Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
H találtad meg a számláját? Délelőtt vagy 20 percet elqrtam vele, h megkeressem de nem találtam.
Nah mindegy, csak annyit akartam hozzáfűzni, h lehet ezt sokkal olcsóbban is.
Mondjuk én úgy álltam hozzá, h inkább nézek a piac tetejéről valamit, amiben kevesebb a km, újabb, így az évi 5000km-es futás mellett hosszabb ideid fogja bírni - remélhetőleg. Vagy tartani kell egy Honda-t, ami nem romlik el, ugye.Egyébként azt is tedd hozzá, h ez a Volvo szerviz árai.
Ferdodo betéteket már tizenezres br áron lehet venni az S60-hoz, nem harmincért. Nyilván, így is lehet csinálni, és akkor tényleg 3x annyi.Lizsó, dgabro
Köszi nektek, remélem sikerül karcmentesen leszedni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aneda
senior tag
válasz runner 125 #4601 üzenetére
Lehet venni olcsóbb alkatrészt az biztos, de nem is olyan mint a gyári.
Én is vettem olcsó féktárcsát, betétet, meg is hullámosodott két év után...
Az olcsó kerékcsapágyat be sem szereltettem, akkorát lógott benne a féltékeny csonk.
Szóval csak okosan az u. gy. alkatrészekkel.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
TonTomika
aktív tag
Van viszont a gyári beszállító, ami sok esetben annyiban tér el a gyáritól, hogy ki van köszörülve a VOLVO felirat és a cikkszám. Tipikusan ilyen a CORTECO motortartó bak pl.
A gyári fékek beszállítója meg tudtommal az ATE, szóval nagyon nem lehet melléfogni ha nem a legolcsóbbat veszi meg az ember. Vannak jó minőségű utángyártott alkatrészek is. Más kérdés, hogy olajszűrőből viszont csak gyárit teszek bele.
-
aneda
senior tag
válasz TonTomika #4603 üzenetére
Aki nap mint nap Volvo- szerel, az tudja ezeket. Illetve tudja miből kell megvenni a gyárit, valószínűleg ezért volt a mellékelt számlán eredeti alkatrész is.
Az autó alkatrész ipart nem kell bemutatni, dolgozom autóipari beszállítónak.
Természetesen igazad van, ha jó minőségű alkatrészt veszel, nem lesz annyi baj vele, csak az meg megint drága.[ Szerkesztve ]
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
gaborbol
őstag
válasz #03969024 #4599 üzenetére
En csak az elso futomube buritottam bele atszamitva 250K-300K-t , es mindent magmam csereltem ki rajta, aztan kicsereltem meg mindket feltengelyt ezen fellul, aztan verge ossze is allt a kocsi.
Gyonyoruen futott is vagy ket hetig, mikor is az ABS computer osszefosta magat. Vettem egy bontottat, ment is par hetig, aztan megint elojott a hiba. Vettem megint egy bontottat, mert az uj tobbe kerul mint amit a kocsi er, ket nap mulva megint elojott a hiba.
Minden kabel-vedocso a motorterben el van oregedve, malik-morzsolodik szet, mar arra is gondoltam,hogy lehet valahol el van baszodva a kabelkoteg, az eletbe meg nem talalom a hibat. Most majd adhatom el a kocsit alkatresznek. Motorhoz- valltohoz hozza sem lett nyulva, lehet beleburitani penzt rendesen, hidd el.
Oreg premium ez van .9 evesen vettem anno eredeti tulajtol, raktam bele kilometer rendesen most 15 eves, ennek itt a vege.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #4606 üzenetére
Sok alkatresz azonos bennuk, nezem az S60 tipushibakat evjaratra lebontva ugyan azok a szarok sorba:
ETM, futomu, ABS computer, kormanymodul, kiego izzok, ajtozar modul, eltuno hutoviz, tankajto
Ez garantaltan a "legviccesebb". Amikor egy 1000 Km-es ut felenel begurulsz a kutra ures tankkal es nem birod kinyitni a takajtot, mert bezart allapotba fosta el magat a zar.
Pakoltam ki a csomagokat a kocsibol, szedtem le a csomagter karpitot... Feleseg meg kerdezte, hogy hat te meg mit csinalsz[ Szerkesztve ]
-
ffodi
veterán
Egyetértek.
Az általad írt árak pedig tényleg kedvezményesek, az injektor szettről nem is beszélve.Ha ezt mindet márkaszervízben javíttatod simán van összesen 1,5 M Ft!
Egyébként az egyik injektorom mostanában zajosabb mint a többi, szépen kivehető a motorzajból alapjáraton, főleg leszedett motorburkolatnál. Nem jó jel, de remélem nem fog behányni. (egyelőre nem tapasztalok semmi negatívumot, teljesítménycsökkenés, stb...)
Továbbá fékrásegítő csere már volt nálam is, a többihez remélem nem lesz egyhamar szerencsém.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
#03969024
törölt tag
Köszönöm a tanácsokat, az S60-at egyelőre elvetettük, egyszerűen tényleg semmi hely nincs benne hátul.
aneda Neked külön is köszönet, bár meg kell jegyeznem, 28. éve gyakorlom a szakmát, igaz, jellemzően 4x4, ill. 6x6-os terepjárókkal, vagy éppen nagyon összetett, szeizmikus mérésekhez használt, egy személyautónál jóval bonyolultabb gépekkel. Tény, Volvo még nem volt a kezeim között... Azért bizonyosan nem egy ördögtől való szerkezet az...
-
-
runner 125
nagyúr
Olvassátok TC-n Csikósék ámokfutását a 30 éves 140.000ft-os Volvo-val?
H felkapták már manapság a Volvo-kat TC-n, vagy csak nekem tűnt fel?
De odaértek Essen-be, elvitte őket a veteránkorú, magyar átlagbér alatti Volver.
FB-re dobtak pár ízelítőt az esseni kiállításról:"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TonTomika
aktív tag
Beépítettem a Grom boxot a kocsiba, hát elég vegyes érzelmeim vannak. Frissítettem rajta szoftvert, de sajnos a HU-650-es fejegységgel kombinálva nem tudok számot léptetni a kormányról, és iphone.ról a számcímeket sem olvassa be. Elég szomorú vagyok emiatt, de legalább működik.
Használ még valaki Grom boxot ilyen fejegységgel? Kormányról vezérelhetőséget miként lehetne orvosolni? Ez vajon a Grom szoftver hibája lehet?
Érdekesség, hogy a HU-650 és HU-850-es fejegységeknél nem cd-tárként érzékeli, hanem SAT rádióként.
-
Cseri81
csendes tag
Sziasztok!
Volvo S80 T6 ('99).
Motor indítás után egy pillanatra a következő felírat villanik ki a kijelzőn:
"DSTC Service Required"
További hibát nem okoz, vagy csak nem veszem észre, viszont a DSTC-t nem is tudom kikapcsolni!
Szerintetek mi lehet a probléma? -
FeRRaR1
őstag
válasz Cseri81 #4613 üzenetére
90% hogy ABS computer hiba
8% hogy ABS jeladó hiba
1% váltó
1% turbóA nagy hőmérséklet és a rossz elhelyezés megöli idővel az ABS computert, és cserélni kell. Előtte azért nézessed meg egy volvóssal a hibatárolót, de az ABS modul nagy eséllyel cserés lesz. Annak a hibája miatt írja ki a DTSC-t.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Cseri81 #4615 üzenetére
Keress egy volvós szakit, hogy nézzen rá, ne márkaszervizt mert az drága, Kaposváron esetleg tudok ajánlani valakit, ha a közelben vagy. Nekem még soha nem volt ilyen gondom, csak sokat olvastam róla. Azt írták hogy a bontott is zsákba macska. Nem tudod, hogy az mikor adja meg magát, milyen állapotban van, persze működhet, de ez egy olyan dolog ami biztos hogy tönkre fog menni T6 mellett, csak idő kérdése. Van aki javítani is tudja, ha jól rémlik talán már itt is ajánlottak valakit. Várj egy kicsit, hátha valaki ad elérhetőséget.
-
gaborbol
őstag
válasz Cseri81 #4621 üzenetére
Ha mar leszedted akkor latni fogod a modelszamot rajta, csak a 7-es vagy 9-es sel kezdodoek "javithatoak" az enyem 8-as kezdodott.
A masik meg, hogy Aneda mondja, korant sem biztos, hogy az ABS modul hibas, lehet egy csomo mas hibaja is, mindenkeppen nezd meg a hibakodot mielott nekiallsz.
-
Cseri81
csendes tag
válasz gaborbol #4625 üzenetére
Okés! Köszi!
Egyenlőre turbo csere/javítás miatt áll a masina!
Utána megyek rá erre a problémára!
Esetleg turbó javítás ügyben van valami specialista?
Ha még nem lóg a tengely, de azért már érezhető a "kottyanása", akkor talán még megúszható a dolog egy "kis javítással"? Mondjuk ez csak akkor derül ki ha szét van szedve...mérve, gondolom. -
Ck.
addikt
válasz FeRRaR1 #4622 üzenetére
Nekem az Audimon halt meg úgy 1 éve, 60-80 ezer körül lett volna egy használt kocka, ami szintén lutri, végül elküldtem a pixelfixhez megjavíttatni az enyémet, 35 ezer pénz volt, azóta is tökéletes.
Cseri81:
Hogy érted, hogy érzed már a kottyanást a turbón? Mi a jelenség pontosan?
ABS modul javítás, élettartam garanciával: [link][ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
Pesten tudnátok ajánlani egy céget, aki elvállalna egy V70-es féltengelyének felújítását?
-
Xmodule
őstag
Na akkor még1x a helyes topikba
Majdnem 4 honap telt el a bal elsö rugó törésem óta. Akkor megusztam, tegnap viszont már nem volt ekkora szerencsém és a jobb oldali is eltört (pont ugyan ugy ahogy a bal oldali) viszont ez jobban leugrott és felhasitotta a gumit is. Kocsi szállitós utánfutoval hoztam haza a kocsit, ugyhogy most csere lesz mind a két oldalon. Nem örultem neki. Jo kis 150.000-es anyagár(2db lengéscsillapito szett) + a futómü állitás + a gumik elöre (mondjuk azokat amugy is cseréltem volna).
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
FeRRaR1
őstag
-
Cseri81
csendes tag
Köszi a linket!
A napokban kiveszem az ABS modult aztán meglátjuk, hátha tudom javítani magam is.
Persze ha egyáltalán ott a baj.A turbó tengelye lógott egy kicsit, plusz ki- be is volt egy kis mozgása, bár nagyon kicsi.
Most turbósnál van, mindkettőt felújítja, tisztítja, támcsapágyat cserél stb.Ha már szét van szedve, gondoltam leveszem a turbó olajcsöveket is...hát azt elnézve, szerintem nehezebb meló, mint a turbót kivenni! Pedig jó lenne tisztítani, plusz bandázsolnám is, azért talán segítene valamit. Mondjuk az olajcserék rendben meg voltak, a turbóra csatlakozásnál nem látom hogy bele lenne égve az olaj, nade hosszú az a cső!
A fojtószelepet mindenképpen tisztítani fogom, mert szerintem az még nem- vagy nagyon rég lehetett csinálva. Egy hangszóró csere is lesz, mert ott leszakadt a lengőtekercs.
Olaj, hűtővíz, légszűrő, váltó olaj és szűrő csere...
