- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
PROHARDVER!
Ebbe a topikba várjuk az új Hardverapró működésében tapasztalt bugok részletes leírását (lásd lent, mindenképp értelmezd!). A nem idevaló általános észrevételeknek külön topikja van! Mielőtt hozzászólnál, OLVASS EL!
Aktív témák
-
Secretive
aktív tag
SMS fizetéssel vásároltam Up-ot, a vásárlás sikerese volt, kaptam nyugtát, de az egyenleg nem adódott hozzá a fiókomhoz, nem látszódik, így nincs up-om, amit így felhasználni sem tudok!...eddig tök jó!
Korrigálnátok, illetne az ezzel kapcsolatos hibát is javítanátok,mert nincs kedvem 1-1 sms fizetés után órákat hibajavítási igényekkel tölteni. Ez egy fizetős szolgáltatás, elvárható, hogy minimum 100%-osan működjön,
ugye?!Azt sem találtam, hogy ilyen problémákat közvetlen hová kell jelezni, ezért írok ide, a kapott nyugta címére válaszolva pedig fityiszt kaptam válasznak (nem fogad).
Azt hogy sűrgős, gondolom nem kell hangsúlyoznom.
köszi
dióSzeretem a munkát, lenyűgöz! Képes vagyok órákig ülni és nézni.
-
Secretive
aktív tag
Parci!
Konkrét tényállás megnézése helyett már vártam egy ilyen sejtelmes kérdést!
Ugye azért ettől többet fogtok tudni segíteni?Nem, nem ott kerestem, de van az az elkeseredettség, hogy az oldalon lévő össze olyan klikkelhető elemre rábök az ember, ahol az UP szó szerepel!...de wazze, valahogy semelyik alatt sincsen semmi!
A vásárlásom viszont látszódik azon a helyen,ahol látszódnia kell!...csak az up-ok nincsenek sehol!
De ne barkóbázzunk az én pénzemen, tehát rákérdezek: Hová dugtátok???!Szeretem a munkát, lenyűgöz! Képes vagyok órákig ülni és nézni.
-
Secretive
aktív tag
Parci!
Én nem emléxem arra, de idézz be nyugodtan, hogy bármivel is embertelen számba vettelek volna akár Téged (mint k. régi őstagot),akár mást, ezt próbáltam hangsúlyozni a több vigyorjellel is. Figyeld, kb. így:
Hogy nem érted vagy nehezebben dolgozod fel a picit és joggal sugárzó iróniát, az sem feltétlen az én hibám, de én is elnézem Neked, Te is bocsás meg.
A segítséged köszönöm, megjelent az up, és tényleg igazad van, akár lehetett volna 200Ft-os is (de pont nem annyi volt), de most őszintén, ha ez egy 10000 Ft-os Up,akkor megjelent volna??? Még mindig úgy gondolom, és nyugodtan cáfold meg így nyilvánosan, ha valamiért fizetek,akkor elvárom, hogy jól működjön. Hogy ingyen mit és hogyan fejleszt bárki,az teljesen más kérdés, de az enyém pont nem az volt. NYILVÁNOS ELNÉZÉST KÉREK A MIATTAM MEGHURCOLT ÁRTATLAN ÁLDOZATOKÉRT!Igen, tudom, hogy sokan sokmindent benéznek, és az autizmus talán kortól függetlenül népbetegség itt is, de Te se feltétlen egyből a 'hülye vagy-e kisfiam?' oldalról kell, hogy megközelítsd egy sokéves múltú PH tagot.
Nincs 'bugriportom', mivel minden normálisan (az elvárt módón) történt, a fizetés, a visszaigazolás, a kapott e-mail, nem volt hiba, elszállás, csak egyszerűen nem jelent meg a vásárlás értéke. Mivel már helyre raktátok, így Ti biztos jobban látjátok, mi okozhatta ezt és aban is biztos vagyok, hogy se nem az oprendszerem, se nem a böngészőm ezért nem hibáztatható.
MÉGEGYSZER NAGYON KÖSZÖNÖM A GYORS HATÁSTANULMÁNYT ÉS HIBAELHÁRÍTÁST!
Szeretem a munkát, lenyűgöz! Képes vagyok órákig ülni és nézni.
-
Secretive
aktív tag
igen, én is úgy érzem, hogy túlragozzuk (egymást), én fizetek, jelzem a hibát, a szakik meg csendben és gyorsan (vitatás nélkül) elhárítják a valós problémát, ez az én üzletpolitikám! az irónia csak hobby!
...de, most már boldog ember vagyok és remélem ebből a szempontból (értsd: további hibamentes vásárlások), az is maradok!
mégegyszer köszi mindent! (ne hívj vissza még egy körre!)
Szeretem a munkát, lenyűgöz! Képes vagyok órákig ülni és nézni.
-
Secretive
aktív tag
Egy (nekem) új "ficsőrt" sikerült felfedeznem. Majdnem vicces is, de mégsem....Időzített UP-nál beállítom a 08:25-ös időpontot és rendre, következetesen, atom pontosan 06.25-kor up-ol! ...akkor is, ha töröltem és újra beállítottam. Remek! Lehet tenni valamit, vagy eljött a vég és időspirálba kerültem?
[ Szerkesztve ]
Szeretem a munkát, lenyűgöz! Képes vagyok órákig ülni és nézni.
-
Secretive
aktív tag
válasz Bjørgersson #5021 üzenetére
Valóban remek ötlet, , teljesen önerőből gondoltam rá én is, de ott már vannak időpontok, napi 5 idősáv, de az említett egyen kívül a többi rendben történik meg. Egyéb hasznos világmegváltó gondolat?
Szeretem a munkát, lenyűgöz! Képes vagyok órákig ülni és nézni.
-
Secretive
aktív tag
Tegnap emelt díjas sms-el fizettem hírdetés hosszabbításokat, az sms elment, de nem teljesült, nem lett hosszabbítva, és nem érkezett visszaigazolás sem, de a mobilszolgáltató visszaigazolta, hogy elküldték és levonták az árát. Hurrá.
A problémát a küldést követő 20 percen belül jeleztem "Jelentéseim/Jelentem/Hírdetés jelentése" résznél pontosan leírva a küldési részleteket (időpont, szöveg stb.), de azóta sem kaptam semmilyen visszajelzést, annyit sem, hogy foglalkozunk az üggyel. Mert hát minek.Ezért most ide is írok.
Mivel a hosszabbított hírdetések ma lejárnak, nekem lenne megtiszteltetés, ha fizető szolgáltatás igénybevétele estén valaki(k) picit jobban rámozdulnának az ügyre és megszületne az esemény boldog befejezése.
Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Szeretem a munkát, lenyűgöz! Képes vagyok órákig ülni és nézni.
-
Secretive
aktív tag
válasz Secretive #6620 üzenetére
Tekintettel arra, hogy sem az ide írásom, sem a jelentésekbe részletesen leírva, sem pedig közvetlenül minden infót részletesen a szerkesztőknek e-mailben elküldve a mai napig senki sem reagált semmit a problémára, így a hardverapró hírdetéskezelő sms szolgáltatását csak saját felelősségre és annak minden rizikóját (pénz beszed, és nem kapsz semmit érte) felvállalva használja bárki.
Engem, kábé nagyívben lesz...tak!Egy icipicit többet vártam el mind a Hardveraprótól, mind a PH-tól, bár nem is tudom,miért!?
Szeretem a munkát, lenyűgöz! Képes vagyok órákig ülni és nézni.
Aktív témák
Riport előtt próbáld meg:
● Töröld a böngésződben a sütiket
● Ha nincsenek engedélyezve, akkor engedélyezd őket
● frissítsd az oldalt Ctrl+F5-tel
● lépj ki, lépj be
● próbáld meg másik böngészővel.
● Ha így megy, illetve ha egyáltalán nem megy, akkor riportáld:
A bugreporthoz szükséges adatok:
● pontos link a hiba helyéhez
● operációs rendszer és böngésző pontos típusa és verziója
● célszerűen screenshot (képernyőmentés) a hibáról
● a hiba rövid és jól érthető leírása
Ha nem megy az értékelés, akkor olvasd el ezt!