Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dualface

    tag

    válasz kchryss #219654 üzenetére

    Én a HE részével egyetértek veled, DE szerintem is a gold spam és hogy a sok heavy frontját úgy balancolták be hogy a goldot is pattintsa, számomra egyenértékű és összefüggő probléma, ezáltal a megoldását is egy időben kellene orvosolni.

    Amennyiben csak a HE nerf lesz akkor pár hónap heavy powercreep jön....a jobb játékosok és prémiummal játszók örülnek, még több gold ammo fog repkedni, mert a játékosok nagyrésze nem fog ám hirtelen okosan flankelgetve játszani. Kicsit még több lesz a hulldown camp, amikor kevés az arty.

    Mostanában keveset írtam ide, de azért olvasom a fórumot és rengeteg post születik a "hogy a fenébe nem ütött ez át?!" témában és berakva a battlehits kép heat ammoval meg spaced armorra, ágyún keresztül meg gunmantleten keresztül, kerekesek kerekébe, stb...
    Számomra ez is csak egy példa hogy arányaiban véve nagyon sokan nem gondolkodnak hanem gold ammot töltenek, és amúgy legtöbbször penetrálnak is, csak erről ugye a 600 méterről bemákold lövésekről kevés post születik.

    Én is nagyon örülnék ha a skilles játék irányába fejlődne a játék, de szerintem a gold ammo a tankok jelentős részénél(~90%) olyan előnyhöz jutatt több creditért cserébe, amivel az ügyességet lehet pótolni, olyan tankokat cserébe néha elakad és nullátsebez(feltéve, hogy heat a gold). Ezzel szemben a HE, csak néhány nagy kaliberű tank esetén ad jelentős előnyt, szerintem ez az összes játéban lévő tankok 10%-át sem teszi ki.

    Akkor beszélhetnénk játéktudásról ha minden lövedéknek lenne összemérhető előnye, hátránya. Pl. régebben a HEAT lövedékek tök lassúak voltak (6-7-800 m/s), de talán más is észrevette, hogy a mostanság heat goldos tankok lövedéksebessége már a régi tankok AP lövedékénél is gyorsabb néha. Erre a tendenciára vajon mi szükség volt? Szerintem ez is ösztönző hogy az adott tankkal érdemes több goldot lőni.

    Én a gold löszert úgy változtatnám meg, hogy el kelljen gondolkodni rajta érdemes-e azzal lőni, vagy jobb az AP/APCR. Például ha a penetrációja 20%-al nagyobb, akkor a sebzése legyen 30%-al kevesebb, de mondjuk ha HEAT, akkor legyen lassabb a sebessége, de cserébe okozzon nagyobb eséllyel modul sebzést (elvégre robbanó töltet). A HE nerf utáni állapot-ában még nem vagyok biztos, sajnos tesztelni nem tudtam csak videót néztem, de lehet, hgoy túl drasztikus. Lehet, hogy a mostani bármilyen páncélba 3-500-at random sebző és a nerfelt vastag páncélba nullát sebző megoldás között lenne az igazság valahol. Szerintem a extrém alacsony pen miatt kellene valami garantált sebzés, 50-200 között akkor is ha jól páncélozott egy tank. Taktikai cap reset, low hp biztos kill, stb, ezek többnyire szituációs esetek, de egy 10es tankot sem fog lebontani ~100 as találatokkal...

Új hozzászólás Aktív témák