- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- SSD kibeszélő
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Apple notebookok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Új tablettel készül a HMD
ma A Nokia/HMD T21 sem egy erőmű, de a HMD Tab Lite még egyszerűbb szerkezetnek ígérkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
Patrick #7706 üzenetére
Pedig nem rossz az osszehasonlitas.
Az Ypsilon 1 db modell, amit csak Olaszorszagban forgalmaznak, es igy kel el belole tobb, mint az Alfakbol osszesen Eu szerte.Ha kategoriatarsakkal hasonlitottak volna ossze, akkor nagyobb lenne a siras. BMW egy het alatt ad el ennyi autot a D szegmensben. Mazda 6, Jaguar XE, S60, IS pedig durvan elhuztak, pedig bemutataskor meg elottuk volt a Giulia.
Szomoru na! Elkepesztoen toketlenek, es botranyosan lassan dobnak ujabb modelleket utcara. Tonalera miert kell még 2 évet várni? Hulyek ezek?
Stelvio, Giulia faceliftet sem kapkodjak el, pedig LED lampa, friss info rendszer es fejlettebb vezetestamogatok nagyon kellenenek mar. Nem csoda, hogy bezuhantak az eladasok.A Giorgio platformra ki kellett volna szorni evi 1 autot legalabb, de inkabb tobbet. Giulietta platformja is eleg modern, kicsit jobban gatyaba kellett volna razni a facelifttel, hogy eladhato legyen mint uj. SUV is kerulhetne arra a padlolemezre Alfa emblemaval, ne csak Jeeppel, Fiat Viaggio johetett volna europaba is.
Ezeknek lehetne Lancia megfeleloje is."Bad reklám is reklám too"