Hát hirtelen ennyi.
Aztán meglátjuk!Teljesen igazatok volt amikor le akartatok beszélni a T6-ról! Vannak hibái, de ettől még nagyon szeretem! Meg szeretek "bütykölgetni"! Jó persze automata váltó javításra nem adnám a fejem, azért inkább rendszeres olajcsere ott is, aztán remélem nem lesz probléma.
Mondjuk az autó futása kb. 500km/hó, ugyhogy igazából egy hétvégi autóról beszélünk.Kicsit hosszú lett bocs!
De éppen ráértem (munkaidő)! -
TonTomika
aktív tag
Pénteken csináltunk egy szervizt az autón, illetve átmenetileg megjavításra kerítettük a turbócsövet, mert letört a két rögzítés és az alsó motorvédő burkolat tartotta a csövet. Így legalább nem fogja lelőni a turbó.
A felnim meg tudom, hogy csúnya, az előző tulajnak nem volt erőssége parkolás. Meg kb semmi, ami egy kis odafigyelést igényelt volna, szerencsére nem volt nála sokáig az autó. Ha télen felkerül a lemezfelni, elviszem felújíttatni a 4 felnit, mert egyébként baromira megszerettem őket, egyik lány ismerős szerint kifejezetten szexi. Felnifelújításra van jó szaki akit ismertek?
Lassan csereérett lesz a fékszett, van még benne 5-10ezer km, felmerült bennem hogy mit lenne érdemes. Maradni a gyári vonalon, vagy beletenni valami nagyobb teljesítményt ígérő fékeket, pl innen válogatva: [link]. Esetleg Zimmermann tárcsát + betétet.
Használ valaki nagyobb teljesítményű aftermarket fékalkatrészt, vagy mindenki maradt a gyári - ATE vonalon?
-
ffodi
veterán
válasz TonTomika #4635 üzenetére
A második képen a szervócsövön (préselt fém részén) jól látom, hogy az olaj? Vagyis pontosabban olaj + beleragadt kosz? Ha igen érdemes ránézni a csőre, mert ez megint csak típushiba, és ha ott ereszti az olajat, akkor mindig után kell majd töltögetni.(ami nyilván csak az egyik gond....)
Nekem sem tökéletes ez a cső, 15-20 ezer km-enként elmegy 1-2 csepp, ami az alatta lévő gumicsövön meg is látszik, ahogy egyébként nálad is. Mindenesetre nálam még így sosem nézett ki az a cső, így amíg nem rosszabb és nem kell utántöltögetnem én nem cserélem, mert 45k a gyári.
A felni egyébként tényleg gány kicsit.
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
TonTomika
aktív tag
Igen, itt még nem töröltem le. Egyébként azt a swirl sor hibája gányolta így össze, vétel előtt cserélve lett. Még tart az ismerkedési fázis, rigorózusan nézem a szinteket, így a szervóolajat is.
A felninek meg a képen látható rész a legdurvább pontja. De rá fogom szánni a kellő összeget, szeretném őket megmenteni.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz TonTomika #4635 üzenetére
Ez a cső alap helyzetben ha lefekszek mellé mennyire látszik? Ránéznék azért én is.
Egy nagytakarítást nem akarsz eszközölni? Lekapod az alsó motorburkolatot és szépen át lehet menni az egész blokkon. Van kifjezetten tisztítóspray ami szépen levisz mindent. Egyébként normálisan fel van rakva a burkolat? Igaz kb. 10.000km került bele 2 év alatt, de max port szoktam törölni a motortérből.
Felniügyben keresd autóápolós topikban dodi-t, profin dolgozik, fémragasztót használ, stb, patikára megcsinálja, lefényezi neked őket.
