Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Ebbe a topikba várjuk az új Hardverapró működésében tapasztalt bugok részletes leírását (lásd lent, mindenképp értelmezd!). A nem idevaló általános észrevételeknek külön topikja van! Mielőtt hozzászólnál, OLVASS EL!
Aktív témák
-
szotyivaan
csendes tag
Sziasztok,
Ugyan ez a problémám mint az előttem szólónakSztreccs Strucc Cucc...Három napi gyakorlás az elsajátítása.
-
molvany
senior tag
válasz szotyivaan #5001 üzenetére
Az értékeléssel kapcsolatos problémákra megoldás lehet " Felgörgetve " az összefoglaló elolvasása.
WhatsApp :+491737182060
-
sanyo88
csendes tag
Üdv.
"Visszatérő problémám" miatt írok megint, miszerint nem maradt a bankkártyámon keret és újfent SMS-el kényszerültem UP-ot vásárolni, de sajnos még mindig nem érkezett meg.
Tudom hogy holnap meg fogom kapni, vagy előbb-utóbb orvosolva lesz a probléma, csak annyi fáj nekem ebből, hogy most lenne már szükségem rájuk, és sajnos csak 15p-ént frissíthetem az UP szekciót mint egy hxxxe, de nem sok reményt látok...
Esetleg nem lehetne kiküszöbölni vagy áthidalni ezt a problémát?
Előre is köszönöm!
Üdv.
Az adatlapomon található tel.számról küldtem 20:35-kor 10db UP vásárlásának szándékával!
Kész.
[ Módosította: Kalandor ]
Playstation Emperor
-
wlf
tag
Értékelést kezdeményeztem vevőként, de a rendszer elutasítást jelzett vissza, annak ellenére, hogy az eladó jóváhagyta. Most nem tudok vele kezdeni semmit, pedig adnám a pirospontot.
Ha valami miatt nem tudtad értékelni az üzletfeledet a hardveraprón (nem érkezett meg emailben / privátban az értékelés linkje vagy véletlen kitörölted vagy véletlen a nemre kattintottál, stb.), akkor jelentésként is kérhetsz értékelést.
Az üzletfeled HARDVERAPRÓ.hu-s adatlapján a Jelentem mint eladót / vevőt linkre kattints (azt válaszd, amelyik ő volt, ne azt, amelyik te!), és ott az adatok megadása után jelöld be, hogy értékelni is szeretnéd.
Ezt a jelentést a moderátorok feldolgozzák (ezt kérlek várd ki türelemmel, nem azonnal megy), és ezt követően meg kell kapnod a linket az értékeléshez (a spam mappát mindig nézd meg, ha mégsem).
Egyéb funkciókkal (felhasználó jelentése, hirdetés jelentése) nem fogod tudni, ezért kérlek a fentit használd, köszönöm!
[ Módosította: Kalandor ]
-
ClioRS
őstag
Sziasztok!
Ha 50-nél több privát üzenetem van, és kapok újat, akkor nem az üzenetet tartalmazó oldalra ugrik, hanem az 1-50 oldalra.
Ez miért van így?
-
mcloud79
újonc
Udv!
Szeretnem felvenni a kapcsolatot az egyik eladoval,de nem enged uzenetet kuldeni! -
kisselandras
senior tag
Üdv mesterek!
Olyan gondom van hogy volt egy hirdetésem egy karóra .na most az illető le pontozott amiről nekem semmi email nem jött de rám írt hogy le pontozott és ő is el várná ugyan ezt !
Válaszokat segítséget előre is köszönömPiros pont a vevőnek is jár egy sikeres üzlet után !!írd oda a hirdetésedbe posta on off !!kösz :) Tel:szám az adatlapomon ha sürgős !
-
Bjørgersson
félisten
válasz kisselandras #5009 üzenetére
Téma összefoglalóban le van írva mi ilyenkor a teendő.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
hardline
senior tag
Üdv,
Hasonló problémába ütköztem, mint itt előttem oly sokan.
Hardveraprós üzlet lebonyolítva, én voltam a vevő. Értékelést kezdeményeztem, az eladó kapott értesítést, sőt értékelni is tudott, én viszont nem kaptam erről semmit. Jeleztem a megfelelő módon a hibát, a jelentésre azt a választ kaptam, hogy "értékelhetem".
Csakhogy továbbra sem érkezett üzenet, ezért a jelentésnél pm-et küldtem a moderátornak, aki röviden azt válaszolta, hogy nem tud mit kezdeni a problémával.
A pofámról lesül a bőr, hogy nem tudom odaadni a megérdemelt piros pontokat az eladónak. -
MODERÁTOR
válasz hardline #5011 üzenetére
Biztos, hogy semmilyen formában nem érkezett meg a levél? Nem csak privátot, hanem mailt is küld a rendszer.
Sajnos néha előfordul, hogy egyik, másik, vagy egyik sem megy ki, de az nagyon ritka, hogy többszöri próbálkozásra sem kapnak a felek értékelő linket. Gmailben nézd át az összes fület, mappát, stb., mert könnyen előfordulhat, hogy megkaptad, csak nem vetted észre.Ha mégsem és kitartó vagy, akkor próbálkozz még egyszer.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
Bug. Jelenleg ez az egyik legkisebb probléma, úgyhogy a közeljövőben szerintem nem lesz kijavítva (de ne legyen igazam).
A fórumos felületen beállíthatod, hogy melyik portál legyen a privát üzenet küldője. Ha pl. A Prohardvert választod, akkor az e-mailes értesítőben prohardveres linkek lesznek, ahol tutira jól működnek a privátok.Próbálkozhatsz még a beállítások további variálásával is, ezek ugyanúgy hatással vannak a Hardveraprós felületre is (pl. rendezés, blokkméret, stb.).
Harrrr!!!!
-
derapo
tag
Van-e itt valami moderátor vagy hozzáértő ember vagy éppen le vagyunk ejtve??
Már kétszer írtam miszerint nem tudok a privát üzeneteimnél keresni.
pl.: egy kolléga nevére kerestem és ez jött ki:
Senki nem tudja mi a hiba?
Próbáltam mindent: sütik törlése,engedélyezése,frissítés,másik böngésző,másik gép,másik platform ( windows,android,osx,ios,linux..) de semmi.
https://www.youtube.com/watch?v=etVHIG8i_Ls
-
derapo
tag
válasz Bjørgersson #5018 üzenetére
Köszönöm! Tényleg megy.
https://www.youtube.com/watch?v=etVHIG8i_Ls
-
Secretive
aktív tag
Egy (nekem) új "ficsőrt" sikerült felfedeznem. Majdnem vicces is, de mégsem....Időzített UP-nál beállítom a 08:25-ös időpontot és rendre, következetesen, atom pontosan 06.25-kor up-ol! ...akkor is, ha töröltem és újra beállítottam. Remek! Lehet tenni valamit, vagy eljött a vég és időspirálba kerültem?
[ Szerkesztve ]
Szeretem a munkát, lenyűgöz! Képes vagyok órákig ülni és nézni.
-
Jamy01
csendes tag
-
Secretive
aktív tag
válasz Bjørgersson #5021 üzenetére
Valóban remek ötlet, , teljesen önerőből gondoltam rá én is, de ott már vannak időpontok, napi 5 idősáv, de az említett egyen kívül a többi rendben történik meg. Egyéb hasznos világmegváltó gondolat?
Szeretem a munkát, lenyűgöz! Képes vagyok órákig ülni és nézni.
-
r1chArd18
csendes tag
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy iPhone készülékről nem tudok bejelentkezni az oldalra. Mit tudok tenni ez ellen?
més que un Club Barcelona FC !!! ¡Visca Barça! ¡Visca Catalunya!
-
toldi.miklos
újonc
Hi,
Van egy problémám: Van egy még a régi renccerbűl gyütt felhasználóm. Mivel bő másfél éve nem használtam a rendszert, ezért amikor a feltételezett jelszavamat nem fogadta el, akkor nemes egzszerűséggel ráböktem a Jelszópótlás gombra.
Az email meg is érkezett 15mp alatt, és innentől jön a komédia. Az email (mind az új felhasználóknak regisztrációkor kiküldött, mint a Jelszópótlásos a régi rendszerből lett átvéve, és még felhasználónév+jelszó kombinációt tartalmaz. Nem baj, nagyfiú vagyok, Copy-Paste a jelszóra, beírom az email címemet és jó lesz.
Csak éppen nem. Ha megpróbálok belépni a frissen kiküldött jelszóval, akkor a rendszer azt mondja, hogy
"Hiba a belépés során
Hibás E-mail cím vagy jelszó."5 perccel ezelőtt azt mondogatta, hogy belépéshez használd az email címedet a felhasználó név helyett.
A felhasználó nevem: tolmik
Böngésző: Firefox (legfrissebb verzió)
Operációs renccer: Windows 7 Ultimate x64 Service Pack 1Kérdésem: Miért nincs semmilyen lehetőség a hiba jelentésére? Ha bug van a belépési rendszeretekben (és jó 2 éve tudom, hogy az én felhassználómnál VAN) akkor mi a francért kell regisztrálnom egy ÚJ felhasználót, hogy beküldhessem ide a hibajelentést? Hiszen ugye csak a fórumon lehet hibát bejelenteni, de a fórumra csak a belépett felhasználók tudnak írni...
Amennyiben igen záros határidőn belül nem csináltok valamit ezzel kapcsolatban akkor a Homár blogra is felkerül a töketlenkedésetek.
Toldi Miklós
NexusGOLD Media Team Hungary -
MODERÁTOR
válasz toldi.miklos #5026 üzenetére
Ez valóban egy nagy hiba, de könnyen meglehet, hogy amúgy is rossz e-mail címmel próbálkozol belépni.
Írj egy e-mailt Kalandornak, valószínűleg még ma meg is tudjátok oldani a problémát.Harrrr!!!!
-
gorillas
csendes tag
Rohadt idegesítő,hogy telefonról,(nem egy készülék nem egy böngésző) belépek majd ha rámegyek pl a privát üzeneteimre akkor kidob,és jelentkezzek be újra, aztán ugyanez pár óra múlva pedig megy , nem értem egy ilyen félkész szart miért kell erőltetni
igen a régi jobb volt 100x és nem is lenne baj ,ha elkészülve kapnánk meg addig ne álljatok át amíg szutyok!
Ez a szakmai véleményem,am webszerkesztőként ! -
Gabpassy19
csendes tag
Kedves Hardverapró!
A hétvégén bonyolítottam egy üzletet jukio kollégával és az értékelésnél véletlenül negatív értékelést kapott tőlem, ezt szeretném módosítani.
Lehetséges? tudnátok segíteni?
Köszönöm.Kedves Vásárló! Ha lehet, inkább telefonon keressetek, a megadott telefonszámon szinte bármikor elérhető vagyok.
-
tolmik
csendes tag
Hali,
Többedik jelszópótlásra beengedett végre. A bajom csak az, hogy nem irtam el semmit. Az email cimem és a jelszavam is pontosan lett beirva, és mégse engedett be a rendszer a jelszópótlás után. Irtam neki közben email-t, de ő is csak az álatlános dolgokat mondta.
És itt valami más volt a baj. Mindegy, amig be tudok lépni addig nem zavar a dolog. Bár a jelek szerint a jelszópáótláskor kiküldött jelszó nem minden esetben működik, tehát legközelebb ilyen esetekben egyszerűen csak addig generáltatok új jelszót, amig végre elfogadja a rendszer azt amit kiküldött....
-
gorillas
csendes tag
válasz Bjørgersson #5030 üzenetére
Kosz ettol nem oldodott meg a problema....
-
föccer
nagyúr
válasz Gabpassy19 #5031 üzenetére
Jelentsd az adott hirdetést és a jelentés szövegébe írd bele, hogy módosítani szeretnéd az értékelést és javítjuk.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
minek?:S
őstag
Üdv.
Vettem egy terméket HA!-n, értékelném az eladót, elküldtem a kezdeményezést, de állítólag nem kapta meg. Ilyenkor mi a teendő?
Egyáltalán jó helyre írtam?
Üdv.:M.
Üdv.:M.
-
Sasos
senior tag
válasz minek?:S #5038 üzenetére
Mind a ketten jelentitek a másikat. (Kell a két jelentés, mert ebből derül ki, hogy az üzlet valóban létrejött a két tag között, és nem csak "A" tag akar lepontozni egy "B" tagot, hiszen jelentés esetén "B" tag nem tudja jóváhagyni az adásvételt.) A vevő az eladót és fordítva, a linkelt leírás alapján. Ha befut mind a két jelentés és feldolgozásra kerül, akkor mind a ketten kaptok jogosultságot az értékeléshez. Az "értékelni szeretném" checkbox legyen bepipálva a jelentésnél.
[ Szerkesztve ]
-
Beethoven
tag
Sziasztok!
A mobilra optimalizált változatban bejelentkezést követően sehol sem találok olyan linket vagy menüpontot hogy privát üzenetek, vagy üzeneteim, vagy valami errre vonatkozót. Csak nálam van ez a probléma? Csak azért kérdem mert az mobilverzió megszületése óta létezik ez a probléma ezért is vagyok kénytelen azóta is a html felületet használni.
A másik két problémám a html verzióra (okostelefonon keresztül használva) vonatkozik:
1. A kijelölés egy jó éve sajnos nem lehetséges és épp ezért pl új hirdetést sem tudok feladni. Értsd: új hirdetés feladásakor kötelezően be kell jelölni mely városokban tudom biztosítani az átvételt, vagy pl a feltöltött képek közül nem tudom kiválasztani melyiket tegye ki fő képnek. Nem lehet a kijelölő pontokat befeketíteni azaz hiába bökök rá nem történik semmi mintha képnek látná.
2. Legördülő menük használhatatlanok. Értsd: pl egy aktív hirdetésem archiválni szeretném de nem tudom mert a "hirdetés státusza:" mellett lévő legördülő menüre hiába klikkelek mert az oldal újratöltésén kívül más nem történik. Ez régen kb egy éve még legördült de sajnos akkor sem lehetett használni mert a három hirdetési státusz egy mezőben olvadt össze így lehetetlenné téve egyikük kiválasztását aminek egyvelegének ráklikkelésekor ugyancsak az oldal töltődött újra.Üdv. Beethoven
-
#03364352
törölt tag
Üdv!
A jelentéseim menü mellet van egy zárójeles egyes ....Jelentéseim (1).Ez miért van és hogyan tudom eltüntetni.Továbbá szeretném megtudni,hogy a jelentéseket hogyan lehet törölni?
Danke.Mondaná az angol,ha tudna németül.
-
Beethoven
tag
Esetleg valamiféle reakció, válasz vagy ilyesmi lesz a két kommenttel feljebbi szövegre?
Üdv. Beethoven
-
Bjørgersson
félisten
válasz Beethoven #5043 üzenetére
Milyen telefon, milyen rendszer, milyen böngésző, milyen verziószámok, milyen beállítások? Ha azt szeretnéd, hogy segítsenek, ne nehezítsd még jobban mások dolgát.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
Beethoven
tag
válasz Bjørgersson #5044 üzenetére
Samsung Galaxy Note N7000
Android 4.1.2.
Opera Mini / Verziószám: 7.6.40234
Beállításokból mit szeretnél tudni? -
titán
Időzített UP-pal van gondom. Volt aktív időzítés beállítva, amikor lejárt a hirdetésem. Díj fejében meghosszabbítottam, és újra beállítottam egy időzítést, mivel nem látszik, hogy lenne bármilyen aktív. Az újra aktiválás óta minden up-om 3x történik meg: az eredeti időzítés is aktív, sőt, megduplázta magát (2x fut le egy pillanatban), és az új beállítás is lefut (szinte ugyanakkor, mint az első). Szerencsére már csak kevés tokenem maradt, így csak 5-öt vitt el fölöslegesen, de nem merek új csomag venni, mert nem tudom mi történik.
Szóval az egyik gond, hogy fizetős újraaktiválás során duplázza magát a az időzítés, a másik probléma, hogy nem látszik sehol, hogy milyen aktív időzítések futnak. Amíg ez így meg, nem veszek új tokeneket. Ez senkinek sem jó. Nekem sem, mert nem azt kapom, amiért fizetek, nektek meg azért nem, mert nem vásárolok. Tudom, nem óriási pénzről van szó, de akkor is szeretném azt kapni, amiért fizetek.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
gorillas
csendes tag
Na egy kis mobilos szösszenet,így (NEM)működik az oldal ,a mobil verzió pedig videora se érdemes
frissités ipadel is ugyanez....
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Riport előtt próbáld meg:
● Töröld a böngésződben a sütiket
● Ha nincsenek engedélyezve, akkor engedélyezd őket
● frissítsd az oldalt Ctrl+F5-tel
● lépj ki, lépj be
● próbáld meg másik böngészővel.
● Ha így megy, illetve ha egyáltalán nem megy, akkor riportáld:
A bugreporthoz szükséges adatok:
● pontos link a hiba helyéhez
● operációs rendszer és böngésző pontos típusa és verziója
● célszerűen screenshot (képernyőmentés) a hibáról
● a hiba rövid és jól érthető leírása
Ha nem megy az értékelés, akkor olvasd el ezt!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Robot fűnyírók
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Wise (ex-TransferWise)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Horgász topik
- További aktív témák...
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!