Játékok IGP-vel (II. rész)
Batman esetében a nagyobbik, 1920x1080-as felbontásban nagyobbat lépett előre a Kaby Lake, de csupán a minimum FPS tekintetében, minden másban hajszálpontosan a Skylake értékei köszönnek vissza. Ugyanakkor a Thiefről már nem mondható el mindez, ott tényleg tetemes a növekedés mindkét felbontásban, még az AMD IGP-t is alaposan helyben hagyta az újdonság. A magasabb memória-sávszélesség és az optimalizált, Gen9.5-ös grafikus architektúra adhat magyarázatot a látott fejlődésre, de az IGP itt csak a fejlesztett parancsprocesszorok révén, esetleg driverbeli optimalizálástól gyorsulhatott.
Végül Tomb Raider alatt ismét nem ugrott túl nagyot előre a Kaby Lake, ami némi szomorkodásra adhat okot. Ismét érdekes, hogy ahol nagyobb előrelépést tapasztalhattunk, ott van a legjobban lemaradva a diszkrét VGA-tól a Kaby Lake IGP-je.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!