Fékhez nem tudok hozzászólni, mivel messze még a csere, így nem is olvastam utána.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TonTomika
aktív tag
válasz runner 125 #4638 üzenetére
Semennyire, mert takarja a motorburkolat. Mindegyik D5-ön eltörik sajna, ez a rákfenéje. Hosszabb csavarral és egy bilinccsel a jelzett módon tökéletesen rögzíthető, az új cső 70k körül van egyébként. A legfontosabb, hogy a hátsó ép legyen. A burkolat rendesen a helyén van, nincs letörve egyik fül sem.
Mindenképp szeretnék majd egy komplett ganézást az egész motortérre, a Tiédet tűztem ki célul, az az etalon. Viszont kicsit tartok a motormosástól a sok elektromos csatlakozó meg miegymás miatt, nem tudom mennyire tenne jót neki. Szerencsére többnyire ez is csak poros, de erre szerintem egy komplett hétvége is rámegy mire kézzel végigmegyek és mindent szépen elpucolok. Szétszedés nélkül nagyon el sem tudom képzelni, hogy hogyan lehetne elkezdeni. Első körben arra gondoltam, hogy egy szakemberre bíznám, utána a műanyag és gumi elemek leápolásával pepecselnék magam, illetve a repedezett műanyag kábelbandázsokat is cserélném.
A felnihez köszi a tippet, télen keresni fogom mindenképpen!
-
FeRRaR1
őstag
válasz TonTomika #4639 üzenetére
Szerintem nem kell tartani a motor mosástól, én kimostam az S80 D5 motorterét is, slaggal verettem szűkítővel, + zsíroldós spray ezt 3x megismételtem ,hagytam száradni, aztán letörölgettem mikroszálassal, majd kapott egy műanyag ápolót. Ugyan ezt megkapta a V70 T5 is, sőt, az már kapott magasnyomásút is, a biztosíték tábla paneljét nyilván nem verettem telibe, de szinte minden mást igen, semmit sem takartam le soha, és mindegyik pöccre indult ugyan úgy mint előtte, ha nem szebben. Annyi a lényeg, hogy mindig hideg motorral mosd, és várj utána az indítással egy órát, ezek nem biztos hogy szükségesek, de én így szoktam csinálni. Mármint a hideg motor az szükséges, de az 1-2 óra várás lehet hogy nem.
-
TonTomika
aktív tag
Van egy garnitúra jó állapotú fekete gyári gumiszőnyegem S60-ba. Érdekel valakit innen?
-
runner 125
nagyúr
válasz TonTomika #4641 üzenetére
Miért akarod eladni? Első dolgom volt gumi lábtálcát és csomagtértálcát rendelni. Nem pereg le róla semmi, se a víz, se a kavics.
Apropó, utóbbi nem kell?
Csomagtértálca ilyen műanyag, de most kiadtak belőle gumisat, lecserélném arra."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TonTomika
aktív tag
válasz runner 125 #4642 üzenetére
Mert ősszel vettem egy vadi új garnitúrát a régibe, de nem adtam az autóhoz, a mostaniban is volt gumi + 3db?! szövet szőnyeg, így a gumi garnitúra feleslegessé vált.
Van csomagrögzítő hálóm, (meg akarok majd olyan kampókat is amilyet te is rendeltél) használható a hálóval is a tálca?
A szatyorkampókat hogyan rögzítetted? volt neki már luk, vagy fúrni kellett?
-
runner 125
nagyúr
válasz TonTomika #4643 üzenetére
Persze, használható hálóval is. Ki van könnyítve az anyag a gyári rögzítőfüleknél, így szépen át lehet bújtatni rajta a füleket.
Csomagtérkampók ebay-ről vannak, gyári VW cumó, természetesen ennek nincs gyári furata, én fúrtam ki és nőgyógyászi mozdulatokkal játszottam rá a csavart az anyákra, féloldalasan feküdve a csomagtartóban, visszagondolni is rossz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BBalu
csendes tag
Sziasztok!
