Hirdetés

Aktív témák

  • Secretive

    aktív tag

    SMS fizetéssel vásároltam Up-ot, a vásárlás sikerese volt, kaptam nyugtát, de az egyenleg nem adódott hozzá a fiókomhoz, nem látszódik, így nincs up-om, amit így felhasználni sem tudok!...eddig tök jó! :)

    Korrigálnátok, illetne az ezzel kapcsolatos hibát is javítanátok,mert nincs kedvem 1-1 sms fizetés után órákat hibajavítási igényekkel tölteni. Ez egy fizetős szolgáltatás, elvárható, hogy minimum 100%-osan működjön,
    ugye?! :)

    Azt sem találtam, hogy ilyen problémákat közvetlen hová kell jelezni, ezért írok ide, a kapott nyugta címére válaszolva pedig fityiszt kaptam válasznak (nem fogad).

    Azt hogy sűrgős, gondolom nem kell hangsúlyoznom. :N

    köszi
    dió

    Szeretem a munkát, lenyűgöz! Képes vagyok órákig ülni és nézni.

Aktív témák