- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Samsung LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
nekem ennyi van benne
lehet nem ennyi amugy, de nemtok mit csinalni... ennyi volt a CH-s forgalmijaban isamugy ez felszereltseg fuggo is, hogy mennyi az onsuly
a fapadabb kivitel lehet konnyebb
enyem borbelsos, e.tetoablakos, 5 ajtos
azt tom, hogy a 1.6-s 3 ajtos fapad, az az 1200kg
meg ott lehet nincs benne a safjor plusz beleszamolva, meg pl egy telitank uzemanyag is van ~50kgtöbb drón kell ;P
-
LZs?!
aktív tag
válasz Integrale #7349 üzenetére
Na, megnéztem...
Forgalmi szerint 1390kg (1830kg max)...és akkor megvan honnan rögzült a fejemben a 1,5t: velem együtt már annyi; és nélkülem nem megy sehova.
Így még párommal is bőven 1,6t alatt vagyunk, úgyhogy megyek és kaparom is le a No Fear matricákat; úgysem tetszettek és ezek szerint a plusz lovakra sincs szükség.
Kicsit komolyabban egy pillanatra: GT JTS spec-re 1320kg-tól 1460-ig találtam számokat a neten. Hogy ez éppen száraz tömeg, nettó üzemkész tömeg, tipikus tömeg...na, annak járjon utána az, akinek páros számú anyja van; t.i. a Kerbweight/Leermasse forrásról-forrásra haladva pont annyira univerzálisan egzakt, mint a behaviorizmus definíciója.
Nevermind...
-
bence834
újonc
Sziasztok!
Autót kell vennünk, mert a kicsi Swiftben már nem férünk el a két kutyával
A Fiat Multiplákat néztük ki az elöl három ülés és a hátsó ülések kiszerelhetősége miatt.
Árban is elfogadhatónak tűnnek. Az 1.6-os benzines játszik, mivel 10 km-re van a munkahelyem, és a dízelnek gondolom ez nem tenne jót hosszú távon.
Mi a tapasztalatotok, mit nem szabad megvenni, mit kell megnézni rajtuk? (2005 és újabbak, faceliftesek)
CNG-ről mit kell tudni? Győrben van olyan kút ahol lehet azt tankolni egyáltalán? -
LZs?!
aktív tag
válasz hobizoli #7350 üzenetére
@hobizoli
Az eddigiekből nekem úgy tűnt, Te már láttál megemelt non-OEM digó kocsit közelről...
Mennyire dívik, illetve érdemben elérhető short-shifter setup a Fiat/Alfa vonalon?
Nem túl kimerítő kutakodás egyelőre ennél horgonyoztam le: 4H-TECH TS-Shift for Alfa Romeo, Fiat and Lancia
PS: Most, hogy a katalizátor cseréje miatt a terv a kipuff rendszer kiherélésére határozatlan ideig technikai szünetre ment, pár tétel még mindig maradt a bakancslistámon: szép felnik (vagy a mostaniak felújítása), új szélvédő, szép hátsódob, short-shifter, alvázvédelem, lakatolás majd fényezés vagy fóliázás. Ebből az első négy, ami megoldható féléves előjegyzés nélkül. A többivel megvárom, amíg 1-2 év múlva megint beüt a gazdasági krach, és az összes szerelő, kőműves, tanácsadó, ingatlanos, lifestyle coach, stb. szépen visszapereg a balettbe ugrálni.
Nevermind...
-
addikt
válasz alázógyík #7365 üzenetére
Amúgy azt néztem, hogy ami látszik belőle, sok extra nincs rajta. Egyedül a Trofeo fehér gyöngyház fényezés (ugye a competizione piros és a trofeo fehér a két legdrágább, 3 rétegű gyöngyház fényezés 750ezer körüli felárral). De nincs színezve a féknyereg, alap, alu színű felni, az ülések is a standard-ek meg a külsején más sem nagyon látszik. Listaára valószínűleg 26 millió alatt maradt.
-
hroberto
veterán
A jövő héten veszek egy Giuliettát. A benne lévő navit hogy lehet frissíteni? Csak márkaszervizben, vagy van más opció?
Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
mekker
őstag
Sziasztok!
Valami probléma van az immobilizerrel, mert 10-ből mondjuk 2x nem ismeri fel a kulcsot indításnál.
'98-as Brava
Mit lehet vele tenni?Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
426os
őstag
Csak itthagyom a linkjét ennek a YT csatornának:[link]
Egy dél-afrikai srác, régi Giuliákat, Gt-ket bütyköl. Nekem nagyon bejön a videók hangulata és bevallom őszintén irigylem is kicsit Érdemes kronológiai sorrendben, a régi videóival kezdeni..
-
madmike
őstag
Sziasztok!
Hugom nemrég vett egy Grande puntot. 1.3jtd 55kw.
Megkért hogy cseréljem le az olajat. Azt tudom, hogy 5w30 kell bele, de melyik típust ajánljátok bele? Szűrőkből mi a bevállt márka?
Köszönöm!"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
hroberto
veterán
válasz madmike #7373 üzenetére
Nekem egy 2006-os volt ugyanezzel a motorral 5W-40 kellett bele. A jelenlegi Alfámba van ez a motor erősebb változatban, abba 5W-30 kell de az részecskeszűrős.
Ha 2007-es szerintem nincs benne a DPF, aminek örülni kell!Rákerestem én is, 0W-30, 0W40, 5W30, 5W40 is mehet bele.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
hroberto
veterán
válasz alázógyík #7375 üzenetére
Azért volt egy konstrukciós hibája, amit én is beszoptam. Szerencsére még garanciális volt.
A lényeg, hogy a jeget beszívhatja a turbó, és elhajlítgatja a lapátokat.
A neten találsz erről cikkeket, de gondolom a később javították ezt a hibát.Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
LZs?!
aktív tag
Tegnap az Áprád hídon araszolva bekavarodtam egy fehér Giulia mögé.
Hogy Dzsudzsu volt, arra csak akkor jöttem rá, amikor már elég közel volt a felirat és egy pillanata valami nem akart összeállni a fejemben: gondolkodtam vagy fél másodpercig, hogy a Camry/Avensis típusokat nem így betűzik, G betűs szedán pedig nincs a Toyotánál...na, aztán leesett.
Egyébként szemből a mai napig tetszik, de nekem a pre-FL 156/166/147 óta egyszerűen túlságosan 'blend' az egész felhozatal, kivéve Giulietta-t és Brera-t...meg persze a GT-t, ofc... Egy 156-ot vagy 146-ot már a sziluettjükről kiszúrok, de egy 159-et kétszer meg kell néznem.
Nevermind...
-
mekker
őstag
Pedig azért a 159 az egyik legkarakteresebb Alfa kb minden szögből. Még oldalról is (enyhén szélesített sárvédők, övvonal). Én kicsit sajnáltam is, hogy a Giuliával nem egészen ezt a formanyelvet vitték tovább, de abban meg pont az az érdekes, hogy a konkurencia éppen a szanaszét hajtogatott élekkel próbálkozik (pejoratív felhang nélkül).
De az is szép autó, én igazából csak a hátulját nem értem. Van egy koncepciójuk már 20+ éve, erre olyan segget kap, mint egy felcicomázott Skoda SuperbДанное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
Integrale
veterán
Van koncepciojuk 20 eve, amibe tokeletesen illik a Giulia fara. Horozontalisan elnyujtott lampak, kozottuk a rendszamtabla. (Giulietta, 75, 155) szoval igazabol a 156 es a 159 log ki.
Superb, Giulia gyakorlatilag egyszerre lett bemutatva, a Suoerbnek inkabb Maseratis a hatulja, akarcsak az A5 fara, az is kikopott GT.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
LZs?!
aktív tag
Amikor kihozták a 159-et, lenyűgözött. Úgy vettem a Grande Punto-t is akkor (aminek a Maserati-s orra tetszett nagyon...), hogy "ha felnövök, egy 59-es váltja majd". Azóta elmúlt...nagyon; de a SW verzióra mai napig szépen nézek.
Egyébként a 'japppán transformernizmusra' én is furcsán bambulok, de pl. a Toyota CH-R nagyon pofás ebben a stílusban; szerintem jó eséllyel úgy jár majd, mint a Nissan Juke: anno formabontó, ma kedvesen bárgyú. Szerintem, ofc. Amin viszont nem tudok napirendre térni, az a 'széthajtogatott' Civic, főleg a Type-R (vagy mi); úgy fest, mintha a tervező a 10 éves koromban matekfüzetbe skiccelt 'szupercsillagromboló-űrvadász' koncepcióimat elevenítette volna fel.
Apropos Giulia (és bármilyen kurrens Alfa) - van érdemi oka annak, hogy a szalonból, újként nem matricarendszámmal adják el őket? Lassan 20 éve nem jött ki olyan Alfa, amire passzolna a standard lemezrendszám; nem csak esztétikailag, fizikailag sem lehet rendesen feltenni mókolás nélkül. Az alátét pedig ugyanúgy faxul fest, de legalább nem az idomra hajlítják...
Gondolom forgalombahelyezésnél nem az a 12e Ft a vízválasztó egy 9M+ kocsinál.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
j.bravo
addikt
Urak, nem tudtok véletlenül olyan műhelytitkot, hogy valamelyik mainstreamebb márkába/motorba szánt injektor megegyezne a JTS-be valóval, és fele/negyed annyiba kerül?
Nagyon meg lennék lepve ha a Bosch minden motorhoz külön modellt tartana fenn... hogy más cikkszámon árulja az egyes gyáraknak az egy dolog, de a gyártósor utolsó állomására (stempli vagy lézeres feliratozás) még azonos gyártásközi félkésztermék kód alatt érkezik?Whatever.
-
mekker
őstag
válasz Integrale #7381 üzenetére
Meg úgy a 145 óta minden.
Oké, bizonyos szögből látszik, hogy "hú de előre nyúlik, nagyon sportos", én csak azt mondom, hogy beállsz mögé, vagy távolról nézed hátulról, akkor nem esik le elsőre, hogy akkor ez most egy A5, vagy Suberb vagy esetleg valami bűvös koreai.
Egyébként sem rajongok a kocka Alfák kinézetéért, nem ebben nőttem fel. Oldalról szépek, meg azért elölről sem rondák.. Bár azért akad pár, mai szemmel nagyon öncélúnak tűnő lökös/orrész-dizájn.@LZs?!
Nekem is tetszik renderen a CH-R, de élőben azért már nem az igaziak a részletek. 4 különböző textúrájú anyag fut össze egy helyen, meg az izgalmas élek közelről nézve inkább bumfordinak hatnak. A mai Lexusokat is mindig szidják, pedig ott élőben ezt jóval kevésbé érzem.
A matricából elvileg már csak szabványméretűt lehet újonnan beszerezni, és gondolom sz**atnak is valamivel, amiért nem nagyon matricáznak.Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
addikt
Én már ezóta a beszélgetés óta tudom, hogy a te véleményed formavilágban... mondjuk úgy, hogy ne sértődj meg: rendhagyó
A rendszámos kérdésed viszont nagyon is helyén van. Nekem az egyik legjobb időszakom az volt az 59-el, mikor újrafényeztettem a lökhárítót és mivel matrica rendszámom volt, azt előtte le kellett kaparni, így megsemmisült. Akkor bementem az okmányirodába kérni egy újat, és kaptam egy papírt, amivel 1 hónapig első rendszám nélkül járhattam a kocsival. Az első rendszám csak egy szükséges rossz az Alfákon. Ezért is élvezném többek között, ha Tennessee-be tudnék költözni, ott nem kötelező. Meg az Alfa is olyan ritka arrafelé, hogy, ahogy ebben a cikkben megfogalmazzák:
Alfa's triangular grille is about as recognizable to Americans as Kyrgyzstan on a blank map, and that rareness lends it near-supercar status amongst random passersby.
Amúgy azért nem gyárilag azzal jön szerintem, mert plusz pénz. Amúgy nem a matrica rendszám a legjobb megoldás, mert méretre az is akkora, hanem a B típusú, csak azt ki kell járni. Amúgy meg ezt az ügyesek úgy szokták csinálni, ha a normál fém rendszámuk van, hogy nem raknak fel semmilyen keretet, hanem kétoldalú ragasztóval dobják fel és win-win.
(#7379) Patrick
Nekem jövő áprilisban, ha a 12 hetes szállítással számolunk. Majd csináljunk nyáron egy talit -
-
bear_
aktív tag
Vezetett már valaki közületek szívó 1.8-as 159-est?
Ma próbáltam egy másik autót, amiben ugyanez a motor van, de olyan hosszú a váltója, hogy 4-ben 50-nél 1500!-at forog. Ezzel még nem is lenne gond, de egy döglött csiga dinamikájával mozgatta a kocsit.
A 159-et is ugyanezzel a nyomi váltóval szerelték? -
bear_
aktív tag
Az sem segített volna rajta, az összes többi fokozat is ilyen hosszú. A motor erejével nem volt gond, mert még 1500-as fordulatnál sem rángat, a leonom ilyen alacsony fordulaton már szenved. Azért érdekelne milyen váltó van a 159-es alatt, mert egy rövidebb kiosztással szerintem élhető lenne a kocsi. A közelben nincs ilyen autó amit ki tudnék próbálni.
-
hobizoli
nagyúr
nem
1600kg a jargany uresen, az motor meg 140lo
es igazabol csak fent megy, mert szivo 16 szelepes motor, amik 4000rpm felett kezdenek el elni1.8TBi az mar jol viszi, mert a turbo miatt az alulrol erosebb a nyomatektobblete miatt
meg a TBi motor facelift utan kerult csak bele es azok eleve konnyebbbek is lettek vmivel martöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
Milyen autó volt az? Vectra?
1.8 MPi 159 1380 kg, ha az Opel nehezebb, akkor valószínűleg jobb dinamikára számíthatsz, az Alfa alatt szerintem rövidebb váltó van, így kompenzálják a teljesítményt, és adnak egy kis Alfa érzést.
Ha valóban Vectra, akkor reményre ad okot, hogy 0-100 10,7-11,2, az Alfáé 10,2.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
bear_
aktív tag
válasz hobizoli #7394 üzenetére
A tbi pofátlanul drága, 3millióért mennek, szerintem annyit nem ér a kocsi akármennyire is tetszik.
Egyébként igen, 5-ös váltós volt.(#7395) Integrale: Chevrolet Cruze volt, 1300kg ha jól tudom. A használtautó katalógus szerint 10s alatt ugrik százra, de mégsem megy, a leonomnak 12 van megadva ennek ellenére sokkal jobban húz.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
üdv, az alfa autók mennyire megbizhatóak? ezzel szemezgetek, bár igencsak fnet van már 1 ideje a használtautón
ha elmennék megnézni, mire figyeljek? -
MPeter87
őstag
válasz BUZZLGHTYR #7399 üzenetére
Járműkategória: N1?!
Ez mi? Személyautóra lehet ilyet?
Nekem is nagyon tetszenek a 159-ek, de az itt olvasottak alapján kissé tartok tőle.
Pedig egy 2.4 JTDm biztosan élmény lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest