Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz izomman1 #18276 üzenetére

    "Ha a VR fejlődés az Oculus és a többieken múlt volna csak akkor csak szépen csepegtetve kaptuk volna meg a nagyobb FOV -t először 140-150 és csak utána 170-180 ast és ki tudja hány évet ( évtizedet kellett volna ) rájuk várni, mert szimplán üzleti modellként tekintenek (persze ez is kell tömegeknek olcsó VR készíteni ) a piacra."

    Te magad is írod, hogy a csúcskategóriás vga is erősen nyög ilyen felbontás mellett és a 90Hz is csak warppal van meg. Az Oculus és a többiek nem passzióból fogják vissza a VR speceket, hanem két okból:

    1. Nem a jelenleg kapható csúcs hardvert kell figyelembe venniük, hanem a többség által elérhető átlagot.

    2. Nem frissíthetnek hardvert minden félévben, mert akkor a tartalomgyártók nem tudnak mihez alkalmazkodni. Ez különösen igaz a fov-ra és a különböző render technikákra, mint a foveated rendering. Egy rendes játék fejlesztése rohamtempóban is minimum 2 év, ha a kiadók azt látják, hogy 2 év alatt 3 generációt öregszik a hardver, akkor bele sem kezdenek.

    Azaz ahogy azt már többször is írtuk: a Pimax egy vékony piaci rést tud betömni - és respect, hogy megpróbálják - azokét, akik hajlandóak extra időt és pénzt áldozni a lehető legjobb minőségre. Ez azonban egy törpe kisebbség, alig pár százalék, rájuk nem lehet egy egész iparágat alapozni.

    Egyébként csak gondolj bele mekkora balhé lenne, ha a Pimax 5k-t így ebben a formában a HTC vagy az Oculus dobta volna piacra (talán valamivel gördülékenyebb logiszitkával). A szaksajtó és a fórumok tele lennének vérgőzös fikázókkal, hogy a legerősebb hardver sem bírja, mindent tweakelni kell hozzá, ez nem működik, az nem működik. Ennél nagyságrendileg kisebb problémák miatt is hajlamosak az átlag userek keresztre feszíteni a nagy gyártókat.

Új hozzászólás Aktív témák