Egyes műszaki cikkeknek, pláne a hordozhatóaknak (mint amilyen a mobil/okostelefon, tablet, vagy akár notebook, gyakran lába kel) ilyen vagy olyan módon könnyen lába kelhet. Éppen ezért érdemes alaposan elgondolkodni rajta, hogy valóban megéri-e az Amosu Couture által egyedire szabott külsejű mobil eszközeire beruházni, melyek nem éppen az olcsóságukról híresek, mert ha elveszítjük, annak garantáltan nem fogunk örülni – de vélhetően leejteni sem kellemes érzés.
A cég profilja, hogy az egyébként sem olcsó, tehát jellemzően felsőkategóriás hordozható termékek külsejét teszi egyedivé, ezáltal még drágábbá. Legújabb ötletük a 24 karátos arany bevonattal ellátott harmadik generációs Apple iPad, amire opcionálisan még Swarovski kristályokkal kirakott alma emblémát is kérhetünk, ezzel 2800 dollárra srófolva az egyébként sem kétfilléres (1999 dolláros) árcédulát. De akár egy aranyozott, 160 GB-os Apple iPod Classicra is beruházhatunk, ha valami "olcsóbbal" is beérjük – de 699 dollárért Swarovskit ne várjunk.
A cég a telefonok terén is otthonosan mozog, így az iPhone 5 és 4S, illetve a BlackBerry (aka GoldBerry) Bold is elérhető bearanyozva. Ha valaki kedvet kapott volna néhány zöldhasú gyors elköltéséhez, az a „gyártó” weboldalán ezt hatékonyan megteheti.