ma jön a postás egy papírral, hogy megkaptam-e?
Mondtam neki, hogy ha bedobtad, akkor megkaptam.
Ha igen, írjam alá! Egy papír alapú válasz volt az e-mailen írt panaszomra.
Lehet, hogy érdemes őket rugdalni, vagy véletlen? -
Topikgazda
Annál a vásárlásnál dispute amelyről szó van. Csinálsz képet a megkapott csomagról hogy a címkék látszódjanak, mert kettő címke van rajta és a belső tartalomról is. Ha visszanézel pár sz-t volt ilyenről szó és az Összefoglalóban a 3. pont leírása is segít. Lényegében nem az érkezett meg amit kifizettél.
-
cof
veterán
Köszi. Nem volt még sok vitám 10 alatt szerintem. Valahol 500 rendelés körül járok. Csatoltam egy képet a levélből amiben fel vannak sorolva a csomagok miket csomagoltak egybe, bekereteztem a hiányzót és kb. ennyi. Írtam, hogy megkaptam a kombinált szállításos csomagot de ez hiányzott, nem is ez volt a legértékesebb tétel. Ami érdekes egyből az Aliexpress lépett közbe.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
senior tag
Hét elején valamikor megváltozott a rendelések böngészős kinézete, funkciói. Én eddig úgy használtam, hogy ha valami megjött, akkor töröltem az 'Orders' részből és bekerült a 'Deleted orders' részbe. Ami nagyon tetszik, hogy most már a törölt rendelések között lehet keresni, eddig nem lehetett. Viszont eddig meg tudtam nézni egy törölt rendelésnél a rendelés részleteit, számla, dispute, stb. Most nem tudom, vagy csak én vagyok béna, de bárhová kattintok, vagy az épp aktuális terméklapra, vagy az eladó profiljára tudok csak jutni. Nálatok is így van?
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
Topikgazda
válasz Voice24 #60015 üzenetére
2 napon belül a logisztika leszállítja, nem érnek rá vacakolni vele, de akkor nálad nincs ott, ha neked ezt mondják akkor el kell hinni. Majd kérdezed meg egyszer hogy milyen gyakorisággal viszi neki a logisztika a területi részlegből a küldeményeket és ők válogatják és rögtön kézbesítik is?
-
cof
veterán
Deleted orders esetén nincsen. Mondjuk logikus is, hiszen azért törlöm mert már nem akarom nézegetni. Viszont van restore, gondolom akkor visszakerül a completed részhez.
Amúgy féltem ettől az új dizájntól amikor láttam itt régebben, hogy valakinek már átállt de sokkal jobb mint a régi. Ha confirmálsz valamit nem tölt újra az egész oldal, nem kell oldalakat lapozni stb...
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
Már amit töröl állapotba raktál azon mit szeretnél megnézni ami kellene? Esetleg kipróbáltad a Restore gombot ezeknél? És azután az Order details? Szerintem van amire ezt írtad: Deleted orders esetén nincsen
Nem egészen értem a problémádat, hiszen ugyanazt látom. Régebben is vissza kellett hozni a törlésből, csak most egy gomb van erre.[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
Nekem nem tetszik ez az új forma jó lenne a fehér helyett valamilyen más halvány háttér szín
én nem törlöm a beérkezett rendeléseimet itt is változás történt nem lehet egyből egy régebbi rendelésre visszalépni alul azok a számok megszűntek ahol meg lehetett adni hogy egy régebbi rendelésre visszalépjek
további gond hogy a segítség mindig kérés nélkül is előjön kitakarja az oldal egy részét
a keresésnél is mintha változás történt volna a találatoknál írja hogy egy eladónak hány eladása van egy adott termékből de most nem írja hogy hány visszajelzése van -
cof
veterán
Nem én kérdeztem, én értem hogy működik.
lacoka55 Ez a robot engem is idegesít mert nem jegyzi meg, hogy összecsukom. Én sem törlök semmit, bár annyira régi rendeléseket nem szoktam nézegetni (ebben az esetben valóban jobb volt a számozásos megoldás), ha valamit még tervezek vásárolni akkor berakom a kosárba, most is van benne jó 50 tétel persze majd egyszer, apránként.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
senior tag
Régebben nem kellett visszahozni a törlésből, ott volt az order details a törölteknél is. Azért töröltem őket eddig, hogy jobban áttekinthető legyen mi az ami aktuális, mi az ami már nem. Most visszahoztam a törlésből az összeset, de jó lett volna egy összes kijelölés gomb, spóroltam volna egy kis időt.
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
miti5
tag
Hi !! postát itt lehet szídni ??? mert én valahol ki kellene adjam
síííp ,,,anyá ...síííp ... Alin ráadásul teljesen mást ír, rég itt rohad az országban és DIREKT le se szarják,,ha nem tetszik ne rendelj,,, ocsmány undorító ország ez ! Január 24es rendelés
UH815229998BE[ Szerkesztve ]
-
Milka 78
nagyúr
válasz Milka 78 #59996 üzenetére
Üdv újra!
A szállítási disputot elutasították egy ilyen emailben.
Én benyújtottam további fotókat, irományt:
Most itt tartok, de semmi reakció több mint egy napja:
Töröljem az egészet és új dispute, de most a hibás/nem megfelelő termék oldaláról és írjam oda, hogy a darabszám se jó (fenti iromány újra küldése)?
A két tok helyett kaptam egy nem megfelelő tokot. Ez nálam egy nem megfelelő termék+ egy amit meg sem kaptam...vagy írjam, mindkettőre a nem megfelelő terméket?
