- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiMedia lejátszók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Milyen széket vegyek?
- Gaming notebook topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bázzeg még bort isznak lolmár
All→M8
-
!Overdose!
őstag
válasz Sandormaster #3950 üzenetére
Nézz rá a ponttáblázatra, hogy hogy állnak a Hondás és BMW-s srácok!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz Sandormaster #3950 üzenetére
omg, egy percig sem volt versenyben, kímélte a technikát a második futamra.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Sandormaster
aktív tag
válasz !Overdose! #3952 üzenetére
Nem összességében, hanem az utóbbi versenyek alapján látom azt hogy nincs potenciál...de majd a második verseny remélem megcáfol.
-
Arkar
aktív tag
válasz Sandormaster #3954 üzenetére
6 Chevy mellet nem lehet annyira virgonckodni, főleg egy friss fejlesztésű autóval.
Így is jól sikerült ez a Civic, szinte csak erőben marad el a Cruze-től, és még a Hungaroringi tesztet ki is hagyták sajnos.Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Integra
titán
na go, gyerünk norbi
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Sandormaster
aktív tag
Jó kis futam volt ez a második...most már minden verseny előtt "panaszkodni" fogok
-
Integra
titán
kijelző nélkül, érzésből tolni és visszaverni müllert...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
-
madmike
őstag
válasz stvnppp #3964 üzenetére
Én is az ellen vagyok, hogy a fociba talicskaszám tolják bele a pénzt. Lehet, hogy sokak ellenszenvét fogom most kiváltani, de mégis azt mondom, hogy nem a WTCC az ahova ezt a pénzt tolni kéne, elvégre ezek profi csapatok, nagy szponzorokkal. Sokkal jobb lenne, ha szétosztanák a sok méltatlanul elnyomott lévő sportág között.
Vegyük pl az evezést. Alig több mint egy hete Galambos Peti bronzérmet szerzett a könnyűsúlyú egypár evezősök között egy olyan mezőnyben ahol mindenki 2013as hajóban evezett, kivévő őt, aki egy többéves, elavult, sokat látott technikában. Egy új fejlesztésű hajóban valószínűleg nem "csak" egy bronznak örülhetnénk...
De ez csak egy példa a sok közül, valószínű tucatszám lehetne hasonlókat írni..."Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
stvnppp
senior tag
válasz madmike #3966 üzenetére
Elképesztő, hogy milyen sikereket ér el ez a kis csapat, simán hozzák a gyári csapat teljesítményét, néha még verik is azt. Persze nem csak őket lehetne jobban támogatni, rengeteg olyan sportág van, amiben nagyon jók a magyarok, mégis a foci, a foci, a foci, amiben kb minden második tétmeccs után megy a siránkozás.
Továbbgondolva meg még bőven lenne helye annak a pénznek, pl egészségügy, oktatásügy, stb, de az már nagyon messzire vezet. -
vlevi
nagyúr
Ebben igazatok van, de azért azt is tisztán kell látni, hogy nem azért támogatják számolatlanul a focit, mert az egy olyan jó dolog. Hanem azért, mert az egy akkora pénznyelő, pénzmosó ahol tízegynéhány milliárdot úgy el lehet tüntetni, hogy senki sem veszi észre, ha valakinek a zsebében landol. Szerinted mi az ótvar szarnak kell ennyi tetves stadiont építeni? Akkora pénzekből, amiből több F1-es szintű versenypálya is megépíthető lenne?
-
quby
őstag
Ezen gondolkodtam végig a magyar-román "meccs" alatt. Hogy pl.:a debreceni stadion árának 1%-a menyit segitene Norbiékon. 1-2 év közi tesztre tuti futná... 1%, és ez technikai sport ami majdnem a legtöbb lét megeszi. Az 1%-ból az evezősök megoldanának 1 évet. és a többi 99%-ról nem is beszéltünk. És ez csak egy stadion ára...hol a többi..
