- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
Van köztetek DEBRECENi Alfás?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
LZs?!
aktív tag
válasz j.bravo #7682 üzenetére
@j.bravo
Most olvasgatok vissza...
A fehér szerintem sem illene oda, de antracit/sötét(acél)szürke faszás lenne; a kép alapján a tiéd egy mély, sötét pasztel kék, egy élénk szín túl kontrasztos lenne, elütne.
Más...
Azt hiszem nekem komoly gondok vannak a fejemben.
A GT-t elvittem vizsgáztatni még június végén...az üres rublikákat nézegetve kérdezem: Egyébként van valami gond? Válasz: Nincs...semmi. Mire én: Biztos? Válasz: Legyen?!
Tegnap elvittem Zsoltékhoz olajcserére (saját cuccal)...Attila bontja a védőlemzt, nézegetni, rángatja a dolgokat, majd én kérdezem: Minden OK? Válasz: Persze. Mire én: Nem is folyik semmi? Válasz: Nem... Pár másodperc után: Tényleg semmi gond? Válasz: Figyi...most szólj, amíg meg van emelve: csináljunk?!
Amíg várok, hogy mindent befejezzenek, sétálgatok az udvaron: van pár GTV és GTV spider. Bekéredzkedtem az egyik GTV-be: még mindig alacsony, bunkerszerű, szűkösen passzos. Nem is tudok értelmesen kiszállni. Viszont minden kézreesik, és nincs semmi sallang.
Később feldobom nekik a kérdést: Szerintetek nagy baromság lenne dobni a GT-t és venni egy V6 GTV-t? Válasz (zanzásítva): Qrva nagy hülyeség...a te kocsid rendben van, ha most veszel egy másikat, akkor kezdődik előről; ráadásul egy napi használatú GTV-vel havonta járhatsz vissza az apróbb fasságokkal, akkor is ha első nekifutásra szétszedjük teljesen és újra összerakjuk; és ha esetleg mégis így alakul, akkor is legfeljebb jövőre bszélhetünk ilyesmiről.
Szóval jelenleg 3.0 vagy 3.2 GTV-ket keresgetek éppen...mert a rációt időnként ki lehet baxni az ablakon. De közben már nézegetem az új dobot, illetve a fóliázást a GT-re, mert miért is ne lehetne utána köpni a szabadesésben zuhanó rációnak...
PS: Ugyanitt 2.0 JTS, mechankilag/múszakilag tipp-topp állapotban új gazdára vár. GTV csere érdekelhet, Spider nem kell, mert ugyan a segge szép, de ortopéd strandpapucs formája van...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
j.bravo
addikt
Nem mondtad Attilának, hogy azért kérded, mert a rángatás szükségességéből feltételezted hogy valami nem kerek?
Na de ha hátszél nélkül átment vizsgán, akkor tényleg zsír.
Említetted nekik hogy a GT sem daily beater nálad, a GTV se lenne jobban az? Vagy amennyit használod, az már náluk napinak számít?
(Lehet hogy nem feltételezi senkiről hogy egy öreg Alfát, "mondjuk" egy 156-ot, napi szinten használ, és valójában ez a gyökere annak hogy miután beviszem, napokig csak ott áll az udvaron?)GTV-ből nekem akkor már spider kéne, még ha strandpapucs formájú is
A pasztel kéket nem értem Ráférne a polír, meg a kép is lehet béna, de metálkék, de tény hogy elég mély/sötét kék. Valószínű hogy ezt a felnit nem állok már neki festegetni (bár még lehet), valószínűbb hogy vennék egy teledial-t (régi fixa ideám), talán nem sokkal drágább mint amennyiért elmegy a jelenlegi.
Whatever.
-
Patrick
addikt
Totalcaron van egy cikk:
[link]Beleolvasgattam a kommentekbe a totalcar facebook oldalán, azért akadnak bőven, nem is tudom hogyan fogalmazzak, maradok inkább az "érdekes" kommenteknél... Áhh legyen inkább hülye kommentek.
Már a cikket sem értem, miért hasonlítanak egy Ypsilon-t egy Giu vagy Stelviohoz, eleve nem ugyan az a szegmens, na meg pláne nem ugyan az az árkategória.