Régebben volt téma a navi, én iOS-en Sygic-et használok, nekem tökéletesen bevált és semmi problémám nincs vele, utcanevek is mond, egész Európa került ha jól emlékszem kb 20 Euróba akciósan. Próba verzióban lehet tesztelgetni.
Ami miatt viszont írok, szintén navi, április 29-ig csak Magyarország térképpel de ingyenes az igo.
-
mayo#51
tag
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni pár dologban 1 maximum két hónapon belül egy 2004-es S60-as tulajdonosa leszek, 2.4-es szívó benzines 170 lóerős motorral Nyugodtan kijelenthetjük, h szerelem volt első látásra, viszont akad egy két dolog amit módosítanék/alakítanék rajta és ezügyben kérném segítségetek! A rádió helyére, szeretnék beépíteni majd egy 2 DIN-es fejegységet majd, és arra rákötni egy tolatókamerát! Ha többet nem babrálok vele, akkor a gyári hifi hangzásom megmarad majd, vagy kicsit bonyolultabb lesz ez a csere annál mint, h ki a régi és be az új? Nagyon megtetszett a spaceball váltó! Mennyire nehéz a beszerzése egy ilyennek, valami módosítást igényel a beépítése? Nemrég vezettem egy S60-R-t és abban a futóművet sport fokozatra állítva találtam meg a számomra legkényelmesebb beállítást! Tudnátok segíteni benne, h milyen (márka, esetleg típus) lengéscsillapítókkal (ültetést nem szeretnék, csak kis plusz feszességet) tudnám elérni azt a feszességet? Még nem döntöttem abban, h 17-es vagy 18as felni kerüljön fel rá! Egy biztos, h 5 küllős lesz, de a méret még egy nagy kérdőjel, a 18-asnál pedig az a nagy kérdőjel, h okozhat e gondot a felni szélessége pl beleérhet e a doblemezbe teljesen kifordított keréknél? Utolsó kérdésem pedig fékekkel lenne kapcsolatos, h szeretnék nagyobb, jobb hatásfokú fékeket feltenni majd rá, h ha szükséges 16-os felni (télre) elférjen rajta, ezzel kapcsolatban véleményetek, h milyenben gondolkozzon az ember?
Megtisztelő válaszaitok előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
mayo#51
tag
válasz mayo#51 #4646 üzenetére
Eszembe jutott még két kérdés Milyen izzókat ajánlotok amivel kiválthatom a gyári tompítottat és fényszórót is, ár nem számít, csak a minőség és az, h természetesen a gyári értékhez való javulás legyen És még azt szeretném kérdezni, h a 2.4-es szívó sor ötös benzines (most mindegy, h a 140 vagy a 170 lóerős) motorok teljesítménye feljavítható e (turbó nélkül) olyan 180-190 lóerő körülire? Ha igen, a motor élettartama drasztikusan csökken ezután, vagy ez még a bőven belefér határ amit elbír ez a motor? A futómű (főleg az elsőre a kihajtás végett) ezt a teljesítményt többletet még elbírja, vagy kér módosítást az is ezután?
Ezekre is előre köszönöm megtisztelő válaszaitok
-
TonTomika
aktív tag
Szia!
Gumi-felni kérdésben maradj meg a 17-es méretnél, ez még pont az ami még komfortosnak mondható és bőven elég peres szerintem a magyar útviszonyokhoz mérve. Van gyári 18-as méret is, de ehhez már másik kormányhatároló kell és ezzel növeled a már egyébként is nagy fordulókörét az autónak, plusz az első komolyabb kátyúnál mehetsz gumishoz, rosszabb esetben vehetsz új felnit. Nekem is nagyon bejönne 1-2 gyári felni 18-as méretben, de nem szabad engedni a csábításnak.
2-DIN-es képernyős rádiót itt találsz: http://www.bluepower.se/sv/start.html van pár fórumtárs aki ilyet használ.