De bele kell törödnünk hogy magyarországon ez van. Pláne a technikai sportok nem anyira népszerűek (még akkor is ha én egész vasárnapokat ülök a tv elött ) így pl. egy Talma szintű versenyző simán eltünhet a süllyesztőben.
Na de jó volt sirni egy kicsit...A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
ruti
Közösségépítő
Csak hogy az autósportnál maradjunk: ami a magyar rally bajnokságban történik éppen a pénzhiány/szponzor kihátrálása miatt, az is elszomorító. Milyen jó évadok voltak cca. 10 éve, akkoriban 5-6 WRC autóval, rengeteg N-es indulóval, valódi fieszták voltak, eljártunk az összes futamra, Mecsektől Egerig.
Most meg semmi
--
(gyerekkorom óta focizok, most már csak hobbiból, de megnézem a jó NEM MAGYAR meccseket)
Szánalmasnak tartom ami a magyar fociban történik, méltatlanul a legmagasabb helyen van a sportágak megítélésében, nulla eredménnyel, a világszínvonaltól fényév távolságra, kabaré az egész...
--
Nincs nézőszám, akkor minek a stadion? tévedés, hogy összehozza az embereket...gyerekkel ki sem mernek menni meccsre, mert balhé van...
A Lett meccsre elővételben elkelt 8000 jegy, de csak 4000-en mentek ki. Tehát volt aki megvette a jegyét több ezer Ft-ért, és úgy döntött, hogy nem megy ki...na ez az igazi kritika, és tovább nem is szaporítom, mert felmegy a pumpa...
Én a román meccset 1 perc 36 másodpercig néztem (a kapott gólig). Megelőlegeztem a bizalmat, de felesleges volt.
--
Ja, és a Ringre meg kimennek 40-70 ezren (ki honnan számolja ), egy emberért, meg a narancs autóért. Odautaznak, belépő van, drága a fagyi, de kimennek az emberek, mert szerethető.
Nem képmutató, hiteltelen, mint a magyar foci. Hanem világszínvonal, profizmus...megbecsülés nélkül.Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
All→M8
-
Motion_Blur
félisten
válasz callmeakos #3972 üzenetére
Ilyen szempontból nagyon komolytalan ez a sorozat...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ggeleven
őstag
válasz callmeakos #3972 üzenetére
Hogy mi?!
Nem vagyok kifejezetten rajongója, de azért azt el kell ismerni, hogy nem rossz pilóta! Van potenciál ebben a sorozatban, de nagyobb felhajtást kellene csinálni körülötte és akkor jönnének a szponzorok is, mert lenne több néző! Sokaknál sztem csak egy hobbi-autóverseny szintjén áll...
Közben pedig izgalmas, szoros, más, mint a sztárolt F1, stb, stb.Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
quby
őstag
válasz ggeleven #3974 üzenetére
Sajnos igen, a sorozat szinvonalát tükrözi, hogy a Yokohama trophy-t vezető, "kis" vb cím esélyes pilótának mennie kell pénzhiány miatt...beszaráás.... Számomra ez kicsit felértékeli Zengő Zoli munkáját....Már hogy ő k ott tudnak maradni..
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
-
Hasonlóképp vagyok én is vele. Totál nem versenyzőalkat, amiért szerintem egyesek le is nézik valamennyire, és erre ő úgy megy privátként, hogy sokszor kilométerekkel jobb mint Chilton. Nagyon szimpatikus nekem a srác, én is remélem hogy látjuk még őt, akár gyári színekben is, mert privát létére 3. az összetettben, ami nem gyenge
ggeleven
Sokaknál sztem csak egy hobbi-autóverseny szintjén áll...
Ez pontosan így van. Lantiék pont említették a Sonomai verseny alatt hogy pl. Coronelnek ez már csak egy jó hobbi. Ő nem veszi véresen komolyan ezt az egészet. Még pénzt se nagyon akar csinálni ebből, mert nincs rászorulva, mert ő civilben egy nagyon durva üzletember. Ha jól emlékszem, valamelyik évben Hollandiában ő volt az év üzletembere. Ennyit errőlAll→M8
-
[CS]Blade2
addikt
válasz callmeakos #3977 üzenetére
Így viszont nem sokat ér, egy Loeb-nek ha itt VB-lesz. De még Norbinak is csökkentik az értékét, ha esik a színvonal. Más hasonló kat. meg valszeg drágább mulatság. Pedig a rallyban a WRC-nek, a túraautóban a WTCC-nek kellene lennie a legmagasabb kategóriának.
-
válasz [CS]Blade2 #3978 üzenetére
Kezd széthullani ez a széria (attól függetlenül hogy itt a Honda meg jön a Citröen)
Az RML és a többi előnye jövőre eltűnik, és nem hinném hogy a Chevy gondolkozna a Cruze leváltásán, ha már tavaly kivonultak. Ez pedig egyenesen azt jelenti hogy elkezd azon a lejtőn menni mint a 320TC. Egykoron top autó, de évről évre csökken az előnye.A mezőny 60%át kiadó BMWék jövőre teljesen eltűnhetnek a gyengeségük miatt. Bár azzal a módosítócsomaggal amikkel megfelelnek a jövő évi szabályoknak talán egy-két 320TC marad, de a 80%a elmegy a süllyesztőbe.
A Seat most jelentette be hogy nem mostanában lesz leváltva a régi Leon.
A Lada az valamiért tolja tovább a programot.
Egyébként itt egy újabb példa mért van teljesen sz*rban ez a sorozat: [link]
All→M8
-
válasz callmeakos #3979 üzenetére
Az előzetes várakozások szerint az új autók körönként három másodperccel gyorsabbak lesznek a jelenlegi gépeknél
Ez meg azért problémás, mert most is szétszakadozik pillanatok alatt a mezőny, ezután pedig eleve azzal fog kezdődni, hogy gyakorlatilag két külön verseny. Ez egy Le Mans szériában, multiclass-ként megállja a helyét, de itt inkább röhejesnek tartom ennyi autóval... szóval az van, hogy jövőre is a BTCC marad a leglátványosabb kis túra sorozat.
Sent from my keyBoard
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #3979 üzenetére
Csak az a baj, hogy 4-5-6 auto, ami a 2014-es szabalyokra epul, a tobbi a mostani marad, talan valami modosito csomagot kap ez-az. Ez nemsorozatgyartas, ahol szazezres darabszamban jon le a szalagrol az uj suzuki wsift. Ezek a kis magancegek, mint az rml, jas, ... nem kepesek evi nehany autonal tobbet epiteni, es kiszolgalni. Csak nehogy a tortenelem ismetelje onmagat, a dtm is megszunt a 90-es evek vegen, es hosszu szunet utan egy teljesen mas koncepcioban indult ujra.
-
quby
őstag
[focifika]Kicsit elkalkuláltam az árat. Nem igazán voltam tisztában egy WTCC-s honda költségeivel. De az itt leirtakból kiderül hogy kicsit több mint 1M€ az éves költség, azaz 300M HUF, szal abból a stadionár 1% ból nem csak egy tesztre futnáá [/focifika]
[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
ggeleven
őstag
válasz callmeakos #3979 üzenetére
Pedig mennyire nagyon jó kis sorozatot lehetne belőle csinálni!
Ha okosak lennének, akkor lehetne ez az international DTM kb!
Bivaly erős, széirából átépített autók a világ legjobb pályáin...mind a 10 ujjamat megnyalnám egy ilyen sorozatért!Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
[CS]Blade2
addikt
Az csapatnak szerintem többe kerülne annál. Valami 230 milla volt Norbi gépe, valszeg a tervezett kopó alkatrész csomag, fékek, gumik nyomják fel 300 misire. Ha többször törik az további költség. Meg van még nevezési dij, meg egy rakat repülőjegy, kamion, szállítás, szállás, a szerelők fizetése, Norbi fizetése, és ezek egy második autónál is jelen lennének, a tesztelés pedig további költség.
Stadionhoz nem értünk, így azt nem tudjuk felbecsülni, lehet, hogy az meg nem olyan sok, mint amennyit elköltenek rá.
Viszont ja, bőven beleférne, és most kellene megjátszani, mert ki tudja, hogy mit hoz a jövő. Jól megnyomni a következő évet, mert ha jó lesz Honda, akkor Tarquini is vérszemet kap a címért, jobban vezetne most is, ha lenne esélye. -
ruti
Közösségépítő
TV közvetítések holnap REGGELtől:
Időmérő - Eurosport - szo 08:30
Warm up felvételről - Eurosport - vas 06:45
Futamok - Eurosport, Duna - vas 07:15-től egymás utánHAJRÁ
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
-
Egyébként most már teljesen értem, miért mondjátok azt hogy a BTCC sokkal jobb mint a WTCC.
Megnéztem a Knockhilli első versenyt, és tényleg jobban szórakoztam rajta, mint bármelyik idei WTCC futamot (Hungaroringet kivéve). Úgy, hogy a komplett mezőnyből csak Turkingtont ismerem.Jó látni a változatos mezőnyt (Audi, Bmw, Vauxhall, Honda, Toyota, MG, Chevy, Morgan), a tényleg test-test elleni keménykedést. Pl. a verseny közepén a fehér Insignia szó nélkül ki lett paterolva, úgy hogy a versenyző nem kapott agygörcsöt
Meg a 32. percél lévő Audi támadás nagyon kész
Ilyet a WTCCben nem tudom mikor láttamJa azt meg nekem magyarázza meg nekem valaki hogy egy 1es BMW hogy tud legyalulni egy S5ös vagy RS5ös (nemtom milyen pontosan) Audit?
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
ggeleven
őstag
válasz callmeakos #3987 üzenetére
Azt hiszem ezt nekem is meg kell néznem!
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #3987 üzenetére
Ugy, hogy az autok teljesitmenye ott is saccperkabe ugyanaz, legalabbis erre torekednek. Azonkivul nincs gyari csapat, csak privatok, a szabalyrendszer miatt olcsobb, es egyszerubb, emiatt majdnem akarmilyen utcai kocsibol lehet epiteni ngtc szabalyoknak megfelelo versenygepet.
Azert azt ne mondd, hogy Jason Platorol sem hallotal meg?
Amugy a yt-on rendszeresen fenn vannak a futamok.Pl itt [link]
[ Szerkesztve ]
-
válasz callmeakos #3987 üzenetére
A4. Amúgy egyszerű: ngtc specifikáció szerint készül mindkettő és értelmes balanszolási rendszer van. Na... Mobilról írtam csak most latom megelőztek.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
válasz callmeakos #3989 üzenetére
Kommentátorok amúgy kegyetlenek, főleg Tim Harvey-n szoktam röhögni. Asszem pont Knockhillben volt, amikor az Audis Rob Austin (kurvajól néz ki az a kocsi amúgy ) meglöki az előttelévő kocsit, ő meg nyomja, hogy "did it like a pro, THAT was push to pass" - hát én itt feküdtem.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
-
quby
őstag
Norbi Pole!!!
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Arkar
aktív tag
Iiiiiiiiigen pole!!!!
0,001 ezredre a pályacsúcstól!!
Nagy volt NORBI![ Szerkesztve ]
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
válasz Ventur@ #3996 üzenetére
53 alatt csak ő van, mögötte durva 4 Chevy henger, kemény futam lesz Zengőéknek az elő az biztos, itt leszünk drukkolunk!
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
-
itouchfan
senior tag
Az igen... gyonyorű....hajra norbi!!!
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Túraautó topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Erősebb szettet kapott a Realme 10 5G
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Formula-1
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen