- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Oracle szervereket akar Musk AI-cége
it A jelentések szerint egy 10 milliárd dolláros üzlet keretében bérelnék az Oracle szervereit.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
gp A fullos kiadás tartalmazza az alapjáték mellett az összes nagy DLC-t is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #5158 üzenetére
Jófogás, racing bazár, autoalkatresz.hu, vatera, fb csoportok, Google
-
footy
addikt
válasz CharlieDrop #5192 üzenetére
Ausztriaban sem rohad minden auto, viszont magyarorszagra azt exportaljak ami mar igen
(#5191) Land
Rakeresek, koszi[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz CharlieDrop #5192 üzenetére
Lattam mar olyan svajci 159-et, aminek konkretan elmallott a bolcsoje. Az eleg sok darabot erint amugy. Btw neztunk ket eve egy olyan 2006-os magyar piros sedant, ami mar porra volt rohadva (tornyok, nyulvanyok is megindultak mar)
-
kory24
őstag
válasz CharlieDrop #5218 üzenetére
Nemtudom mikor lehetett...
Mennyi idő az átlagosan egy szerelőnél?
És mennyibe kerül kb az olaj+munkadíj?Ha pl csak 1-2 hét múlva tudom ott hagyni a szerelőnél addig használhatom így? (3hete már így használom, semmi furcsa nem tűnt fel fék működésében)
-
alázógyík
őstag
válasz CharlieDrop #5295 üzenetére
Itt próbáld meg, Fiat kis és nagy kereskedelem.
-
alázógyík
őstag
válasz CharlieDrop #5297 üzenetére
Ha ők nem tudnak segíteni, akkor hívd fel őket.
-
alázógyík
őstag
válasz CharlieDrop #5299 üzenetére
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #5535 üzenetére
Azert kapott az egy rendes faceliftet, kivul, belul es muszakilag is.
Egyebkent Dodge.
"Bad reklám is reklám too"
-
alázógyík
őstag
válasz CharlieDrop #5547 üzenetére
" egy nem túl jó szerelő, aki úgy 3 kilót ellocsolt nekem"
Mondom én.
-
426os
őstag
válasz CharlieDrop #5723 üzenetére
Nekem személyes kedvencem az új jövevény, ezért örülök, hogy ezt vette. Remélem lesz sok poszt róla.
.
-
aktív tag
-
Hego
tag
válasz CharlieDrop #5927 üzenetére
Olyanannyira nem állsz ott fejvakargatva, hogy én kb. be se mennék egy Fiat szalonba ha új autót akarnék vásárolni, mert szerintem egyetlen normális autójuk van, az a Tipo, de annak meg a belseje nagyon nem tetszik.
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #5982 üzenetére
@CharlieDrop
Az Alfa JTS motorok.
Nem performansz okán, hanem a rossz konstrukció miatt. Ha nincs szétkopva, akkor is 'forrón' jár, és elégeti.
Ennyit értettem meg laikusként a szofisztikált levezetésekből...
Nevermind...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz CharlieDrop #6042 üzenetére
Mióta használod? Te is szereted mint mindenki akitől eddig kérdeztem?
-
hobizoli
nagyúr
válasz CharlieDrop #6174 üzenetére
Dindi mar nem csinalja, eladta a "gyari" (kozeli) szurket is, vett helyette egy 147 Q2-t
ket honap alatt belerakott abba 10k km-t
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz CharlieDrop #6219 üzenetére
595 Competizione-ban is za a baj, hogy nincs benne rendes mechanikus sper, es ha nem egyenesen all a kerek akkor elektromos ASR elbutitja az autót
azert egy 9-10millios(!!!) kis szaros autoba ferjen mar bele ez, vagy csak tegyek oda kerheto opciokent legalabb
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #6225 üzenetére
Majd kiderül. A stilo nem javítható csak ráolvasással.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
hobizoli
nagyúr
-
válasz CharlieDrop #6273 üzenetére
Most az akciós ár 3,59M az alap,
kértem rá a 16" felnit, a színezett üveget és kanyarfényes ködlámpát (stílus csomagban 165eFt)
És a színrefújt tükröt+ króm kilincset (20eFt)
Így 3,775M (szőnyeg,láthatósági mellény, egészségügyi csomagot adnak bele)És ez van még az alapban:
Távirányítós központi zár,ABS,Állítható magasságú és mélységű kormány, Mechanikus klímaberendezés, Elektromos első
ablakemelő, Elektromosan állítható és fűthető külső tükrök, Elektromos szervokormány, Osztva dönthető hátsó
üléstámlák (40/60), Hátsó fejtámlák(2db), Keréknyomás ellenőrző rendszer,ESC (+ASR,HBA,Hill holder),15”
lemezkerekek (195/65 R15),Állítható magasságú vezetőülés,Fix&Go defektjavító készlet, Vezetőoldali légzsák, Utasoldali
légzsák, Oldallégzsák, Pipere tükör a napellenzőben az utas oldalán, Rádió kezelőszervek a kormányon,Külső hőmérő,
Függönylégzsákok, Pontmátrix kijelzős rádió USB és AUX csatlakozóval, 12V csatlakozó elől, Fényezett lökhárítók[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
426os
őstag
válasz CharlieDrop #6312 üzenetére
1.9, 2.2, 3.2 benzinesekről (tudtommal egyik sem olasz motor) megoszlanak a vélemények, van aki szidja őket, van aki megelégedéssel használja (2.2 Brera tulajt ismerek személyesen, nincs vele gondja). 1.8 140 lovas jó lehet, de szerintem az kevés egy 1500+kg-os autóhoz.
A tbi a legjobb, mert igaz, hogy az is eszik rendesen, de legalább mozgatja is az autót, ahogy kell.
Nekem a véleményem az, hogy egy Alfa vezetési élményéhez hozzátartozik az is, hogy "jól megy". Mondom ezt úgy, hogy én többnyire nyugisabb stílusban vezetek, de jó érzés, ha autópálya felhajtón, hegyi úton, előzésnél, ha odalépek, akkor kellemesen gyorsul az autó..
-
addikt
válasz CharlieDrop #6315 üzenetére
A 2.0 az újabb konstrukció és ott már ki sem kell herélni (DPF, EGR), az mindennel együtt is jól működik. Dízelből azt venném, ha nem az 5 hengerest, de az 5 hengerest nem biztos, hogy merném a hengerfejesedés miatt. Bár alfaamore-n tán azt is kiderítették, hogy a hengerfejesedés a 2008 előttieket érinti, utána már javítottak valamit, ami miatt az újabbaknál már nem jellemző ez.
-
addikt
válasz CharlieDrop #6315 üzenetére
Még ehhez annyit hozzátennék, hogy megy nagyon ez a Busso V6 fetisizmus, de akinek GM V6-ja volt, az egy sem szidta. Ha valaki nagy motort akar, nagy hanggal, akkor az nem fog csalódni benne sztem.
-
426os
őstag
válasz CharlieDrop #6321 üzenetére
A t-jet is jó motor. Vannak itt a topikban tulajok (Bravoval biztosan), szerintem ők se beszélnének le róla.
.
-
addikt
válasz CharlieDrop #6324 üzenetére
A multiair-ről én sem hallottam túl jókat. Hallottam olyat is, aki évente cserélte a multiair modult. Pedig az nem egy kopóalkatrész és az ára sem ezt a csereperiódust tükrözi.
-
hobizoli
nagyúr
-
426os
őstag
válasz CharlieDrop #6327 üzenetére
[Youtube]. Látszik benne a különbség a hagyományos rendszerhez képest.
Elég finom szerkezet, így videón, képeken nagyon szívesen nézegetem, de autóban max új korában jó móka.
Ha akarjuk bonyolítani a dolgokat, akkor inkább a Freevalve-re szavazok, de szerintem hamarabb lesz több autó elektromos motorral szerelve, minthogy ezek leváltság a hagyományos szelepvezérlést.[ Szerkesztve ]
.
-
alázógyík
őstag
válasz CharlieDrop #6330 üzenetére
200-250K
-
426os
őstag
válasz CharlieDrop #6333 üzenetére
Nem ismerem a Giuliettát, de Bravokat néztem néhányat, illetve olvasgattam sokat:
Inkább 2008 utáni példányokat érdemes nézni, mert az első 1-2 évben kicsit hullámzott a minőség: voltak kevésbé jól sikerült példányok. A t-jet motorhoz is m32-es váltót társítottak az első pár évben, ez is nagyon sok autónál csapágyas lesz, de érdekes módon soknál meg semmi baja sincs. Minőségre, komfortra valószínűleg a Giulietta alatt van. 147-hez képest is rosszabb kicsit, de teljesen vállalható, nekem tetszett. Lényegében egy erőteljesen ráncfelvarrott Stilo, pár típushibát továbbörökítve, ezekről már volt itt szó korábban..
-
jagertibi
aktív tag
válasz CharlieDrop #6345 üzenetére
Nagyon köszönöm. Több helyről pozitivat kaptam már rá.
-
válasz CharlieDrop #6351 üzenetére
Átfogalmaznám mert nem ismerem az 500-t sem, csak papírpézen
Magasabb-e és ha igen mennyivel az üléspozíciója mint egy gastra-nak?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
addikt
válasz CharlieDrop #6424 üzenetére
Én a Giuliába vagyok szerelmes most. Nem olyan karakteres a kinézete, mint a 159-nek, de hosszmotor, hátsó kerék, kiváló vezethetőség... Mi kell több? Vályi Pista összefoglalja a lényeget
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #6424 üzenetére
155 nagy kedvenc, 2.5 V6 vagy láncos strapabíró 2.0 TS, wide body, fa kormány, és engem el is felejthettek életem végéig.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #6428 üzenetére
156-ből szintén a 2.5 V6 vagy egy Crosswagon.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #6458 üzenetére
Kb 5 evvel le van maradva szolgaltatasok teren a Levante.
"Bad reklám is reklám too"
-
addikt
válasz CharlieDrop #6458 üzenetére
Ezt a Vályi Pista cikket olvastam róla:
[link] -
maximilian4
addikt
válasz CharlieDrop #6557 üzenetére
Na ez jól hangzik. Akkor a jövőben lehet akkor lesznek tervek a motorral, de azért így is elég jó. Dynamic módban iszonyat megy, hármasban még simán csavargatja a kormányt ha 3000 fölött megpadlózom. Elég kis autó és könnyű.
Maxi
-
válasz CharlieDrop #6582 üzenetére
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dvix
senior tag
válasz CharlieDrop #6586 üzenetére
Sziasztok! Suzukit hajtok(ignis 1.3), de nemsokára egy nagyobb, biztonságosabb családi autóra szeretnék beruházni és úgy vettem észre hogy a FIAT Qubo egy nagyszerűen összerakott tágas kis autó, a formája bejön és az hogy újonnak 3 mill. körül dízellel megkapnám! A suzuki vitara megdrágult eléggé Kérdésem, az 1,3 Mjet dízel egy jó kiforrott motor lett most már ugyi? Vagy nagyon kényes még most is, van vele gond? Van az új Mjet motorszériával valakinek tapasztalata? esetleg az autóval?
Bocsi CharlieDrop új hozzászólásként akartam ezt írni! Nem válaszként!
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #6735 üzenetére
Mondeo 1.0 Ecoboost után meg vagy lepve?
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #6735 üzenetére
A Giulia ezzel a motorral beesik 1300 kg alá, 1.3-as 4 hengeres turbó, szerintem nincs itt gond. A Mondeoból az 1.0 is 1450 kg.
"Bad reklám is reklám too"
-
nyogo83
senior tag
válasz CharlieDrop #6768 üzenetére
Szerintem meg az altalam felhozott esetben feszegessuk. Az, hogy mennyibe kerul fenttartani a vallalkozasat, nem jogositja fe arra, hogy ne legyen korrekt.
A valaszod masodik felere visszaterve meg: gozod sincs, hogy mirol van fogalmam es mirol nincs
Vallalkozasom van lassan 10 eve, az egyik legjobb cimboramnak autoszerelo muhelye van, a masiknak motorszerelo muhelye tobb alkalmazottal, szoval mellelottel.
Annyit elmondhatok, hogy egyikojuk se nyeli be a kedvezmenyen nyert kulonbozetet, hanem korrekt oraberrel dolgozik.Nehogy megmagyarazd, hogy ha egy motorvezerlo csere max 1 oras munkadija korrekt, hogy vagy 200k-ert szerzi kedvezmennyel de 350-ert szamlazza ki? Csak mert neki koltsegei vannak...aha.
-
nyogo83
senior tag
válasz CharlieDrop #6773 üzenetére
"Ha te szeretetből adod a munkádat, a te döntésed."
Szoval se mondtam ilyet, hogy nem kell megfizetni a munkadijat, illetve ingyen kellene dolgozni, csak a kapzsisagnak is van hatara(illetve a "nekem az jar" hozzaallasnak).
Atlag rezsioradij 8-12k kozott mozog legtobb helyen. (pl haverom motorszervizeben ha jol remlik 8k brutto/ora)
Az emlitett peldaim megtortent dolgok voltak, konkretan a kettostomegu+kuplung csere.1 nap alatt kesz volt az auto, arra kapott 68k-s munkadijat a nagybatyam. Kuplung szett 68k, kettostomegu 164k-ba kerult tobb helyen is 1-2ezer forint elteressel.
Ehelyett az alkatreszekert 412k-volt a szamlan osszesen(Bardiban ennyibe kerult a "teljes aron", megneztuk akkor).
Kis hijjan 200k a kulonbseg, ami zsebben maradt plusszban a szerelonek.(mint nem munkadij)Nehogy azt mondd nekem, hogy ez lenne a korrekt viselkedes. De ott a masik konkret pelda a motorvezerlo cserevel (az is sajnos megtortent).
Ha a fenti peldaban az alkatreszek nem 412k-ba hanem 6-700k-ba kerulnek teljes aron, akkor szerinted a kb 300-350k-nyi kulonbseg is "jogosan jar" es korrekt hozzaallas(akar 1 oras munkaert is)?Ja, mellekesen: rengeteg kiadasom van nekem is, cimboraimnak is. Atlagos, fix oradijjal dolgozunk, nincs semmi ugyeskedes(az en teruletemen nem is lehet).
Pl de hogy hasonlo teruletrol legyen pelda: a motorszervizesnel kozel azon az aron kapja az ugyfel alkatreszeket mint ahogy rendeli, mert erdekes modon ott a motoralkatreszes nagykereknel nincs ilyen Bardi/Unix fele 40-50%-os kedvezmeny.
Megis fullon van egesz evben, folyamatosan tudja up-to-date tartani szerszamokkal, felszerelesekkel a muhelyt, raadasul full bejelentve korrekt fizuval alkalmazottakat tartani, mellette eleg jo nyereseget is szed ki a cegbol. Akkor o hogy tudja megcsinalni?[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz CharlieDrop #6773 üzenetére
Volt a TC-n egy cikk errol tavaj osszel….tanulsagos volt
amikor jon a duma, hogy az ize sw eves licenszdija 500EUR, aztán egy hibakodkiolvasas 4-5k volt mar 10 eve is..... ketto max harom honap alatt visszatermelik az arat, ugyhogy nem ertem a siránkozást ezen
meg hogy mennyibe kerulnek a szerszamok meg a berleti dij…. ez koltsegkent leirhato, nemde?
ismi is autoszerelo, a 600k+AFA/ho +rezsi-s muhely helyett egy 240k+AFA-sat berelnek a regitol kb 3km-re ugyanabban a kerultben… es meg nagyobb is vmivel
de erdekespl a KJ meg 20 eve Beta szerszámokkal dolgozik, amit akkor vett amikor elkezdte a szakmat, nehany dolgot kellett csak cserélnie
de ott van az osszes popularisabb autóhoz vezerles beallitosablon meg specko szerszam istesomek vettek egy Volvo V40-t 2012-s auto 2.0-s dizel 150lo 350Nm
mivel ausztriaban elnek, ugy gondoltak, hogy kene ra extra alvaz es uregvedelem a sozasok miatt
araajanlat keres magyarorszagrol, mert ugyis jonnek haza dec vegen es 2-3 hetig itt lesznek....130k
arajanlat helyben 320EUR
arrol meg nem is kell beszelni, hogy az alkalmazott 3x annyit keres mint itt, es kap 13. es 14. havi fizut is
es vhogy ki tudjak gazdalkodni…. egy csoda b+több drón kell ;P
-
addikt
válasz CharlieDrop #6813 üzenetére
Hogy hogy a fenébe tud így széttörni egy felni? Mitől? Durva minőségbíztosítási probléma? Vagy durván odaverte valamihez? Mennyit ment még így vele? Hogy hogy csak az 2 küllő tört le a 3ból? Stb.
[ Szerkesztve ]
-
válasz CharlieDrop #6835 üzenetére
1,4 95ló, pop+ stílus csomag (16" alu+ sötétített üvegek+ kanyarkövető ködlámpa) + színre fújt tükör+ kilincs+ szőnyeg
Szóval majdnem alap
Patrick: köszönöm
HussarF' jó kédés, a sötétített üvegek, a stiluscsomag része, de azt nem tudom, hogy ez a hátsó lámpa sötétített, vagy az ilyen[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz CharlieDrop #6842 üzenetére
Köszönöm
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs