- Autós kamerák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Apple notebookok
- Milyen videókártyát?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Enton
addikt
válasz izomman1 #18260 üzenetére
Ez azért elég szomoru bár várhato volt:
"Unsurprisingly, Project Cars 2 produced the lowest frame rates of the test suite. None of our configurations came anywhere close to achieving 90 fps averages. All three Small FOV options and the Normal FOV configurations returned averages of 45.45 to 47.46 fps, which suggests the game was automatically throttling the frame rate to achieve a smooth 90 fps through reprojection.
Curiously, when we cranked the FOV value to its maximum setting, the average frame rate increased by nearly 50 percent, with all three resolutions returning upwards of 60 fps averages. And the unconstrained fps averages increased from the low-50s to the mid-70s. We can’t explain why the frame rate increased with the higher FOV, but we triple-checked the results and retested for good measure, so we’re sure of their veracity.
The Frametime results depict remarkable conformity between resolutions, which is perhaps the most puzzling characteristic of these results. We see a slight increase in frametime as the resolution scales up, but the differences are just barely outside the margin of acceptable error.
Despite the significantly under-par frame rate that our test system pumped out, that frame deficit didn't impact our perception of the game's performance as we watched from our headset. The game ran at a smooth 90 fps using reprojection, for which we credit Valve’s constant improvements to the SteamVR platform. Without a robust reprojection algorithm, our experience with the 5K Plus would have been much worse."
Akkor várjuk a köv gen top vga-t talán az elég lesz neki.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Háztartási gépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Robot fűnyírók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs