21 processzor tesztje Windows 8 alatt

Hirdetés

Renderelés, tömörítés (CPU)

Korábbi tesztjeinkben már elmondtuk, hogy a renderelés tipikusan az a nagyon jól párhuzamosított folyamat, ami nem igazán profitál sem a méretes L3 cache-ből, sem pedig az esetlegesen nagyobb memória-sávszélességből.

A fájltömörítők a renderelő alkalmazásokkal ellentétben kedvelik a minél nagyobb memória-sávszélességet és az alacsonyabb késleltetést, illetve a minél nagyobb, illetve gyorsabb L2 és L3 cache-t.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

Televíziók gamer szemmel: input lag, HDR és minden, ami számít

PR A modern játékélmény már messze túlmutat a képernyőn: a grafikai részletesség, a gyors reakcióidő és a látványos fényhatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy egy játék valóban magával ragadjon.

Azóta történt

Előzmények