17-es felnivel nekem bőven elég feszes a futómű, így is nagyokat szentségelek amikor nem sikerül kikerülni egy két úthibát, vagy csatornát, szóval én ezen nem változtatnék, elég alacsonyan is van, ültetni sem ültetném le semmiképp. Ez nem az a kategóriájú autó szerintem aminek erre szüksége lenne. Bár az is igaz, hogy nem vezettem még sem R-t, sem sportfutóműves S60-ast.
A fékeken én is gondolkodom, mert lassan aktuális lesz a fékcsere, én eddig ezt találtam ami szimpatikus lenne: [link]
Izzóból benzines autómban volt GE Sportlight Silver izzópár, nem kékes, hanem nagyon szép kicsit jeges, nem sárgás fehér színe volt, én nagyon szerettem. Amit még javasolnak, az az OSRAM emelt fényerejű izzója a Night Breaker Unlimited, itt viszont készülnöd kell arra, hogy ez hamarabb ki fog égni. Ez a hátránya a nagyobb teljesítménynek. A távolsági fénynek külön lámpateste van. Volvóéknál (nagyon helyesen) úgy működik a rendszer, hogy ha felkapcsolva tartod a lámpát gyújtásnál automatikusan fel illetve lekapcsolja, tehát nem kell foglalkozni vele kb soha.
Motor tuningra van a BSR szoftver, ami a legjobb a Volvókhoz, viszont igencsak borsos az ára. [link]
Viszont nem teljesen értem, hogy miért vennél meg egy ilyen autót, ha ennyi mindent módosítani szeretnél rajta? Vegyél meg egyet T5-ös motorral, SpaceBall váltóval. Szerintem kár ennyi plusz pénzt beleölni, én is azért váltottam nem rég, mert pont jött egy olyan ami szinte teljesen olyan S60-volt, mint amit megálmodtam magamnak. Nem lett volna értelme a régibe annyi pénzt belefeccölni, hogy megcsináljam olyanra, amilyenre szeretném, mert drágábban jött volna ki, mint így amit megvettem készen.
-
runner 125
nagyúr
válasz mayo#51 #4646 üzenetére
Szia,
Amondó vagyok én is, h ha ilyen elvárásaid vannak, inkább keress ilyen autót, ezt mind utólag módosítani qva sok pénz.
2 DIN-es megoldást annó elég alaposan körbejártam. Létezik beépítőkeret, de bármilyen 2 DIN-es fejegységet választasz, ki fog lógni a gyári környezetből, ezért én kizártam, így lett a linkelt BLP-840.
Jópofa holmi, hangzásban übereli a gyári fejet, rendesen koncerttermi minőség, legalábbis nekem nagyon bejön. Tud mindent, IGO navi, USB, SD olvasó, divx, tolatókamera, stb.
Tuning kapcsán a BSR a legtutibb, de 300k zúzós egy módosításért, Volvo ügyben még őket javasolták többen, előbb utóbb nekem is eljön az idő.
Az R alatt nagyon komoly futómű van, állítható, stb. Nem fogsz utólag olyan futóművet találni megfizethető áron egy mezei S60-hoz.
18" nagyon nagy az S60-ra, pontosabban ahhoz már kell az állítható futómű, de a sima S60-ra nagy. Szét fog rázni, nem lesz komfortos. 17" véleményem szerint a legideálisabb, mind komfort mind optika szempontjából (főleg egy kicsit peresebb gumival), én 16"-ról váltottam, 17"- ra, már itt is érezni h kicsit "keményebb" lett.
Tudomásom szerint a 2.5T motorral szerelt 60-asakon gyárilag nagyobb átmérőjűek a fékek, mint a diesel verziókon. A 16-os nyári szettemet egy ilyen S60-nal rendelkező srácnak adtam el, felpróbálta és felfértek.
A 2.4 szívóbenzin 140 és 170 lovas verzók között csak sw eltérés van, teljes biztonsággal módosítható 195 le környékéig."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest