- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
Hirdetés
-
Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
ph A cég igényesen megvalósított, háromféle kapcsolódási módot ismerő, hot swapes üdvöskéi közül az egyik hazai kiosztással is megvehető.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arkar
aktív tag
-
proof88
addikt
válasz dudikpal #3598 üzenetére
már miért lenne hülyeség amit írtam? Nem véletlenül találták már ki ezt a szabályt. Egyfelől szerintem a pályán mindenki azt csinál amit akar, amíg nem akadályozza/veszélyezteti a másikat: akik elől mentek, teljesen jogosan nem akarták elsőként elkezdeni a mért kört, ezen a pályán nagyon sokat számít a szélárnyék. Akik hátrébb vártak, teljesen jogosan vártak, hogy kihasználhassák a másik szélárnyékát, ez az egész világon elterjedt dolog az autósportban, pláne egy ilyen pályán. Főleg úgy, hogy szemmel látható különbségek vannak a motorerők között. Az viszont tényleg nem túl szép dolog, hogy aki az időmérő végére hagyja a gyors körét (pl mert spórolni akar a gumikkal, vagy mert nyilván akkor van legjobban felgumizva a pálya), és éppen a boly végén van, az gyakorlatilag az egybegyűlt tömeg miatt nem tudja elkezdeni a gyors körét. Na többek között ezen segítene ide is egy ilyen szabály.
Nem tartom teljesen jogosnak ezeket a büntetéseket, amiket kiosztottak, hiányos a szabályzat, ennyi. Kíváncsi vagyok, eddig miért nem volt ilyen szabály, mint F1-ben, pedig mindkettő FIA által van szabályozva ... -
madmike
őstag
A már hivatalosnak tekinthető büntetések
Monteiro 12
Oriola 8+8= 16
Coronel 10+5= 15
D’aste 5
Tarquini 12+12= 24
MacDowall 8
Michelisz 12
Huff 10
O’Young 5
Müller 12
Chilton 12"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Motion_Blur
félisten
Videó a Q2 utolsó percéről: [link]
Itt bizony büntessenek is meg mindenkit! Mi a f*szom ez?
"Értem hogy non-stop, de meddig van nyitva?" - hogy egy klasszikust idézzek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
albert8
addikt
válasz Motion_Blur #3609 üzenetére
Azért ott Coronel mögött lévők nem tudtak volna előzni. Viszont az első 5 az simán.
[ Szerkesztve ]
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Petya25
addikt
válasz madmike #3608 üzenetére
Néztem az odőmérőt és lestem az órát, mondom már nem érnek át...
Legalább egy alibi gyors körbe be kellett volna húzni és mindenki kussolna.
Nem értem miért osztanak különböző mértékű büntetést? Mindenki pont egyformán nem ment.
Hol van az leírva, hogy mindenképpen meg kell javítanod az előző idődet?
Ha meg sportszerűtlen, akkor mindenkit a Q1-ben kiesők mögé kell sorolni az eredeti sorrendben.
Barmok.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Integra
titán
most pótoltam be a mai lemaradást, ez ma valami vicc volt..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz Petya25 #3611 üzenetére
Az eltérő büntetéseket én se értem. Az öregnek pl. miért járt 24 helyes, míg a két RML autónak "csak" 12 hely
Arra is kíváncsi vagyok hogy milyen sorrendben osztják ki a büntetéseket, az is sokat fog számítani.
Káoszfutamot vártunk, de már előtte megvan a balhé, mi lesz itt holnap...
proof88: LOL! első futamon rajthoz se kéne állni
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
"TouringCarTimes @TouringCarTimes 24s
BREAKING: All Hondas excluded from qualifying, rear wing does not confirm to regulations. Will start from the back for race one #WTCC" -
dudikpal
aktív tag
válasz proof88 #3606 üzenetére
"ez az egész világon elterjedt dolog az autósportban" - lófaszt! Nézzél több V8 supercars-t. Ott motorerőből mennek a srácok időmérőn, nem létszükség baszakodniuk ilyen szarságokkal, illetve nem is tehetik meg! Ilyen szabályokkal nem lehet népszerűbbé tenni 1 wtcc-t.
Ez egy pont olyan röhejes etap volt, mint amilyen a sorozat maga. Remélem Norbi mihamarabb ugrik innen egy normálisba, az Ő érdekében. -
madmike
őstag
válasz proof88 #3617 üzenetére
Szerintem nem csak a WTCC-ben, ugy gondolom, hogy a zárt karosszériás versenyeken mind használják. A formula autók nem tudják, mert őket lassítja ha valakinek a seggében mennek.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Z0C!
őstag
válasz dudikpal #3615 üzenetére
kevesen ismerik azt a szériát...
az eddigi 2 gyártó helyet most már a Merci és a Nissan is becsatlakozott....
most megy Austinban a verseny..állat
egy kis promó----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Z0C!
őstag
pályacsúcs megdöntéséhez nem kell szélárnyék
BATHURST 2010 - CRAIG LOWNDES BREAKS TRACK RECORD----- www.zoci.gumroad.com -----
-
proof88
addikt
válasz madmike #3618 üzenetére
költői kérdés volt. F1-ben is használják, én most csak az egyenesekre gondoltam, nem kanyarra.
Egyébként ismerem a V8 supercars-t, láttam pár futamot már. Nagyon jó sorozat. Időmérőt belőle soha nem néztem még. Azt se tudom, hogy a versenynaptárukban van-e olyan pálya, ahol érdemes időmérőn szélárnyékozni. Mindenesetre azt ne mondja senki, hogy egy olyan pályán, ahol van pár kanyar meg jó hosszú egyenes, nem fognak szélárnyékozni. -
madmike
őstag
-
madmike
őstag
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #3609 üzenetére
Teljesen egyetértek.
Nem vacakolni kell itt százalékokkal, meg agyon szabályozni, mint az F1-ben, mert akkor meg jönnek majd a kivételek, a rinyálás, hogy de ő azért ment lassan, mert... Megkapja mindenki a büntetését most, aztán többet ilyet nem csinálnak.
Honda szárny: Ááááh, és eddig akkor hogy mentek ezek át az ellenőrzésen Elég fura...
Mondjuk ettől még alapvetően a Honda/JAS hibája, hogy nem megfelelő méretű szárnyakat rakott az autókra. Mégis hogyan tervezték meg, és gyártották le -
proof88
addikt
válasz madmike #3622 üzenetére
de én arról beszélek, hogy pl Monzában is számít, ha kihasználod vkinek a szélárnyékát, felhúzatod magad az egyenesben, aztán lehetőleg te fordulj elsőként a következő kanyarban. Pl ha vki levezető körön megy már és felhúzatod vele magad. Ha nagyon elkeseredetten próbálkozol, akkor főleg számít. Amikor már sehogy máshogy nem tudsz javítani. Alonso is használt már időmérőn más szélárnyékát Bahreinben, pedig ott aztán nem sokat nyerhetett vele a célegyenesben ... elkeseredett próbálkozás volt, biztos hozott 5 századot a körén anno (nem idén volt).
Male: biztos vagy abban, hogy többet ilyet nem csinálnak? Mennyivel egyszerűbb lenne beleírni a szabályzatba, hogy nem gyors körön mennyivel mehetsz körbe lassabban ... nyilván ha valakinek meghibásodott az autója, az nem tartozik bele. Ezt nem nagy kunszt ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
válasz proof88 #3625 üzenetére
Elég kemény büntetés, ugyhogy igen...
Jó lenne, ha nem menne el jogászkodás irányába a WTCC.Jah, és mik lesznek a kivételek? "jajj, hát leesett a turbó nyomás, azért mentünk lassan"... szerintem itt nincs olyan komoly rendszer, mint az F1-ben, hogy minden adatot pontosan lássanak az ellenőrök.
Vagy éppen "kicsit kicsúsztam, azért lettem lassabb" -> legfeljebb porol egyet, és ráfogja.Értelmes emberek vannak ott, tudják értelmezni azt, hogy versenyezni kell, és kész. Ha elkezdik agyon szabályozni, ahogy az F1-nél, akkor csak exponenciálisan nő a szabályzat hossza, és jönnek a végeláthatatlan viták, hogy szabályos, de nem az, de akkor is az, de nem... ezt utálom az F1-ben is. (műszaki okokból álltam félre, nem azért, mert kifogyott volna az üzemanyag... a műszaki ok pedig az volt, hogy kevés volt az üzemanyag... de akkor sem a mi hibánk, mert a töltő berendezés volt rossz... gondolom te is emlékszel ezekre... a franc se kíváncsi az ilyenre. ...de a tiltott csapatutasításos időszakban is mi ment... ez csapatutasítás volt, de nem volt az, mert nem mondtuk ki, de az értelme az volt, de nem...)
-
Male
nagyúr
"Castrol Honda WTCC @hondaracingwtcc 46 perc
For Race 2, the #WTCC Honda Civics will start from their original qualifying positions, after any penalties handed down today ..."
A szárny miatti büntetés sem él a második futamon
-
Motion_Blur
félisten
Nem él szerencsére. Ami érdekes, mert Norbi is egyértelműen azzal számolt hogy mindkét futamon utolsó helyről kell indulnia. Érdekes egyébként amit mondott, hogy vannak olyan versenyhétvégék amikor konkrétan rá se néz senki az autójukra, nem mérnek semmit.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #3628 üzenetére
Igen, elég érdekes. Ha az időmérőről kizárták a Hondákat a szárny miatt, akkor hogy mehetnek a második futamon az időmérős eredményük alapján... talán nem akarták ennyire megszivatni őket.
Azon meglepődtem én is Talán kevésbé megy itt a trükközés, így elég az ilyen szúrópróba szerű ellenőrzés. (Múltkor közvetítés alatt, ha jól emlékszem, azt mondták, hogy hasmagasságot meg súlyt mérnek mindig. Lehet hogy csak a részletek azok, amiket tényleg szúrópróba szerűen ellenőriznek.)
-
Male
nagyúr
Nah, elvileg az első futamra a rajtrács:
Nykjaer, Nash, Bennani, Kozlovskiy, Barth, Engstler, Basseng, Thompson, Ng, Munnich, Monje, MacDowall, Muller, Huff, Chilton, D'Aste, Oriola, O'Young, Coronel, Valente,Tarquini, Monteiro, Michelisz
-
Motion_Blur
félisten
Zengő videó a szabálytalan szárnyról és Norbi beszél a két futamról: [link]
Azért az durva hogy megbüntették őket a szárny miatt, de visszaadták nekik hogy mehetnek velük tovább. LOL.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #3631 üzenetére
Gondolom úgy látták, nem jelent előnyt az eltérés, új szárnyat meg nem tudtak ennyi idő alatt szerezni... kizárni nem akarták őket a futamról, hát engedik menni ezzel.
(Azért azt nem árulta el végül, hogy melyik irányba csal a szárny... bár azt mondta, hogy az egyenesben nem jön jól nekik, szóval nagyobb leszorító erőt adhat, az meg itt elvileg inkább hátrány...) -
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #3631 üzenetére
Az oké, hogy visszaadták a szárnyakat, mert ha nem teszik akkor 3 autóval kevesebb lett volna a már egyébként is érdekesnek ígérkező futamon. De, hogy mindenféle indoklás nélkül csak úgy visszaadják...érdekes.
Ja és: [Lotti indokol is, meg nem is.]
Ami pedig a legjobb benne:
A legtöbb szurkoló, szakértő és versenyző ugyanis elsősorban azt nem érti a büntetések kapcsán, hogy ha már tömegesen büntettek szinte mindenkit, aki ott volt a bolyban, akkor miért nem kapott mindenki azonos büntetést, és mégis mi alapján döntötték el, hogy ki kap 12 és ki csak 8, vagy főként: az első futamra 10, a második futamra 5 (Coronel esete) rajthelyes büntetést. Az Eurosport kommentátorát is izgatta a kérdés, hát feltette Lottinak.
A válasz pedig néhány másodpercnyi dadogás után a következő volt: „Elnézést, de nem értem a kérdést". Nyilván, mi meg nem értjük a választ![ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Motion_Blur
félisten
válasz Ventur@ #3633 üzenetére
Jah, néztem a bemelegítést és nagyon szánalmas volt Lotti, amikor bekérdezek neki és elkezdett ööööö-zni utána meg "nem értettem a kérdést"...
Male: igen, mélyebb volt az "árok" a szárnyban mint kellett volna
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
egyébként meg, ha a versenyzőkben lenne némi összefogás, akkor azt mondanák, hogy kérik az egyénenkénti indoklást hogy ki miért pont akkora büntit kapott, amennyit, különben nem állunk rajthoz. F1-ben is lett volna alkalom együttesen kilépni a sorozatból, érdekes módon sok éve Indianapolisban meg tudták csinálni, hogy nem álltak rajthoz! Én nem azt mondom hogy ki kell lépni a sorozatból, csak hogy bármennyire is 2 külön tábor a SZERVEZŐK meg a RÉSZTVEVŐK, a dolgoknak oda-vissza kell működnie, ugyanis az emberek a résztvevőkre kíváncsiak, és ha nem állnak rajthoz akkor ugye tudjuk kik járnak rosszul ... azon kívül hogy mindenki.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
egyébként szánalmas, hogy mindig vannak emberek, akik megpróbálják lehúzni a másikat. Pl pár futammal ezelőtt, mikor még nem voltak olyan jó eredmények Zengőéktől, vki fészbukon egy cikkük alá kommentelt vmi olyan szöveget, hogy így majd Norbi visszavesz kicsit a képéből, meg ilyenek ... mekkora szánalmas gyökér lehet ez az ember ... pont Norbira mondja valaki, hogy nagy az arca? Kezdjük ott, hogy ő már elég sok mindent letett a nagy magyar asztalra ... másodsorban meg sosem volt nagyképű megnyilvánulása. Sőt, én tavaly csak azért kritizáltam kicsit, mert úgy gondoltam h sztem néha nyilatkozhatna erélyesebben is ... na mindegy. Az ilyen ember gondolom erre veri otthon, hogy kapott az alkalmon amikor beszólhat valami teljesen irreleváns faszságot.
-
válasz proof88 #3638 üzenetére
Én meg azt remélem, hogy marad ilyen szerény srác és akkor továbbra is csak megmosolyoghatjuk az ilyen beszólásokat.
Ellenben egy tökszteroid-kúrán remélem átesik idén, mert tavaly néha bántóan óvatos volt a pályán (amit ő is lenyilatkozott többször, hogy muszájból, de ugye idén nem a yokohama trophyra kell figyelni).
Ebből a szempontból nálam Coronel az etalon. Ő azt a nyamvadt kocsit odarakja, ahova befér, nem szarozik. És nem olyan idióta módon, mint néha Müller, aki ráadásul az egyik legjobb technikában ül.
Szóval remélem, hogy Norbi is be fog keményíteni idén rendesen. Elsőkerekessel amúgy is könnyebb püfölni a másikat. Legalábbis míg el nem fogy a gumi.Sent from my keyBoard
-
Ventur@
senior tag
Motion_Blur: Sajnos nem láttam a nyilatkozatott, mert időközben a Túraautóhírblog youtube oldaláról letiltották a feltöltött warmup-ot .
Male: Az, hogy Coronel és Oriola miért kapott mind a két futamra büntetést az részemről tiszta (Oriola ha jól láttam a Q1-ben Engstler/Ng-nek ment neki, míg Coronel a végefelé - talán - Valente-vel koccant). Tarquini-t meg több mint valószínű azért, mivel a Q1-ben majdnem ugyanazt csinálta, mint az RML-ek a Q2-ben. Gondolom ez így sok volt a bíróknak. Ezek ellenére sem értek egyet a büntetésekkel, de szerintem nem vagyok ezzel egyedül.
N€T0X|N: Naja, Coronelnek nagy respekt . Bár tegyük hozzá, hogy azért kapott már párszor azért, mert túl "agresszív" volt. Akik megbüntették sem néztek még megy egy BTCC futamot sem valószínűleg .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
shteer
titán
Müller nagyot ment, Nykjaer szépen tartotta maga mögött Nash-t. Jöhet most egy hasonló Michelisz-től, nehéz dolga lesz
..szerintem jónak tűnik
-
shteer
titán
Norbi kiugrott vagy nem ugrott ki?
..szerintem jónak tűnik
-
varsam
őstag
na csak megvan a 3. hely
Müllert képtelenség volt tartani, esélye nem volt Norbinak vele szemben. -
Ventur@
senior tag
Rajtlámpákat nem láttuk - megint - így valószínűleg nem ugrottak ki. Ng-et büntették megy egyedül, hogy kiugrott.
Egyébként gratula a csapatnak. A zűr ellenére, ebben a hétvégében nem volt több. Ismét dobogó és megint jobb volt a 2 gyári Honda-nál .
Azért az még mindíg komoly, hogy Muller mekkorát "alázott". A többi Chevy sem volt rossz, de ez a Muller-Chevy kombó megfoghatatlan. Több mint 80 pont előnye van. Valószínűleg meg van az a 4. bajnoki cím is.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
IreN!CuS
őstag
Grat Norbinak szépen ment , több nem volt benne
Motorerő mondjon le
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
válasz Ventur@ #3640 üzenetére
Na ja... kicsit hiányolom is a BTCC-s spirituszt. Túraautózásban olyan bűdületes technológiai váltás nem történt az elmúlt 20 évben (DTM-et kivéve), így a test-test elleni csaták továbbra is simán benne lehetnének, kemény és izgalmas versenyeket hozva. Ez a WTCC néha akkora vicc, hogy szikrázik. A mai futamokon is inkább csak balesetek voltak, mint izgalmas történések, bár sokat nem lehetett várni a pályától meg az erőkülönbségeket is tudtuk. Azért Norbi hozta, amit lehetett.
Sent from my keyBoard
Új hozzászólás Aktív témák
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Polar mirage kerékpár eladó olcsóbb lett!!!
- Casio Edifice Karóra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen