Netflix márkaoldal
-
Megújul a Netflix tévés appja
Új kezelőfelületet kap a Netflix tévés kliense, ezen felül pedig AI-alapú keresőnek is örülhetnek az iOS-es felhasználók.
-
Megnyugtatta a Netflix a befektetőket, a vámoktól sem tartanak
Újfent biztató előrejelzésekkel nyugtatták a befektetők idegeit. Egyesek szerint a Netflix a befektetők egyik megmentője a vámőrületben.
-
Tovább nőtt a Netflix előnye, emelik az árakat
Szerdán rekordmagasságba emelkedett a Netflix árfolyama, rögtön azt követően, hogy növelték előnyüket a riválisokkal szemben, valamint árakat emeltek.
-
Jót tett a Netflixnek, hogy nyitott a sportok felé
Kedden derül ki, de a jóslatok szerint sikerült az ünnepi szezonban tovább növelni az előfizetők számát.
-
Lassú hatóságok? 5 éves ügy miatt bírságolták meg a Netflixet
Nem megfelelően informálták az ügyfeleket az adatok használatáról – ezért jár a 4,75 millió eurós bírság.
-
Már 70 millióan nézik a Netflix reklámos csomagját
Az olcsóbb lehetőségeket keresik a fogyasztók, nagyjából megduplázódott a reklámos Netflix-csomag felhasználóinak a száma 6 hónap alatt.
-
Adócsalás kapcsán vizsgálódnak a Netflixnél
A francia és a holland hatóságok is ellenőrzéseket hajtottak végre, adócsalás miatt vizsgálódnak a Netflixnél.
-
Lehet, hogy a Netflix nyerte a hollywoodi streamingháborút
Eloszlottak a növekedéssel kapcsolatos aggodalmak, rekordmagasságokba emelkedett a legutóbbi jelentés után a Netflix árfolyama.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Olyat tett a Netflix, amire senki sem számított
Többé nem számol be az előfizetői tábor növekedéséről a Netflix, ennek pedig nem igazán örülnek a szakemberek.
-
Vietnám eltiltja a játékoktól a Netflixet
Vietnám elrendelte, hogy a Netflix hagyjon fel a játékok reklámozásával és terjesztésével.
-
Lehet, hogy kidurran a nagy streamingláz
Tavaly megfeleződött az USA-ban a streamingszektor előfizetői táborának növekedése, ebből a szakértők a streamingláz kifutására következtetnek.
-
A Netflix nyeri a streamingháborút, jönnek az előfizetők
Felülmúlta a Netflix a Wall Street negyedik negyedéves várakozásait, ugyanis több előfizetőt szereztek a reméltnél.
-
Egyre többen választják a reklámot a Netflixen
Havi szinten már 23 millió felhasználó választotta a Netflix reklámos csomagját.
-
Bejött a Netflix terve, lemarad a Disney+
2024-ben már több amerikai reklámbevételt tesz zsebre a Netflix, mint a Disney+.
-
Egyre sikeresebb a Netflix reklámos csomagja
Egy évvel az indulása után már 15 millió felhasználója van a Netflix reklámokkal támogatott csomagjának.
-
Számos régebbi készülékről eltűnik a Netflix
A 10 éves vagy annál öregebb termékek lehetnek főként veszélyben a támogatás megszűnése miatt.
Hír TV & Audió 54
-
A sztrájk sem állította meg a Netflixet, árakat emel
Ahogyan az várható volt, a Netflix felemeli a reklámmentes csomagok árait – felülmúlták továbbá a Wall Street várakozásait.
-
Jöhet az áremelés a Netflixen, többen nézhetnek reklámokat
A jelszómegosztás felszámolása több előfizetőt hozott, a holnapi üzleti jelentés pedig az elemzők várakozásai szerint egyben áremelést is. Végeredményben többen nézhetnek majd reklámokat, ami több bevételt jelent a Netflix számára. A cég üzletláncot is épít, felforgatnák a világot a Netflix House boltok.
-
Afrika lökheti meg a Netflix szekerét
Kenyában nincs többé ingyen Netflix, de a streamingóriás több más lépéssel is igyekezett elérni, hogy Afrika is nagy előrelépést hozzon számára.
-
Árakat emel a Netflix
Amint a színészek befejezik a régóta elhúzódó sztrájkot, a Netflix egyből árakat emel.
-
Túl sok forgalmat generál a Netflix? Megtalálták a megoldást
Egymást perelték a megnövekedett hálózati forgalom miatt, végül felhagynak a támadásokkal: együttműködésbe kezd a dél-koreai internetcéggel a Netflix.
-
Nagy sikert hozott, hogy a Netflix leszámol a jelszómegosztókkal
Továbbra is magasan van a feliratkozók száma a Netflixnél, elemzők szerint ez a jelszómegosztással való leszámolásnak köszönhető.
-
Játékipari menetelésbe kezd a Netflix
Több eszközön, például tévéken és számítógépeken is játszhatóvá teszi a játékkínálatát a Netflix.
-
A Netflix kiábrándító lépéssel terel a reklámok felé
Az USA-ban és Nagy-Britanniában már megszüntették a reklámmentes alapcsomagot, a cél az, hogy minél több előfizetőt tereljenek a reklámok irányába. Eközben hiába mutattak jó negyedéves jelentést, az elemzők csalódtak.
-
Sokat köszönhet Dél-Koreának a Netflix
A Netflix sok slágere készült az országban. Dél-Korea a nyereség megosztását kéri a tartalomgyártókkal, a Netflix a 2,5 milliárd dolláros befektetés mellett pedig azt ígéri, hogy nem kerüli meg a fiatal, helyi tehetségeket.
-
Megirigyelte a reklámos streaminget az Amazon
Reklámokkal támogatott csomagot indít az Amazon a Prime Video streamingszolgáltatáshoz. A Netflixnek pedig nagy tervei vannak Dél-Koreával.
-
Most már tényleg keményen lesújt a jelszómegosztókra a Netflix
Európában és az USA-ban is elindította a jelszómegosztás felszámolását a Netflix.
-
5 millióan mondtak igent a Netflix reklámjaira
Az első 200 nap során 5 millió ember iratkozott fel a Netflix reklámokkal támogatott, olcsóbb csomagjára.
-
Meghúzza a nadrágszíjat a Netflix
Elhalasztották a jelszómegosztás felszámolását, ezért azonnali költségcsökkentésekre van szükség. Konkrétan 300 millió dollárosra.