[ Szerkesztve ]
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Integrale
veterán
válasz Patrick #7706 üzenetére
Pedig nem rossz az osszehasonlitas.
Az Ypsilon 1 db modell, amit csak Olaszorszagban forgalmaznak, es igy kel el belole tobb, mint az Alfakbol osszesen Eu szerte.Ha kategoriatarsakkal hasonlitottak volna ossze, akkor nagyobb lenne a siras. BMW egy het alatt ad el ennyi autot a D szegmensben. Mazda 6, Jaguar XE, S60, IS pedig durvan elhuztak, pedig bemutataskor meg elottuk volt a Giulia.
Szomoru na! Elkepesztoen toketlenek, es botranyosan lassan dobnak ujabb modelleket utcara. Tonalera miert kell még 2 évet várni? Hulyek ezek?
Stelvio, Giulia faceliftet sem kapkodjak el, pedig LED lampa, friss info rendszer es fejlettebb vezetestamogatok nagyon kellenenek mar. Nem csoda, hogy bezuhantak az eladasok.A Giorgio platformra ki kellett volna szorni evi 1 autot legalabb, de inkabb tobbet. Giulietta platformja is eleg modern, kicsit jobban gatyaba kellett volna razni a facelifttel, hogy eladhato legyen mint uj. SUV is kerulhetne arra a padlolemezre Alfa emblemaval, ne csak Jeeppel, Fiat Viaggio johetett volna europaba is.
Ezeknek lehetne Lancia megfeleloje is."Bad reklám is reklám too"
-
hroberto
veterán
válasz CharlieDrop #7708 üzenetére
Én is már a második Alfámat hajtom, és meglepődve olvasom, hogy ennyire rosszak az eladások.
Pedig azon nehezen lehet vitatkozni, hogy a Giulia és a Stelvio is a legszebbek közé tartozik a kategóriájukban. De úgy tűnik ez kevés...Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #7707 üzenetére
sorozatos elbaszkuralasok ezek
sehol egy jol kinezo, tomegmodellnek valo auto, normalis motorokkal, amibol sok menne le, es lenne profit is
qrva draga a Giulietta is, 6.5M egy frutti 120lovas motorral
es hiaba jo a motor, ha draga, es nem fogy miatta
mas benzines meg kb nicns is bele
nincs egy 160-170loeros verzio, pedig Fiat-ban van az is, nincs egy 1.8TBi hogy vmi veretosebb darab is legyen4C aran is siman kapsz egy Porsche718-t, ami 300+ lo
tobb tizen+ eves 147/156-t latni az utakon, mint egy aktualisan futo Giulietta-t
abbol is a 2.0JTD is 170lo mar 8.6M
de 10M is fole fel lehet extrazni siman
baze annyiert siman vannak sokkal jobb vetelekaktiv 3D-s web-s konfigurator meg 2020 van lassan es meg mindig nincs, amin latszodna, hogy nez ki, kivul-belul meg stb
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Patrick
addikt
válasz Integrale #7707 üzenetére
De fele annyiért lehet kapni, + kisautó, olaszoknál meg sok a kis, keskeny utca. Oda tökéletes. Ez amolyan szúrjunk oda cikk volt...
Szerintem a Tonale lesz az ami beindítja majd az eladásokat, kisebb SUV és modern HIGHtech cucc kell a népnek... e van. 2021-2022. Vicc.
Egyébként semmit nem von le abból, hogy ez a két új alfa mocskosul jó lett. Az emberek még mindig ódzkodnak. Ettől függetlenül Amcsiknál is nagyon dicsérik, többen is bmw-ről álltak át a Julisra és nem csalódtak... Lassú víz partot mos... talán.
Jövőre jön a facelift, azt hiszem.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #7712 üzenetére
9.4M-ert i30N van 275loval vagon olyan extraval szeriaban alaparon, ami a Giu-ban +fizetos
es egy dimenzio ugras van a ketto kozott menetteljesitmenybenCoure Sportivo egy 8.6sec-s gyorsulasu dizelautoval?
vmit nagyon at kene gondolni, mert csupan a 100 eves multbol nehez megelni
több drón kell ;P
-
hroberto
veterán
-
hroberto
veterán
válasz CharlieDrop #7717 üzenetére
Nem gonoszkodni akarok, de az 500-as Fiat olyan lányos autó. A környéken van pár, mindnek nő a tulaja.
Nekem volt egy Alfa MiTo - m arra is mindig azt monták, hogy női autó.Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
hroberto
veterán
válasz CharlieDrop #7719 üzenetére
Nekem is nagyon tetszik. Csak túl kicsi.
Nem akartam a MiTo után még kisebb autót venni, úgyhogy jött a Giulietta.Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
máyköl
veterán
válasz Integrale #7707 üzenetére
Bakker, pedig én is nagyon szorítok nekik. Oké, hogy az Olaszoknál sok az Alfa, de 2 hete mikor a digóknál voltunk, valami eszméletlen mennyiségű Stelvio és Giulia mászkált az utakon. Kb. mint itt a Vitara. Eszem ágába nem jutott volna, hogy ennyire rosszak az eladási statok.
Bár ez alapján még nem olyan rossz a helyzet:
-
hobizoli
nagyúr
válasz kisza25 #7724 üzenetére
vmelyik nap neztem egy aukcios oldalt volt kikialtasi aron 100USD-ert(!!) 2015-s Fiat 500E
de meg 20oraval a vege elott is annyin allt
na mondom baze annyiert meg megis vennem, kb 2.5kUSD behozatni azon felul
VAM forgalombahelyezes meg frutti kb ezeknel
cegnel is van e-auto tolto 33km oda-vissza nekemhat a hatarido elott nem sokkal azert csak felmaszott az ar 8kUSD-re... na ugy mar annyira nem volt jo vetel
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
sztomo
újonc
Egy Grande Punto 1.4 T-jet Sport (120 le-s) boldog tulajdonosa vagyok néhány hete. Sok szerviz tapasztalatom nincs emiatt. Az autó nagyon tetszik, a forma gyönyörű, különösen 3 ajtóval, de 5-tel is az tud lenni. A motor autóúton a szabályokat betartva akár 6-6.5 literrel is el ketyeg. 90-nél 2300-at forog. Motorhang azért van benne, de mivel nagyon szépen tud trombitálni, ha megküldöd neki, ezt nem is bánom. A motor több, mint elég az autóba, elég széles fordulatszám tartományba van ereje. Egyes források szerint még több ló is lehet benne, mint az a papíron meg van adva, illetve autós szaklapok/webes autós oldalak sokszor emlegetik, hogy minden egyes lóerő meg is van benne. Ha nem lesz vele sok bajom, sokáig maradni fog, néhány kisebb hibával együtt fogok tudni élni, mert öröm ránézni akkor is, ha csak parkol a bejárón. A 17es alukerék és a dupla üvegtető (az első el is húzható), meg a dupla digit klíma a sport ülésekkel komoly autó benyomását keltik. A kaszni masszív, kicsit vastag az A oszlop, de 5ös a töréstesztje. A kormány kicsit nekem túl könnyű, ami városban egy áldás, autóúton lehetne egy picit nehezebb. Viszont egész közvetlen és az autó úttartása egy egészséges kompromisszum a sportos és kényelmes között. Kevésbé feszes, mint fater Ford fusionja 15ös kerekeken, viszont az tud olyanokat ütni bizonyos úthibákon amit a Punto a 17essel is sokkal jobban kezel. A fusionba nem szívesen ülök már vissza. A puntó váltója kicsit gumis érzetű, kell neki egy pillanat mire áthúzod a következő fokozatba, viszont az autó emiatt nagyon finoman, szinte 2 ujjal terelgethető. Az enyém 12 éves, meglepően kevés rozsda van alatta, az is csak felületi itt-ott, nyilván ez a korábbi tárolások függvénye is lehet, de volt már 3 mazdám is korábban, köztük egy csak 3 éves volt, de azok katasztrófálisak tudnak lenni ilyen idős korban, főleg ha mondjuk osztrák vagy német importok. Az olaszok ebből a szempontból sokkal jobbak, persze ez igaz más típusra. Szóval a punto megkockáztatom, hogy az egyik legjobb vételem ár/érték arányban eddig. Érdemes kipróbálni mielőtt dönt az ember.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Úgy tűnik, hogy ez vmi általánosabb dolog lehet...
