- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Mikrofon topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bandit21
addikt
Kedves mindenki aki QR lite al használ csl dd-t akár 5 akár 8 nm-en.
A boost táp érkezése óta a p1 v2 kormány apró kesedelmes elmozdulásait (egy fok lotyoges talán nem tudom pontosan megfogalmazni) a sok helyen írt/ mutatott ragasztó szalag tökéletesen megoldotta.
A félreértések elkerülése érdekében több erőt nem tapasztaltam, így azt sem tudom a fém QR el mi lenne más de a QR lite így már atom biztosan rögzül a kormány rúdon.
A t248 körbe tekeresere vett bicikli kormány bandazst lezáró szigszallag szerű cucc tökéletes volt erre is.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Lincoln76
aktív tag
Egy kis infó, hogy esetleg a GT7-ben nincs sok erő visszajelzés, főleg Bandit kollégának.
Tegnap végül összeraktam egy "PC-"T ACC-re és IRacing-re. Illetve ezt a kettő játékot próbáltam ki gyorsba, ma ha lesz időm folytatom a tesztelésüket, de Vr nélkül nagyon rossz nekem monitoron nyomni.
Mentem elég sok kört. (leáll beállít, állít,, megy, leáll, állít, ezzel szórakoztam leginkább) és ahogy írtam VR hiánya miatt, azt hittem leokádom a monitort, néhány órát elcsesztem a beállításokkal és nyilván itt jóval több van, de még 100%-ra nyomva játékokban is feljebb kellett tolnom a PODIUM-on 20%-kal az FFB-t, hogy ugyanazt az erőt érezzem, mint a GT7-ben 9/9-en (a max 10/10).
És a másik ami eléggé megdöbbentett - bár lehet nem volt valami jól beállítva a SIMHUB-ban), fele annyira nem éreztem a shakerek, utak, autók, motorok, kövek visszajelzését, mint a GT7-ben.Van itt valami amit még külön be kell állítani Srácok, ebben a két játékban?
Hogy érthető legyen, az erősítőt hangerejét a GT7-hez viszonyítva, a kétszeresére kellett tekernem. De még így is hiányoztak azok az apró részletességek, amit megszoktam a GT7-ben.Ja igen még annyit, hogy a látvány elég sokat számít nálam, ez a két játék monitoron (vr-ben nem tudom milyen lehet egyelőre), tényleg csak játék. Lehet, hogy a GT7 nem valódi szimulátor, de amit elém tár grafikailag VR-ben, na az nem semmi.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz Lincoln76 #52503 üzenetére
És miből gondolod, hogy a túlszaturált, felqrt effekt a jó? Lehet jó érzes, csak semmi köze a valóhoz?
Amúgy iracing különösen jó, egy clio cup kellemes kicsit ültetett személyautó szerű, az f4 meg ki akar dobni a székből, minden szét akar esniElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
válasz Lincoln76 #52503 üzenetére
Én a látványról szándékosan nem beszéltem sose, mert ez kormányos topic.
Nyilván az is egy fontos lépés.
A játékon belül hogy állt a damper, a Road effect és a gain?
Lehet a driverben 100% a force és a gain is magas ha a Road effect és a damper lent van nem fogod érezni.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Lincoln76
aktív tag
válasz Bandit21 #52506 üzenetére
Ezek természetesen mind be vannak állítva, főleg Road effect és damper...
De az előbb is mentem egyet GT7-ben és teljsen más (részletesebb) visszajelzéseket kapok, itt olyan érzésem van, mintha a gumin rajta lenne a melegítő, vagy mit tudom én.
Nyilván én vagyok a balfsz, szóval majd még szórakozom vele, hogy részletesebb legyen minden, de már nem tudom mit hogyan kellene állítani és azt sem akarom, hogy valami az időmet pocsékolja, ha egyszerűen nem jól működik. Fel fogok tenni egy másik játékot, pl dirt rally (bár nem szeretem a rally-t, mármint játszani, nézni igen), de kipróbálom azt is
Ma még szórakozok vele... -
Bandit21
addikt
válasz Lincoln76 #52507 üzenetére
Az biztos hogy nem vagyunk egyformák de ha 100% damper 100% Road effect és 100% gain mellett ha a force a kormányon 60% fölött nem ad visszajelzést és 80% fölött nem fölöslegesen erős 95% fölött pedig vezethetetlen akkor ott valami gond kell legyen.
Én saját tapasztalat alapján így gondoltam eddig de meddő a téma amíg nem ülünk be egymáshoz egy egy korre így en részemről túllépek ezen illetve elnézést mindenkitől ha off volt.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Lincoln76
aktív tag
válasz JulesTS #52509 üzenetére
Szia Jules, nem tudom most megnézni, a PC-t visszacipeltem a stúdióba, mert bejött egy hirtelen meló. De ha adtok pár beállítást ti, hogy használjátok, akkor kipróbálom (azt is).
Egyébként a youtube-ról lestem az egyik beállítást, ha megtalálom a videót, majd belinkelem.
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz tome0001 #52511 üzenetére
Arányaiban én kb ugyanez vagyok, csak más úton, nekem 50-50 a damper és a Road, a gain 75 viszont a Te 100% oddal szemben nekem a fana ffb erő csak 50-60%
Kipróbálom ezt is hogy drivert 100% játék meg 5-15 közt 50 helyett.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Moby
addikt
válasz tome0001 #52511 üzenetére
Még egy kérdés: a képedről nekem úgy tűnik, hogy nem compatibilityben használod, hanem a rendes pc módban. Ha Mekiperecet használsz, hogy tudtad beállítani, hogy az enkóderek működjenek? Én csak compimódban tudok használni mindent, vagy csak béna vagyok.
A fana topikban is írnak mindent, a gyári ajánlás a compi mód, de az 2019-es, azóta meg írják, hogy nem kell. De ha nem kell, hogy tudok mindent beállítani? A pc módban a sima fana wheelben eredendően még a pedálok sem működnek, de azokat legalább be lehet állítani. A switcheket nem sikerült. -
tome0001
Topikgazda
-
JulesTS
őstag
Gain: a bázis erejétől függ, nekem DD1-el bőven elég a 35% CSL DD szerintem 60...100% között lehet jó.
Minimum force 0 (legfeljebb a fogaskerekeseknél érdemes pár százaléra felvenni)
Damper egyértelműen 0, csak elmossa elfedi a valódi részleteket. Legfeljebb csak akkor érdemes pár százalékot rakni rá, ha egyenesben nagy sebességnél kormánycsapkodás/oszcillálás van.
Dynamic damping 5Nm felett 100%, gyengébb bázisoknál lejebb lehet venni, hogy nagy sebességnél is legyen érezhető ereje.
Road effects izlés szerint (szerintem 25% elég)
Seer lock 0 fok (majd a végén leírom miért)Driver beállítás:
Sen: autó szerint változó(majd a végén leírom miért)
FFB 100% (ACC Gain-t állítok FFB erősséghez)
FFS peak
NDP mint az ACC Damper, nem érdemes nagyra állítani, mert a részleteket eltünteti, max 10%
NFR szintén 0 ez is felesleges ellenállás ad a kormánynak, elfedi a részleteket.
NIN súlyt/lendületet ad a perecnek, legfeljebb pár százalékot érdemes adni, de inkább 0.
INT a szögletes FFB jelre rak burkoló görbét, kicsit kisimítja. 0..5 között maximum.
FEI 70...100 között, mennyire legyen élénk a szimulátor által adott FFB.
SPR DPR off. Csak Arcade játékoknál lehet rá szükség.Fanalab profilok:
Minden autóhoz külön Fanalab profil Maurice profiljai felhasználásával ezek az enyémek: https://drive.google.com/file/d/1cwePk8CZ_WLURYeqhrHOuDc-BwQCfJLE/view?usp=drive_linkEzek felhasználásához érdemes egy sajátot menteni és annak a fejlécét bemásolgatni ezekbe.
Ami miatt az ACC-nél minden autóhoz saját profilt használok, az a Steer lock.
Van aki azt ajánlja, hogy 1080 (vagy 900) legyen az ACC-ben és a driverben is (nem elég erősen ütközik fel a végállásban, könnyen toivább lehet tekerni a kormányt, de az ACC-ben már végálláson van), van aki driverben auto-ra (ugyanúgy nem ütközik fel határozottan), és van aki ugyanazt az ACC-ben és a driverben is mint ami az autó sajátja pl. Alpine 720 fok (ez se jó). Egyrészt nem pontosan ott fogja meg a korányt ahol kellene és nem annyira erősen, hogy határozottan érezni lehessen a végállást, ráadásul az utolsónál állítani kell az ACC-ben és a driverben is. Ha az ACC-ben 0 fokra vesszük, és a driverben meg annyira amekkora az autó valódi kormányszöge, akkor ott fogja meg ahol kell és határozottan megakad. Ezért van minden autóhoz külön profilom, plusz Maurice minden autóhoz megcsinálta a valós váltás led profilokat is (az újabb autóknál amihez nem volt profilja én másoltam meglévőből, ezeknél a led profil nem az igazi)...Hosszas keresgetés, youtubberek videói és rengeteg állítgatás után neekem ezek az értékek jöttek be.
[ Szerkesztve ]
-
tome0001
Topikgazda
válasz JulesTS #52519 üzenetére
Köszönjük Jules, a részletes leírást.
Nekem egy bajom van a 0% körüli damper értékkel. Hogy nekem olyan "játékkormányos" miközben tekerem, mert semmi ellenállása nincs a kormánynak. Valóságban mintha egy fullra könnyített-szervós autót vezetnél. Persze ez egyéni meglátás...
A dynamic damping 100%-on ACC-ben nekem meg leszakítja a vállamat mondjuk egy csapott, gyors kanyarban, azért vettem lejjebb...
Kipróbálom majd ezt is amit mondtál, mert kíváncsi vagyok milyen. ez amit írtál egy teljesen más irány mint amit én használok. -
JulesTS
őstag
válasz tome0001 #52521 üzenetére
Will Ford, Gamer Muscle, Driver61, meg még pár igeosztó útmutatását engedtem át a szűrőmön, azokból keletkezett ez. Nem azt mondom, hogy csak így lehet, de nekem ez jött be.A dampert meg nem érdemes nagyon felvenni mert elnyomja a részletek is. Ha meg 0, akkor nagyon recegős tud lenni az FFB. Az NDP azért 10 nálam is...
A steering lock meg saját szülemény, mert idegesített, hogy nem jó sehogyse. -
JulesTS
őstag
válasz Bandit21 #52522 üzenetére
Ez meg a shakerek hangja:
https://youtu.be/31A-Iy5KYcs
A közepes Sinuslive-ok a szivacsban alig hallhatók, viszont a pedálok alatti nagy megrezegteti a pedálok zizegőrészét és oda is tud ütni rendesen. -
biker
nagyúr
válasz Lincoln76 #52505 üzenetére
Még mindig nem értem, miért akarsz többet kihozni belőle, mint ami "benne van?"
Az iracing, az acc és a raceroom is a telemtria valós adatai alapján ad erőt a kormányra, és a shakerekre is, sőt, ezen játékokban működik az auto tune a simhubban, elkezdesz menni, és kb fél percig tanul a simhub, utána állítja automatikusan a hangerőt a kimeneteken
A GT7 konzerv effektekkel dolgozik, mint a régi raceroom és az F1 család, annak megy a rázás.
Lehet, hogy te azt szereted, és azt várod el, de ha azaok az effektek nincsenek ott, akkor nem kellenek oda, és nem fognak odakerülni egy simnél
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
kzolee216
aktív tag
Egy tanácsot szeretnék kérni. Kettő darab DAYTON AUDIO TT25-8 Bass Shakert hova érdemes kezdésnek rakni? Atesz féle vázam van és a pedálok alá gondoltam az első két kerék visszajelzéséhez. Ez így jó? Ha beválik, akkor további Shakerek-et tervezek beszerelni.
Vagy tegyem a vázra, két oldalára?
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz kzolee216 #52527 üzenetére
Nehéz ügy. Ha vázra szereled, akkor nagy eséllyel vinni fogja a rezgést és mindenhol érezni fogod, ha kettőt szerelsz a vázra, akkor szintén nagy eséllyel nem tudod majd megkülönböztetni, hogy melyik "szól".
Két normál/nagy shakert én az ülés alá és a pedál alá tennék.
Négy közepes shakert már inkább az ülés szivacsába raknék lehetőleg négy távoli sarkába.
Kicsi shakereket meg lehet fék és gázpedálra. -
kzolee216
aktív tag
válasz JulesTS #52528 üzenetére
Akkor csak a nagy kérdés már csak az, hogy az érintett DAYTON AUDIO TT25-8 shaker milyennek számít (kicsi, közepes, normál)?
Rakjam a székre valahogy? Gamer székkel tolom az a problémám Az érintett szék forgószék, nem csúszkál, T-LCM pedált simán birja tappancsokkal. Sajnos a szoba mérete miatt ezt nem tudom normális szimulátor ülésre cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
-
kid46
tag
Sziasztok. Segitseget szeretnek kerni. Sok evnyi xbox utan , sikerult beszereznem ps5 + gt7–et. Ez a gt7 valami iszonyat jo jatek. DE joy-al nem az igazi. Neztem kormanyt es videokat es mindenki mast mond. Nekem a ti velemenyetekre lenne szuksegem. Melyiket valasszam?
1:logitech g923
2:fanatic gt dd pro
3:thrustmaster t300 rs gr
4 thrustmaster t gt 2neztem videot , hogy a psvr 2 -vel egyutt nem semmi a latvany, ajanlott hozza vagy penz kidobas ?
milyen cockpit-et ajonlotok minimum?
teljesen kezdo vagyok, nem vagyok profi , heti 5-10 ora jatekkal szamolok kb…. De ezt ugy szeretnem jatszani , hogy ha mar megvan a jatek akkor meg is erje
tema osszefoglalot olvastam , aki csinal rendelesre cockpit-et az meg aktualis vagy mar nem ?
koszonom. -
GalaHU
őstag
válasz Lincoln76 #52498 üzenetére
Nem rossz ez az idő, de azért messze nem világverő. Kíváncsiságból futottam kontival egy pár karikát és simán 2:16,5-lett egy érintetlen Porkéval pedig rémes íveket és féktávokat vettem. GT-ben meg aztán tényleg béna vagyok…
Ehhez képest 4mp-et bármelyik ufó tud javulni, pláne ha még a beállításokkal is utánamegy.
Egyszóval többet kell gyakorolni, de ez alatt nem azt értem hogy 100x menj a saját tempódban, hanem próbálgass egy-egy szakaszt máshogy megcsinálni, és leginkább mások videóit elemezni.
Ja, és videót leginkább vagy fix belső kamerából vagy méginkább hátsó követésből célszerű felvenni mert az a leginformatívabb…
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
őstag
válasz GalaHU #52536 üzenetére
Sziasztok!
Van egy Fanatec universal hubom, szeretnék venni hozzá egy kerek perecet, valaki tett már rá nem fanateces kormányt? Innen szeretnék rendelni, fele, illetve harmad annyiba kerülne a kormány mint a Fanatec oldaláról, csak a lyukak közti méreteket nem találom, hogy passzolna-e.
Szerk: Bocsi, nem válasz akart lenni!
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
JulesTS
őstag
válasz RobbyJr #52537 üzenetére
Az se mindegy, hogy milyen universal hub, CSL, vagy CS (esetleg Podium).
CS és Podiummal nincs gond. A CSL viszont műanyag gyerekjáték. Ha arra felraksz egy nagy és nehéz karikát, akkor az az amúgy is gyenge pontnak tartott műanyag QR valószínűleg nem sokáig fogja bírni, legalább azt kellene fémre cserélni.
Nekem ez a 35cm-es kerekem van Podium hub-on:
Besétáltam a boltba és olyat kerestem ami 6x70-es osztókörrel van...
https://www.fonixtuning.hu/termekek/rallye-kormany-4866-velur-melyseg-nelkul -
GalaHU
őstag
Szinte mindenki a hivatalos Fana oldalról rendel, alapesetben nagyon jól működik és pár nap alatt szállítanak. Most az akció miatt bolondokháza van, de egy-két napos csúszásnál így se kell többel számolni.
Az Alzát és társait én kihagynám…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz RobbyJr #52537 üzenetére
Az Universal HUB-ra felmegy az összes utángyártott kormány, azok közül a nem “gokartos” méretűek 6x70-es lyukosztásúak. Arra érdemes figyelni hogyha a leendő kormány mélyagyas/süllyesztett/“tőcséres” (RIP Nemes Csabi) akkor a HUB-on lévő gyári váltófüleket nem fogod elérni. Ekkor új füleket is gyártatnod kell.
Ízlés dolga, de az alcantara felületűek bár nagyon klasszul néznek ki, ha nem kesztyűben használod akkor gyorsan kopnak. A sima bőrözés tartósabb.Érdemes olyan helyen venni, ahol a vásárlás előtt akár többet is végig tudsz tapogatni, mert nem csak átmérőben hanem fogásában is jelentős különbségek lehetnek. Pest környékén a mogyoródi BPRacingnál mindig van bőven készleten több változat is.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
őstag
Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
CS-s Hubom van, nem a műanyag fajta 6x70-es néztem, mert az passzolna az enyémhez.
Kesztyűben játszom, szóval az alcantara ilyen szempontból nem lesz rossz.
Süllyesztett nélkülit raknék rá, hogy elérjem a gombokat.JulesTS: Ez tetszik, hasonlót néztem én is
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
-
őstag
válasz GalaHU #52546 üzenetére
Rendelem, mivel Nyíregyházi vagyok, így kizárt az autókázás. A gombokon meg tudok állítani ahogy akarok, szóval tuti elfér. Jelenleg egy Forza Motorsport perecem van, hasonló a küllő íve, úgyhogy nem sokat kell majd alakítani.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen