Hirdetés
EREDMÉNYEK - Unreal Tournament
Érdekes, hogy amíg bírják szusszal (értsd: FSB), addig az Asus lapok nagyon brillíroznak. Igazat megvallva azonban egy Asus laptól jóval magasabb FSB elérését vártuk. A Gigabyte 7VRXP stabilan tartja második helyét, igaz olykor egy szinttel lemaradva (nagyjából 5-10 fps eltérés tekinthető szignifikánsnak). Ahol felüti a fejét, az Acorp 7KT333 is meglepően jól szerepel, ellenben az ECS K7VTA3 - korszerű chipsetje ellenére - csupán középszerű teljesítményt nyújt. E két "budget" versenyző között a difit leginkább a RAM beállítások körül kell keresni (a felhasználó által állíthatóakon túl), mert míg az Acorp elég bátran ki van hegyezve, addig az ECS maximálisan biztonságos üzemre van hangolva, azaz még a leggagyibb RAM-mal is el fog ketyegni, igaz némileg döcögve. Meglepő, hogy a ma már ódivatúnak tűnő KT266A chipsettel szerelt Asus lap is igen jól bírja az iramot, sőt, ahol az aszinkron RAM gyorsítás "nem játszik", akár hajszállal le is nyomja a többieket.
Unreal Tournament 1400 MHz-en
Unreal Tournament 1575 MHz-en
Az alternatív fronton a KG7 kora bár látszik, a korszerűbb lapok előnye korántsem akkora, mint amire az ember "ez már aztán fejlődés" felkiáltással csettint. Az SDR platform hátránya evidens, bár a "duplázástól" is drasztikusabb előrelépésekről álmodik az átlagfelhasználó. Megnyugtatásul: az olló SDR és DDR között a procisebesség növelésével azért nyílik.
A SiS-es versenyzők a jól megépített VIA-sok mögött foglalnak helyet, sőt a régies KG7-et is lelépik, a hétvégi mazsola nForce 220D-ről nem is szólva. Impozáns az ECS K7S6A, teljesítménye értékarányosabbnak mondható, mint a hozzá képest némileg drágább, de jobb eredményekkel adós maradó MSI-é.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!