-
LZs?!
aktív tag
Ma kimentem Pilisvörösvárra a HiFi technikusomhoz, hogy felvegyem az erősítő felújítására leadott '88-as (!!!) tornyomat (geez, még megvolt a Vasfüggöny, amikor édesanyámék hozták Bécsből); beszarás, hogy mai napig tökéletesen működik az orig hangfalakkal együtt, csak az egyik végfok lehalt pár éve; aztán egy hónapja a kezembe került, gondoltam megcsináltatom.
Lényeg: ledobom a kocsit a bolt előtt, az út túloldalén egy szépen waxolt fekete dög csillog, gyönyörű krémbaran bőrbelsővel.
Na, egy tényleg szép Giulia; bár a fekete még mindig nem esetem, de ez jól mutatott.
Aztán leesett, hogy miért nem egy sikertörténet ez: ki f@szom veszi ezt meg?
Sz'tem az, aki:
- egyébként is 'Alfás'
- akar egy 'nem-német' gépsast (meg nem távol-keletit, stb.), t.i. kicsit szeretne kilógni a sorból
- szeret vezetni, de legalábbis szereti azt hinni magáról
- szerint az autózás az 'Autózásról' szóljon...mert egyébként semmi ok nincs rá, csak a 'Cuore Sportivo' (sic!).
Szerintem ott lőttek mellé, hogy az Giulia-t tették meg 'zászlóshajónak' és nem követték le az összes trendi techy stuff-ot, ahogy illik.
Ez persze csak polemizálás...de én a SUV vonalat állítottam volna fókuszba, mellé egy Crossover, és a szedán helyett egy (túra)kupé/kabrió vonal mellékvágányon.
SUV - praktikum, mindenapi közlekedés, együtt a család, stb. (ne menjünk bele, hogy mennyire az; szerintem sem, de az utcakép azért jól leképezi a vásárlói percepciót, ha mást nem is)
Crossover - urban környezet, anyunak yoga-ra járni, stb.
Coupe/Cabriolet - hadd villogjon a paraszt; illetve a kupéból megcsinálni a performansz modelt az E92 M3 példájára
PS: Látom én, hogy a szedánság egyfajta kisreneszánszát éli (új M3, 4 door coupe-k, etc.), de szerintem az a business, illetve leasing szegmens miatt van, ami a primer forgalmat tekintve egyre nagyobb a szelet a tortából a folyamatosan felfele kúszó árak, illetve az egyre körülményesebb üzemeltetés miatt - ismételten csak szerintem, és csak annak alapján, amit én vélek látni a szűkebb-tágabb környezetemben. Egyébként csóri Alfa is a céges vonatra próbál felülni a 159/156 modellek óta folyamatosan, de csak nem jön össze...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
addikt
-
LZs?!
aktív tag
válasz CharlieDrop #7734 üzenetére
Igen, arra.
Rossz lábbal próbálták berugni az ajtót...
Nevermind...
-
LZs?!
aktív tag
Most nézem máyköl chart-ját...
Bár ez alapján még nem olyan rossz a helyzet
Azért meglehetősen az, t.i. az Alfa-nak Europa (illetve áttételesen a brit nk. tagjai) a fő piaca, plusz a USA-ban botladozik.
A #1 Tesla egy külön állatfaj, azt hagyjuk, #2-4 globálisan is húzónevek, #6-10 főleg USA és a kínai, illetve általában a távol-keleti piacokra fókuszál.
Egyébéként szerintem az Alfa G jó eséllyel a Fiat 500 sorsára jut a yenkee piacon: aki kíváncsi rá, az megveszi és örömködik vele egy darabig...de még egyet nem fog venni.
Nevermind...
-
HELLAFLUSH
őstag
Sziasztok! pár hete kérdeztem tőletek, hogy jó választás lenne-e az Alfa Romeo GT benzinesben és sokan a JTD-t ajánlottátok azóta szóba jött még a 159-es is (1.9JTD) a kérdésem pedig az lenne, hogy a GT-ben és a 159-ben van-e DPF mármint részecskeszűrő?
-
addikt
Akkor ez után már tényleg el lesz baszva a QV-k hangja is?
Elhalkulnak a sportos Mercedesek
Az új szabályozás lényegében egy korábbi kiskaput zárt be: már azt írja elő, hogy a kipufogórendszer leghangosabb üzemmódját kell figyelembe venni annak meghatározásakor, hogy az autó teljesíti-e az előírásokat, vagy sem. Magyarán nem segít, ha a korábbi gyakorlatnak megfelelően csinálnak egy csendes üzemmódot is: a határértéknél hangosabb semmiképp nem lehet az autó.
-
LZs?!
aktív tag
válasz HussarF #7738 üzenetére
Nekem ez tetszik:
Az AMG-nél persze igyekeznek elérni, hogy a kabinba azért jusson hang: a kipufogórendszert ezért úgy tervezték meg az új, 421 lóerős kétliteres turbómotorhoz, hogy a kipufogórendszerben keletkező hangokat bevezesse a belső térbe.
Na, pár éve még röhögtünk az i8 (és egyebek...) MP3-ból berregtetett 'motorhangján', oszt tessék...
Sport csomag: MP3-as kipuff szintetizátor, és még a dekor világítás is harmonizáltatható vele (!!444); emellett szabadon variálható a content, tehát akár K-Pop vagy grind-metal is feltölthető, ha úgy esik jól...
Super sport csomag: akusztikus rezonátor felcsövezve a közép-dobból, analóg relével a dekor világításhoz; mer' ez még mechanikus, bázz...
Nem baj, a kányhacsövek helyett jönnek majd a 'tuning-gumik', amik minden kanyarban úgy csikorognak majd, mint ha már oldalfalon venné az ívet...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
-
addikt
válasz Patrick #7740 üzenetére
Elvileg innen indult a dolog:
Mercedes-AMG warns next-generation sports cars will be quieter - motoring.comEz után kezdett el kutakodni a Jalopnik:
De amit kitúrt, az alapján nekem úgy tűnik, hogy itt nem valami új dologról van szó. Az említett EU szabályozás 2014-es és 2016-tól írja elő a zajkorlátokat. A következő lépcső 2020 július 1-től következik, de az is csak 1 dB-el halkabb, mint eddig.
A cikkek azt állítják, hogy a leghangosabb üzemmód is a szabályozás alá fog esni ez után, és ez jelenti a bajt. Holott semmi jelét nem látom annak, hogy ez egy új passzus lenne a szabályozásban. Ez alapján túlfújt lufi a dolog, a BMW-k meg a Mercik eddig is gagyi hanggenerátorosak voltak. Felvettem már a kapcsolatot az Olasz Autók Háza ügyvezetőjével, hogy mit tud amúgy erről, kíváncsi leszek, hogy mit reagál.[ Szerkesztve ]
-
LZs?!
aktív tag
Na...
Tegnap reggel kipucoltam a kocsit belül (minden IS volt), majd lemostam a kívülről mosogatóval (kasztni, gumik, minden...).
Este átmostam még egyszer (most a vízvezetőket, küszöböket, stb. is), majd gumik befújása után, este nyolc körül nekiálltam waxolni...mert sok eszem nincs, és persze lámpafénynél fejeztem be.
Ma reggel néztem: ahhoz képest, hogy félig vakon csináltam, egész jó lett; aztán még utolsó körben az ablakokat lerendeztem ma, plusz a mindenhol a kéderek és egyéb gumicsíkok kenegetése.
Ami viszont meglepetésként ért: valohannan lett egy csomag beltéri műanyagápoló kendő; kipróbáltam a külső műanyagokon, plusz motortérben, és szerintem teljesen vállalhatóan adta vissza a színét a 15 éves elemeknek.
Random kvíz:
1) Borongós-e most az idő?
2) Vajon ki megy mindjárt pályára?
3) Utitárs lesz-e a kutya?..és néhány kép; lusta voltam külső tárra tenni - sorry but not sorry...
Nevermind...
-
LZs?!
aktív tag
válasz Integrale #7746 üzenetére
Oh...vegul 16.00-kor ertem fel az M7-re , akkor mar esett, majd Agard (?) kornyeken szakadt; legalabb igy bogarak nem voltak...talan.
De, a kocsi meg mindig jol mutat...
Viszont a kutya remekul elvolt a hordozoban, es igy a kocsit sem baxta ossze.
A cuccok: ami a nagy boltok polcain van. A wax Classic Turtle, az applikator egy kislyuku szivacs.. . A kencek foleg Prevent vagy W5, Auchan/Lidl/OBI kombobol; egyedul a borre nincs meg megoldasom. Rongyokbol tartok tobb felet.
Ennyi.
Nevermind...
-
Badboys
őstag
Bőrre a méh viaszt ajánlották igaz még nem próbáltam mivel ettől komolyabb gondjaim vannak.
Le írom mi a gondom,hátha valaki már belefutott és lenne tippje a hibára.
Kb. másfél hónapja indult az úthenger. Üzem meleg motornál csakis kigyorsításnál jelentkezik a hiba. Pár másodpercig alig észrevehető apró rántás. A két sárga tengeralatjáró elkezd villogni majd kb.15-20 mp múltán nincs hiba vissza jelzés. Ki olvasás 3-as henger égés kimaradás. Gyertya csere gyújtó trafó csere meg volt hiba maradt. Országúton rá állok 100 ra kimegy a világból hiba nélkül.Amint be érek lakott településre jön a hiba vagy nem. 1200-2000 fordulat közt jelentkezik általában. Fölhívtam több elismert Alfa szerelőt elmondtam nem táv gyógyítást szeretnék hanem konkrétan a hibára koncentrálva megoldást. Azt mondták egységesen ez nem egyszerű csak alkatrészek cserélgetésével oldható meg. Ugye ez meg zsebbe vágó megoldás. Tehát konkrét megoldást senki sem javasolt. Érden a befecskendezős motorok javításával foglalkozó szakember azt mondta vigyem el az autót 2 napra 80 000 forintér meg mondja mi a hiba nem vittem mert kétségeim vannak a sikert illetően. A hengerekben 12 bár a nyomás. 1 éve cseréltek kipufogó vezérmű tengelyt minden köcelékével. 3 mm kopás volt a 3 as henger bütykön pedig olajban állt az egész. Most ott tartunk,hogy vegyük le a hengerfejet fölújításra vagy se mert az ugye nem 2 filléres mutatvány. Nekem meg ott lebeg a fejem fölött a pallós,hogy bejön vagy sem. Valakinek volt e hasonló esete vagy netán hallott ilyen problémát és mi volt az ami megoldotta.Várom az építő jellegű nem a rosszindulatú meg jegyzéseket. Ja ez egy 156 2.0 JTS Alfa 156. 2004 es ki adás 119000 km el. Olajat nem eszi vegyes fogyasztása 8 l,ha ez esetleg sugall valamit. Köszönöm
-
426os
őstag
válasz Badboys #7748 üzenetére
"Érden a befecskendezős motorok javításával foglalkozó szakember azt mondta vigyem el az autót 2 napra 80 000 forintér meg mondja mi a hiba nem vittem mert kétségeim vannak a sikert illetően. "
Tapasztalatok alapján a találomra cserélgetett alkatrészekkel kísérletezgetés drágább szokott lenni és nem biztos, hogy megoldja a problémát. Egy jó diagnosztikával lehet, hogy olcsóbban jössz ki.
.
-
Badboys
őstag
Igen valóban a találgatás szokott drágább lenni,de mi a biztosíték,hogy 80 papírért meg mondja a tutit? Mivel nem vagyok ott utána azt mond amit akar,ha nem jön be ki fizeti a révészt? Nem tudom lehet,hogy már túl paranoniás vagyok. Próbálom ár alatt eladni,de ez sem megy. Hiába a 119000 km hiába a makulátlan külső + belső tele extrákkal mivel ez Német belpiacos autó volt fúlon fúl extrás. Meg az az igazság sajnálok is túladni rajta. Egy szerűen nem találok hasonlót sem. Kerestem Német oldalakon Olasz oldalakon Holland oldalakon sehol.Nem egyszerű az élet. Pedig egyre jobban flusztrál a dolog. 111000 km el vettem 2016 ban a 3 év alatt mentem vele 8000 km et. Most meg szívok mint a torkos borz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest