Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz Patrick #7706 üzenetére

    Pedig nem rossz az osszehasonlitas.
    Az Ypsilon 1 db modell, amit csak Olaszorszagban forgalmaznak, es igy kel el belole tobb, mint az Alfakbol osszesen Eu szerte.

    Ha kategoriatarsakkal hasonlitottak volna ossze, akkor nagyobb lenne a siras. BMW egy het alatt ad el ennyi autot a D szegmensben. Mazda 6, Jaguar XE, S60, IS pedig durvan elhuztak, pedig bemutataskor meg elottuk volt a Giulia.

    Szomoru na! Elkepesztoen toketlenek, es botranyosan lassan dobnak ujabb modelleket utcara. Tonalera miert kell még 2 évet várni? Hulyek ezek?
    Stelvio, Giulia faceliftet sem kapkodjak el, pedig LED lampa, friss info rendszer es fejlettebb vezetestamogatok nagyon kellenenek mar. Nem csoda, hogy bezuhantak az eladasok.

    A Giorgio platformra ki kellett volna szorni evi 1 autot legalabb, de inkabb tobbet. Giulietta platformja is eleg modern, kicsit jobban gatyaba kellett volna razni a facelifttel, hogy eladhato legyen mint uj. SUV is kerulhetne arra a padlolemezre Alfa emblemaval, ne csak Jeeppel, Fiat Viaggio johetett volna europaba is.
    Ezeknek lehetne Lancia megfeleloje is.

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák