Kiadta a FidelityFX Super Resolution 2.1-et az AMD

A frissített eljárás az eredeti kód képességeit bővíti, illetve javítja, így jobb képminőség érhető el.

Az AMD bejelentette, hogy elkészült a FidelityFX Super Resolution 2.1, amely eljárásnak elődjét az alábbi cikkben részleteztük, de persze sejteni lehetett, hogy később lesznek továbbfejlesztések. Az első frissítés most megérkezett, és a kisebb hibajavítások mellett öt területen javítja az eredeti kódot.

A változások szempontjából a frissített eljárás elsődlegesen a szellemképes problémák enyhítését célozza, ami a temporális eljárások tipikus gondja. Maga a jelenség nem tüntethető el teljesen, de a mértéke csökkenthető különböző technikák alkalmazásával. Ezen túlmenően az AMD néhány, korábban felezett pontossággal elvégzett számítást szimpla pontosságra rakott át, ami javítja a temporális stabilitást. Utóbbi elvben csökkenti a futtatási teljesítményt, de a számítások annyira kis részét érinti, hogy a gyakorlatban nincs érzékelhető tempódeficit.

A FidelityFX Super Resolution 2.1 nem változtatja meg az eljárás alapvető API-ját, ami azt jelenti, hogy a 2.0-s verzióról rendkívül egyszerű 2.1-re ugrani. A Farming Simulator 22-höz már készült is egy gyors frissítés, és a többi stúdió is léphet az ügyben. Az AMD frissítette az Unreal Engine 4 és 5 videojáték-motorhoz készített beépülő modulját, illetve a forráskódot is, ami az alábbi GitHub oldalon érhető el.

  • Kapcsolódó cégek:
  • AMD

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés