Játékok IGP-vel (I. rész)
Néhány játékkal a processzorokba integrált, HD Graphics 630 elnevezésű grafikus vezérlő teljesítményét is megvizsgáltuk. Mivel az i7-7700K és az i5-7600K gyakorlatilag ugyanazt a GT2-es grafikus processzort tartalmazza, ezért a teszteket csak az előbbin futtattuk le. CPU-limit az IGP gyenge mivolta révén az i5-ösön is kizárt.
DiRT Rally és a GTA V alatt egész szép előrelépést láthattunk a Skylake-hez és a Haswellhez képest, de ezt valószínűleg annak tudhatjuk be, hogy az alap és Turbo GPU-órajel között meglehetősen nagy az eltérés, így nagy toronyhűtőnk elég hűvösen tarthatta a chipet a tartósan magasabb Turbo frekvenciához. A Company of Heroes 2 ezzel szemben nem gyorsult már annyit a Skylake-hez mérten, nagyjából az optimalizálásnak megfelelő az előrelépés mértéke. Mindhárom teszt során még így is tisztes távolságra maradtunk a Broadwell EDRAM-os GT3e, valamint a Godavari IGP-jétől. Egy – napjainkra még belépőszintűnek is csak jóindulattal nevezhető – Radeon R7 250-hez képest pedig még mindig óriási a hátrány.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!