Nem is értem az egészet az eladóval le van beszélve az egész, erre az Ali kezd akadékoskodni... -
vasi89
addikt
kitesz magáért a posta habár nekem volt mostanság egy BH-s csomagom ami kb 2 nap múlva már a postán volt de amik ezen a héten érkeztek a hét elején azok még mindig belföldi továbbítás státuszban vannak de gyanítom a 4 napos ünnep miatt egy darabig így is marad nem csak nálam, hanem másnál is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Milka 78 #60027 üzenetére
Miért az lett választva indoknak hogy a vásárlási védelmi idő lejárt (Purchase protection......., de még folyamatban a szállítása, ez van pirossal írva, ezt jelen esetben el kell hogy utasítsák mert nem igaz.
Nem igazoltad le hogy megérkezett? Hiszen csak akkor lehet olyan indok hogy nem azt a kaptad amit kifizettél. Amíg szállítva van addig nem tudhatod hogy nem azt kapod meg amit kifizettél. -
Topikgazda
válasz vasi89 #60028 üzenetére
Kezdem azt hinni hogy valamiért szándékos munkalassítás van. Vagy a dolgozók részéről mert még is keveslik a fizetésemelést, vagy a főnökség adta ki hogy betartsanak a sok reklamálónak a vámolási elbarmolásuk miatt. Az ilyen típusú reklamációknál bármely hivatalos panaszfórumon pofátlanul csúsztatnak, hazudnak, szóval számomra inkább az utóbbi opció tűnik igaznak.
-
Milka 78
nagyúr
Nem egyszerűbb, hogy újat indítok? Már egy napja felobtam az új bizonyítékokat és 23 óra múlva lejár a határidő...meg lehet megpróbálnám megint, mert valóban hibáztam.
A másik, hogy választhatom e azt, hogy nem küldöm vissza a hibás terméket csak a visszatérítést(nem ér annyit az egész, ami időt igénybe venne egy 1200 forintos tok)?
Tehát csak visszatérítés->leokézom hogy itt van->"Items are missing" vagy esetleg "Item is not as described", majd az eddigí fényképek, levelezéseket ugyan úgy feltöltöm. Elméletileg mindkettő igaz Az egyik tok meg sem érkezett a másik meg nem az a típus.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz Milka 78 #60027 üzenetére
Mennyiségi probléma, vagy minőségi probléma. Minőségi mert nem jó a telefonra, használhatatlan.
Kereskedő meg simán palira vett. Normál esetben elfogadja ezt és visszakapod, de nem tette mert tudta, ilyen okkal veszítesz. Bírálatot automatikusan algoritmus végezte így logikusan elutasította mert a csomagot megkaptad. -
Topikgazda
Kérlek hagyd már ezt az algoritmus dolgot. Azt gondoltam hogy bizonyíték nélküli saját elméletet nem fog itt senki sem megosztogatni. Emberek döntenek, nem az van amit írsz. Volt már néhány dispute-om de nem MI döntött.
Miért lényeges neked ezt állandóan hangsúlyozni? A vásárlói reklamáció emberi döntéseket igényel, nem sok értelme van programra bízni.
Ha majd hivatalosan is megerősítik hogy így működik akkor lehet írogatni, de addig ez kitaláció, spekuláció, nem valós információ. Még elhiszi valaki.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
Mondjuk úgy hogy a Postai szabályozás is leírta nekik, de hát ezek szerint a saját cégüknek sem hittek. De persze a COVID-on kívül van más olyan is ami miatt nem érdemes kesztyűben dolgozni, bár azt meg mindennap cserélni kellene vagy a szabályos levétel után mindig újat felvenni, ha ezt figyelmen kívül hagyja akkor semmit nem ér a védekezési ötlete.
-
Topikgazda
válasz lautnermark #60043 üzenetére
-
fairi
addikt
Legegyszerűbb bizonyíték, kb senki nem értelmezte mi volt odaírva. Ha valami nem illik pontosan a kategóriába, akkor el lesz utasítva sokszor.
ha ember olvasta volna akkor elfogadta volna, mert le volt írva a probléma. Legtöbb elutasítás kb azért történik, mert úgy írod érveidet mint embert győzködnél.
Ha egész vitát úgy indítod mint egy chatbotot akarnál meggyőzni, jobb eredményt érsz el. Jó pár problémás vitába keveredtem már, és eddig veszteség nélkül kikeveredtem, mindent megnyertem gond nélkül a legvégén.
Egy algoritmus vagy két tál rizsért 14 órában dolgozó kínai bírál nincs különbség. Egyik se értelmezi a litániákat, komplex érveket.
Drágább dolgoknál levő bírálatok értelmesebbek szoktak lenni. Ott világos valaki tényleg beleölte energiáját, hogy megnézte a képeket vagy videót, és olvasta a litániát. -
margithid
veterán
Órát érdemes rendelni aliról?
Pár ezer forintosra gondolok. [link] -
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- GAMER PC : i7 8700 /// 16 GB DDR4 /// GTX 1080 Ti 8GB /// 256 SSD + HDD
- LG monitor. Garanciás
- GAMER PC : RYZEN 9 3900X /// 64 GB DDR4 /// RTX3080 10 GB /// 512 GB NVME + 1 TB
- Lenovo ThinkCentre M73 PC // i5-4460 // 8GB DDR3 // ASUS GT 710 1GB // SAMSUNG EVO 250GB SSD //
- GAMER PC : i7 10700t /// 32 GB DDR4 /// RTX 3080 10 GB // 512 GB NVME + 1 TB