- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Mostantól biztosan nem kaphat modernebb AI lapkákat Kína a TSMC-től
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Amazon Fire TV stick/box
Új hozzászólás Aktív témák
-
7600 GS
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz 7600 GS #4953 üzenetére
Ajj de piszkosul bánom, h 4 hengeres, 2 literes, széthúzott 225 lovas motorról beszélünk.. de látom a tesztben is hangot adtak ennek.
Nem értem tényleg.. A 2.4-es D5-ből kellett volna csinálni egy ugyanolyan tartós, mondjuk 3000-es 5 hengerest, egy 260-280 lóval. Mennyivel jobb lett volna.Viszont a belső maga a stílus. Piszkosul ízléses, egyszerűen tökéletes.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #4954 üzenetére
minden az ostoba, realitásokat nem tükröző Eu üzemanyagfogyasztási norma miatt van
minimális terhelésen ezek a pici motorok elméletileg jobban fogyasztanak és ezzel telejsítik az előírásokat
valós körülmények között meg jó esetben ugyanazt hozzák mint a régebbi motorokcryptot minden termékemért elfogadom
-
proci985
MODERÁTOR
ado.
ld az en "kornyezetbarat" C30 1.8Fem, a 10 literes etanolos atlagfogyasztassal. mindezt olyan futomuvel parositva, hogy elobb szorit be az ov, minthogy a kocsi elkezdjen lecsuszni az ivrol (ok, reszleges R csomag, legalabbis az R 17"es felnijei vannak rajta).
viszont a legjobb kornyezetvedelmi besorolasba esek es kb negyedannyit fizetek kornyezetvedelmi hozzajarulasra, mintha D4em lenne.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
runner 125
nagyúr
Naa.
Nem mondom h némely vonalában nem fedezhető fel benne némi új Superb vonás, de szélességre biztosan verni fogja, a minőségről nem is beszélve. Persze ez csak egy látványterv, amiből az esetek 99%-ban a megvalósult példánynál semmit nem látunk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hdman
őstag
-
adidas4death
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Tényleg horror szervizeltetni egy S60 2.4 D5-t? Nagyon szemezek pár S60-al mert kivül-belül nagyon tetszik régóta, de sok helyen olvastam hogy elég húzós a szervizeltetése a gépezetnek, viszont vezetni egy álom.
(Fordulóköre tényleg vetekszik egy pótos IFA-val? )
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
runner 125
nagyúr
válasz adidas4death #4960 üzenetére
Ez mindig viszonyítás kérdése. Egy új xenon lámpa simán van hozzá 250-300k, úgyhogy saját hibából ha egy mód van rá ne törd meg , és persze a Volvo szervizek is jóval drágábbak, mint mondjuk egy Suzuki.
De eleve kiforrott, jó konstrukcióról beszélünk, kötelezőkön kívül csak egy sokat futott példányra kell költeni, ami általában első körben a futóműben és az automata váltóban jelentkezik.Igen, nagy, nem egy tipikus városi autó, na.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos86
aktív tag
Sziasztok!
Szemezgetek egy Volvo s60-as példánnyal (D5), nagyon bejön mivel nem népautó, sportos és elegáns még így 10+évesen is. Elsősorban dizel érdekelne (2.4D). Ha valakinek van megtudná mondani hogy városban/országúton/vegyesben mennyit fogyaszt? Igaz lehet a 8,6/4,9/6,3 ?
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
ffodi
veterán
Reális lehet, bár a 4,9 elég optimistának hangzik.
Nálam a hosszú átlag mondjuk 4-5000 km-en szokott lenni 6,5-6,8 l körül, ebben van rövidtáv/hosszútáv/város. Ha csak rövidebb távokon megyek, akkor 7l felett van valamivel. (igaz nekem az euro4-es D5-van, és tempósan közlekedek )
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
TonTomika
aktív tag
Szia,
nekem egy 2008-as 185le D5 van, 100% városban 7.4-en áll most a mutatóm klímával + automata váltó.
A régebbi típusú első szériás 163 lóerős változatok képesek ilyen 5.5-6.5 körüli fogyasztásra, ezekben még nincsen részecskeszűrő és másképp van hangolva.
Az újabb D5-nél van pár dolog, amire figyelni kell ha sokat használja az ember a városban, de ha ezeket betartjuk, nagy baj nem lehet. Én nagyon imádom, 400nm úgy tol, mint egy disznó, bár a benzin selymességét és egyenletesebb teljesítményleadását még mindig jobban szeretem, csak az 13 litert evett nálam télen városban.
-
Xmodule
őstag
Fogyasztásom
Napi 120km, 80% autóút (70-100km/h) maradek 20% varos par lampaval 30-50km/h között.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #4961 üzenetére
Bezony, a kanyarkövetős, projektoros xenon darabja 260 + Áfa.... Nem olcsó cucc.
Én ezért kötöttem rá CASCO-t, havi 6.800 Ft-ot nekem megér a nyugalomTányleg kiforrott, én is 2 éve, minden nap használom, abszolút hibamentesen. Se hibaüzi, se semmi a kötelezőkön és 1 db hátsó féklámpa izzón kívül.
Vagyis de. Valamelyik reggel azt vettem észre, hogy álló helyben tekerve a kormányt valami nagyon halkan, épp csak észrevehetően morog/ropog. Vagy kormánymű, vagy vmelyik összekötő? Majd megnézetem.
Mivel ilyen jó, nem is tudom, mi lesz a következő autóm, pedig jövőre váltani szeretnék.
-
zsolee73
tag
válasz TonTomika #4964 üzenetére
Nekem is ugyanez van 2009-esben. D5 automata.
Megy mint a vadállat, tényleg.
Fogyasztás:
Tisztán Budapesten nekem kereken 8,5 liter. Télen napi kétszeri állófűtés használattal, nyáron klímával, reggeli és délutáni dugóval. És mindig pontosan ennyi, bármennyire nyomom, vagy finomkodok.Városon kívül (autópálya, országút) 4 személlyel, megpakolva, pontosan 7,5 liter
Ami érdekes, hogy a komputer pontosan egy litert csal lefelé, tehát ugyanazt jelzi, mint a tiéd
Városban 7,5-et mutat, városon kívül pedig 6,5-et.Érdekes, mert a korábbi Volvóimon nem tapasztaltam ilyen mértékű pontatlanságot. De mondjuk pont nem érdekel
-
runner 125
nagyúr
A 4,9 szerintem is túl optimista. Nem mondom h nem lehet kihozni konstans 90-es tempó mellett, de az mar nem életszerű.
Nálam 80-20 ( közút-város) aranyban 5,9-6,2 körül szokott alakulni.
Azért 4-5 litert a 900kg-s 1.4-es diesel Polo-k produkalnak, itt viszont van egy 2.4-es, 5 hengeres motor, 1700kg-val. Tobb mint jók a leírt fogyasztási értékek szvsz.Zsolee
Havi 6800? Azt hol kototted? Kertem ajánlatot a motorra en is, valami évi 240k + önrész jött ki, ugy h jo esetben használom évente 6 hónapot... Vagy motorra ennyivel pofatlanabb a cascoar?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos86
aktív tag
Nagyon szépen köszönöm nektek a válaszokat.
Mindenképp pozitív a számomra hogy egy ekkora autó ilyen jól fogyaszt.
Jelenlegi F Astrám 1.6 (16v)motorral városban 10-11 litert országúton 7-8 litert eszik.
S60 D5-be szerelmes vagyok, hihetetlenül jó a formája. Sokat olvasom a fórumot, remélem egyszer én is tagja lehetek a Volvosok táborának
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
aneda
senior tag
válasz runner 125 #4970 üzenetére
Arról igen nagy ugrás egy S60, pedig az F Astra sem az a totál hulladék kategória.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Ck.
addikt
válasz runner 125 #4961 üzenetére
Van vmi előjele az automata halálának? Vagy történhet minden előzmény nelkul?
Felek, hogy 5 évnyi automatázás után a kézi váltó minden szempontból csak visszalépés lenne és elvenne a vezetési élményből. De rollerezni sem akarok.
Egy 10+ éves S60-nál mennyire borítékolható az automata eljövendő baja? Hányféle váltóval szerelték őket 2005-ig?Ha jol olvastam, páran mar volt váltó problémátok, Zsid, Ferrari, rátok határozottan emlékszem.
Hogy kezdődött a dolog es mennyiben állt meg?[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
Minden előjel nélkül azért viszonylag ritkán szokott elhalálozni a váltó.
5 évesen vettük a V70-et, 7 évesen halálozott el benne a váltó olyan 200 ezer környékén úgy, hogy az előző tulaj semmiféle karbantartást nem végeztetett el rajta, és úgy használta az autót mint egy címeres paraszt (már bocsánat, de egyszerűen nincsen rá jobb kifejezés... )
Ránt a váltó hidegen illetve melegen, ez szokott lenni a legtipikusabb előjele a dolognak, továbbá nem nagyon akar felváltani. Vétel után javasolt egy komplett olajcsere plusz ha lehet akkor váltószűrő csere is. Olajból persze szigorúan csak a gyári előírásnak megfelelőt, ha jól emlékszek akkor mi ilyen Eneos-t tettünk bele, azóta úgy vált mint az álom.
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #4968 üzenetére
Generalinál kötöttem 10% önrésszel, havi utalással, a saját honlapjukon.
Érdekes, mert előtte érdeklődtem, kalkuláltattam, és az alkuszok sem tudtak ilyen árat adni.Ez a Generalinak a KOMPLETT CASCO-ja (elemi, törés, üvegkár), de lopás nélkül, mert egyrészt garázsban ill. cégnél belső parkolóban állok, másrészt szereltettem bele BLUE16 védelmet ([link]) + motortérzárat + tartelék akksit is. Emellé mindig felrakom az AUTOLOK 2000 plust.
Úgyhogy nem lenne egyszerű ellopni, max. trélerrelBenne van az avulás nélküli térítés és fizetik a kölcsönautót is törés esetén. De rosszul írtam, egész pontosan 7.666 Ft a havi díjam!
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nekem konkrétan hidegen rántott az első elindulásnál utána elhagyta, majd másnap megint rántott egyet... Menet közben alig volt észrevehető, talán nagy gázra kicsit nagyobbat rántott visszaváltásnál.
Ez annak köszönhető, hogy 300.000 km környékén vettem, és tőlem kapta meg az első váltó olaj cserét, pucolást, de már késő volt szegénynek. Kiderítettük, hogy az indítókuplung lehetett a ludas, mivel egyből elhagyja 2-3 perc járás után. Ha a mágnes szelep tömb lett volna, akkor erősödött volna hő hatására.
320.000,- Javítási ajánlatot kaptam rá, de aztán inkább eladtam. Miután bele tettem egy év alatt 50.000,- kilométert. De mindenképpen dicséretes, hogy legalább 3x járta meg az Angol Magyar távot, és kétszer az Angol - Magyar - Horvátot (6000km +) Soha nem hagyott ott sehol, jó kis hosszú táv futó volt, rendesen felextrázva.
Szerk.:
Tegnap megnéztem mennyivel mennek az Angol gyors vonatok, kanyarodok rá a pályára Luton felé, és elhajt mellettem egy, elég tempósan. Mosoly az arcomon, asszony sem szólt bele, nézzük meg mennyivel megy. Vissza egy padló, megszólalt a T5 és 2 gyors váltás után már a vonat mellett utaztunk 180 Km/h tempóval.
Alig használom mostanában a V70-et, de egyszerűen megkönnyezzük mind ketten, hogy milyen jó vele utazni. És hogy hogyan lehet egy 15 éves autó kényelmesebb mint a 2007 S80, vagy a 05' V50.... Azt hiszem ez szerelem
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Többiek leírták az előjelek jórészét. Még annyit hozzátennék az előjel listához, h 1-2 XC90 kapcsán olvastam annó, h pár km-es emelkedőn haladva a fokozatok között komoly rántást produkálhat az automata.
2005-ig automatából csak az 5 sebességes Geartronic volt elérhető, valahol 2007-8 körül jött emékeim szerint a 6 sebességes, ami már kevésbé problémás, de itt a kulcs a 40-50k km-enkénti olajcsere. Ha ezen periódust betartva le van cserélve gyári olajra, megkockáztatom h a kézivel azonos élettartamot nyújt, csak ugyebár egy 8-10 éves autónál annak h új korától lelkiismeretesen le volt cserélve a vátlóolaj, nagyjából 0,1% az esélye.
Fanatikus tulajok autói általában forumokon belül cserélnek gazdát.zsolee73
Köszi, ez tényleg korrekt, ránézek majd náluk is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
Nem, de az Audi is befejezte már a fokozatmenteseket, kivezették jó pár éve, max kifutó modellekbe lehetett még rendelni, de már azokba sem. A dupla kuplungosokkal futottak valameddig, majd már csak azok maradtak.
Nálam más volt, amint D-be húztam várt 1-2 másodpercet, majd elindult és akkor rántott, nem méterekkel később, de megtanultam együtt élni vele, mindig úgy parkoltam, hogy tudjak egy kicsit gurulni mielőtt megjön a hajtás, így kb az esetek 99%-ban rántás nélkül indultam pár hónap után, de nem kell valami hatalmas rántásra gondolni, ütött egy kisebbet.
3-5 perc használat után elhagyta egész napra, majd másnap előröl.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
C70 használt teszt, épp a minap linkeltem a cabrio-t.
T5-tel nagy élmény lehet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsid
senior tag
-
Ck.
addikt
Első generációs S60 2.0 turbó benzines motorral milyen? Mennyire megbízható motor?
Köszi a váltós tanácsokat.[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
Szia!
12 éve hajt a családunk egy 2002-es D5ös S60-at. Átlag olyan 5,5-6,5 között van. Ma jöttem végig pályán Bp-Borsod: stabil 140es tempónál 6,2 átlagot hozott. Én szeretem pörgetni de ilyen 6L körül mindig elmegy,városban max 7. Egyszer csináltunk vele 1 tankkal Tokaj - Frankfurt távot (1200km).
Más téma: Egy 2010-es S80-on milyen módon lehetne nyelvet változtatni? Olaszból lett behozva, de jobb lenne, ha tudná törni a magyart is. Hallottam hogy szervizben ez a gyors megoldás 50 rugó. Esetleg valamilyen más módon okosan nem lehet megoldani? Tudtok ilyenről?
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
Ha már itt vagyok akkor a következő kérdéseim lennének még:
1) Olyat csinál az autó órája, hogy magától elkezd utazni az időben és vagy előre, de inkább visszafelé elkezdi pörgetni az órát. Hozzászoktam már, hogy nem használható mert ha egyszer beállítom, akkor tuti, hogy következő indításnál megint pörgeti, már lassan 4-5 éve produkálja ezt.
2) Tud valaki valahonnan takaró műanyagot a tűkör belső csavarjaira a vezető üléses ajtóba? Egyszer sikerült szakszerűen letörni, és azóta nincs rá más
3) Ugyancsak tud-e valaki valahonnan tankfedelet (azt a kockát amit kihajtunk)? Egy autópályás tankolás után sikerült nem ráhajtani és levitte a szél.
4) Illetve még annyi, hogy távolsági villantásom nem működik, csak a teljes fény. Valami lehet a kapcsolóval, mert az index balra sem működik tökéletesen, jobbra jól indexel, balra meg néha nem, vagy néha 4x is 1 mp alatt, valami kontaktos ott, gondolom az egész bajuszkapcsolót cserélni kéne.
Előre is köszönöm a válaszokat.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz proci985 #4989 üzenetére
Nem szoktam indexelés közben refit használni Legalábbis még nem próbáltam.
Szóval:
-Középső állásban ha kicsit is húzom be egyből beáll nagyfényre
-Ha lenyomom, hogy balra indexeljek, akkor rendetlenkedik, és csak úgy tudok rajta segíteni, ha picit magam felé húzom a kapcsolót. Játszadozni kell vele
-Illetve ami még van, hogy a fedélzeti számítógépen ha váltanék sort, akkor tekerek és előre 2, vissza 1-2, vagy valamilyen kombinációban lehet tekergetni bármely iránybanOnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Weareus
addikt
Szia!
Jó ez a magyar nyelvű könyvecske az S80-hoz, amit linkeltél.
Kár, hogy 850-hez nem találni ilyen dolgokat, pedig jó volna, ha lenne.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
runner 125
nagyúr
Teljesen rendben van az is. Nem ritka belőle a 3-400.000km-es darab, gyári turbóval!
haxxika
12 év alatt mennyit raktatok bele? Azért az szép idő, látszik mennyire el tudja ragadni az embert.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ck.
addikt
válasz runner 125 #4992 üzenetére
Nézegetem gőzerővel az S60-akat, elsősorban automatával, 2003-2005 közöttieket.
A szemem viszont megakadt vmin:
Az egyik autóban szoknyás automata váltó van, rövidebb karral, a kar mellett az ismert PRND felirattal, míg a másikban pedig szoknya nélküli, régi módi "sínben kúszó" váltó kar van, ami eleve hosszabb formájú, mint a masik és a felirat is eltérő, itt a PRND mellett van 432L is.
Nem hiszem, hogy ugyanazt a váltót mindkét karral gyártották volna. Kell hogy legyen vmi más különbség is.
Ötlet vkinek?Jut eszembe, az 5 hengeres motorok láncosak vagy szíjasak? Vezerles csere intervalluma mekkora és átlagosan milyen összeget jelent?
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
LaptopSystem
őstag
én kipróbáltam az új 4 hengeres 181LE motort jobban megy mint a 230LE 2.4JTD Alfám
pedig tudjátok Alfa fan vagyok
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
haxxika
senior tag
válasz runner 125 #4992 üzenetére
2003-ban vettük meg tesztautóként Debrecenben, akkor volt benne 11.000. Legalább nem kellett bejáratni
Édesanyám 2007-ig hajtotta. Addig folyamatosan kapta a kötelező szervizeket márkakereskedésben.
225.000-nél rakta le, és ült bele az XC90-be, azóta nővérem és én használjuk évi ~10.000km szinten. 15 ezrenként megkapja a szokásos szűrőket, olajat stb. Most járunk vele ~332.000-nél. Ami eddig nagyobb baja volt a kopó dolgokon kívül az 2x porlasztó csere, egyszer az intercooler csöveket kellett cserélni illetve nagynyomású szivattyút most kellett felújítani, mert egyszer megállt alattam az autó a semmiből az autópályán március végén. Most rendbe van, megy, de lehetséges, hogy az év vége fele tovább akarjuk passzolni, és kicsit újabbat nézni helyette. Édesanyám régi álma egy C70-es D5-el, hiába a motor nagyon bevált nekünk.
Soha nem balesetezett, egy-két helyen a parkolás meglátszódott, de a műszakilag kíváló állapotban van a kocsi. Ami hibák voltak azokat leírtam, azon kívül lekopogom, hogy más baja nincs, vígan közlekedik vele az emberGondolkoztunk régen, hogy lecseréljük valami kicsire, de amikor rájön az ember, hogy max 6,5L-ből eljárkál vele, úgy hogy 2x olyan erős és nem kell gondolkozni, ha valamilyen manőverbe belefogsz, akkor meggondolja magát és inkább megtartja.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
FeRRaR1
őstag
Sziasztok urak,
2005 V50 2.4i Dvd navis CD táras.
Hogyan tudok megbizonyosodni róla, hogy Optikai vagy rézkábeles utólagos Auxra van szükségem hozzá?
Illetve érdemes maradni a Grom, Yatour vonalon?
-
Ck.
addikt
Nyomoztam tovább...Ugyanabban az évjáratban három különböző automata váltó kart találtam:
1 szoknyásat és 2 síneset. Utóbbinál az egyik sínesbe van 4,3,2 és L fokozat is, míg a másik sínesnél csak PRND és kézi üzemmód van. A szoknyás automatáról viszont fogalmam sincs.
Mik lehetnek a különbségek? Tuti, hogy az egyik nem vmi fokozatmentes variáció lesz?[ Szerkesztve ]
-
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
akos86
aktív tag
Saab 9-3 ról valakinek vélemény?
Nézem a piaci árát és nem tűnik olyan vészesnek miért lehet ez? Ennyire nem értékálló? Esetleg horror áron van hozzá alkatrés, vagy ennyire megbízhatatlan? Külsőleg tetszetős darab egyébként.
2004-es évjáratú dizel 800.000ft-tól felfele de 1millió környékén már szépeket lehet találni a ha.hu-n
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
FeRRaR1
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elite: Dangerous
- Sweet.tv - internetes TV
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kiakadtak az európai chipvezetők az USA, Kína és az EU követelésein
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Robotporszívók
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest