Hirdetés

Aktív témák

  • vhw

    addikt

    válasz vhw #9263 üzenetére

    Az előbb nézegettem épp a tech tree-ket, milyen változások történtek, aztán elővettem a JgPz4et, régebben is nézegettem, emlékeztem hogy 64ezer xp kell a JP-hez, klikkeltem tovább a Ferdi 74ezer xp... de most szöget ütött a fejembe, hogy mégis miért ilyen aránytalan, hogy gyakorlatilag egy nagyságrendbe esik a két tank kifejlesztése, ezért gyorsan át is mentem a szovjet ágra, döbbenten látom, hogy a SU100-ból 35ezer xp a SU152!
    Hm... igen különös... dupla annyi xp-ért kapom meg a JP-t mint a vetélytársát... ezzel egy időben a SU152 már a SU100on kifejlesztett ágyút viheti tovább (igen lehet mondani, hogy azért ilyen olcsó a SU152, mert előtte van két ágyú, ami kifejlesztésére ~30ezer xp-t kell költeni) DE a szovjet TD ebből a ~75ezer xpből már teljesen harcrakész állapotban van, miközben a JP 75ezer xpből csak a rövid 88ast örökli a JgPz4től, ami sehol nincs a 122eshez, vagy mondjuk az alap 152es ágyúhoz képest (a JP kezdő L/70-séről nem is beszélve)

    Egyébként mintha halványan arra emlékeznék, hogy a bétában 41ezer xp volt a JP, meg tudja ezt valaki erősíteni, vagy rosszul emlékszem? De ez a 64ezer igen el van tolva akárhogy is nézem.

    Plutor: a tank században maximum 15 embert te hívhatsz meg, tehát megteheted hogy csak barátokkal-ismerősökkel játszol egy oldalon, de ilyenkor az ellenfél is hasonlóan áll össze, nem lehet századdal csak úgy random csatákba kerülni, hogy a másik oldalon egymásnak teljesen ismeretlen emberek vannak.
    A klánok pedig csak a klánháborúkban jutnak szerephez, egy Európa - Észak-Afrika térképen kell harcolni más klánokkal provinciákért, a kláncsata hasonló a tankszázadokhoz, ismerős emberekkel játszhatsz egy oldalon másik csapat ellen, csak itt már van tétje a harcnak (terület foglalás a térképen) nem csak annyi, hogy nyerünk/vesztünk.

    [ Szerkesztve ]

    "Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

Aktív témák