Az AMD bejelentette, hogy nyilvánosságra hozták a FidelityFX Super Resolution 2.0 forráskódját. Az eljárást az alábbi cikkben részleteztük, és tudni lehetett, hogy a vállalat később majd nyílttá teszi, de a konkrét dátumról nem ejtettek szót.
Az alábbi GitHub oldalon elérhető forráskód MIT licenc mellett használható fel, és az AMD egy szimpla példaprogramot is összerakott a Cauldron keretrendszerrel, ebben számos paramétert állítva lehet tesztelni az eljárás működését, összehasonlítva a FidelityFX Super Resolution 1.0-val. Az efféle programok szokás szerint nem alkalmaznak látványos grafikai effekteket, hogy könnyen vizsgálható legyen az egyes beállítások hatása.
Mintaprogram natív 4K minőség, illetve FSR 2.0 Performance, Balanced és Quality mód [+]
A korábbról ismert adatokon túl az AMD egy dokumentációt is készített, amelyben az integrációt figyelembe véve részletesen bemutatják az eljárás működését. Maga az effekt DirectX 12 és Vulkan API-ra érhető el. Fejlesztői igény esetén DirectX 11-hez is van megoldás, de utóbbit csak közvetlenül a cégtől lehet beszerezni, mivel maga a FidelityFX Super Resolution 2.0 sokban épít az újabb shader modellekre, amelyeknek az egyes szabványos intrinsics függvényeit kifejezetten nehéz a Microsoft elavult grafikus API-ján helyettesíteni. Ezekre csak nem szabványos kiegészítések használhatók, így mindenképpen szükség van gyártói segítségre.
A fentiek mellett az AMD bejelentette azt is, hogy készül a FidelityFX Super Resolution 2.0 beépülő modulja az Unreal Engine (4.26, 4.27 és 5) videojáték-motorba.