Az AMD bejelentette, hogy elkészült a FidelityFX Super Resolution 2.2, amely eljárásnak alapverzióját az alábbi cikkben részleteztük, de tudni lehetett, hogy később lesznek továbbfejlesztések.
Hirdetés
Az új frissítés a szellemképes hatás további csökkentését célozza, ami a temporális eljárások tipikus gondja, és ez nem tüntethető el teljesen, de a mértéke csökkenthető különböző technikák alkalmazásával, és ezekből alkalmaz újakat az AMD. A FidelityFX Super Resolution 2.2 helyenként módosítja a mozgásvektorok kezelését is, illetve a reaktív maszk tekintetében hatékonyabb lett a rendszer, ugyanis ez már automatikusan is generálható. További lényeges változás, hogy a tonemapping már nem az élesítésért felelős RCAS fázissal egyetemben kerül alkalmazásra, aminek hála a képkocka dinamikatartománya jobban megőrizhető.
FidelityFX Super Resolution 2.2 kikapcsolva és bekapcsolva [+]
A FidelityFX Super Resolution 2.2 esetében fontos tényező, hogy némileg módosul az eljárás alapvető API-ja, így a 2.0-s vagy 2.1-es verzióról valamivel több munka lesz 2.2-re ugrani, de az elérhető leírás alapján nem bonyolult az átállás. A felújított eljárás a forráskódja az alábbi GitHub oldalon érhető el.
FidelityFX Super Resolution 2.2 kikapcsolva és bekapcsolva [+]
Az új FidelityFX Super Resolution verzió működése egyelőre a Forza Horizon 5 és a Need for Speed Unbound című játékokban tekinthető meg. A legfrissebb revízió eléréséért érdemes telepíteni a legújabb alkalmazásfrissítéseket.