A Panasonic életében az elmúlt három esztendő nem volt az a kimondott sikertörténet, hiszen a cég rendre komoly veszteséggel zárta a hagyományosan március 31-ével záródó üzleti évet. 2014-ben viszont fordult a széljárás, és a cég évek után először profitot, ráadásul nem is keveset, tudott elkönyvelni.
Egészen pontosan 1,2 milliárd dolláros nyereséget értek el, és jövőre ezt további 200 millió dollárral még meg is akarják fejelni. A jó eredmények hátterében egyrészt a japán kormány által mesterségesen gyengített jen áll, amely jótékony hatást gyakorol a szigetországi cégek exporttevékenységére. Másrészt pedig a jelek szerint beérni látszanak a közelmúltban kinevezett új vállalat vezető, Tsuga Kazuhiro reformjai. Irányítása alatt a konszern jelentős profiltisztítást hajtott végre, többek között megszüntették a sokak szívének oly kedves plazma televíziók fejlesztését és gyártását is. Üzemeket zártak be és divíziókat likvidáltak, illetve más iparágak felé tolták el a hangsúlyt. Ennek köszönhetően ma már a Panasonic többek között az autó-, illetve repülőgépiparban is komoly beszállítói szerepet lát el, és a nyereség durván negyede is ehhez a szektorhoz köthető. Ez a szám annak tükrében figyelemreméltó, hogy a szórakoztatóelektronikai üzletág pusztán a profit 13 százalékát hozta.